|
|
Auteur | Bericht |
---|
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di sep 20 2011, 22:08 | |
| Ik had een momentje nodig om te beseffen wat er eigenlijk stond, xD |
|
| |
Hero .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 425 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lots of Light and a pinch of AirKlas: //Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di sep 20 2011, 22:09 | |
| Bij mij niet ._. Maar dat is bij al van zo'n soort woorden x') Ik faal ook gewoon; kan meer dan de helft van de woorden die ik ken niet eens fatsoenlijk uitspreken. Met biologie was ik ook meer bezig met de uitspraak, dan dat ik me op de stof concentreerde.
Meh, school neemt mijn hele leven in beslag. En nu moet ik zelfs weer verder met dingen voor school, Flauwerds dat ze zijn :c Mijn smoesje voor RPG blijft; IS GOED VOOR MIJN NEDERLANDS. Of ze het nou willen of niet. Vervelende ouders >U |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di sep 20 2011, 22:13 | |
| HANAMORIII, Noah's waiting :3 |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di sep 20 2011, 22:14 | |
| Nog een post met Les, dan misschíen nog een met Az, dan slapen. Vreemd genoeg krijg ik meer uit mijn vinger 's avonds |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di sep 20 2011, 22:25 | |
| |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di sep 20 2011, 22:27 | |
| Weer een soortgenoot~ helaas zit ik nu dus op iPod. En dat ding typt... Niet echt goed |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di sep 20 2011, 22:34 | |
| omijn god mensenkinders XD - Spoiler:
ANTILOOP = middel tegen diarree BEDACHT = naast bed nummer zeven ACHTERAF = min acht CONTINENTEN = inenten op een delicate plaats van het lichaam PAPIER = zwaarlijvige Ier MINISTER = heel kleine ster KRAKELING = zoontje van een inbreker PROFEET = professor aan tafel KAARSRECHT = recht om kaarsen te vervaardigen VERTROUWEN = In het buitenland trouwen UURWERK = werk dat per uur betaald wordt MINIMAAL = kleine maaltijd PANAMA = vader laat moeder voorgaan KIESKEURIG = tand in goede staat MISLEIDER = priester POLITICUS = zoen van een politieagent EILEIDER = autoritaire kip KOEPON = nachtgewaad voor rund OORDEEL = lel van oor PALING = vader van chinees meisje SUPER-DE-LUXE = onbetaalde benzine UITDRUKKING = einde van constipatie VERZUIPEN = drinken in het buitenland THEOLOOG = Theo vertelde de waarheid niet UITZONDERLIJK = begrafenisondernemer op reis
Hoezo droge humor. Beetje doordenken noodzakelijk tho |
|
| |
Hanamori .
PROFILEPosts : 155 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonKlas: 6th klasPartner: Will you become my rose?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di sep 20 2011, 22:37 | |
| Ik zie bubbeltjes in mijn scherm en ik kan het niet wegvegen. Het heeft niet geregend en ik heb geen vocht gebruikt en de enige die hem verder gebruikt heeft is mn broertje. Maar nee hoor die gozer heeft weer niks gedaan >.>
Gash ik haat dat echt! Nu mag ik wass gaan betalen voor een nieuwe Ipod en hij kan gerust mijn spullen gebruiken en vernielen en mijn ouders worden boos als ik niet deel..
heel erg chagerijnig x.x |
|
| |
Hero .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 425 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lots of Light and a pinch of AirKlas: //Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di sep 20 2011, 23:13 | |
| Die van die minister is gewoon een Dyslecten ding hoor >U Want ik was weer het falende persoontje dat altijd happy mini ster las ._. Kon alleen die van super-de-luxe niet vinden D:
Misschien heeft je broertje een vies filmpje gekeken en moest hij overgeven 8D ? Nee. Waarschijnlijk liegt hij gewoon ;o En dat is inderdaad wel rot voor je. Hoewel ik die rol van jouw broertje in dit huis speel ;p Maar ik ben tenminste eerlijk, aangezien ik slecht ben in liegen o3o |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 21 2011, 12:24 | |
| Ugh. Ik buk om mijn tas op te rapen in de woonkamer. Voel ik een vervelend geprik achter. Sta ik gewoon met mijn kont in de cactus op de vensterbank o__o Youch! |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 21 2011, 13:49 | |
| Auw. Heb de hele ochtend maar een ding gehoord: DANCE 4 LIFE!
