|
|
Auteur | Bericht |
---|
Aressuka .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 2255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)Klas: -Partner: You make me shine like a star in the sky
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic di apr 30 2013, 01:11 | |
| Hoe laat is het: In Nederland nu 1:07 in Schotland 0:07 Waarom ben je nog op: Net een gezellige avond gehad met de familie Ben je moe: Echt niet Mag je hier zijn: Ehm, iedereen denkt dat ik ben gaan slapen Wat ben je aan het doen, buiten het invullen van dit lijstje: Me verstoppen bij de keuken omdat daar internetverbinding is x'D Wat ben je nog van plan te doen: Een beetje DSen in bed en dan maffen Hoelaat ben je van plan te gaan slapen: Kweenie, ik kijk wel wanneer ik moe word Evt. Extra Mijn familie is net zo maf als ik ben En ik hou van Schotland |
|
| |
Tomme .
PROFILEReal Name : Dubbledot Posts : 733 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Drop out from Miss summer.Partner: Play the moments, Pause the memories, stop the pain and rewinds the happiness.
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic za mei 04 2013, 01:08 | |
| Hoelaat is het: 01:0 ( klaar met post etc 1:09) Aarom ben je nog op?: omdat mn char dronken word gevoerd en weet ik veel mee wat meer o.O (IC) Ben je moe? Nopes.. naja... beetje dunno xd Mag je hier zijn: dunno... denk het niet At ben je aan het down. Buiten het invulln van deze topic: post verzinnen IC en niet genapt worden omdat spontaan allemal mensjes naar boven komen... Wat ben je mog vanplan te doen? Shou veilig houden voor zover dat gaat xd Hoelaat ben jevanplan te slapen? Tot mn mobile leeg is?
Evt. Extra: miep miep!! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic za mei 04 2013, 01:31 | |
| Hoe laat is het: Alle klokken zeggen iets anders, dus ik weet niet meer wie ik moet geloven. Ik weet wel dat het laat is Waarom ben je nog op: Me likes the night~ Ben je moe: Ja, daarom ga ik nog wat suiker oppeuzelen Mag je hier zijn: Vast niet Wat ben je aan het doen, buiten het invullen van dit lijstje: Vampire knight guilty kijken Wat ben je nog van plan te doen: Naar m'n kamer gaan en wat lezen en maybe nog wat eps. anime kijken Hoelaat ben je van plan te gaan slapen: Laat Evt. Extra Leverworst en cola gaan niet samen... |
|
| |
Elveria God of Mischief
PROFILEReal Name : Just kill me Posts : 1573 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark x FireKlas: Partner: I'm waiting for the afterlife.
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic za mei 18 2013, 00:38 | |
| Hoe laat is het: toen ik begon te typen 0:38 Waarom ben je nog op: Geen zin om te slapen+weekend Ben je moe: beetje Mag je hier zijn: Vast wel, niemand komt controleren. Wat ben je aan het doen, buiten het invullen van dit lijstje: Tumblr, RPG-posts schrijven, rondderpen. Wat ben je nog van plan te doen: Uiteindelijk mijn bedje in kruipen. Hoelaat ben je van plan te gaan slapen: Denk over een kwartierje, halfuurtje c: |
|
| |
Hayden. .
PROFILEReal Name : Charlotte Posts : 838 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Partner: The greater your capacity to love, the greater your capacity to feel pain.
