MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht magie. Klas: Mentorklas van sexy Saf :3 Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 15:57
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH *puppy oogjes* *slaat ze allemaal op naast de "Eekhoorn foto"*
Finbar .
PROFILEPosts : 504
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water Klas: - Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 16:00
Eph, T is een kat. Dan zijn het "kittenoogjes"...
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht magie. Klas: Mentorklas van sexy Saf :3 Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 16:20
MAAR MAAR, ik zet puppy oogjes op 8D.. BLIJVEN PUPPY OOGJES
... AAAAHW
Luca .
PROFILEPosts : 708
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water en Lucht Klas: Nvt Partner: Apparently I don't belong in your precious memory.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 16:26
Ik weet dat katten van zichzelf eigenlijk niet miauwen. En dat ze dat ook enkel hebben geleerd om aandacht te vragen van baasjes. Maar het lijkt echt net alsof mijn kat tegen mij praat ><... Ik; Goedemorgen =w= *net wakker of zo* Kat; MIAUW. Ik; Alles goed ;3 ? Kat; MIAUW. Ik; Oh, oké... Met mij gaat het goed o3o Kat; MIAUW. Het is wel jammer dat ze een stopwoordje heeft ;o En ik typ 't met caps lock omdat ze te hard miauwt D: Eventjes goed nadenken en jullie snappen hem XD
Finbar .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water Klas: - Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 16:26
Duddelwuddel.. Anyway, waarom sprong jouw kat niet uit het raam? Die van mij is meteen weg als ik ook maar met een fototoestel in de buurt kom...
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 16:56
Omdat... o__o het vanaf dat raam ongeveer drie meter is. En hij in grote planten kukelt als hij juist terecht probeert te komen. En gewoon omdat het een lui beest is :c
Ellia .
PROFILEPosts : 216
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Volbloed Shadraan, Dark Magic Klas: 6th Grade, Master Norwood Partner: Heartbreak seems to be a Trend these Days, but I couldn't care less. I've Never been that Trendy anyway.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 16:58
Katten... wij hadden er ooit 9... nu nog maar 5/4. Eén is van het balkon af gevallen van 4 hoog en zijn we kwijt v,v
Ephony Ere Oud-Lid
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 16:59
Aaaah, ik heb geen huisdieren. Als je mijn tweelingbroertje niet mee rekend dan :]
Finbar .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 16:59
haha.. Die van mij springt vanuit de kruin van de boom (1 meter) Naar een dikke tak, en dan naar dat vorkachtige ding, (3 meter) En dan naar beneden, jippie! (5 meter) Dat dat beest het overleeft... Net onkruid, maar ik houd wel van d'r, en niet van onkruid.
Luca .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water en Lucht Klas: Nvt Partner: Apparently I don't belong in your precious memory.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 17:47
Ughe, ik weet niet wat ik moet doen D:.. Voor ik op vakantie ga, moet ik eerst langs de kapper. En nu overweeg ik of ik mijn haar kort zou laten knippen; Wel iets langer dan tot aan schouders. Het komt nu tot... mijn onderrug of zo. Dunno XD Maar 't is lang, erg lang o3o En ik weet ook niet of ik m'n pony hou of niet D:.. Want dan wil ik wel een schuine ;U Dilemma.
Ephony Ere Oud-Lid
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 17:47
Je hebt wel een zwaar leven he Ö Doe kaal, ben je er gelijk helemaal van af
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 17:49
Nah, doe er bijvoorbeeld eerst 15 centimeter vanaf, om aan het idee te wennen..
Luca .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 17:51
@ Ephony; Nee, dan denken mensen dat ik een of andere ziekte heb of zo. En dan gaan mensen iedere keer aan m'n kale bol zitten :c ME NEEDS HAIR ON HEAD.
@ Lesaiah; Ik wil een statement maken bij mij ouders o3o Want mijn moeder is verliefd op mijn haar of zo, en zit er ook altijd aan ¬¬ Dus dan moet het ineen keer kort; anders komt het niet goed over ;o
Ephony Ere Oud-Lid
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 18:30
Hahaa, nou vooruit. Maar zo'n glimmend bolletje is toch aantrekkelijk heurw ^^
Soul .
PROFILE Real Name : Freedje Posts : 1116
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova/Light - Shadra/Dark Klas: Fifth Class Partner: Love is gone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 18:31
Ruzie met me stiefmoeder, jeej..
