|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Sebastian
PROFILEPosts : 407 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova || LightKlas: || I teach Light Magic ||Partner: || There Is No Longer Wrong Or Rightღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 15 2011, 18:40 | |
| Ik ook, dat is de reden waarom ik er hier nog geen heb ^^ Hey [ziet het nu pas staan] bij woonplaats; Yggdrasill; klinkt net als Dragon Quest :3
|
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 15 2011, 18:42 | |
| Yggdrasill is de oerboom van de Noren.. moet nu eten.. |
|
| |
Master Sebastian
PROFILEPosts : 407 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova || LightKlas: || I teach Light Magic ||Partner: || There Is No Longer Wrong Or Rightღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jul 15 2011, 18:44 | |
| Ow ja, daar ook van :3 Komt ook voor in een spel van Dragon Quest. Eet smakelijk! |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 16 2011, 19:48 | |
| Sodeju! Mooie avaa, Malaika! Auw auw auw! Buikpijn en diaree Wat vinden jullie? Zal ik ook een nieuwe ava pakken? |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 16 2011, 23:12 | |
| WOOEEEEJ! NOG MAAR 6 UUR EN DAN ZIT IK IN DE AUTO NAAR SPANJEEE! <3 Natuurlijk ga ik jullie deze vakantie niet verlaten.. MAAR IK HEB ER ZIN IN! (En ja ik tel de uren af.. ) haha Goed ik ga weer snel verder met de laatste dingentjes WHIIIIIIII |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 17 2011, 09:35 | |
| Ik voel me misselijk en verdrietig.
|
|
| |
Lynn
PROFILEPosts : 294 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde/ErdKlas: 2de klasPartner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 17 2011, 15:59 | |
| Dit is de zin waar iedereen zo voor gevreesd is als het uitgesproken wordt. Maar ik denk niet echt dat er nog veel meer mis kan gaan dus: Kan er nog meer misgaan? Kan het erger? Wordt het nog slechter voor mij? Is er echt niks beters om me kwaad te maken? Is dit alles om me verdrietig te maken? Hebt u helemaal niks beters!!!? Sodeju... Oké... Heb het nogal moeilijk thuis en emotioneel. Dus aangezien ik denk dat het niet slechter kan gaan, denk ik dat dit wel lukt [^^] Maar goed, weg van mijn gezeik: DE VAKANTIE IS OVER EEN PAAR WEKEN VOORBIJ!!! |
|
| |
Xavier.
PROFILEPosts : 281 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon & LuchtKlas: Teaching the dumb pupils how to bend the lovely air.Partner: 'And she's all I need.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 17 2011, 16:23 | |
| *huilt in stilte in een hoekje* IK WIL MIJN PC TERUG D: De pc van mijn ouders is zo ontiegelijk sloom dat mijn handjes keer op keer ernstig beginnen te jeuken zodra ik een nieuwe pagina aanklik o3o "ZET HET UIT! UIT DAT DING!" schreeuwt mijn geweten keer op keer als ik toch weer een poging doe om een nieuw internetgedoetje te openen o3o En dan zeggen dat ík het geduldigste ben van Elo, Don & ik. Volgens Elo & Don Als hun dit ding moesten bedienen, lag het binnen 30 seconden al in de prullenbak. Onder de bloederige veegjes van open gebarsten nagelriemen dankzij het klauwen over het apparaat zelve. o.o Maar goed. Ik mis SSA, mis mijn pc.
Dus; hoi. En dadelijk ben ik weer weg 8D
TROUWENS; Elo... Wat gaan wij maandag eten? :3 |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 17 2011, 16:25 | |
| LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS IK MIS UUUUUUUUUUUUUUUUU! IK MIS LAUREEEEEEEEEEEEEENS! IK MIS ZELFS SAAAAAAAAAAAAAAAM! KUN JE NAGAAN HOE ERG MIJN LEVEN NU IS? Post gewoon jij grasspriet met Lau natuurlijk want anders staat het kampvuur zo stil Uuuhm... ik moet nog even mijn moeders recepten door spitten :] Misschien moeten we dat maar samen doen? 8D Aangezien madame weer andere smaakjes heeft dan ik. |
|
| |
Xavier.
