|
Auteur | Bericht |
---|
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Noah Evans do sep 08 2011, 08:36 | |
|
| | G E N E R A L | |
Naam: Noah Gwyn Evans [Noah: Rustig, comfort. Gwyn: Witte] Leeftijd: 16 [12-12-....] Geslacht: Mannelijk Geboorteplaats: Nova, planeet van licht. Magie: Lichtmagie, daarnaast beheerst hij ook luchtmagie. Familie: Zijn moeder: Remilia Redbird [gestorven ✝] Zijn vader: Gregor Evans [gestorven ✝] Zijn weesouder: Darcia Duvessa [gestorven ✝] Huisdier: Shiroi, een witte kat met blauwe ogen.
| | T H E O U T S I D E | |
Noah is een albino. Dit betekent dat hij geen pigment in zijn genen heeft dus automatisch heeft hij ook geen pigment in zijn uiterlijk. Hij heeft sneeuwwit haar wat reikt tot onder zijn oren aan de zijkanten en aan de achterkant iets langer dan het nekbotje. Hij kamt het nooit, haalt 's ochtends alleen even zijn vingers erdoor heen. Het is steil, zit nooit erg netjes maar valt altijd wel op bij de mensen door de spierwitte kleur, iets wat hij niet erg fijn vindt. Zijn ogen zijn rood van kleur. Normaal hebben albino's blauwe ogen die rood worden door het licht, maar bij Noah komt de rode kleur meer tot uiting. Hij heeft een blanke huid die gemakkelijk verbrandt in het zonlicht, dus daar moet hij extra voorzichtig mee zijn. Reden genoeg dat hij ook altijd in de schaduw van een boom of parasol te vinden is in de zomer. Hij laat zijn lichaam ook niet graag zien, daarom kleedt hij zich in vele lagen kleding. Zijn kledingstijl is trouwens niet erg modebewust. Hij draagt vaak simpele effen kleding in aardekleuren, wat dus niet erg opvallend is en eigenlijk ook best wel saai. Hij heeft nog iets opvallends aan zijn uiterlijk: een rode slang die zich om zijn lichaam wikkelt. Het is niet echt een slang, meer als een soort rode tattoeage in de vorm van een slang. Het begint bij zijn linkervoet en wikkelt zich langs zijn been omhoog, wikkelt zich vervolgens om zijn bovenlichaam en keel en eindigt bij zijn wang in een stompe vorm. Hij heeft geen idee hoe hij hieraan komt. Noah is ongeveer 1,70 lang, geen uitschieter dus en is wat mager voor zijn lengte, al valt dit niet op door zijn kleding. Hij is niet bepaald gespierd te noemen. Hij is echter wel heel snel maar zijn klunzigheid weerlegt dat voordeeltje weer.
| | T H E I N S I D E | |
Noah is waarschijnlijk wel de aardigste jongen die je ooit zou ontmoeten... Dat is wanneer je door zijn verlegen en afstandelijke kant kijkt. In het begin is Noah erg verlegen en gesloten. Hij zal zich eerder achter een boom verstoppen dan op je af stappen en hallo zeggen. Dat durft hij gewoon niet, omdat hij in zijn jeugd een soort wantrouw voor mensen heeft opgewekt. Hierdoor duurt het iets langer voor hij iemand in vertrouwen neemt. Ook blijft hij op een afstandje. Dit vermindert naarmate hij je meer in vertrouwen neemt en dan pas zou hij zich voor je openen. Noah is erg verlegen. Hij schaamt zich snel voor dingen en hij houdt zich heel erg in, waardoor hij timide overkomt. Hij praat weinig, ook door de verlegenheid en een gewoonte van hem is dat hij altijd met gebogen hoofd, kijkend naar de grond loopt. Dit was hem aangeleerd in zijn jeugd en hij doet het nog steeds, niet alleen uit gewoonte maar ook omdat het zijn karakter is.
Noah heeft ook slechte kanten. Hij is vreselijk onzelfzuchtig en denkt nooit aan zichzelf. Hij heeft zijn gedachten altijd bij de ander zijn belangen, ookal zit hij zelf in de problemen. Dit is geen goede eigenschap van hem want mensen gebruiken hem graag omdat hij toch altijd ''ja'' zegt. Ook maakt hij zichzelf en mentaal en fysiek kapot mee, omdat hij zijn eigen belangen onder die van een ander plaatst. Hierdoor neemt hij een enorme last op zijn schouders, namelijk zijn eigen problemen en die van anderen en dit kan op den duur te zwaar voor hem worden. Hij heeft ook de neiging om zichzelf altijd de schuld te geven van iets wat helemaal niet door hem komt. Hij kan het niet helpen, omdat hij vroeger altijd de schuld kreeg van iets. Daardoor denkt hij snel dat het door hem komt, terwijl dat vaak niet zo is. Hij slaat na zichzelf te schuld te hebben gegeven om in een fase waarin hij constant tegen zichzelf zegt dat hij waardeloos is, ook veroorzaakt door zijn verleden. Hij gelooft niet dat hij ergens goed voor is. Ten slotte is Noah nogal onhandig, laat vaak dingen vallen of struikelt over dingen.