Kan dat niet zachter? Nu ging mijn Latijn verrot slecht |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 21 2011, 16:27 | |
| Ai.. dat is vet irritant. Il lig nu anderhalve dag thuis op de bank ziek te zijn. En mijn koorts neemt nog steeds sterk toe. Ugh.. N8et fijn. En ja, typen op de mobiel gaat iets moeilijker. |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 21 2011, 16:30 | |
| Arme Ro.. Als ik kon, ging ik je een massaknuffel geven.. maar ik kan niet, want de benen willen niet meer... Aww.. Wordt heel sad van dit plaatje: - Spoiler:
Vertaling: Come back, alright? |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 21 2011, 16:43 | |
| Auch x.x Ik loop vandaag van de trap af, blijft mijn veter achter een haakdingachtigiets aan mijn schoen haken waardoor ik de trap af donder en dan gaan die jongens staan lachen terwijl mijn knieën bijna open lagen =_= kutgasten. |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 21 2011, 16:46 | |
| Auch D: Pijnlijk! Ik val met gym altijd, - vandaag weer -.- - om eigenlijk niets xD Al had ik wel een reden om te duiken toen er een basketbal recht op m'n hoofd afvloog via de muur xD |
|
| |
Xavier.
PROFILEPosts : 281 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon & LuchtKlas: Teaching the dumb pupils how to bend the lovely air.Partner: 'And she's all I need.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 21 2011, 17:28 | |
| wtf, ik houd nooit dit onzintopic bij o3o Als ik erop klik zit ik op een hele andere pagina dan de eindpagina en dan ga ik daar op dingen reageren D:
faal. |
|
| |
Tristan .
PROFILEPosts : 165 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, DuisterKlas: 5ePartner: Love means nothing to me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 21 2011, 17:29 | |
| Ik irriteer me soms zo erg aan mensjes. Heel moeilijk doen over een verslag opsturen, smoesjes verzinnen. Ik vertrouw hem niet |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 21 2011, 17:29 | |
| nah, heb ik ook wel eens. Niet over nadenken, gewoon blijven doen. Geeft grappige dingetjes.. Ofzo
@Mars WIE?! |
|
| |
Tristan .
PROFILEPosts : 165 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, DuisterKlas: 5ePartner: Love means nothing to me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 21 2011, 17:47 | |
| @les: pb
Aargh, ik sterf hier. Vrijdag verslag inleveren(dat dus waarschijnlijk niet klopt en overnieuw moet), morgen tot 9e. Vrijdag tot 21:00 niet thuis. Zaterdag examen (waarvoor ik nog steeds niet heb geleerd) Zondag 1 dag om te leren, maandag 2 toetsen waarvan 1 10 pagina's leren is en de ander 19 pagina's
|
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 21 2011, 18:00 | |
| Grr.. PS sloot ineens af, hele sig weg. Stom ding. |
|
| |
Hero .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 21 2011, 18:03 | |
| Ik wil Amnesia the Dark Descent hebben *-* Dat spel is gewoon awesome x') En mij kennende ga ik heel nerveus lachen en met alles rondsmijten in dat spel. That's how I rule. |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 21 2011, 18:11 | |
| Een examen neer, nog een te gaan En dan ben ik vrij & blij om hier te posten |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 21 2011, 18:17 | |
| Hmm. Misschien moet ik een atelier opengooien, kan al mijn creaties niet hier neer blijven gooien: - Veel te vrolijke sig voor Lesaiah, maar het liedje is zo leuk~:
Maar, ik ben blij~ |
|
| |
Hanamori .
PROFILEPosts : 155 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonKlas: 6th klasPartner: Will you become my rose?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 21 2011, 18:22 | |
| Die signature is echt super 8D |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 21 2011, 18:26 | |
| Me 'nd my buddy the stroke button...
Nyaa, morgen of overmorgen open ik wel een atelier... |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|