PortalIndexDe Nieuwe Asuyataru. - Pagina 2 HpD5UwnDe Nieuwe Asuyataru. - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

De Nieuwe Asuyataru.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ashley
.
.
Ashley

De Nieuwe Asuyataru. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
De Nieuwe Asuyataru. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

De Nieuwe Asuyataru. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nieuwe Asuyataru.   De Nieuwe Asuyataru. - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 01 2011, 20:18

Tomari luisterde aandachtig naar Ace zijn verhaal hoewel en duidelijk veel meer achter school dan hij nu vertelde, maar als hij alles uit ging leggen zou hij waarschijnlijk nog wel heel erg lang bezig zijn. Tomari keek naar Quinty terwijl ze ook haar reactie gaf, hij vond het idee van een soulmate misschien iets simplistisch sinds het zwaard waarschijnlijk wel meerder eigenaren had gekend voor Ace, maar in principe was het juist. Tomari pakte de veldfles aan en rook meteen dat het whiskey was en nog een goede ook besefte Tomari zich toen hij een flinke slok had genomen en de veldfles weer terug gaf aan Ace. "Een goed verhaal, nu ben ik benieuwd of er meer van dat soort zwaarden zijn, misschien zelfs een voor iedereen die magie kan gebruiken". Tomari dacht na, hij had eigenlijk nooit echt een hechte band gehad met een zwaard, altijd een vluchtige, maar dat kwam waarschijnlijk omdat hij nooit hetzelfde materiaal gebruikte voor zijn zwaarden en dus nooit helemaal hetzelfde waren, maar misschien was het ook wel omdat hij nooit echt een zwaard had gewild. Tomari was eigenlijk bang om een wapen te gebruiken behalve ter verdediging, hij had zijn vader zien sterven onder de handen van een mes, maar wist daardoor maar al te goed dat scherpe wapens waren bedoelt voor moord en wou er dan eigenlijk ook geen gebruiken, hij zou nooit willen doden, maar zou er toch een wapen ergens zijn dat om hem riep? Tomari werd ergens toch weer uit gedachte geschokt, misschien een beweging die hij zag of iets dergelijks "Hoe voelde het eigenlijk om geroepen te worden door een voorwerp?" vroeg Tomari uit nieuwsgierigheid, eigenlijk zelf niet goed wetend waar die vandaan kwam
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace..
.
.
Ace..

De Nieuwe Asuyataru. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 350
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire & Darkness
Klas: Master Savador
Partner: LOVELESS

BerichtOnderwerp: Re: De Nieuwe Asuyataru.   De Nieuwe Asuyataru. - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 01 2011, 20:45

Ace keek naar Tomari en begon te glimlachen. "Je bent een luchtelement, dus je zal het ook vast wel meegemaakt hebben. De stromingen van de lucht voerde me af en toe een bepaalde richting in, maar grotendeels van de tijd leek het alsof ze de hele tijd naast me stond, te fluisteren waar ze eigenlijk was." Hij keek naar Quinty en lachtte even. "Soulmates zou ik niet zozeer zeggen, maar we zijn van elkaar afhankelijk. Ik haal een groot deel van mijn kracht uit haar, en zij heeft mij nodig om haar met vuur te voeden.
Quinty
.
.
Quinty

De Nieuwe Asuyataru. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 66
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova en Shadra (6)
Klas: 5
Partner: I broke up with him, altough I miss him.

BerichtOnderwerp: Re: De Nieuwe Asuyataru.   De Nieuwe Asuyataru. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 02 2011, 17:24

Quinty luisterde naar alles. Hoewel het meer een mannan gesprek vond, vond zij. Vond ze het best boeiend wat de jongens allemaal zeiden. Ze knikte toen Ace zich op haar richtte. Ze glimlachte warm naar hem. Het was best bijzonder om te horen over een band met een zwaard. Quinty kende alleen maar de banden tussen mensen en dieren. Die konden soms zo sterk zijn. Maar een band met een zwaard was pas bijzonder. In de verte hoorde Quinty haar hond zachtjes blaffen. Ontwijkend voor alle voeten die haar konen verpletten rende ze op Quinty af. Sprong vrolijk tegen haar benen aan. Quinty bukte even en tilde het kleine diertje op. "Hallo Nona." Zei ze zachtjes tegen de hond. "Dit zijn Tomari en Ace." Ze richtte naar de twee jongens voor haar. "Tomari, Ace.. Dit is mijn metgezel Nona." Quinty glimlachte naar de jongens.

