PortalIndexWit koud veld HpD5UwnWit koud veld 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Wit koud veld

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Master Norwood

Master Norwood

Wit koud veld UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Wit koud veld UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimedi okt 06 2009, 19:30

Het was winter op de school en dus was het nogal koud. Norwood liep met een dikke jas over het, met sneeuw bedekte, grasveld. Hij zag er niet vrolijk uit maar ook niet droevig. Hij vond de winter niet bepaald een van zijn favoriete seizoenen. Het was koud, daar kon hij wel tegen. Maar de bomen waren kaal en er groeide amper wat. Ook was het niet makkelijk om het veld in te gaan met de klas. Hij had nog wel een idee om eens een spreuk te oefenen waarmee je planten kon laten groeien. Maar daarvoor moest het wel wat beter weer zijn en met de sneeuw en de kou kon dat niet bepaald. Alleen in de kassen maar dat maakte het alleen maar minder leuk. Hij ging op een rots zitten en keek over het veld. Hij zag een paar leerlingen een sneeuwballengevecht houden. Hij glimlachte en zonk weg in gedachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Wit koud veld UTL8oxA PROFILEPosts : 162
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimedi okt 06 2009, 21:04

Gina liep met haar witte konijntje in haar armen door het grasveld dat bedekt was met sneeuw, Maar ze had helemaal geen jas aan en koud had ze niet. Ze liet dan maar haar witte konijntje in het grasveld dat bedekt was met sneeuw los om wat rond te lopen. Opeens zag ze Master Norwood op een rots zitten die over het veld keek, meteen besloot ze om naar hem toe te gaan terwijl lette ze ook op op haar witte konijntje. "Stoor ik Master Norwood, mag ik erbij komen zitten?" zei ze tegen hem terwijl ze afwachtte op zijn antwoord, en ze keek even naar haar witte konijntje die door de sneeuw aan het huppelen was en ineens stopte ze met huppelen. Het witte konijntje stond nu terug voor Gina, maar het keek naar Master Norwood.
Master Norwood

Master Norwood

✦ CHARACTER ✦

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimedi okt 06 2009, 21:06

Norwood keek op toen Gina ineens voor hem stond. "Nee hoor, kom er maar bij zitten." zei hij en glimlachte. Hij keek naar Gina en haar konijntje. "En heb je al iemand om mee te dansen op het kerstbal?" vroeg hij en glimlachte. Hij keek naar het konijntje en daarna naar Gina.
Gina.
.
.
Gina.

✦ CHARACTER ✦

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimedi okt 06 2009, 21:16

Na Master Norwood had gezegt dat ze erbij mocht gaan zitten, ging ze direct naast hem zitten. "Dank je wel Master Norwood." zei ze hem dan achteraf. Dan sprong ineens het witte konijntje van haar op zijn schoot, en niet op die van Gina. "Welke kerstbal? Nee heb nog niemand om mee te dansen op het kerstbal." antwoordde ze op zijn vraag, en ze wachtte af op zijn reactie.
Master Savador

Master Savador

Real Name : Saf
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimedi okt 06 2009, 21:29

Savador stond op een afstand onder een besneeuwde boom. Hij had Norwood wel aan zien komen, maar was niet direct op hem afgestapt. Toen Gina naast Norwood op de rots ging zitten, pakte hij zijn kans. Hij knoopte zijn lange zwarte wintermantel strakker en verliet - nog wat nahinkend van zijn knie - zijn plek onder de boom. 'Norwood!' schalde zijn norse stem over de besneeuwde vlakte. Het kon hem niets schelen dat hij hun gesprek verstoorde. De klap die Norwood hem bezorgde was Savador bij lange na nog niet vergeten.
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gast
Gast

Wit koud veld UTL8oxA PROFILE

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimedi okt 06 2009, 21:36

Esmeralda moest eigenlijk Norwood dringend spreken, en ze was dan ook opzoek naar hem gegaan bij het grasveld. Daar zag ze opeens een man naar hem toe gaan, en ze liep er dan ook op af. Rustig ging ze bij Norwood staan, en ze merkte dan in de verte een duister wezen op. Even schud ze haar hoofd, en ze keek dan naar de man met een nijdige blik. "Norwood ik moet je dringend spreken, je weet best wel over wat ik het wil hebben." Zei Esmeralda dan tegen hem, en ze keek hem kalm aan.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimedi okt 06 2009, 21:40

Savador keek de vrouw die hem niet bekend voorkwam met een giftige blik aan. 'Wat toevallig, ik heb hem nu op dit moment ook heel nodig!' zei hij nijdig, ieder woord woedend uitspuwend. 'Je wacht maar mooi op je beurt.'
Hij snoof en ging pal voor de vrouw staan, zodat hij goed op Norwood neer kon kijken. In zijn hoofd zat hij al te bedenken hoe hij hem eens goed uit kon foeteren. Bij die klap liet Savador het niet bij.
Gast
Gast

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimedi okt 06 2009, 21:47

Esmeralda keek de man nijdig aan, en ze hoorde dan zijn woorden. "Toevallig ken ik Norwood al jaren en jij niet." Zei Esmeralda dan nijdig tegen hem, waarna ze de man dan gewoon wegduwde van Norwood. Ze keek de man nijdiger aan, en ze zag dat Devil wilde afkomen naar hen. Ze deed teken dat het niet moest, maar ze wist goed genoeg dat het niet ging helpen. Aangezien Devil al in hun richting kwam aanvliegen als valk, en hij ging dan op haar schouder zitten.

(Devil is een duister wezen dat op een valk lijkt, maar hij kan in een mens veranderen. Ook heeft hij altijd aan de zijde van Esmeralda gestaan, en dus is hij haar soort van gids.)
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimedi okt 06 2009, 21:53

Savador keek de vrouw woest aan toen hij zonder pardon werd weggeduwd. 'Dat kan me niets schelen!' siste hij zacht maar dreigend. 'Toevallig geef ik hier langer les dan jij! Leer wat manieren aan, mens. Je ziet toch dat ik een hartig woordje met Norwood moet spreken?' Zijn gouden ogen flitsten even naar de valk die aan kwam vliegen en neerstreek op de schouder van de vrouw.
Gast
Gast

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimedi okt 06 2009, 22:00

"Daag me niet uit want je zal er nog van schrikken!!!" Zei Esmeralda dan dreigend tegen hem, maar nog voordat ze de zwarte valk kon tegen houden pikte deze op zijn hoofd. Ze keek droog naar Devil, maar ze liet hem gewoon begaan. "Jij bent degene die manieren moet leren tegenover vrouwen, en Norwood kiest zelf met wie hij eerst praat!!!!" Zei ze dan nog norser en dreigender tegen hem, waarna ze merkte dat Devil dan harder begon te pikken op zijn hoofd.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimedi okt 06 2009, 22:07

Savador dook ineen toen de valk plotseling naar zijn hoofd vloog en er op begon te pikken. 'Jij hebt geen benul over waar ik Norwood over moet spreken!' riep hij tussen zijn pijnkreten door. Toen de valk nog harder begon te pikken zakte hij met zijn knieën in de sneeuw en hield hij zijn handen beschermend boven zijn hoofd, al haalde dat niet veel uit. 'Haal dat verdomde beest van me af!' schreeuwde hij. Savador kneep zijn ogen dicht en steunde met zijn ellebogen in de sneeuw.
Gast
Gast

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimedi okt 06 2009, 22:17

Devil deed echter gewoon verder, en hij zou niet stoppen. "Gosh en jij weet ook niet waar ik het met hem over wil hebben." Zei Esmeralda dan nijdiger tegen hem, en ze keek toe hoe Devil hem aanpakte. De valk begon steeds harder te pikken, waarna hij dan ook op zijn handen begon. Nouja of esmeralda hem liet stoppen was een raadsel, aangezien de valk niet zou luisteren. Nouja deze deed het enkel ter bescherming van haar, maargoed soms ging Devil wel eens te ver. "Ik kan hem helaas niet stoppen, aangezien hij zijn zinnen al op jou heeft gezet. Hij zal tot je dood je lastig komen vallen, en btw hij is geen beest maar een gerespecteerde duistere wezen die van de hel komt." Zei ze dan tegen hem, en ze keek nog steeds toe hoe hij werd neergepikt.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimedi okt 06 2009, 22:25

'Wat maakt mij dat nou uit wat voor beest het is?' riep Savador kwaad uit. Zijn handen begonnen inmiddels te bloeden en zijn hoofd begon zowat ongevoelig te worden van de venijnige valkenpikken. Hij kwam moeizaam overeind en hield een arm gestrekt boven zijn hoofd. 'Acerbus Corpus Tectum!' bracht hij buiten adem uit. Uit de palm van zijn hand ontstond een rookachtige zwarte bal uit zwarte magie die zich langzaam over zijn hele lichaam strekte. Het vormde een soort schild dat bijna ondoordringbaar was. Door de doorzichtige rook keek Savador de vrouw woedend aan. 'Je hebt wel lef voor een nieuweling!' siste hij bits. Hij stapte op haar af en pakte haar ruw bij haar kleding beet. Hij duwde haar hard tegen een boom zodat het sneeuw van de takken op hen neerdaalde en staarde haar nijdig aan. 'Ik weet niet wat je naam is of wat voor zaken je hebt te bespreken met Norwood, maar niemand behandelt mij op deze manier!' zei Savador sissend in haar gezicht. 'Ik kon je parkiet natuurlijk ook meteen in de fik zetten. Dat zal ook mijn eerstvolgende stap zijn zodra dat beest me weer aan zal vallen.'
Gast
Gast

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimedi okt 06 2009, 22:32

Esmeralda keek de man aan, en ze grijnsde heel even kort. Daarna hoorde ze de spreuk, waarna ze even moest lachen. "Echt een zielige spreuk, aangezien deze enkel voor zwakkelingen dient." Zei Esmeralda dan vals grijnzend tegen hem, en ze keek dan toe hoe hij woedend keek. Devil keek echter moordend naar de man, en hij vloog dan omhoog. Opeens werd ze bij haar kleding gegrepen, en ze werd dan geduwd tegen een boom. Devil merkte dat dan ook, en hij veranderde achter hem in een mens. Zijn duister gif dolk stak tegen de keel van de man, en hij keek dreigend naar de man. "Ik zou haar nu maar loslaten als ik u was, en u kan geen verkeerde beweging doen of er stroomt gif in je lijf." Zei Devil dan ook erg dreigend, en hij drukte express de dolk met gif hard tegen zijn keel. Esmeralda keek Devil aan, en ze doet teken met haar ogen naar. Daarna keek ze naar de man, en ze zucht heel even diep. "Denk je nou echt dat je de valk kunt in brand laten gaan? Dan heb je het echt heel goed mis, en blijkbaar ken je de duistere wezens nog niet zo goed. Oh wacht misschien ken je amper de meest duisterste en verboden boeken nog niet waarin hij bekend staat als een moordend wezen." Zei ze dan nijdig tegen hem, en ze snoof dan ook hard.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimedi okt 06 2009, 22:42

Savador bleef de vrouw met een serieuze blik aanstaren toen ze hem uitlachte om zijn spreuk. 'Je hebt duidelijk geen kennis in zwarte magie,' zei hij zacht terwijl zijn ogen zich vernauwden. 'Deze spreuk is één van de krachtigste protectiespreuken, voor als je het nog niet wist. Een simpele spreuk dringt hier niet doorheen, vrouw.'
Hij grijnsde toen hij een stem achter zich hoorde. Hij wist niet wie of wat het was, maar diegene was ongetwijfeld geïllusioneerd. 'Probeer het maar,' zei Savador tegen degene die achter hem stond, al had hij zijn blik op de vrouw gericht. 'Je kunt me verwonden maar het haalt niets uit. In jouw ogen zal het lijken alsof je door het schild heen kan dringen. Kijk nog eens beter en denk de illusie weg.'
Vervolgens richtte hij zich tot de vrouw en bracht zijn gezicht dicht bij het hare. 'Wil je soms zeggen dat ik geen kennis heb van mijn thuisplaneet? Ik houdt me bezig met de magie ervan, niet met de rioolwezens van Shadra!' zei Savador sissend.
Gast
Gast

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimedi okt 06 2009, 22:53

Esmeralda negeerde echter zijn woorden, en ze kende een vele krachtigere dan dat. Maargoed dat kwam omdat zij het eeuwenoude boek had dat verboden was, en deze was generatie na generatie doorgegeven. Ze keek dan naar Devil, en ze zag in zijn ogen dat hij het meende. "Denk jij nu echt dat je hem kan tegen houden? Hij kent elke spreuk van Shadra, en ik ken mijn eigen thuisplaneet ook." Zei Esmeralda dan tegen hem, en ze duwde hem dan van zich weg.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimedi okt 06 2009, 23:02

Savador grijnsde breed, zelfs toen hij door Esmeralda werd weggeduwd. 'Hij is niet de enige. Ik mag dan wel leraar in vuurmagie zijn, maar dat geeft ook het voordeel om combospreuken te creëren. Twee elementen gecombineerd zijn krachtiger dan een enkele, kan ik je vertellen. Daarbij heb ik vijfentwintig jaar lang gestudeerd op het vuurmagievlak, waarvan veel nachten ook nog aan duistere magie,' zei hij op triomfantelijke toon. Wat dacht ze wel niet? Hijzelf leefde drieëntwintig jaar langer, en had dus ook drieëntwintig jaar meer studie en kennis ondergaan.
Gast
Gast

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimedi okt 06 2009, 23:09

"Denk je dat het mij intereseert dat jij twee krachten combineerd? Wij kunnen er trouwens drie." Zei Esmeralda dan droog tegen hem, en ze keek dan naar Devil. Deze keek haar aan, en hij verdween dan vanachter de man. Toch ging hij wel bij haar staan, en hij sloeg zijn armen om haar heen. "Het kan me zelfs niet schelen hoe oud je ook bent, aangezien je in mijn ogen niet eens een waardig iemand bent om te vechten." Zei ze dan tegen hem, en ze deed de armen van Devil van haar af. Deze kon er niet tegen, en hij deed het dan weer gewoon terug.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimedi okt 06 2009, 23:24

Savadors grijns werd nog iets breder. 'Iedere zin die je zegt begint met 'denk', maar ik denk niet maar weet dat je er vroeg of laat spijt van zult krijgen op wat voor belachelijke manier je me benaderd hebt,' zei hij kalm. 'Het is heel leuk dat je drie elementen kent, maar wees eens realistisch; een combospreuk van drie elementen kost wel een lange tijd studie en oefening in controle en kennis. Daarbij vraagt het ook een hoop vermogen om het te kunnen. Op jouw jonge leeftijd zou je nooit een combospreuk van drie elementen kunnen uitvoeren. Zelfs als ik een derde element bemachtigde zou dat teveel gevraagd zijn.' Savador sloeg zijn armen over elkaar en keerde haar de rug toe. Door de rook van zijn schild heen zag hij Norwood en Gina nog steeds zitten. Hij liep er kalm op af en bleef er staan, ver van Esmeralda verwijderd.
Gast
Gast

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimewo okt 07 2009, 19:04

Esmeralda negeerde hem gewoon, en ze keek dan naar Devil. Deze keek haar terug aan, en hij sprak een spreuk uit via zijn gedachten. Dit was om Esmeralda te beschermen, en ze keek dan naar Norwood. Daarna volgde ze hem met haar blik, en ze liep dan naar Norwood toe. Ze negeerde die man gewoon compleet, en Devil werd dan ook gewoon weer onzichtbaar. "Mannen zijn dom vooral hem daar." Had ze nog tegen Devil gemompeld, en ze zette dan een hand op de schouder van Norwood. "Ik heb je hulp nodig." Fluisterde ze dan in Norwoods oor, en ze bleef Norwood gewoon aankijken zonder maar een blik op de man te richten.
Master Norwood