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic za mei 18 2013, 01:12 | |
| Hoe laat is het: 01:10 Waarom ben je nog op: Party, woot woot Ben je moe: Nope, volenergie Mag je hier zijn: I guess so Wat ben je aan het doen, buiten het invullen van dit lijstje: niet veel eigenlijk, just came home. Wat ben je nog van plan te doen: derpen, derpen en nog eens derpen Hoelaat ben je van plan te gaan slapen: nooit, mehh, Idunno
Evt. Extra Ik heb een volle blass maar wil niet opstaan en een piep in mijn oren die niet wilt stoppen.. |
|
| |
Aressuka .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 2255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)Klas: -Partner: You make me shine like a star in the sky
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic zo mei 19 2013, 00:20 | |
| Hoe laat is het: 0:20 nu ik hier begin, misschien is het straks al later. Waarom ben je nog op: Kom net thuis van een feestje ter gelegeheid van het 25-jarige huwelijk van mijn ouders. Ben je moe: Een beetje, maar niet heel erg. Mag je hier zijn: Kweenie, mijn ouders zitten beneden Eurovisie Songfestival te kijken dus het zal wel goed wezen. Wat ben je aan het doen, buiten het invullen van dit lijstje: De postjes aan het lezen die de andere mensen gemaakt hebben en zelf te kijken of ik kan posten. Wat ben je nog van plan te doen: Misschien nog wat posten, en anders wat DSen tot ik in slaap dreig te vallen. Hoelaat ben je van plan te gaan slapen: Ligt eraan wanneer mijn ogen dichtvallen. Evt. Extra Ik zag er vandaag echt weer uit als een Schotlandgek |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic zo mei 19 2013, 00:40 | |
| Hoe laat is het:00.31 als ik dit begin in te vullen Waarom ben je nog op: Zat net interessante filmpjes te kijken op yt. En nu kan ik niet slapen door het licht van mn gsm. Ben je moe: Allesbehalve, jammer genoeg want ik moet morgen vroeg op D; Mag je hier zijn: Nope. Wat ben je aan het doen, buiten het invullen van dit lijstje: Muziek luisteren Wat ben je nog van plan te doen: Muziek luisteren, filmpjes kijken, de off-game op ssa onderspammen, me ergeren aan mobiel internet, me ergeren omdat ik ECHT moet slapen Hoelaat ben je van plan te gaan slapen:Zo snel mogelijk... Evt. Extra Ik hou van eenhoorns |
|
| |
Celia .
PROFILEReal Name : Ayelinn Posts : 543 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuur en DuisterKlas: -Partner: The world is full of lovers, we don't need any more
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic ma mei 20 2013, 03:14 | |
| Hoe laat is het: 3:14 Waarom ben je nog op: Because party! That's why! Ben je moe: Mwah, met vlagen. Mag je hier zijn: Juperdejup Wat ben je aan het doen buiten het invullen van dit lijstje: Kaartspelletjes spelen. Wat ben je nog van plan te gaan doen: Eeehh kletsen, dronken worden en andere spelletjes spelen. Hoe laat ben je van plan te gaan slapen: Ik heb echt geen flauw benul. Evt. Extra: PARTY!!!!!!
|
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic ma mei 20 2013, 03:32 | |
| Hoe laat is het: 3:31 Waarom ben je nog op: Nachtwandelingetje gaan maken xD Ben je moe: Nee Mag je hier zijn: Jup Wat ben je aan het doen buiten het invullen van dit lijstje: Tv kijken denk ik xD Wat ben je nog van plan te gaan doen:tv kijken XD Hoe laat ben je van plan te gaan slapen: Geen idee Evt. Extra: hehe laatheid xD |
|
| |
Rhine Gestorven
PROFILEReal Name : Rani Posts : 4923 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en een beetje lichtKlas: Master savadorPartner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic zo mei 26 2013, 01:27 | |
| Hoe laat is het: 1:28 Waarom ben je nog op: Skype is te leuk Ben je moe: best wel ^^" Mag je hier zijn: waarschijnlijk niet, maar ik ben hier toch de enige so I DON'T CARE Wat ben je aan het doen buiten het invullen van dit lijstje: momenteel niets eigenlijk, net nog wat manga gelezen en digitaal in slaap gevallen. Wat ben je nog van plan te gaan doen: Misschien nog even in mijn boek lezen. Hoe laat ben je van plan te gaan slapen: binnen de 10 minuten? Evt. Extra: Dikke eenhoorns hebben kwabbelend vet |
|
| |
Lust
PROFILEReal Name : Emma Posts : 444 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en bliksemKlas: nvtPartner: If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror, look a little closer, stare a little longer. Because there is something inside you that made you keep trying despite everyone told you to quit.
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic zo mei 26 2013, 01:43 | |
| Hoe laat is het: 1:38 Waarom ben je nog op: ik.. Ik ging eerst voor Felix-derpje een setje maken en toen hem uitschrijven en toen POEF middernacht was al bij a 2 uur voorbij... Ben je moe: Abit.. Daarnet wel, nu ik lig minder xD Mag je hier zijn: hier wel, aangezien het mijn kamer en mijn bed is.. xD of ik op het internet mag: nou, ze zouden het vast afraden, maar de hoop op enige regels is al opgegeven Wat ben je aan het doen, buiten het invullen van dit lijstje: naar de regen luisteren Wat ben je nog van plan te doen: Aan mijn teen krabben *itches* Hoelaat ben je van plan te gaan slapen: nu. Over.. 2 minuten Evt. Extra ik heb een minor crush op een char dat ik net 3 uurtjes geleden aan heb gemaakt o___ø yeps I'm that bad |
|
| |
Malekith .