[hope you don't mind dat ik het hondje er bij heb gehaalt? Razz]
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: De Nieuwe Asuyataru.   De Nieuwe Asuyataru. - Pagina 2 Icon_minitimema jan 03 2011, 22:15

~vind ik niet erg, maar dan haal ik de mijne er ook zo bij~

Tomari keek naar Ace, hij had gelijk, heel soms had hij inderdaad het gevoel gehad alsof de wind hem toefluisterde wat hij moest doen hoewel de laatste keer dat het gebeurde al een tijd geleden was. Nu hij er aan dacht was het eigenlijk wel een tijd geleden dat hij echt aan zijn lucht-magie had gewerkt, hij had zijn aard-magie laten overheersen, misschien zou hij later naar de bieb gaan om wat voor lucht-magie te doen. Tomari's gedachten werden echter afgeleid toen hij in de verte geblaf hoorde. Tomari keek in de richting van het geluid en zag een kleine hond aan komen rennen die bij hun groepje stopte en waar Quinty waar op pakte. Dat hondje was dus van haar, Quinty stelde het hondje zelfs voor en het was best een lief hondje dus Tomari zou wel mee spelen. "Hallo Nona" grinnikte Tomari terwijl hij het hondje zacht over het kopje aaide toen keek Tomari weer naar Quinty en zei "grappig zo'n hondje" terwijl hij rustig verder aaide
Ace..
.
.
Ace..

De Nieuwe Asuyataru. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 350
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire & Darkness
Klas: Master Savador
Partner: LOVELESS

BerichtOnderwerp: Re: De Nieuwe Asuyataru.   De Nieuwe Asuyataru. - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 04 2011, 23:12

~Dan haal ik mijn wolf erbij Wink~

Ace keek naar het hondje en maakte een saluerende beweging met 2 van zijn vingers. Hij plaatste zijn vingers daarna in zijn mond en floot een, heel erg moeilijk, veel geoefende toon, op de hoogte van een hondenfluitje. Een wolf, in omvang zo groot als Ace zelf, kwam aanrennen met grote stappen. Hij sprong over Ace heen en landde achter hem, waarna hij zich naar het groepje omdraaide. De wolf knikte als een groet en ging daarna naast Ace zitten. Ace ging op zijn hurken en aaide de wolf over zijn kop. "Nona, Quinty, Tomari, Dit is Cerberus." Cerberus opende zijn mond alsof hij ging grommen of blaffen, maar met een blaffende beweging van zijn mond begon hij te spreken. "Goeiedag..." Sprak hij uit in een hele diepe stem. Daarna begon Ace meteen de situatie uit te leggen. "Cerberus heeft onze taal geleerd en in ruil daarvoor heb ik honds geleerd."
Quinty
.
.
Quinty

De Nieuwe Asuyataru. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 66
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova en Shadra (6)
Klas: 5
Partner: I broke up with him, altough I miss him.

BerichtOnderwerp: Re: De Nieuwe Asuyataru.   De Nieuwe Asuyataru. - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 11 2011, 18:03

Quinty kriebelde Nona over haar kop. Het was een lief klein schattig beestje in haar ogen. Ineens kwam er een grote wolf aan rennen. Met pretoogjes keek Quinty toe hoe het beest over Ace heen sprong. "Indrukwekkend Cerberus" Quinty glimlachte maar stond al snel perplex omdat hij sprak. Verbaast keek ze Ace aan die al snel de situatie uitlegde. Quinty knikte en liep richting Cerberus. Gaf hem een aai over zijn kop terwijl ze Nona goed tegen zich aan trok. Hoewel hij vast niks zou doen. Die wolf was echt huge. Quinty grinnikte. "Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.. Gaaf." Quinty lachte even en keek naar het enorme dier voor haar. Ze hoorde dat Nona zachtjes blafte en grinnikte.

-- omg ben zo inspiratie loos.. =.=
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: De Nieuwe Asuyataru.   De Nieuwe Asuyataru. - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 20 2011, 19:02

~excuses voor mijn lange absentie, maar ik ben nu van plan het weer goed te maken~

Tomari keek toe hoe Ace salueerde naar het hondje van Quinty en daarna op zijn vingers blies. Even vroeg Tomari af waarom, maar toen er opeens een wolf op dook besefte hij zich dat hij waarschijnlijk gefloten had, maar dan op een toonhoogte die hij niet kon horen. De wolf bleef naast ace zitten en Ace stelde de wolf voor als Cerberus die hen daarna in menselijke taal begroette. Tomari wist even niet goed hoe te reageren van verbazing, maar herstelde door na de uitleg van Ace te zeggen "Aangenaam Cerberus" waarna hij even de wolf bestudeerde. Tomari vroeg zich even af wat Ace had geleerd van Cerberus, maar besloot daarvoor ook zijn huisdier te roepen. Eerst schraapte Tomari even zijn keel en liet toen een roep horen van een vrij hoge toonhoogte waarna er van buiten een klein vossenwelpje aan kwam rennen, die bij Tomari's voet stopte en door tegen aan bleef staan terwijl hij omhoog keek. Tomari bukte en pakte Toki op, toen hij weer stond keek hij Ace en Quinty weer aan en zei "dan zal ik jullie ook voorstellen aan Toki". Tomari keek naar de reacties van de andere en streek ondertussen zacht over de vacht van het kleine welpje
Gesponsorde inhoud

De Nieuwe Asuyataru. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE

BerichtOnderwerp: Re: De Nieuwe Asuyataru.   De Nieuwe Asuyataru. - Pagina 2 Icon_minitime

De Nieuwe Asuyataru.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Een nieuwe start vraagt om nieuwe kleren
» nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes
» Een nieuwe les!
» Een nieuwe les.
» Een nieuwe les beginnen {1}.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum