PortalIndexSamen met Celedë - Pagina 2 HpD5UwnSamen met Celedë - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Samen met Celedë

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Celedë
.
.
Celedë

Samen met Celedë - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Samen met Celedë - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Samen met Celedë - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 29 2009, 17:52

Celedë glimlachte zachtjes terug. Toch bleef ze nu wat aleter. Ze wende haar blik even af en keek Antony toen aan. ''Zeg, Antony. Ik maak me een beetje zorgen om mijn neef. Imeth doet zo raar sinds hij weer terug is. Ik denk dat hem iets dwars zit maar telkens als ik met hem wil praten doet hij weer alsof er niets aan de hand is. Zou jij hem misschien een beetje in de gaten kunnen houden?'' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Samen met Celedë - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 257
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 29 2009, 18:08

"Zal ik doen"zei hij tegen haar. "Zeg Celedë hoe zou jij het vinden als ik ooit met Donovan bevriend moest raken"vroeg hij aan haar en wachte af. Dit was wel serieus. Hij zelf wist ook al wat meer van Imeth en zijn plannetjes altans dat dacht hij.
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 29 2009, 18:17

Celedë keek Antony even aan. ''Ik weet het niet hoor. Ik bedoel hij is wel degene die Diva meerdere malen heeft geprobeerd te doden. Weet je zeker dat hij te vertrouwen is?'' vroeg ze en keek Antony recht aan. Ze wou Donovan best een kans geven maar het was zo moeilijk te geloven dat hij aardig kon zijn na wat hij Diva had aangedaan en niet alleen zij maar ook Miss Madeline.
Antony
.
.
Antony

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 29 2009, 18:42

"Celedë,het is misschien moeilijk te geloven maar hij is echt anders,ik heb hem na wat er gebeurd was met Diva en Savador gesproken,hij is te vertrouwen,ik vind dat zo. Ik zal altijd voor jullie inspringen als er iets fout loopt,maar ik heb een vrede gesloten met hem allesinds een soort van"zei hij tegen haar en keek naar de grond.
Celedë
.
.
Celedë

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 29 2009, 18:51

Celedë zuchtte even zacht maar daarna glimlachte ze naar Antony. ''Oke, als jij zegt dat hij te vertrouwen is geloof ik je'' zei ze. Ze tilde Antony`s hoofd even op door zijn kin zachtjes omhoog te duwen en ze glimlachte even naar hem. ''Dank je'' zei ze zachtjes tegen hem.
Antony
.
.
Antony

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 29 2009, 18:57

Hij keek haar aan en glimlachte even. Hij gaf haar een zachte kus op haar lippen en streek over haar arm. "Als er wat fout gaat maakt niet uit met wie,geef een gil ik sta er binnen de vijf tellen"zei hij tegen haar en glimlachte zachtjes.
Celedë
.
.
Celedë

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 30 2009, 13:52

Celedë glimlachte zachtjes naar Antony terug. Ze kon het nog steeds niet helemaal geloven maar als Antony zei dat het zo was vertrouwde Celedë Donovan. Voorlopig dan. Ontschuldig tot het tegendeel bewezen is zei haar moeder vroeger dan altijd. Daarbij als het mis ging dan was Antony er altijd om haar te helpen en te beschermen.
Gesponsorde inhoud

Samen met Celedë - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë - Pagina 2 Icon_minitime

Samen met Celedë

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» Samen met Ryuu
» Celedë helpen.
» Op zoek naar Celedë
» Samen aankomen.
» Samen met Diva

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum