|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 22:15 | |
| WELK SMELT PLAATJE? *kijkt wild om zich heen* Nee maar... Welke? Want het was een en al smelt *-* |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 22:16 | |
| Err, ik bedoelde when Alois is not awake, haha xD |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 22:18 | |
| En ik bedoelde dat Alois eerst in slaap moet vallen wilt Noah hem rapen ;D Ik moet stoppen met hierover te praten ._. |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 22:19 | |
| Ja, eigenlijk wel, haha xD maar Noah rapet geen mensen, weet waarschijnlijk ook niet eens hoe dat moet xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 22:20 | |
| Alois raped geen... Nvm ._. Want dat zou toch niet kloppen ;D
Hmn... Ik heb het gevoel dat ik iets vergeet te doen D: |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 22:23 | |
| Dat lievige plaatje waaruit dat ene.. Ohwacht, dat is deze~ U vergeet vast niets~ |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 22:24 | |
| Smexy onderschrift =w= Hmm, zullen we de topic al opstarten of wil je daarmee wachten? Ik vind zelf alles best (en dan zou ikn zeggen "als hét maar gebeurd" maar dat klinkt zo opdringerig .____.') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 22:25 | |
| Wel D: Want het is meestal altijd zo ;} Ik ga morgen eens kijken in hoeverre ik voorstel post af kan krijgen. Maar ik ga ondertussen al gewoon heel stiekem posten c: En ik ben illegaal bezig. Maar ik ga niet zeggen waarom ;D
En dank u c: Ik hoop dat ik hem mag houden ;o En U mag van mij best een topicje aanmaken hoor ^^ Dan zal ik zo snel mogelijk een postje terug schrijven ;D |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 22:26 | |
| Ohja, voorsteltopic~ *intelligente inval* Enneh~ Les irriteren. |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 22:29 | |
| Goedjes(oh god, ik weer met mijn rarewoordenaanval(leuk woord voor galgje~)) ;3 Waar zal ik posten? o3o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 22:30 | |
| Erm... Wees origineel. Verras me (;
@ Judith; En hoe? Ik ga me echt uitleven hier XDD |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 22:32 | |
| Ahw gosh, ik zal het proberen x]~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 22:37 | |
| En toen ging ik eens proberen in te komen door een topicje aan te maken c: |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 22:44 | |
| Waar was ik ook al weer aan begonnen? Nya, nog een kwartier, dan ga ik maar eens de oogjes toe doen |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 22:51 | |
| Ik weet geen goed plekje D: Noor, jij bent het genie. Geef me eens een goed plekkie ;P |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 22:57 | |
| Ja hallo D: Ik heb net mijn genialiteit gebruikt om een post te maken met Mister Awesome. Maar ik zal eens een vinger erover laten glijden... HET STILLE MEER? Kunnen ze gaan zwemmen in de koude herfst ;D Jeej voor mooie herfst dagen. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 22:59 | |
| *Slaakt hier een stiekem lachje achter het vuistje door Noors PB* Zeg maar gerust midlife-crisis :'D
Ughski. Ik heb een spiksplinternieuw naamplaatje voor u gemaakt op de portalpagina, monsieur Alejandro. Maar het is eigenlijk best wel afwijkend omdat ik het lettertype vergeten ben, estúpido me. |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 23:00 | |
| Fuahaha, ik vind het best x] God, laat Alois Noah schrikken. Pleurt ie zo in het water xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 23:02 | |
| - Master Savador schreef:
- *Slaakt hier een stiekem lachje achter het vuistje door Noors PB*
Zeg maar gerust midlife-crisis :'D
Ughski. Ik heb een spiksplinternieuw naamplaatje voor u gemaakt op de portalpagina, monsieur Alejandro. Maar het is eigenlijk best wel afwijkend omdat ik het lettertype vergeten ben, estúpido me. Lol, true. Oe en ik heb de langste naam of zo ;D Of zo vind ik het lijken c: Maar je ziet het bijna niet n_n Het verschil he c:
@ Noah; Whaha XD Maar dan gaat Alois evil doen en ervoor zorgen dat Noah half verdrinkt D: Dat moeten we ook niet hebben. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 23:07 | |
| Ofcourse. Maar lange namen zijn hip c: Hum. Zal ik Saf dan maar eens 51 maken. Ach, hij zal de zestig ooit eens moeten bereiken. Zijn zijn kinderen al bejaard, loopt hij nog als springlevendige vijftigjarige rond |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 23:10 | |
| En vooral als ze Spaans zijn en de betekenis ook nog eens heel passend is ;o
Lol, forever young XDD Ik zie Saf eigenlijk al heel happy rondhuppelen terwijl zijn kinderen in rolstoel zitten, of rond scharrelen met een rollator x') |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 23:19 | |
| Ik hou van Spaanse namen =w= Aleggggandro. Blame my parents dat ze er mij geen gegeven hebben >;c
Hurrm. Saf later als levensgenieter; knuffelt ieder persoon, iedere boom, iedere kat. Alejandro met een facepalm-uitdrukking op de achtergrond ofcourse. Dan moet hij toch wel een heel harde klap op zijn achterhoofd hebben gehad :'3 |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 23:27 | |
| Knuffelend met Noah's kat, haha xD |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 27 2011, 23:51 | |
| Ofcourse! <3 Die komt het eerst aan de beurt ghehe. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 00:02 | |
| Ik zie Al er eigenlijk wel voor aan dat hij Saf als een klein kind gaat behandelen c: Maar hij is sowieso al snel chagrijnig door bepaalde redenen ;D Want hij mag niemand hier c: Don't blame him ;o Ik moet zijn geschiedenis nog uittypen ;o
En ik heb nu 'n Lady Gaga liedje in mijn hoofd. WHY?! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|