|
|
Auteur | Bericht |
---|
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 29 2011, 12:53 | |
| Denk ik ook... Oh god, hier komt de derde... |
|
| |
Axew .
PROFILEPosts : 161 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra/Dark - Nova/LightKlas: 5de klasPartner: /
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 29 2011, 14:19 | |
| Ik heb het weer eens voor elkaar gekregen! Drie van mijn wachtwoorden kwijt;.. *zucht* Ik schrijf ze voortaan op, net pb'tje naar Saffie gestuurd |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 29 2011, 14:28 | |
| -proest- ook die van Aura?? Dat zou kortweg blond zijn... |
|
| |
Axew .
PROFILEPosts : 161 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra/Dark - Nova/LightKlas: 5de klasPartner: /
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 29 2011, 14:30 | |
| Het is niet grappig! Ik heb een hoop hoofdletters en cijfers gebruikt, voor een stuk of twaalf wachtwoorden, heb er daar over de hele dag verdeeld zonder op te schrijven negen van onthouden en bij die andere drie zit ik erg close, alleen doe ik telkens iets fout. Zo slecht vind ik het niet van mezelf [^^] En of course not die van Aura! Nou ja... Misschien wel *zucht* |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 29 2011, 14:31 | |
| Ach, je bent ook maar een mens.... Denk ik |
|
| |
Axew .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 29 2011, 14:33 | |
| *blablabla!* Puh! XD |
|
| |
Isabelle .
PROFILEPosts : 48 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Razen / Nova ~ Vuur / LichtKlas: 4e klasPartner: How can I love someone? Though I'd like to be in love,
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 29 2011, 15:56 | |
| TODAY I JUST GOT GREAT NEWS.. NA ONGEVEER 1,6 MAANDEN VERTELDE HIJ DAT MIJN BEUGEL ER EINDELIJK UIT MAG. DUS, VOLGENDE WEEK ZIT IK HIER MET EEN BIG SMILE ACHTER MIJN LAPTOP(WAARSCHIJNLIJK TIG KEER MET MIJN TONG OVER MIJN TANDEN HEEN) HELEMAAL HAPPY TE ZIJN.. WAAAAAAAAAH
ik ben blij. |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 29 2011, 16:34 | |
| Ik heb mijn beugel nu al bijna... 4 maanden of zo. En hij heeft alleen nog enig nut bij mijn onder tanden :B |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 29 2011, 18:18 | |
| Ik wou dat ik dat nieuws na bijna vijf jaar ook eens kon horen *diepe zucht* |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 29 2011, 18:22 | |
| Ik ben trots op mezelf. Heb een topic met Marjolijn gemaakt =w=
@ Ephony; Wait... Whut D: ? Begrijp ik je nu goed als ik zeg dat je al bijna vijf jaar een beugel heb o_o ? |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 29 2011, 18:24 | |
| Jap, eerste helft groep 8 een buitenboort (hoe je dat ook schrijft) en daarna slotjes :].. Maarja, wat wil je met twee kaakoperaties om k*t hoektanden die nu nog steeds niet goed staan xD ... *nog diepere zucht* ben er ook wel klaar mee heurw, maar kan het nu maar beter afmaken ook... |
|
| |
Luca .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 29 2011, 18:27 | |
| @ Ephony; Awh, arme jij :c... Mijn kaak is ook niet goed of zo, maar hij is gewoon licht gevoelig om uit de kom te schieten. Dat is wat anders of zo. Mag ik je trouwens vragen hoelang je hem nog zo ongeveer zou moeten ;o?.. |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 29 2011, 18:29 | |
| Uuhm... Naja we zitten wel in het eindstadia Hoektanden zitten er nu wel, alleen nog niet recht. En waarschijnlijk moet ik hierna nog een nachtbeugel om de overbeet te overbruggen.. Het klinkt nu echt alsof ik zo'n scheef gebit heb + hoofd Maar het is voornamelijk omdat mijn hoektanden niet wilde zakken en nog zo hoog in mijn gehemelte zaten dat ze deze in een operatie hebben moeten open leggen En dat gaat hartstikke langzaam en met heeeeeel veeeel moeite/geduld/pijn/irritatie (voornamlijk die laatste twee vanaf mijn kant )... VERDER BEN IK HELEMAAL NIET SCHEEF HEURW |
|
| |
Luca .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 29 2011, 18:32 | |
