| Mededeling: Veranderingen | |
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Norwood
PROFILEReal Name : Little Pig Posts : 2478 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: -Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?
| Onderwerp: Mededeling: Veranderingen za jun 25 2011, 23:32 | |
| Ik vind dat er een paar mededelingen moeten worden gedaan om bepaalde informatie duidelijk op een rijtje te krijgen.
-------
Om te beginnen wist ik van het begin af aan dat als ik de nieuwe admin zou worden dat ik hoe dan ook het niet alleen aan zou kunnen, niet in combinatie met mijn studie, werk en hobby's.
Om dit toch zo goed mogelijk te compenseren. Heb ik nog 2 personen tot admins benoemd. Maak plaats voor:
SAVADOR & MYSTRALIC
We zijn allemaal op gelijke hoogte, dus ik beslis niet als laatste vonnis of iets niet kan of niet. Zowel Mystralic als Savador kunnen je hierop streng aanspreken. Eventuele ideeën kun je ook bij hun aandragen.
-------
Oak's field is na een lange tijd renoveren en het restaureren van gebouwen weer open voor bezoekers. Het park is helemaal opgeknapt en onkruid vrij gemaakt. En de discotheek heeft zijn nieuwe likje verf gehad. Kortom Oak's field is open voor bezoekers.
Ik wil wel even melden, Oak's field is nog niet volledig dus wacht even met posten er kunnen nog wat meer gebieden bij komen.
-------
Als laatst is er nog een leraren-etage toegevoegd. Daar kunnen leraren hun eigen kamer uitrusten en in ontspannen. Eigenlijk hun eigen appartement in de school zelf.
Oproep aan alle leraren! Je mag je eigen kamer een naam geven. Dus mocht je een naam weten dan mag je dat naar een van de beheerders sturen zo kan die aangepast worden! Leef je creativiteit uit!
-------
Verder heb ik geen meldinging momenteel. |
|
| |
Órelinde
PROFILEPosts : 266 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Equally earth and fireKlas: Mastertje Kana ~Partner: Passion is all I give cause my heart is still blinded
| Onderwerp: Re: Mededeling: Veranderingen za jun 25 2011, 23:54 | |
| Oeh.. Gefeliciteerd allemaal..
Maarre.. sorry mitch.. Ikke.. ehmm... ik heb al gepost daar.. Moet ik het even weghalen en later opnieuw posten of mag ik het laten staan??
|
|
| |
Master Norwood
PROFILEReal Name : Little Pig Posts : 2478 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: -Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?
| Onderwerp: Re: Mededeling: Veranderingen za jun 25 2011, 23:57 | |
| Geeft neit geeft niet.
Ik zal er wel een slotje op zetten, en als het totaal open is, zal ik hem weer open gooien.
Probeer me er maar even aan te herrineren. |
|
| |
Órelinde
PROFILEPosts : 266 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Equally earth and fireKlas: Mastertje Kana ~Partner: Passion is all I give cause my heart is still blinded
| Onderwerp: Re: Mededeling: Veranderingen za jun 25 2011, 23:59 | |
| oke... Zal ik doen.. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Mededeling: Veranderingen zo jun 26 2011, 00:02 | |
| Oei pardon. Ik ben nog bezig met de plaatjes en stuff voor Oak's Field. Zodra ik daar mee klaar ben kan het dan volgens mij wel opengegooid worden hurr Tot zolang: excuses voor het wachten! |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Mededeling: Veranderingen zo jun 26 2011, 00:05 | |
| Haha.. Maakt niet uit hoor.. Ik ben gewoon veel te snel en had te veel zin in een nachtje uit.. (aangezien ik vanavond zelf niet uit kan gaan.. ) Dus ik stortte mezelf er te snel in.. Doe allemaal maar kalmpjes aan.. Ik wacht rustig af. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Mededeling: Veranderingen zo jun 26 2011, 01:05 | |
| Mensen, u kunt posten ik Oak's Field! Yeeey! Romance, ik heb uw topic weer geopend. |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Mededeling: Veranderingen zo jun 26 2011, 01:09 | |
| Dank u!!!! O Grote Savador, ik dank u voor uw geweldige daad... |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Mededeling: Veranderingen zo jun 26 2011, 01:18 | |
| |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Mededeling: Veranderingen zo jun 26 2011, 01:36 | |
| Dubbelpost, mijn nederige excuses voor dit schandaal. Kunnen de leraren behalve met een naam voor hun slaapkamer ook met een passend plaatje voor zijn/haar kamer komen? Dan kan ik dat namelijk als plaatje voor dat subfora doen. Je mag zelf weten hoe het eruitziet, met details dat bij je karakter past. |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Mededeling: Veranderingen zo jun 26 2011, 17:37 | |
| OOEEH OOEEEH, geweldig 8D *is al helemaal op dreef* |
|
| |
Axew .
PROFILEPosts : 161 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra/Dark - Nova/LightKlas: 5de klasPartner: /
| |
| |
Master Sebastian
PROFILEPosts : 407 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova || LightKlas: || I teach Light Magic ||Partner: || There Is No Longer Wrong Or Rightღ
| Onderwerp: Re: Mededeling: Veranderingen zo jun 26 2011, 20:20 | |
| Revolution :3 Lolz, het ziet er hier echt geweldig uit ^^ Ook het portal is echt epic :3 *port moeder* Ik moet langer achter de pc D: Om te kunnen posten xD Maar het, SSA is epic :3 |
|
| |
Myu .
PROFILEPosts : 25 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Razen [vuur]Klas: 5de Klas [Salvador]Partner: No thanks..
| Onderwerp: Re: Mededeling: Veranderingen zo jun 26 2011, 20:32 | |
| Leuk |
|
| |
Anastasia .
PROFILEPosts : 558 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark [ Partially Wood ]Klas: Miss KatherinePartner: You’re the lonely, one and only, body in the world. Who can make me, who can break me, down into a young girl.
| Onderwerp: Re: Mededeling: Veranderingen zo jun 26 2011, 20:39 | |
| |
|
| |
Nick
PROFILEPosts : 24 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Luchtmagie, is echter geboren en getogen op Erd.Klas: 6e klasserPartner: I told her I've been too fucking busy - or vice versa.
| Onderwerp: Re: Mededeling: Veranderingen di jun 28 2011, 00:51 | |
| Misschien een hele droge, domme vraag hoor.. Maar waar bevinden zich de kamers van de stagiaires zich eigenlijk? Gewoon op de etages tussen de leerlingen? |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Mededeling: Veranderingen di jun 28 2011, 01:21 | |
| Nee, je kunt het zo doen dat het wel op de leerlingenetages is, maar dat de stagiaire op een aparte kamer slaapt. Naast de doorgang tot waar de woonkamer en de slaapzalen voor de leerlingen zich bevinden, een deur verderop bijvoorbeeld. Het is in het beheerdershoekje voorgesteld om hier ook gewoon subfora voor aan te maken voor de extra overzichtelijkheid. Maar er is nog niks daarover besloten. Komt waarschijnlijk nog |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht, Nova.Klas: 4th.Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
| Onderwerp: Re: Mededeling: Veranderingen di jun 28 2011, 10:40 | |
| Noop, maar je zou bijvoorbeeld ook het idee van Xavier aan kunnen houden, dat er zich een kamer naast de ingang van de etage bevindt, een kleine kamer maar wel inclusief badkamer, keuken, enzovoort.
Maar misschien is het inderdaad een goeie om dat in het BH te overleggen 8D |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Mededeling: Veranderingen | |
| |
|
| |
| Mededeling: Veranderingen | |
|