PortalIndexThuis. - Pagina 2 HpD5UwnThuis. - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Thuis.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Master Norwood

Master Norwood

Thuis. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Thuis. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Thuis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thuis.   Thuis. - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 15 2009, 20:03

Norwood keek naar Enma toen ze naast hem kwam lopen. Hij legde een hand op haar schouder en glimlachte zwakjes. Hij keek haar aan en daarna voor zich. "Het spijt me dat ik je familie in gevaar heb gebracht..." zei hij serieus en keek haar aan. Hij liep samen met haar naar de shuttle en keek even voor uit. "Ik weet niet wat voor vloek die voorouder van hem over jullie familie had uitgesproken maar ik zal kijken of ik hem kan breken...." zei hij. "En dan heb ik het over de vloek en niet over Akito..." zei hij en keek haar aan. Hij liep samen met haar de Shuttle in en liet hem terug naar de academy vliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enma
.
.
Enma

Thuis. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 141
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark Magic
Klas: 5e klasser
Partner: /

Thuis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thuis.   Thuis. - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 16 2009, 09:44

De hele terugreis had Enma zwijgend uit het raam gestaart. Niet zozeer om de woorden van Master Norwood maar omdat ze aanvoelde dat er iemand op de academie heel ernstig verlangde naar wraak. Enma sloot voor een moment haar ogen. Toen ze ze weer opende keek ze naar Master Norwood. ''Master...'' begon ze maar zweeg daarna. Misschien kon ze het beter niet vertellen. Sommige dingen waren er niet om uitgesproken te worden. ''...Laat maar zitten'' zei Enma daarna om verdere vragen te voorkomen.
Master Norwood

Master Norwood

✦ CHARACTER ✦

Thuis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thuis.   Thuis. - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 16 2009, 13:54

Norwood keek haar aan en bleef emotieloos. Zijn verwondingen waren al enorm genezen en hij keek haar kalm aan. "Wat is er..." zei hij. Hij hoorde haar woorden en schudde zijn hoofd. "Als er iets is wat je niet moet doen is het verzwijgen van problemen..." zei hij zacht. "Ik ben een leraar en ik wil dat mijn leerlingen in een prettige omgeving leren" zei hij kort. "Als er iets is kun je het altijd bij mij melden, Enma..." zei hij kalm en keek haar aan.
Enma
.
.
Enma

Thuis. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 141
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark Magic
Klas: 5e klasser
Partner: /

Thuis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thuis.   Thuis. - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 16 2009, 21:35

De shuttle was inmiddels geland en Enma stond op. Ze bleef een moment stilstaan, twijfelend of ze het Master Norwood wel of niet zou vertellen. Ze sloot voor een antal seconden haar ogen. Toen ze ze opende staarde ze naar de grond. ''Er is iemand op school die ongelofelijk grote wraakgevoelens heeft. Ik kan hem niet negeren. Ik kan hem ook niet helpen. U wel. Hij is in de war. U moet hem tegen houden voor hij iets doet waar hij later spijt van krijgt'' zei Enma. Daarna stapte ze uit en verdween.
Master Norwood

Master Norwood

✦ CHARACTER ✦

Thuis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thuis.   Thuis. - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 17 2009, 19:45

Norwood hoorde haar woorden en knikte. "Wie is het dan?" vroeg hij maar zag dat ze al weg liep. Of ze het had gehoord wist hij niet maar hij moest hier meer van weten.
Gesponsorde inhoud

Thuis. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE

Thuis. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thuis.   Thuis. - Pagina 2 Icon_minitime

Thuis.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform :: Shadra, Planet of Darkness-