PROFILEReal Name : Donja Posts : 286 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and Air MagicKlas: Mentorklas van Master SavadorPartner:
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic di mei 28 2013, 00:14 | |
| Hoe laat is het: 12:12 Waarom ben je nog op: Economie (poep), en omdat ik niet eerder kan slapen. Ben je moe: Nee, maar ik heb wel hoofdpijn. Mag je hier zijn: Nee, maar schijt. Wat ben je aan het doen, buiten het invullen van dit lijstje: Aan Muse aan het denken (4 Juni concert ) Wat ben je nog van plan te doen: Al m'n accounts op allemaal sites nog even checken. Hoelaat ben je van plan te gaan slapen: mwah, ik zie wel. Evt. Extra Heel veel poep. |
|
| |
Nathan .
PROFILEReal Name : Wuuz~ Posts : 671 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air &nd FireKlas: Miss SummerPartner: I'm your Lion Heart
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic zo jun 02 2013, 01:03 | |
| Hoe laat is het: 01:01 FCK YEAH Waarom ben je nog op: Bruiloft =~= Ben je moe: JA. HEEL ERG. Mag je hier zijn: NEE. Mijn ma zeurt de oren van m'n kop dat ik mijn hand van mijn mobiel moet schrapen en mee moet dansen. Wat ben je aan het doen, buiten het invullen van dit lijstje: Staren naar dansende mensen. Wat ben je nog van plan te doen: PERHAPS NAAR HUIS GAAN EN SLAPEN? Hoelaat ben je van plan te gaan slapen: AS SOON AS POSSIBLE. Ik denk dat ik even onder een tafel ga liggen. Of op het springkussen. HET SPRINGKUSSEN.
Evt. Extra Peertje, je plan werkte niet. Wat nu? Toch een auto stelen?
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic zo jun 02 2013, 01:24 | |
| Hoe laat is het: 1:21 Waarom ben je nog op: Om Ruuzje door haar bruiloft trouble te praten haha ~ Ben je moe: Nope Mag je hier zijn: Jup Wat ben je aan het doen, buiten het invullen van dit lijstje: Lotr scenes aan het herbekijken en atm: Clarity van Zedd aan het luisteren c: Wat ben je nog van plan te doen: Umm, m'n serie aan het afkijken en muziek luisteren, een boterham maken probably. Hoelaat ben je van plan te gaan slapen: 3 uur? Evt. Extra Poor poor poor you. Dus .. tsja dan is dat het enige wat overblijft toch!? XD Meh meestal werkt dat wel.. Als ik dacht zeg is het like: ow. Dus je hebt geen zin meer? Nee. Ah,, naja dan gaan we zó. < Dan duurt het nog wel een half uur ofzo maar toch. Hmm.. het springkussen is wel een idee haha. Als er niet te veel kids op rondspringen is slapen best te doen ^^. En verder. ben ik ook uit ideeën. Hou vol! |
|
| |
Light .
PROFILEReal Name : Sander Posts : 1406 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Miss EresPartner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic zo jun 02 2013, 01:36 | |
| Hoe laat is het: 1:35 Waarom ben je nog op: Was tv aan t kijken met Martin, Ben je moe: Jupperdepup Mag je hier zijn: Jupperdepup Wat ben je aan het doen, buiten het invullen van dit lijstje: Ik was Kirepapa aan het kijken, ja Yaoi verslaafd. Wat ben je nog van plan te doen: NOTTHIINNNGGGG Hoelaat ben je van plan te gaan slapen: NOW Evt. Extra PoorPoor You Ruuz |
|
| |
Nathan .
PROFILEReal Name : Wuuz~ Posts : 671 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air &nd FireKlas: Miss SummerPartner: I'm your Lion Heart
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic zo jun 02 2013, 01:47 | |
| Hoe laat is het: FREEDOM Waarom ben je nog op: FREEDOM Ben je moe: FREEDOM Mag je hier zijn: FREEDOM Wat ben je aan het doen, buiten het invullen van dit lijstje: FREEDOM Wat ben je nog van plan te doen: FREEDOM Hoelaat ben je van plan te gaan slapen: FREEDOM Evt. Extra: Welterusten |
|
| |
Nathan .
