PortalIndexIemand die met mij wil posten HpD5UwnIemand die met mij wil posten 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Iemand die met mij wil posten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zayna
.
.
Zayna

Iemand die met mij wil posten UTL8oxA PROFILEReal Name : -
Posts : 133
Iemand die met mij wil posten UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood Magic ~
Klas:
Partner: They removed the pain in my heart, and replaced it with something even worse. ~

Iemand die met mij wil posten Empty
BerichtOnderwerp: Iemand die met mij wil posten   Iemand die met mij wil posten Icon_minitimedo maa 17 2011, 15:42

Uhm, ik wist niet zeker of ik het hier moest plaatsen dus sorry als ik het verkeerd plaats.

Ik ben dus op zoek naar iemand die met me wil posten, niks speciaals gewoon iemand die me een beetje helpt met hier te RPGen aangezien ik dit soort RPG's niet gewend ben. Ik ben niet zo'n lange poster maar kan wel redelijke posts maken als de ander dat ook doet.
het maakt me eigenlijk ook niet zo uit wie het is en het hoeft niks speciaals te zijn.
Wil je me helpen, dat zou ik uhbergeweldig aardig vinden Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu
.
.
Mitsu

Iemand die met mij wil posten UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
Iemand die met mij wil posten UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

Iemand die met mij wil posten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand die met mij wil posten   Iemand die met mij wil posten Icon_minitimedo maa 17 2011, 21:23

Ik heb er geen problemen mee om met Mitsu dit te doen. Tenzij je er zelf wel problemen mee hebt natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Iemand die met mij wil posten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Hey, hallo! Je moet nog posten
» [gz] Iemand voor Tenshi
» Iemand een schoonmaker nodig?
» inspirerende muziek/muziek voor tijdens het posten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Storylines-