Master Norwood

✦ CHARACTER ✦

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimewo okt 07 2009, 20:44

Norwood merkte ineens Savador op. "Ook hallo..." zei hij en keek ineens op toen Esmeralda ruzie met hem kreeg. Norwood negeerde de twee en keek naar Gina. "Euh...Dat kerstbal is naderend ik ben met Shong het aan het regelen en het zou binnenkort er moeten komen." zei hij glimlachend. Ineens voelde hij de hand op haar schouder. Hij keek even droog. Hij stond op. "Als JIJ, Savador, nou eens een beetje redelijk bent en een vrouw voor laat gaan, zou dit gezijk niet eens gebeurt zijn..." zei hij wat sissend. "Dat neemt jou gedrag ook nog niet weg, Esmeralda..." zei hij tegen haar. "Ik praat wel met jullie als jullie het opgelost hebben." zei hij. Hij keek naar Gina en glimlachte hij ging weer zitten en keek haar aan. "Maar gaat het verder goed...?" vroeg hij aan haar.
Gast
Gast

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimewo okt 07 2009, 20:48

Esmeralda keek Norwood aan, en ze hoorde dan de naam van de man. Ze keek deze nors aan, en ze snoof dan ook heel even kort. Daarna hoorde ze plots zijn woorden, en ze snoof nog harder dan net. "Ik praat het niet goed met een man die denkt dat hij beter is Norwood." Zei Esmeralda dan boos tegen hem, en ze keerde hem de rug dan ook toe. Ze werd echt laaiend van die Savador, en dat zou hij binnenkort dan ook wel voelen.
Gina.
.
.
Gina.

✦ CHARACTER ✦

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimewo okt 07 2009, 21:15

"Ik denk niet dat ik naar het kerstbal ga." zei ze blozend naar Master Norwood, terwijl ze daarna ook even de andere twee aankeek. Daarna keek ze terug naar richting Master Norwood, en negeerde de anderen. "Ja Master Norwood, alles gaat goed en met U dan?" antwoorde ze dan vriendelijk terug met een vraag erbij voor hem.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimewo okt 07 2009, 21:16

Savador had moeite zijn woede nog langer te bedwingen. 'Zeg niet wat ik wel en niet moet doen, takkenman!' schoot hij uit zijn slof. Hij negeerde het gesprek tussen Gina en Norwood en vatte hem bij zijn kraag. Met een minachtende blik staarde hij in zijn ogen. 'Zijn we weer de goedzak aan het uithangen?' siste hij op een hatelijke toon. 'Ik weet niet of je bril is afgesteld op de juiste scherpte, maar je ziet blijkbaar niet dat dat mens me op de kast probeert te jagen. Daarbij wil ik je ook duidelijkmaken dat ik van plan ben wel meer dan er alleen woorden bij jou in te stampen, of ben je die klap al vergeten?'
Savadors vuisten trilden terwijl hij Norwood aan zijn kleding tot ooghoogte tilde. Hij was de klap die hem was bezorgd nog bij lange na niet vergeten. Hij zou het Norwood dubbel en dik terugbezorgen.
Gina.
.
.
Gina.

✦ CHARACTER ✦

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitimewo okt 07 2009, 21:21

Gina keek even terug naar Master Savador daarna ook terug naar Miss Esmeralda en daarna keek ze terug richting naar Master Norwood. "Wat is er allemaal gebeurt eigenlijk?" zei ze fluisterend tegen Master Norwood, en wachtte zijn antwoord af want ze begreep er helemaal niks van van wat er ineens gebeurt was.
Gesponsorde inhoud

Wit koud veld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wit koud veld   Wit koud veld Icon_minitime

Wit koud veld

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-