|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:12 | |
| - Kenji schreef:
- Alois schreef:
- Kenji schreef:
- Lesaiah schreef:
- En als jullie zo graag aandacht willen, MSN is er ook nog~
Daar antwoord je anders ook niet >> Bij mij bent U niet eens online D: Oké, ik sta momenteel voor de meerderheid offline. Maar ik zal mezelf wel eventjes zichtbaar maken voor je c:
@ Abi; Geef je msn dan >U En jij ws ook alweer? xD Dan kan ik het nakijken xD OOOOOW. Nu ben ik zwaar beledigd. *gaat in hoekje zitten* |
|
| |
Master Sebastian
PROFILEPosts : 407 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova || LightKlas: || I teach Light Magic ||Partner: || There Is No Longer Wrong Or Rightღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:12 | |
| Lol, ik ga niet zo vaak meer op msn omdat het altijd vast gaat lopen xD Maar ik wil jullie anders ook wel toevoegen? :3 |
|
| |
Kid .
PROFILEReal Name : Quinty Posts : 839 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: // Shadra // DarkKlas: // 5e KlasPartner: // Paint my heart red again ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:13 | |
| - Alois schreef:
- Kenji schreef:
- Alois schreef:
- Kenji schreef:
- Lesaiah schreef:
Daar antwoord je anders ook niet >> Bij mij bent U niet eens online D: Oké, ik sta momenteel voor de meerderheid offline. Maar ik zal mezelf wel eventjes zichtbaar maken voor je c:
@ Abi; Geef je msn dan >U En jij ws ook alweer? xD Dan kan ik het nakijken xD OOOOOW. Nu ben ik zwaar beledigd. *gaat in hoekje zitten* Ik heb alzheimer als het om namen gaat D: Sorry hoor ;-; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:14 | |
| - Kenji schreef:
- Alois schreef:
- Kenji schreef:
- Alois schreef:
- Kenji schreef:
- Lesaiah schreef:
@ Abi; Geef je msn dan >U En jij ws ook alweer? xD Dan kan ik het nakijken xD OOOOOW. Nu ben ik zwaar beledigd. *gaat in hoekje zitten* Ik heb alzheimer als het om namen gaat D: Sorry hoor ;-; Pfft. Ik ook hoor >U Wat dat betreft is het geloof ik een dyslexie ding o_o Want die smoes had jij toch ook eh ;o ? |
|
| |
Kid .
PROFILEReal Name : Quinty Posts : 839 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: // Shadra // DarkKlas: // 5e KlasPartner: // Paint my heart red again ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:16 | |
| - Alois schreef:
- Kenji schreef:
- Alois schreef:
- Kenji schreef:
- Alois schreef:
- Kenji schreef:
- Lesaiah schreef:
@ Abi; Geef je msn dan >U En jij ws ook alweer? xD Dan kan ik het nakijken xD OOOOOW. Nu ben ik zwaar beledigd. *gaat in hoekje zitten* Ik heb alzheimer als het om namen gaat D: Sorry hoor ;-; Pfft. Ik ook hoor >U Wat dat betreft is het geloof ik een dyslexie ding o_o Want die smoes had jij toch ook eh ;o ? It could be xD En jah, ik ben ook een lieftallige dyslecticus :3 Brb :3 appeltaart halen xD |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:16 | |
| IKVOLGHETNIETMEER Dus nu ga ik klappen uitdelen~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:18 | |
| - Kenji schreef:
- Alois schreef:
- Kenji schreef:
- Alois schreef:
- Kenji schreef:
- Alois schreef:
- Kenji schreef:
- Lesaiah schreef:
@ Abi; Geef je msn dan >U En jij ws ook alweer? xD Dan kan ik het nakijken xD OOOOOW. Nu ben ik zwaar beledigd. *gaat in hoekje zitten* Ik heb alzheimer als het om namen gaat D: Sorry hoor ;-; Pfft. Ik ook hoor >U Wat dat betreft is het geloof ik een dyslexie ding o_o Want die smoes had jij toch ook eh ;o ? It could be xD En jah, ik ben ook een lieftallige dyslecticus :3
Brb :3 appeltaart halen xD Lol, ik noem het altijd heel droog dyslect. Maar dat ziet er verlept uit ._.
Anywho; Doe dat.
@ Judith; Same to you; Doe dat. |
|
| |
Kid .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:22 | |
| - Alois schreef:
- Lol, ik noem het altijd heel droog dyslect.
Maar dat ziet er verlept uit ._.
