PortalIndexIn de lerarenkamer - Pagina 2 HpD5UwnIn de lerarenkamer - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 In de lerarenkamer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Master Kale

Master Kale

In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 287
In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

In de lerarenkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 09 2009, 16:46

''Ik heb eigenlijk geen idee. Ik heb nog wat nakijkwerk liggen van examenklassen maar als ik eerlijk ben heb ik daar niet echt zin in'' zei Kale zacht. Zijn blik ging ook even naar de valk. Zijn gedachte gingen automatisch naar Delkan. Hij had hem al een tijdje niet gezien. Hij zou waarschijnlijk wel een warm plekje ergens gevonden hebben. Delkan was niet zo weg van de kou van de winter. Alsof de havik zijn gedachtes aanvoelde kwam Delkan aanvliegen. Kale merkte hem meteen op en strekte zijn arm zodat de Havik daarop kon landen. Kale streek even over zijn kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

In de lerarenkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 09 2009, 17:13

Esmeralda keek hem rustig aan, en ze luisterde dan ook naar zijn woorden. Daarna merkte ze opeens een havik op, en ze glimlacht heel even kort. Voor Devil was winter geen probleem, aangezien hij een duister wezen was die ook in een mens kon veranderen. Met een glimlach knikt ze heel even naar Devil, en deze keek haar dan ook heel kalm aan. Zorg maar dat je niet in problemen komt SilverSlash, want als je familie erachter komt dat je niet wilt trouwen dan hangt er waarschijnlijk weer een straf aan vast zoals dat gedoe met Norwood. Zei Devil in gedachten tegen haar, en ze zucht dan ook heel even diep. "Hmm je bent niet de enige. Ik weet zelf ook niet wat ik ga doen. Misschien ga ik nog wat rond kijken hier, en anders ben ik altijd te vinden in het bos." Zei Esmeralda dan kalm tegen Kale, en ze keek dan wat naar de havik die op zijn arm zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 287
In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

In de lerarenkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 09 2009, 17:20

Delkan vloog een beetje op en ging toen op de vensterbank zitten. Kale keek naar Esmeralda. ''Als je wilt kan ik je de academie wel laten zien. Tenminste als je geen hoogte vrees hebt'' zei hij tegen haar. Delkan kraste even maar bleef kalm zitten. Hij voelde precies aan wat Kale voelde. Als Kale kwaad was dan had Delkan het ook meteen als eerste aan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

In de lerarenkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 09 2009, 17:24

Esmeralda keek hem aan als hij dat voorstelde, waarna ze hem dan met een glimlach aankeek. "Ik vind het wel een goed idee, aangezien ik de weg hier nog niet zo heel goed ken." Zei Esmeralda dan vriendelijk tegen hem, waarna Devil dan ineens bij haar kwam zitten op haar hoofd. "Devil ik ben geen boom om op te zitten." Zei ze dan droog tegen hem, en deze keek dan met hele zielige oogjes naar haar. Ze moest er wel wat om lachen, maar toch liet ze het gewoon toe al wist hij het wel dat ze het soms niet graag had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 287
In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

In de lerarenkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 09 2009, 17:30

Kale glimlachte even naar Esmeralda. Hij keek daarna even naar buiten en toen weer naar Esmeralda. ''Dit klinkt misschien wat gek maar mag ik je vragen je armen van achter om m`n nek te slaan?'' vroeg hij daarna. Hij zou haar op een uitsterst orginele manier de academie laten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

In de lerarenkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 09 2009, 17:33

Esmeralda keek hem kalm aan, en Devil had als eerste de vraag gehoord. Hij keek even naar Esmeralda, en zij keek kort naar Devil. Ze had zijn blik wel willen zien als hij een mens was, maargoed ze keek dan gewoon weer naar Kale. "Is goed hoor." Zei Esmeralda dan tegen hem, en ze liep dan naar hem toe. Rustig deed ze wat hij vroeg, en ze keek hem kalm aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 287
In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

In de lerarenkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 09 2009, 22:15

