Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht, Nova.Klas: 4th.Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
| Onderwerp: Re: Halloween~ ma okt 10 2011, 18:39 | |
| |
|
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Halloween~ ma okt 10 2011, 21:31 | |
| Ah, je kunt altijd nog komen kijken naar er optreden~ Gemaskerd bal? Ik ben voor |
|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Halloween~ di okt 11 2011, 14:58 | |
| Ik denk dat we wel zo'n beetje van start kunnen gaan, niet? Mitchke, bent u ook zo ver met uw nummerkes en stuff? |
|
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Halloween~ di okt 11 2011, 15:05 | |
| JAA! Mensjes, als je een topic opent hiervoor; laat dan duidelijk in je titel zien dat het voor Halloween is. Desnoods begint iedereen het met: Halloween ~ ... (op de stipjes je eigen titel van het topic ) |
|
Ellia .
PROFILEPosts : 216 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Volbloed Shadraan, Dark MagicKlas: 6th Grade, Master NorwoodPartner: Heartbreak seems to be a Trend these Days, but I couldn't care less. I've Never been that Trendy anyway.
| Onderwerp: Re: Halloween~ vr okt 14 2011, 21:50 | |
| Righto, misschien stel ik deze vraag wel weer veel te laat, op de verkeerde plek. Maar eerder kon ik niet online komen, vanwege de projecten en de opkomende scan/toetsweek. Ik heb moeten tekenen tot mijn handen zwart zagen, so fogive meh.
Wanneer de rockshow van Norwood en Leshaiah over is, zal het dan ook mogelijk zijn voor random leerlingen om gebruik te maken van het podium, om een kort, eigen nummer te schreeuwen of iets in die richting? Just wonderin' |
|
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Halloween~ vr okt 14 2011, 21:52 | |
| Ik vind het in principe geen probleem, maar ik laat het aan Nor over~ |
|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Halloween~ vr okt 14 2011, 22:56 | |
| Daar mogen Norwood en Lesaiah meer over beslissen vind ik. Maar ik heb er ook geen problemen mee. |
|
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Halloween~ | |
| |
|