Avarice .
PROFILEPosts : 668 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: Master AlvaroPartner: I was alone, falling free, trying my best not to forget what happened to us, what happened to me, when I let it slip.
| Onderwerp: .Merle. do sep 29 2011, 17:59 | |
|
GENERAL INFORMATION Name: Merle Debaerde (achternaam van pleegouders)Meaning: Clear SeaOrigin: Unknown, grew up on NovaMagic: None, see IlnessesGender: FemaleAge: 16Birthday: 14-12Parents: Adoption ParentsBrothers & Sisters: Koen, Antonio, Romano (allen pleegbroers)Friends: Her brothersEnemies: Merle doesn't think in enemies.Orientation: HeteroPartner Status: FreeIlnesses: Merle lijdt aan het extreem zeldzame Mahonasisyndroom, een ziekte waarbij het afweersysteem de straling die magie afgeeft aanziet als een virus, en er dus op reageert. Dit resulteert in allergische aanvallen in de vorm van misselijkheid, duizeligheid, koorts en epilepsie. Ze neemt er medicijnen voor, maar die verzwakken haar afweersysteem zodanig dat ze van een griepje al flink ziek kan worden. Dit is de reden dat ze zelf geen magie bezit, en dat ze altijd voorzichtig moet zijn.Medicines: ManyOUTER APPEARANCE Length: 1.73mWeigth: 48 kgHaircolor: BlondeEyecolor:Green/BlueBuild: Long, thin, attractive to the ones who notice.INNER SYSTEM Personality: Merle is, voor iemand met zo'n grote ziekte en last op haar schouders, erg vrolijk. Ze heeft bijna altijd een grijns op haar gezicht, en zal niet snel terugdeinzen voor een uitdaging, al is hij gevaarlijk. Dit tot ergernis van haar drie pleegbroers, die haar graag willen beschermen. Koen, haar oudste broer, is een van haar grootste steunpunten, en iemand die ze meestal meteen om de hals vliegt als ze hem zien. Antonio is haar op een na oudste broer, en hij weet haar ook altijd op te vrolijken, hoewel ze hem soms moet vertellen dat ze iets niet kan doen omdat het gevaarlijk voor haar kan zijn. Maar de beste band heeft ze met haar jongste broer, hoewel hij ouder is dan zij, Romano. Ze zijn samen opgegroeid in het weeshuis op Nova, en zijn bijna altijd samen geweest. Toen hij vertrok naar SSA, heeft ze net zo lang gezeurd bij haar ouders, de doktoren, de diëtisten en zelfs bij haar oude school of ze er ook naartoe mocht, en dat is haar uiteindelijk gelukt. |
|
|
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: .Merle. do sep 29 2011, 18:22 | |
| Zusje~ Mooie postsheet! En een tekstje van Halo, denk ik? :3 Lolz, ze lijkt wel een klein beetje op Anouchka xD |
|
Avarice .
PROFILEPosts : 668 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: Master AlvaroPartner: I was alone, falling free, trying my best not to forget what happened to us, what happened to me, when I let it slip.
| Onderwerp: Re: .Merle. do sep 29 2011, 18:24 | |
| Ghehe. Was de combinatie van Halo en Walking on sunshine aan het luisteren toen ik hem maakte. Broertje~ En idd... Lang leve de zieke kindjes~ |
|
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: .Merle. | |
| |
|