| @ Ephony; Dat klinkt allemaal echt way te ingewikkeld nu voor mij om te begrijpen. Brein is moe door stomme pww >-> Maar ik hoef die van mij maar 11 maanden of zo ;p Eerst zeiden ze acht, maar het is altijd langer dan ze zeggen bij ons hier... In Zuid Limburg XD En eindstadia zijn altijd dichtbij het einde, dus goed c: ?.. |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 29 2011, 18:34 | |
| Hahaha, naja het is wel simpel als ik het helemaal uitleg en voornamelijk laat zien.. maar dan moet ik stap voor stap cam-foto's gaan maken en die foto's zullen nogal oncharmant worden dus ik bespaar je . JAP! Eerst zeiden ze rond de zomervakantie eruit, maar dat gaat sowieso niet meer lukken helaas. Misschien schoolfoto in de zesde zonder beugel, anders zit ik heel mijn middelbare school met beugel. Leuke herinneringen misschien voor later... maar nu niet xD fhahaha |
|
| |
Luca .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 29 2011, 18:37 | |
| @ Ephony; Ghehe, ik zal voor je duimen dat je beugel er op tijd uitgaat, of zo c: Dit jaar krijg ik voor het eerst schoolfoto met beugel XD Maar niemand merkte het dat ik een beugel had of zo, enkel omdat ik niet vreemd praatte ;p Echt van; NOOR, sinds wanneer heb jij een beugel D:?.. 'Sinds een maand geleden, schat ik.' Die gezichten zijn priceless ;p |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 29 2011, 18:38 | |
| Hahahaha echt he xD Ook leuk als ze erachter komen na een maand dat hij erúit is xD, had ik een tijd terug bij een vriendin. Hadden ze het erover dat d'r beugel d'r uit was... toen begon ik pas naar haar tanden te staren *fluit onschuldig*... Maar de meeste mensen van mijn vriendinnen hebben mij nog nooit zonder beugel gezien xD, eigenlijk wel heel komisch. |
|
| |
Luca .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 29 2011, 18:41 | |
| @ Ephony; Mensen merken nooit iets bij mij D: Ook niet dat ik lenzen had of zo ;p Ben gewoon een onopvallend kind of zo. Maar ik ga nu falend spaghetti eten met mijn beugel, jeej 8D! |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 29 2011, 18:41 | |
| Hahaha, ik ken het xD Ooeeh, succes. Ik moet ook zo aan de pasta.. nog steeds met beugel |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 29 2011, 18:45 | |
| God... Ster is met vier letters... Ik voel me nog steeds dom... Heel vaag gesprek: 'Waarom heet een ster een ster?' 'Ehm, weetikveel. Misschien omdat een ster vijf punten heeft en ster schrijf je met vijf letters.' 'Dat klinkt best logisch.' Gesprek ertussendoor, tien minuten later: 'Weet je, ik bedenk me net dat ster met vier letters is.' Lol |
|
| |
Axew .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 29 2011, 18:59 | |
| Hahaha, lolz |
|
| |
Quana .
PROFILEPosts : 111 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia/Water - Razen/VuurKlas: 5de leerjaarPartner: I think I'll pass...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 29 2011, 20:40 | |
| Ik twijfel of ik een nieuw topic met Quana maak Ze heeft zes topics in de wacht, maar die zijn allemaal al beantwoord door haarzelf. Inactieve leden, op eentje na dan. Aan de andere kant heb ik nog andere topics te doen XD |
|
| |
Luca .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 30 2011, 13:32 | |
| Nou verdorie, Mensen zijn altijd te bang om in mijn topic te reageren of zo. DAAROM;; Maak ik bijna nooit topics aan XD |
|
| |
Aura
PROFILEPosts : 170 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia/WaterKlas: I'm a Legendary Magician, I don't need a classPartner: If you can steal the heart of ice, then we talk...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 30 2011, 13:36 | |
| Ik twijfelde gisteren nog of ik er met Axew zou reageren. Als er vanavond nog geen reactie is, post ik met 'm op je topic, Marjo |
|
| |
Luca .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 30 2011, 13:41 | |
| Ghehe, okii c: Thank you «3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|