Kale keek even over zijn schouder naar Esmeralda. ''Niet schrikken en goed vasthouden'' waarschuwde hij haar zacht. Hij sprak zacht omdat ze nu erg dichtbij stond. Daarna veranderde Kale zelf in een havik al had hij zijn eigen formaat nog als hij in menselijke gedaante was. Hij sprong met Esmeralda op zijn rug uit het raam met een duikvlucht naar beneden. Net voor ze de grond raakte spreidde Kale als havik zijn vleugels en steeg op. Ze lieten het raam met de lerarenkamer achter zich en zweefde nu in de lucht over de daken van de academie. Delkan kwam naast hen vliegen. Ineens dook Kale weer wat omlaag maar nu gelijdelijker tot hij naast een stel ramen vloog. Hier rechts is de aula stuurde hij in directe gedachte aan Esmeralda door. Als havik kon hij niet normaal praten dus moest hij maar op deze manier met haar comuniceren. Haar verstaan zou hij wel kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

In de lerarenkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 09 2009, 22:57

Esmeralda keek hem aan, en ze deed maar wat hij zei. "Geen paniek ik heb niet snel bang." Zei Esmeralda dan tegen hem, waarna ze dan gewoon toekeek hoe hij naar beneden dook. Ze moest toegeven dat ze het gaaf vond, maargoed ze liet dat niet merken. Daarna merkte ze dat Devil naast hen kwam vliegen, en hij krijste dan ook heel even kort. Deze kon het niet hebben als ze op iemand anders zijn rug ging, en ze keek dan ook droog naar Devil. "Devil zijt zo jaloers niet, je weet dat jij je moet gedragen." Zei ze dan tegen hem, en ze hoorde dan de woorden van Kale. Rustig keek ze naar rechts, en ze glimlacht heel even. "Leid je vaker iemand zo rond?" Vroeg ze dan nieuwsgierig aan hem, en ze hield hem nog steeds goed vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 287
In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

In de lerarenkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 10 2009, 08:11

Nee. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik dit doe stuurde Kale door naar Esmeralda. Hij voelde de ijskoude winter wind door zijn veren gaan. Ze stoven langs de klaslokalen heen richting de etage toren van de leerlingen. Bij elk raam van iedere etage zag je iets dat bij die planeet paste. Veel zwart en zilver dus voor Shadra en veel steen en aarde op de etage van Erd. Nu vloog Kale rakelings langs de kerkers en direct daarna de ziekenboog. Nadat ze dat deel van de academie achtergelaten hadden vloog Kale nu over het grasveld heen die compleet bedekt was met sneeuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

In de lerarenkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 10 2009, 17:05

Esmeralda hoorde zijn woorden, en ze was wel een beetje verbaasd. Maargoed rustig keek ze gewoon verder, en ze bleef zich goed vast houden aan hem. Daarna keek ze naar Devil, waarna hij hoog de lucht in ging voor de fun. Zijzelf plaatste haar hoofd even in de veren, en ze drukte dan ook een kusje op een veer. Ze vond het wel een mooi uitzicht hier, en ze keek dan weer wat in het rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 287
In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

In de lerarenkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 11 2009, 09:54

Vanaf waar Kale nu vloog kon je ook de waterval, het bos, het meer en de ruines zien liggen. Er is nog een ding dat ik je graag zou willen laten zien zei Kale in gedachte tegen Esmeralda. Hij keerde om en vloog recht op de kassen af. Daar landde hij voorzichtig en pas toen hij zeker wist dat Esmeralda met beide voeten op de grond stond veranderde Kale terug in zijn menselijke gedaante. Hij haalde nog even een paar veren uit zijn haar en keek toen naar Esmeralda. ''Dit stuk van de school is mooier als we het te voet doen. Vanuit de lucht zie je de bloemen en planten niet echt'' zei hij tegen haar.

(we gaan verder bij de Kassen goed? Ik maak wel een topic aan)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
In de lerarenkamer - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

In de lerarenkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de lerarenkamer   In de lerarenkamer - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

In de lerarenkamer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De lerarenkamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: Teacher's Lounge-