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic di jun 11 2013, 01:42 | |
| Hoe laat is het: 01:40 Waarom ben je nog op: Geen slaap Ben je moe: Nah Mag je hier zijn: Tuurlijk Wat ben je aan het doen, buiten het invullen van dit lijstje: The Art of War lezen, denken Wat ben je nog van plan te doen: Slapen Hoelaat ben je van plan te gaan slapen: Geen idee
Evt. Extra: Best wat mensen wakker o3o |
|
| |
Master Flavio
PROFILEReal Name : Zoë Posts : 2255 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light magic.Klas: Too old for that.Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic di jun 11 2013, 04:15 | |
| Hoe laat is het: 04:13 Waarom ben je nog op: Ik werd wakker doordat ik half stikte. Ben je moe: Nee. Mag je hier zijn: Geen idee. Wat ben je aan het doen, buiten het invullen van dit lijstje: SSA verkennen. Wat ben je nog van plan te doen: Slapen. Hoelaat ben je van plan te gaan slapen: Nu? ):
Evt. Extra: Het is behoorlijk licht buiten voor dit tijdstip.
|
|
| |
Youko .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 413 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: »Water«Klas: »x«Partner: »Your soft touch, your warm body, your beating heart«
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic zo jun 16 2013, 01:24 | |
| Hoe laat is het: 1:23 Waarom ben je nog op: Verveel me Ben je moe: Best wel jah Mag je hier zijn: Guess so Wat ben je aan het doen, buiten het invullen van dit lijstje: Fairy Tail kijken xD Wat ben je nog van plan te doen: Pitten Hoelaat ben je van plan te gaan slapen: Zodadelijk
Evt. Extra: Ik wil morgen niet werken ;w; |
|
| |
Vanilla .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 714 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { ᴀ } ɪ ʀKlas: master Savvie.Partner: вєcαυѕє уσυ αяє му кιηg αη∂ ι αм уσυя ℓισηнєαят.
| |
| |
Break .
PROFILEReal Name : .. Posts : 195 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master NorwoodPartner: The best way to predict a future is to create one.
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic za jun 22 2013, 02:14 | |
| |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic do jun 27 2013, 00:51 | |
| Hoe laat is het: 00:46 Waarom ben je nog op: Jack&Finn Harries. Jenna Marbles. Danisnotonfire. Tyler Oakley. Of met andere woorden: EPISCHE FILMPJES VAN EPISCHE YT'ERS. Ben je moe: Beetje Mag je hier zijn: Nop. Wat ben je aan het doen, buiten het invullen van dit lijstje: Chocolade met karamel erin eten. Mmm. Wat ben je nog van plan te doen: Meer chocolade met karamel eten, slapen. Hoelaat ben je van plan te gaan slapen: Over 5 minuten?
Evt. Extra: Ik hou van chocolade met karamel. En ga morgen op schoolreis naar Bellewaerde. :3 |
|
| |
Eodan
PROFILEReal Name : Melle Posts : 810 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: That's a long time ago..Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic vr jun 28 2013, 00:15 | |
| Hoe laat is het: 00:13 Waarom ben je nog op: Even wat uitgestelde posten voor Eo inhalen die ik eigenlijk vandaag ging doen Ben je moe: Mweh, zeg maar voor 60% Mag je hier zijn: Jep Wat ben je aan het doen, buiten het invullen van dit lijstje: Ehm...niets Wat ben je nog van plan te doen: Slapen Hoelaat ben je van plan te gaan slapen: Tussen nu en 5 minuten Evt. Extra: Onze vaatwasser maakt veel lawaai |
|
| |
Roakes .
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic ma jul 01 2013, 02:13 | |
| Hoe laat is het: 2:11 Waarom ben je nog op: Als ik toestemming heb, misbruik ik dat. & Pretty Little Liars is cool. Ben je moe: Little bit. Mag je hier zijn: YEP. Ok misschien toch niet zoveel. Wat ben je aan het doen, buiten het invullen van dit lijstje: Pretty Little Liars kijken. Wat ben je nog van plan te doen: Pretty Little Liars kijken. Hoelaat ben je van plan te gaan slapen: 3u, 4u? idk. Evt. Extra Ik spam dit topic onder |
|
| |
Master Hale
PROFILEReal Name : Ji {JiYong} Posts : 478
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic za jul 20 2013, 00:12 | |
| Hoe laat is het: 12:15 AM op mijn mobiel Waarom ben je nog op: Kan niet slapen *cry* Ben je moe: Half wel, half niet Ô.o Mag je hier zijn: Zolang mijn mobiel het volhoud, mag alles xD Wat ben je aan het doen, buiten het invullen van van diit lijstje: Smeken om Dylan O'Brien. Ô_________o Wat ben je nog van plan te doen: In slaap te vallen Hoe laat ben je van plan te gaan slapen: Als het zandmannetje toch maar zijn magische zandkorreltjes in mijn oogjes blaast xD
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het na 12en topic | |
| |
|
| |
|