Anywho; Doe dat. Ondertussen heb ik nog steeds geen idee wie je bent xD Al heb ik zo'n idee dat jij ook op WC zit, right? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:23 | |
| - Kenji schreef:
- Alois schreef:
Anywho; Doe dat. Ondertussen heb ik nog steeds geen idee wie je bent xD
Al heb ik zo'n idee dat jij ook op WC zit, right? En ik maar denken dat die appeltaart voor geniale ingevingen zou zorgen n_n Ja, ik kom van WC c:
Van dé wc. |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:23 | |
| - Kenji schreef:
- Alois schreef:
Al heb ik zo'n idee dat jij ook op WC zit, right? Mag ik het zeggen? *kijkt lievig* |
|
| |
Kid .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:24 | |
| - Alois schreef:
- Kenji schreef:
- Alois schreef:
Al heb ik zo'n idee dat jij ook op WC zit, right? En ik maar denken dat die appeltaart voor geniale ingevingen zou zorgen n_n Ja, ik kom van WC c:
Van dé wc. Jij hebt ... Lostpaw van mij overgenomen, right? @Juudje: Be my guest xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:25 | |
| - Kenji schreef:
- Alois schreef:
- Kenji schreef:
- Alois schreef:
Van dé wc. Jij hebt ... Lostpaw van mij overgenomen, right?
@Juudje: Be my guest xD Nee. nee. En nee. Ik neem geen accounts over op wc, omdat ik zo inactief ben als de pest ;D |
|
| |
Kid .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:27 | |
| - Alois schreef:
- Kenji schreef:
- Alois schreef:
- Kenji schreef:
- Alois schreef:
Van dé wc. Jij hebt ... Lostpaw van mij overgenomen, right?
@Juudje: Be my guest xD Nee. nee. En nee. Ik neem geen accounts over op wc, omdat ik zo inactief ben als de pest ;D Miep xD Das jammer :3 want die schreef ook in size 11 xD vandaar :3 |
|
| |
Kiro .
PROFILEPosts : 50 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // ShadraKlas: 4e klas.Partner: I'll get lost if you want me to.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:28 | |
| Lady Gaga: "Geen sex zonder liefde."
*kijkt haar Alejandro filmpje* ".. Wait.. whut.. o__O" |
|
| |
Master Sebastian
PROFILEPosts : 407 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova || LightKlas: || I teach Light Magic ||Partner: || There Is No Longer Wrong Or Rightღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:31 | |
| @Kiro: Dat is idd een heel vaag filmpje~ Maar u kent Rise Against ook? Wat zijn uw favo nummers En als er vanavond nog niemand bij u gereageerd heeft ga ik dat doen >D |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:33 | |
| Noah is zo clueless he x'D |
|
| |
Master Sebastian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:34 | |
| En zo Cute met Alois samen ~ |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:34 | |
| Ik voel me heel gemeen voor Al~ |
|
| |
Kiro .
PROFILEPosts : 50 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // ShadraKlas: 4e klas.Partner: I'll get lost if you want me to.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:36 | |
| - Miss Malaika schreef:
- @Kiro: Dat is idd een heel vaag filmpje~ Maar u kent Rise Against ook? Wat zijn uw favo nummers En als er vanavond nog niemand bij u gereageerd heeft ga ik dat doen >D
Kotov Syndrome is mijn ultimate fav. XD Disparity By Design is ook nice ;33 |
|
| |
Master Sebastian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:37 | |
| @Kiro: Helemaal true~ :3 Ik ben nu Roadside aan het luisteren :3 Maar die gast schrijft gewoon goede teksten O.o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:41 | |
| Meeeeh. *wrijft over kin, gaat vervolgens met handen in 't haar zitten* Nee. Ik laat het maar voor wat het is. Alois moet niet verder gaan XD Want dat is zielig voor Noah c: |
|
| |
Kiro .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:43 | |
| - Miss Malaika schreef:
- @Kiro: Helemaal true~ :3 Ik ben nu Roadside aan het luisteren :3 Maar die gast schrijft gewoon goede teksten O.o
Helemaal mee eens. De teksten zijn altijd super nice ;D |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:43 | |
| En toen had je hem geslagen~ |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:48 | |
| Hahahaha, ik zie Noah ineen keer voor me met een boek "Kissing for dummies" haha xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 12:51 | |
| - Lesaiah schreef:
- En toen had je hem geslagen~
Ik ga Al zo hard laten schelden XD Bijna laten schreeuwen gewoon c: |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |