|
|
Auteur | Bericht |
---|
Nezumi .
PROFILEPosts : 635 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 15:56 | |
| Had ik eerst ook maar nu zijn we beiden van: Als het een voldoende is, is het helemaal goed xD Niet dat ik zo'n hopeloze leerling ben of zo, ik heb vaak gewoon geen zin om te leren xD Dus zeg ze: Het hadden onvoldoendes kunnen zijn, dus wees blij :3 en je kan ook vast en zeker wel over met die cijfers, toch? |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 16:16 | |
| Mya, het gaat bij mij vooral om het feit dat ik heel veel leer, terwijl ik tussendoor dus ook andere dingen doe, en dan denkt mijn moeder dat ik aan een stuk leer. Dus zij verwacht heel veel goede resultaten.T is gewoon irritant, bijna |
|
| |
Mizuki .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 356 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: light/DarkKlas: Partner: I wanna be a butterfly...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 16:54 | |
| IK HEB VRIJDAG VRIJAF WOOHOO |
|
| |
Daichi .
PROFILEPosts : 208 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Full Razen // FireKlas: 4e klas.Partner: Noo~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 16:58 | |
| Zo naar paardrijden~ Ik heb nu totaal geen behoefte om op zo'n spacend paard te zitten Dx
Dus ik hoop er het beste maar van. o3o |
|
| |
Alexis .
PROFILEPosts : 587 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/LightKlas: Fifth ClassPartner: I hate that I love you boy.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 17:05 | |
| @Kid: Jeej, zo blij om bij me te posten? @Myself: Tjees... Ik hoopte zo erg dat ik pillen mocht slikken of een zalfje mocht gebruiken, maar helaas is het operatie geworden |
|
| |
Aimee .
PROFILEPosts : 363 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra. [Duisternis] ;>Klas: 3thPartner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 17:20 | |
| Djees gun mij rust ofzo. Mijn broertje is aan het puberen en aan het kloten dat hij op de pc wilt. Maar ik zit erachter >.< |
|
| |
Alexis .
PROFILEPosts : 587 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/LightKlas: Fifth ClassPartner: I hate that I love you boy.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 17:23 | |
| Haha, leuk broertje |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 17:24 | |
| En toen hoefde ik mijn bio verslag pas dinsdag af te hebben. Dus heb ik nu wel tijd om te posten ;D Whaha, ben na de kapper geweest en nu zie ik er weer uit als een blije Aziaat.
Lol, kinderserie's zijn stiekem best grappig: 'Haal je kinderen uit de boomhut!' 'En waarom zou het altijd mijn kinderen als ze iets doen wat jou niet bevalt ._. ?' |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 17:28 | |
| Die zag ik net oooook~ 'Net als Gandhi die samen met Ali-B tegen kernwapens protesteerde'' |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 17:30 | |
| Ow, ik had geluid uitgezet. Dus dat kreeg ik niet meer mee x') Whaha, nu krijg ik echt een heel vreemd idee in mijn hoofd XD Dat ik liever niet in het openbaar zeg c: |
|
| |
Kid .
PROFILEReal Name : Quinty Posts : 839 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: // Shadra // DarkKlas: // 5e KlasPartner: // Paint my heart red again ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 18:07 | |
| Thuis, gegeten, verrekte pijn in mijn armen van het touwzwaaien 8D
Nu muziek zoeken en posten <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 18:28 | |
| Waarom krijg ik altijd inspiratie als ik Pokerface hoor, maar dan gezongen door Cartman x') ? Idontgetit. Maar ach, het werkt c: *gaat weer braaf verder met post* |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 18:35 | |
| De Phileas Fogg Theatre Company is zo epic dat die mensen helemaal uit Engeland komen om een of andere godvergeten gymzaal van de school waar de sectie van je opleiding van in de buurt ligt om te bouwen tot een World War I scenario =w= Met rookmachines die voor het mosterdgaseffect moesten zorgen en knallen van een nepgeweer waar je je de pleures van schrikt. Ik moest de rol van paffende soldaat in de loopgraven op me nemen en of course weer doodgeschoten worden ._. Daarna weggedragen worden op een brancard o3o Met een helm op mijn kop die natuurlijk weer veel te groot was :'D |
|
| |
Aimee .
PROFILEPosts : 363 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra. [Duisternis] ;>Klas: 3thPartner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 18:42 | |
| - Alexis schreef:
- Haha, leuk broertje
Aggh broertjes heeeeeerlijk. c; |
|
| |
Kid .
PROFILEReal Name : Quinty Posts : 839 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: // Shadra // DarkKlas: // 5e KlasPartner: // Paint my heart red again ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 18:44 | |
| Mijn armen doen pijn ;-; Ik ga niet veel posten vandaag denk ik ><
MORGEN GA IK ALS STEIN NAAR SCHOOL TOE <333 De enige reden waarom ik zin heb in 11-11-11 <333 |
|
| |
Aimee .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 19:13 | |
| Ik kan dus niet begrijpen dat die vrouw -hartvannederland- haar dochter heeft vermoord. En er dan ook nog een ongestraft mee weg komen. pff |
|
| |
Alexis .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 19:50 | |
| Hoelang kan ik mijn positieve gedrag nog volhouden...? |
|
| |
Aimee .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 19:55 | |
| - Alexis schreef:
- Hoelang kan ik mijn positieve gedrag nog volhouden...?
Voelt u zich down dan? |
|
| |
Alexis .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 19:55 | |
| Hoe zou jij je voelen als je pas een operatie gehad hebt en er volgende week weer een moet hebben? ;D |
|
| |
Aimee .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 19:57 | |
| Ehm ik heb geen idee aangezien ik nog nooit een operatie heb gehad. Maar hoe moest ik überhaupt weten dat je een operatie gehad zou hebben? Is mij nooit verteld... |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 19:59 | |
| Trolololollollollolololololololo Zometeen efkes posten |
|
| |
Alexis .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 20:00 | |
| Had ik hier neergezet, dacht ik |
|
| |
Aimee .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 20:01 | |
| Nou, niet dat ik weet. Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn geheugen liggen. ;} |
|
| |
Alexis .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 20:06 | |
| Ah joh, boeitn iet |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 10 2011, 20:06 | |
| En toen was ik weer verslaafd aan een ander liedje n_n |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|