Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 11 2011, 20:17
Oke. Verder terug naar dialecten 'K spreek over het algemeen ABN, maar kan ook prima voor Amsterdamse of Utrechtse doorgaan. Je moet maar lang genoeg tussen die mensjes rondlopen~
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 11 2011, 20:18
Ik vind dit heel stiekem toch wel mooi gemaakt ;x
Kid .
PROFILE Real Name : Quinty Posts : 839
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: // Shadra // Dark Klas: // 5e Klas Partner: // Paint my heart red again ღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 11 2011, 20:18
Lesaiah schreef:
Oke. Verder terug naar dialecten 'K spreek over het algemeen ABN, maar kan ook prima voor Amsterdamse of Utrechtse doorgaan. Je moet maar lang genoeg tussen die mensjes rondlopen~
Daarom moet je mij nooit een week lang bij mijn oom zetten xD Dan ga ik heel Plat Leids praten xD
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 11 2011, 20:21
Kid schreef:
Lesaiah schreef:
Daarom moet je mij nooit een week lang bij mijn oom zetten xD Dan ga ik heel Plat Leids praten xD
Hedde ge m'n schoene gezien? Bwahah. In Brabant houd ik het geen twee dagen uit~ Ik moet nu echt gaan posten. *sleept zichzelf naar wordbestand*
Alexis .
PROFILEPosts : 587
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova/Light Klas: Fifth Class Partner: I hate that I love you boy.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 11 2011, 20:22
Ik zit momenteel in Hooge Mierde, wat een taal spreken ze daar :O
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 11 2011, 20:25
You've already won me over, inside of me <3 So true~
Trolololololol. Maar nog lange niet
Wren .
PROFILE Real Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: PuffoonxRazen - AirxFire Klas: Master Savador - 6th Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 11 2011, 20:26
Ik kan niet eens Zeeuws xD En ook geen dialecten, gewoon ABN Wat dat betreft ben ik heel slecht in taal
Isaac .
PROFILEPosts : 642
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: Partner: Rawr :3
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 11 2011, 20:30
JUSTINE. Dank je dat je me op de hoogte bracht van dat liedje XD Whaha, nu kan ik alweer niet met normale gedachtes kijken naar Alejandro. *facepalm*
Wren .
PROFILE Real Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: PuffoonxRazen - AirxFire Klas: Master Savador - 6th Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 11 2011, 20:32
GRAAG GEDAAN xD Kon je dat dan al? Maar iig, het is echt gewoon te vaag xD Iemand heeft het als wekker staan
Isaac .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 11 2011, 20:34
Hmn. Nee, niet na mijn pony liedje ._. In het begin wel beetje. Maar misschien post hij zo fijn omdat er zoveel foute liedjes op deze wereld x')
Aimee .
PROFILEPosts : 363
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Shadra. [Duisternis] ;> Klas: 3th Partner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 11 2011, 20:36
k kijk megamind. c:
Kid .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: // Shadra // Dark Klas: // 5e Klas Partner: // Paint my heart red again ღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 11 2011, 20:36
En toen besloot m'n laptop weer niet normaal op te starten. Ik probeer 'm zo snel mogelijk weer aan de praat te krijgen xd
Alexis .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova/Light Klas: Fifth Class Partner: I hate that I love you boy.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 11 2011, 20:37
Haha, ik moet telkens lachen om niks En mijn stiefoma begrijpt dat niet xd
Seth.. .
PROFILEPosts : 952
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Fire Klas: 5th Grade • Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 11 2011, 20:39
I'm a banana I'm a banana I'm a banana Look at me now!~
Zo, dagelijkse shout-out, trololo~
Alexis .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 11 2011, 20:40
Mijn stiefoma vraagt de hele tijd: heb je een scheet gelaten? Ik ga dood van het lachen xd
Kid .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 11 2011, 20:40
Nou jah, tot dat ik mijn laptop weer normaal aan de praat heb, werk ik wel op mijn pc xD
Isaac .
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 11 2011, 20:41
Noah schreef:
I'm a banana I'm a banana I'm a banana Look at me now!~
Zo, dagelijkse shout-out, trololo~
Sexy and I know it >D Dat is mijn nieuwe dagelijkse shout-out. Eerst was het een andere, maar die was iets té XD
Aimee .
PROFILEPosts : 363
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Shadra. [Duisternis] ;> Klas: 3th Partner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
Onderwerp: Re: Het onzin topic vr nov 11 2011, 20:42
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.