|
|
Auteur | Bericht |
---|
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 23 2011, 20:52 | |
| - Alois schreef:
- @ Noah; Weet je... Nu ik jouw partner tekstje eens bekijken...
Moet ik weer denken aan die roze wolken wereld. Zo van; Let's run to the imaginary pink cloud world of Noah ;D
En ik ben goed in tijd rekken ;} Fuahahaha xD Zijn droom heeft je echt geraakt of niet? x] HET IS EEN BED. |
|
| |
Nez
PROFILEPosts : 248 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde [ Lucht ]Klas: [ Geen ]Partner: I don't know how many times I have forgiven you; I do know however, I always will [ ❤ ]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 23 2011, 20:54 | |
| NEEEEEEEEEH GEEN PRUSSIA~ *wiebelt machteloos met handjes* Niemand kan hem goed genoeg spelen... Hij is te awesome... Anyway, u zit met twee Hungary 's opgescheept~ |
|
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 23 2011, 21:13 | |
| - Jacky schreef:
- NEEEEEEEEEH GEEN PRUSSIA~ *wiebelt machteloos met handjes*
Niemand kan hem goed genoeg spelen... Hij is te awesome... Anyway, u zit met twee Hungary 's opgescheept~ oh geweldig --' |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 23 2011, 21:15 | |
| - Alois schreef:
- Noah schreef:
- Alois schreef:
- @ Noah; Weet je... Nu ik jouw partner tekstje eens bekijken...
Moet ik weer denken aan die roze wolken wereld. Zo van; Let's run to the imaginary pink cloud world of Noah ;D
En ik ben goed in tijd rekken ;} Fuahahaha xD Zijn droom heeft je echt geraakt of niet? x]
HET IS EEN BED. Ik vond het gewoon een geniale droom. En je wilt niet weten hoe hard ik samen heb zitten lachen met Floor x')
En zekers. Dat je het weet. BED FTW. Haha xD BED FTW YEAH <3 jij bent o3o |
|
| |
Yarden .
PROFILEPosts : 280 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 23 2011, 21:16 | |
| Over 5kwartier ga ik naar bed toe 8D |
|
| |
| |
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 23 2011, 21:21 | |
| Ik heb South Park lang niet meer gezien D: De laatste ep die ik zag was met de ballen die dienden als skippyballen en de Kentucky Fried Chicken die weg was xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 23 2011, 21:31 | |
| Die heb ik vandaag ook gezien XDD Maar nu is er eentje over de matrix of zo. En ik Alois zielig laten doen. Later doet hij nog wel gemeen n_n |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 23 2011, 21:35 | |
| Die is zo geniaal he xDD En die ken ik niet o.o ik moet meer SP kijken. Awww, zielige Alois, daar kan ik niet tegen D': |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 23 2011, 21:37 | |
| Er is marathon ;D En dan kan Noah hem troosten, is schattig c: |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 23 2011, 21:38 | |
| Oeh yeah ;D Awhiii, fluff~ <3 |
|
| |
Nez
PROFILEPosts : 248 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde [ Lucht ]Klas: [ Geen ]Partner: I don't know how many times I have forgiven you; I do know however, I always will [ ❤ ]
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 23 2011, 21:39 | |
| Mijn vriendinnen gaan een Southpark cosplay doen.. En ik moet foto's maken. Dus waarschijnlijk kan ik daarna de AH niet meer in wegens overlast~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 23 2011, 21:45 | |
| NEEEEE. Hij is afgelopen. En nu een of andere stomme serie >U Op naar nickelodeon c:
En ik moet ooit een Alois cosplay doen *-* Als het goed is krijg ik 'n fcking pruik voor sinterklaas en kan ik daarmee klooien ;D Er was wel een Japan dag voor nodig om mijn ouders over te halen dat ik mocht cosplay c: |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 23 2011, 22:13 | |
| Iedereen posten bij het spookhuis! <3 |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 23 2011, 22:14 | |
| Ik ga een Noah/Shion cosplay doen :3 moet alleen nog mijn mamma overhalen xD
Noah troost Aloisje <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 23 2011, 22:17 | |
| Kom ik wel bij je op bezoek, doe ik een blij dansje om ze over te halen XDD
Awh, Noah is lief tegen Alois ondanks het feit dat hij een boek in zijn gezicht kreeg x') |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht, Nova.Klas: 4th.Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 23 2011, 22:20 | |
| Wie irriteert zich nog meer aan groene dubbel-onderstreepte woorden? Of ben ik de enige die daar last van heeft? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 23 2011, 22:23 | |
| - Mystralic schreef:
- Wie irriteert zich nog meer aan groene dubbel-onderstreepte woorden?
Of ben ik de enige die daar last van heeft? Bij mij zijn ze niet dubbel onderstreept. Of ik moet het over andere woorden hebben c: |
|
| |
Aimee .
PROFILEPosts : 363 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra. [Duisternis] ;>Klas: 3thPartner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 23 2011, 22:24 | |
| Welke groene dubbel onderstreepte woorden? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 24 2011, 00:58 | |
| Ik zie ook geen groene onderstreepte woorden :')
Ugh, mensen zijn altijd al naar bed als ik klaar ben met een lange post xD Ik haat jullie! x'o Maar sommigen hebben geen vakantie meer, humhumm begrijpelijk. Zal er ook niet mee spotten hur, zo flauw ben ik niet :'3
Eloo de tangopost staat eindelijk :'D Antonio Banderas-achtig genoeg? Het was een geklooi met de danspasjes maar allee. Olè. |
|
| |
Aimee .
PROFILEPosts : 363 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra. [Duisternis] ;>Klas: 3thPartner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 24 2011, 07:27 | |
| Whut hahaa ale ole 8D Maar 'k wil niet naar school ruilen ;D |
|
| |
Nez
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 24 2011, 07:27 | |
| Zo naar school, in de bus een fatsoenlijke post schrijven. Multitasken~ |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 24 2011, 10:39 | |
| Blabla, ik krijg deze vakantie geen tijd om te posten D: Nou ja, weinig xD Zal ik maar eens in het afwezigheidstopic gaan zetten :3 |
|
| |
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma okt 24 2011, 11:23 | |
| Hmn. Kattenbak verschoont. Vaatwasser uit en ingeruimd. Gestofzuigd. En ik heb vast onbewust nog wat in het huishouden gedaan. Ik voel me net een moeder met een hele luie zak van een zoon *staart naar broer* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|