Luca .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 18:43
Zal ik eventjes laten zien hoe lang mijn haar nog ongeveer is o3o ? Let niet op mijn droge blije kt kop. En vooral niet op de geforceerde lach op m'n smoel o3o En ook niet op die arm in die vreemde positie o_o.. Over een paar maanden ben ik dikker, door de pil. Dus dan ga ik echt huilend naar deze foto zitten kijken, derp.
YOUR EYES WILL BURN:
Ephony Ere Oud-Lid
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 18:45
Ik heb ook zulk lang haaaar ;D Alleen dan veel blonder en met was slag erin.. en zonder pony waardoor mijn oversized voorhoofd te zien is 8D Die geforceerde foto is verder wel aanvaardbaar heurw *zet brilletje af en legd keuringsformulier weg*
Hoe komt 't Ryou Ö
Luca .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 18:49
Ephony schreef:
Ik heb ook zulk lang haaaar ;D Alleen dan veel blonder en met was slag erin.. en zonder pony waardoor mijn oversized voorhoofd te zien is 8D Die geforceerde foto is verder wel aanvaardbaar heurw *zet brilletje af en legd keuringsformulier weg*
Ik heb een meisje in m'n klas met langer haar, En die weigert het in een staart te doen. Het is gewoon vies. En ik vindt het irritant, want het zit altijd in de weg o_o En het is zo zwaar als wat; en krijg er dus geen volume in >U Daardoor gaat iedereen in huis zeuren, behalve de mannen, dat ik er iets aan moet doen. Maar anders wordt het vet D:.. En daar heb ik ook geen zin in o3o
JEEJ. *doet blij dansje* Mijn haar faalt best wel. Mensen vinden dat ik mee moet doen aan Andrelon reclame o_o.. En daarom heb ik mijn pony ook; Want stiekem heb ik waarschijnlijk een oversized...er hoofd dan u c:
Ephony Ere Oud-Lid
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 18:55
Ja, ik heb mijn hele basisschooltijd met een staart gelopen, dus nu in de lessen gaat mijn haar vaak in een vluchtige staart omdat het anders overal voor hangt. En het is zo pluizig als wat dus mijn bijnaam is Schaap Ik heb zo gauw geen foto om het te bewijzen, maar ik zal vanavond of morgen even suchen.. mot nu weg door de regen NOAH, JE MOET JE REGEN BIJ JE HOUDEN POTVERDIKKIE! Hou verder wel van u heurw <3
Luca .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 18:57
Mijn hele basisschool tijd zat het ook in een staartje hoor o3o Maar toen werd ik te lui om dat te doen, en deed ik het iedere keer aan een kan van mijn kop. Zoals op die foto o3o Of aan beiden kanten 8D Ik heb teveel bijnamen, maar die gaan over alles behalve mijn naam *kucht* En ik ben blij om dat te horen c: Want ik hou ook van u hoor ;3
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir Klas: Master Norwood Partner: ~Let's Play Make Believe ღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 19:12
@Marjolein: Leuke foto! :3 Ik heb ook ongeveer zo lang haar xD Alleen dan blond ^^ Ik heb echt altijd een staart in D: Grrrrr.. door de regen naar huis rennen, van m'n werk, in een hemdje xD
Soul .
PROFILE Real Name : Freedje Posts : 1116
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova/Light - Shadra/Dark Klas: Fifth Class Partner: Love is gone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 19:47
Mijn stiefmoeder is een trut! Ik zit hier zelfs te janken door dat wijf...
Ik: Kan ik het goedmaken? Zij: Moet er dan iets goedgemaakt worden? (met zo'n truttige blik) Ik: Laat ook maar. Zij: Dat is goed.
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 21:06
D'aww Ryou Komt wel weer goed joh ^^
Heb nu ook ruzie. Met mijn vader.. ¬¬ Omdat het zo makkelijk is om hem te outsmarten, en dat kan hij niet hebben.
Kenji .
PROFILE Real Name : Margelique n.n Posts : 163
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Licht, Klas: Partner: Time heals a broken heart
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 21:13
Ahhh, People's kvoel er niets voor om te posten de laatste tijd, Vooral niet met Jadira Trouwens ook niet met Jaydon ...
Onderwerp: Re: Het onzin topic di jul 12 2011, 21:27
Ben ik een retard als ik zeg dat ik mijn opgekropte adrenaline en energie van twee blikjes energy-drank en een beker ijskoffie heb losgegooid in mislukte aerobics op dit nummer o3o :
en mijn hoofd heb gestoten in mijn iets te wilde dansje
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.