| | T HE P A S T | |
Als kind had Noah zijn ouders nooit gekend. Nee, beter gezegt: Hij dacht zelfs dat ze nooit bestonden. Toen hij geboren was, ging hij gelijk naar een weeshuis waar Darcia Duvessa hem opvoedde samen met vier andere weeskinderen. Het leven in het weeshuis was een treurig bestaan. Ze mochten niet naar buiten, ze mochten geen lawaai maken en ze mochten ook geen spelletjes spelen. Er waren bepaalde regels waar ze zich aan moesten houden. De kinderen mochten niet met elkaar praten of elkaar aankijken, waardoor ze met hun hoofd gebogen liepen. Ze moesten wanneer ze oud genoeg waren werken in het huis. Ze moesten dingen doen als schoonmaken, koken (als in groenten snijden) en allerlei andere dingen die 8-jarige kinderen niet hoorden te doen. Noah was in de periode van 0 tot en met 8 jaar een vrolijk kind. Hij deed toen nog geen werk, hij was bezig met zich ontwikkelen in een talent omdat Darcia niet wou dat de kinderen voor niks goed waren. Dat talent was tekenen. Hij was alleen maar bezig met het tekenen van fantasierijke werelden, omdat hij de buitenwereld nauwelijks zag. Hij werd er heel goed in en toen hij oud genoeg was, zette Darcia hem aan het werk. Vanaf toen werd het een hel voor hem. De andere kinderen waren ouder dan hem en pestten hem vaak omdat hij een albino was. Dit deden ze terwijl Darcia er niet was. Als ze terugkwam deden ze alsof ze engeltjes waren, terwijl dat helemaal niet zo was. Darcia maakte in de tussentijd een nieuwe regel: Wanneer iemand iets fout deed, kreeg hij straf. En ja, je raadt het al: Noah, die zo klunzig was als altijd, deed veel fout. Hij kreeg veel straf van Darcia, wat in hield dat hij hardhandig geslagen en getrapt werd. Dit was erg afschrikwekkend voor hem en hij deed zo voorzichtig mogelijk, al ging dat niet altijd goed. De andere kinderen deden ook veel dingen fout, maar ze schoven de schuld af op Noah waardoor hij de meeste klappen kreeg. Hij durfde ze niet te verklikken omdat hij bang was dat ze hem wat aan zouden doen, dus hield hij zich stil en ontving alle klappen maar. Dit alles veranderde zijn karakter drastisch. Hij werd stiller, geslotener en paranoïde. Dit werd steeds erger en erger tot hij een dieptepunt van een minderwaardigheidscomplex bereikte. Darcia stierf in de tijd dat Noah naar StarShine Academy ging, waar hij heen werd gestuurd omdat ze telkens maar brieven kregen van SSA dat Noah zich moet aanmelden. Dat heeft Darcia uiteindelijk toch gedaan.
| | E X T R A | |
~ Noah heeft een geliefde: Alois ~ Noah houdt van tekenen ~ Noah is bang voor het donker en voor kleine ruimtes ~ Hij heeft soms fases waarin hij in een soort psychose verkeerd. Dit gebeurt wanneer hij kwaad is. |
Laatst aangepast door Noah op zo nov 27 2011, 15:27; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Noah Evans zo nov 27 2011, 14:42 | |
| |
|
| |
Hero .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 425 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lots of Light and a pinch of AirKlas: //Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.
| Onderwerp: Re: Noah Evans zo nov 27 2011, 15:03 | |
| IKHOUVANJE «3
[Vreemd om dat op dit account te zeggen, maar mijn kleine letters zeggen genoeg n_n]
Maar betekend dit nou dat Noah ook kan vliegen ;D ? Anders moet 'ie Alois eens een lift geven >D
Maar... Geen slangen dinges tatoeage, of hoe je het wilt noemen, zoals Shion ;o ? Dat is aan de ene kant van jammer. Maar de reden zal ik maar niet zeggen x') Niet hier dan [À] |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Noah Evans zo nov 27 2011, 15:24 | |
| Noah kan niet vliegen xD Zo ver is hij nog niet (A)
DAMN, vergeten te beschrijven! xD Ik was gisteren bij het uiterlijk gestopt, haha. *editedit* |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Noah Evans zo nov 27 2011, 19:06 | |
| Lolz... Noah & Soul hebben dezelfde achternaam... Toevallig ;D |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Noah Evans zo nov 27 2011, 21:11 | |
| En ze zijn allebei albino... xD |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Noah Evans zo nov 27 2011, 21:12 | |
| ;O Hebben ze ook dezelfde vader? xD |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Noah Evans zo nov 27 2011, 21:15 | |
| Of gerelateerde familie? XD |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Noah Evans zo nov 27 2011, 21:21 | |
| Haha, om eerlijk te zijn... heb ik niet echt over de familie van Soul nagedacht! Het is gewoon nooit in me opgekomen Dadelijk is Noah opeens z'n broer ;O xD |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Noah Evans zo nov 27 2011, 21:27 | |
| |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Noah Evans zo nov 27 2011, 21:34 | |
| Ik vind het ook wel een leuk ideetje ^^ |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Noah Evans zo nov 27 2011, 21:41 | |
| Maar nah, ik heb Noah liever alleen >3 |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Noah Evans ma nov 28 2011, 09:20 | |
| Hihi, oké :3 En als goede vrienden? ;o |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Noah Evans ma dec 05 2011, 18:52 | |
| Heey kun je me nog eens uitleggen hoe ik zo'n info-ding met plaatje moet maken? Ik is clueless ><
Xxx-Me |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Noah Evans ma dec 05 2011, 19:02 | |
| Met plaatje gaat het moeilijk worden want dat is html-gedoe enzo. Leer ik je nog wel eens :3 |
|
| |
Kanda Gestorven
PROFILEReal Name : Demi Posts : 5167 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark magicKlas: Mentorklas van Master NorwoodPartner: I died to be reunited with you again.
| Onderwerp: Re: Noah Evans wo dec 07 2011, 21:50 | |
| Ok thanks dan zie ik je wel eens verschijnen bij mij thuis ofzo ^^ Just an idea XD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Noah Evans | |
| |
|
| |
|