PROFILEPosts : 281 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon & LuchtKlas: Teaching the dumb pupils how to bend the lovely air.Partner: 'And she's all I need.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 17 2011, 16:27 | |
| Humpf, oké dan. Wat dacht je van kip? Volgens mij zag ik daarvan een lekker recept in 't blad van de AH staan :') |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 17 2011, 16:28 | |
| Wij hebben hier ook nog vele AH-boekjes ... Kan ik zo ook inkijken ja :] Zoek anders drie recepten op, doe ik het zelfde ;D |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 17 2011, 16:29 | |
| Kan iemand me een boost van vrolijkheid geven? |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 17 2011, 16:55 | |
| |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 17 2011, 16:57 | |
| Paar probleempjes, gevecht met depressie.... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 17 2011, 17:49 | |
| Ladiedadiedieda! Moet echt eens actief worden, ikkuh |
|
| |
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAirKlas: Master NorwoodPartner: ~Let's Play Make Believe ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 17 2011, 18:39 | |
| Ik ook :3 Jammer dat ik na het werken altijd zo moe ben D: |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 17 2011, 19:41 | |
| JOHOEEEE.... Ik kom jullie nu pesten vanuit FRANKRIJK WAAR HET VERDOMME REGENT.. Maargoed... Wat een onwijs rare dag vandaag. Dat wilde ik even zeggen.. Mijn pa stond bijna stil doordat hij niet wilde tanken.. SUKKOL... Uiteindelijk met nog maar 10 km die hij kon rijden op zijn tank heeft hij zijn tank vol gegooid... Verolgens kreeg ik van een van mijn beste vriendinnekes die naar de zelfde camping gaan en ook morgen aan komt een bericht dat dr vader niet meer kan tanken omdat hij dat ding er te ver in had gedaan.. LEKKER DAN.... :S En File in Parijs, zoals gewoonlijk.. Ik die normaal nooit slaapt heb er vandaag een slaapdag van gemaakt.. Wel zo'n 8 uur geslapen van de 12 uur durende rit.. Mijn ouders hebben echt geen last van me.. Alleen als ik voedsel en drinken nodig heb. Die nu de kamer uit gestuurd te hebben ga ik jullie dus vervelen.. MOEHA! Okee dat wilde ik dus heel even kwijt |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 17 2011, 19:42 | |
| Hahaa, nou je bent weer een perfect kind zo te merken Hoop dat je wat beter weer hebt dan hier de rest van je vakantie *fietste net ook in de regen ¬¬, en dat noemt men zomer* Zie je, mannen. Nooit de leiding laten nemen, gaat nooit goed 8D
Laatst aangepast door Ephony op zo jul 17 2011, 19:44; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAirKlas: Master NorwoodPartner: ~Let's Play Make Believe ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 17 2011, 19:43 | |
| Waar het regent? Vervelend D: Ik hoop dat je snel beter weer hebt :3 Ik ga niet op vakantie in de zomer D: Oe, vervelend met al dat tankgedoe xD Ik slaap altijd in de auto, anders irriteer ik m'n zus teveel xD Of ik zit met m'n DS Leuk dat je vrienden naar dezelfde camping gaan! Ik wil meeee xD En inderdaad Eph, daar heb je weer eens gelijk in xD m'n vader vertrouwd de tom-tom nooit en dan verdwalen we D: Yay! 600 berichtjes :3 |
|
| |
Nina .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 17 2011, 20:35 | |
| Hahaha.. Mijn pa heeft de ingebouwde en de tomtom aan. Al heeft het amper nut... hij kent zo'n beetje de weg uit zijn kop en dan zit mijn moeder er nog naast te gillen waar hij heen moet, want die leest de kaart xD De regels in de auto zijn ook altijd =.=' Een cd van mij, van mijn ouders, mij, ouders.. etc.. IPOD mag er niet in want die gooit ze er weer uit.. Cd's mogen afgeluisterd worden... Dus ik zit altijd met mijn oortjes in de auto als hun muziek draait en als de mijne mag bler ik keihard mee. Verder slaap/lees ik.. maar ik ben wagenziek dus lezen kan ik min 5 min volhouden.. dus.. niet altijd het prettigst voor mij.. Maarja liever de auto dan het vliegtuig... |
|
| |
Finbar .
PROFILEPosts : 504 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: -Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 17 2011, 21:54 | |
| AAAAAAAAAAAAGH!
Maak nooit zelf marsepein.. En cakejes voor vijftig bejaarden... NIet aan beginnen, ik zweer het je..
M'n ene hand blauw, de ander oranje, en ze plakken als de hel.. Anyway, I'm back! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 17 2011, 22:16 | |
| wahaha, je moet ze schoonmaken met warm water en afwasmiddel. want marsepein is suiker+amandel, en dan kamt die vettigge oliezooi vrij XD
maar cakejes voor 50 bejaarden is toch wel te doen
ik werk in een restaurant, en op school maak ik geregeld taarten of cakejes of marsepein spul voor 1000 man, maar ik heb dan nog 3 andere ervaren koks bij me, dus ik moet mn mond huwen =D
|
|
| |
Finbar .
PROFILEPosts : 504 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WaterKlas: -Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 17 2011, 22:20 | |
| Uhm.. 2 dertienjarige meiden, zes uur in de keuken.. Bugh, ik kan geen cake meer zien.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 17 2011, 22:29 | |
| muhahahaha\ |
|
| |
Finbar .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 17 2011, 22:35 | |
| NIET GRAPPIG! We moesten een kwartier in de regen wachten omdat iemand de wcdeur niet dicht durfde te doen, dus de hele bijkeuken werd afgesloten.. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|