Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 13 2011, 14:39
Afgekort: TT Kom kijken bij mij in Assen! Vette motorraces enzo! xD
Luca .
PROFILEPosts : 708
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water en Lucht Klas: Nvt Partner: Apparently I don't belong in your precious memory.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 13 2011, 16:13
*slaat met hoofd tegen toetsenbord* GAH. Ik probeer alles weer te regelen en op orde te krijgen. Maar niets om mij heen werkt mee, dan gaat het ook niet werken D: Want het moet wel van twee kanten komen, Anders houd het ook op.. Zelfs voor mij :c
Yusei .
PROFILEPosts : 466
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Razen/Fire - Shadra/Dark Klas: Zesde klas Partner: If you can recist my funny side inside of me and a lot of thoughts, then we can talk, my dear. But if you don't... Then your just not the ''right'' one for me, I'm sorry...
Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 13 2011, 16:22
@Marjolijn: What's the problem? Iemand die voor jou post of zo...?
Luca .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water en Lucht Klas: Nvt Partner: Apparently I don't belong in your precious memory.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 13 2011, 16:27
Nee. Dat nog niet. Maar ik ben momenteel over mailtjes naar aan het sturen, pb'tjes noem maar op. Ben gisteren al begonnen. En eerst kreeg ik altijd van sommigen mensen snel iets terug, En nu niets of een heel onredelijk antwoord. *blijft met hoofd op toetsenbord liggen* Meh..
EDIT;; En dan zeg ik nog maar niets, Over de mensen die niet wisten dat ik weg was.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 13 2011, 16:32
Veel succes, dan maar.
Yusei .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Razen/Fire - Shadra/Dark Klas: Zesde klas Partner: If you can recist my funny side inside of me and a lot of thoughts, then we can talk, my dear. But if you don't... Then your just not the ''right'' one for me, I'm sorry...
Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 13 2011, 16:34
Op WC of wat? :O
Luca .
Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 13 2011, 16:36
Overal ;l Op WC valt het nog het meeste mee.
Yusei .
Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 13 2011, 16:37
Als je Jadens pb bedoelt, sorry daarvoor D:
Luca .
Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 13 2011, 16:39
Ik bedoel momenteel iedere pb/mail waar ik nog geen antwoord heb gekregen (; U bent gewoon een van de velen. *kucht*
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 13 2011, 16:46
Prrttprrtprrt geen inspi voor Saf ~3~ Hurmm en Kate zit op mijn post te wachten. Sorry Kate! I masturbate
Hehe Avenue Q =w=
Jaden .
PROFILEPosts : 105
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Razen/Vuur Klas: 5de klas Partner: Does she really love me? Or is it just a game?
Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 13 2011, 16:50
@Marjolijn: Naar mijn weten moet jij juist antwoorden op de mijne... Uh... Nevermind D:
Luca .
Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 13 2011, 16:52
Je hebt mij niets gevraagd. DUS IK GA OOK NIET ANTWOORDEN >U *gaat eigenwijs in hoekje zitten*
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Licht, Nova. Klas: 4th. Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 13 2011, 16:53
NOAH. DOOR MIJ DOOR JOU IS ELOO NU OOK PRRT GAAN ZEGGEN. LIKE WHUT. JULLIE STELEN ZOMAAR. MIJN MSN-GELUIDSWOORDDINGES.
=3=
Jaden .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Razen/Vuur Klas: 5de klas Partner: Does she really love me? Or is it just a game?
Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 13 2011, 16:54
Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 13 2011, 17:05
Lol. Dat na Sorry Kate was hilarisch. En het rijmde ook nog. xDD
Jaden .
Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 13 2011, 17:06
Leutig, zoals Saf dat zegt D:
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 13 2011, 17:09
Dat is van een liedje hurr En sorry Donna ;x Ik zei al prrt nadat u tegen mij had ge-prrt. En toen zei ik dat eens voor de grap tegen Elo dat u prrt zei. En nu prrt zij ook. Prrt.
Jaden .
Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 13 2011, 17:12
Uh;;; D:
Dorit .
PROFILEPosts : 57
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Razen/ Fire Klas: 3e klas Partner: Geen
Onderwerp: Re: Het onzin topic za aug 13 2011, 17:45
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.