MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht magie. Klas: Mentorklas van sexy Saf :3 Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 03 2011, 13:57
L Heb zitten huilen toen hij... toen hij.. *krijgt het niet over haar lippen*
Finbar .
PROFILEPosts : 504
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water Klas: - Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 03 2011, 14:04
I-ik.. Ik weet het... IK ook..
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 03 2011, 18:40
Nondetjuu.. Ik heb alles al geprobeerd maar ik krijg gen accenten meer op mijn letters. Heb bij Landinstellingen zitten klooien, heb bij toetsenbordindeling alle ingestelde talen verwijderd en opnieuw toegevoegd en heb een systeemscan gedaan .-.
Sevalin .
PROFILE Real Name : Highscore Posts : 615 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: - Klas: - Partner: N&O
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 03 2011, 18:45
auwch, maybe google'en?
* rofl'd om nondetjuu *
Master Savador
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 03 2011, 18:50
Mja wen er maar weer aan xd Ben half Vlaams
Maar nee, ik heb gegoogled maar daar staat alles wat ik al heb geprobeerd.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 03 2011, 19:14
Aaagh.. Nu zit ik dus met een schuldgevoel dat ik dat accountovernemen heb voorgesteld.. Het klinkt egoïstisch en stom... Aargh... -stopt hoofd onder kussen-
Sevalin .
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 03 2011, 19:27
Succes verder dan saf ;p Les, no feelin' guilty, want ik ga eigenlijk wel akkoord met je xd
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 03 2011, 19:29
*gaat nu in een hoekje zitten als Tamaki* En toch... Ik voel me nu net een verraaier... *schakelt over naar plat Utrechts*
Sevalin .
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 03 2011, 21:28
Lol.. *bind Les vast aan stoel, voordat ze naar plats Utrecht gaat*
mah eh.. weet iemand waarvan dit nummer werd gebruikt in een trailer? het komt me super bekend voor ..
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 03 2011, 22:07
Yippee! Alles doet het weer se. En nu ga ik naar het I See Dead People jochie kijken want Sixth Sense komt op tv <3
Ellia .
PROFILEPosts : 216
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Volbloed Shadraan, Dark Magic Klas: 6th Grade, Master Norwood Partner: Heartbreak seems to be a Trend these Days, but I couldn't care less. I've Never been that Trendy anyway.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 03 2011, 22:10
Jaaaaaa! Die film blijft mijn nummer één in mijn top vijf >D Zo zielig, zo mooi... en op het einde grijpt ie je pas het beste vast. Geniale film.
Sevalin .
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 03 2011, 22:17
Heeft niemand een idee? Dit is gebruikt in een trailer van een heel beroemde film, zoals Transformers etc .. alleen weet ik dus niet welke, aangezien ik een vergeetachtig persoon ben.
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 03 2011, 22:18
Hehe.. Ik vind het best geinig dat dat jongetje in de film later de stem van Sora in Kingdom Hearts heeft gedaan.
Finbar .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water Klas: - Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 03 2011, 22:30
Ik zit nog steeds in mijn geweeeldige emohoekje.. Najaa.. Canada zit er ook, dus O heel erg is t nIet. Uchm.. Wel haat aan schuldgevoel En aan broccoli
Ellia .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Volbloed Shadraan, Dark Magic Klas: 6th Grade, Master Norwood Partner: Heartbreak seems to be a Trend these Days, but I couldn't care less. I've Never been that Trendy anyway.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 03 2011, 22:32
Indeed... je hoort hoe zijn acteren door de jaren heen ontwikkeld. Maar in de film vond ik hem beter acteren dan als stemacteur...
Godsamme... Veronica altijd met die eeuwige reclames D<
Finbar .
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 03 2011, 22:33
Danmoetjedaarnietnaarkijken... xD Haaaaaaaaat aan kleurrijk wijk..
Ellia .
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 03 2011, 22:38
Gaat moeilijk als ik die film wel gewoon wil zien...
Finbar .
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 03 2011, 22:41
Aiii.. Sja, dan is het gewoon door de zure appel heenbijten.
Waarom moet die muziek altijd zo hard op festivals?
Master Kai
PROFILEPosts : 102
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: nova/licht Klas: Art teacher Partner: Narah
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 03 2011, 23:20
Ik verveel me o_O iemand een topic met Kai of Felix? n_n
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 04 2011, 00:41
Inderdaad Wat een boel reclames waren dat. Om de tien-vijftien minuten? o_o Ugh.. commerciële zenders..
Ellia .
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 04 2011, 01:02
Het voelde veel langer... Zit je net in zo een ontroerend, mooi stukkie, komt er opeens weer één of andere reclame over condooms om de hoek kijken en word je meteen uit het moment gehaald... Turnoffs...
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.