Avalana keek op naar Ryan, een beetje verdwaasd. Ze rook zijn geur en voelde zich weer veilig. Ze probeerde overeind te komen. Gelukkig werd ze geholpen door Ryan. Ze keek Ryan aan en knikte zwakjes. Ze wou helemaal niet naar dat stinknest. Ze keek Ryan diep in zijn ogen aan. 'Ik doe even een shirt aan,' zei ze zwakjes, terwijl ze naar haarzelf wees. Het enige wat ze vanboven nog aanhad was haar BH. Ze glimlachte naar Ryan, sloeg haar arm om hem heen, gaf hem een kus en liep toen de kamer uit. Idioot schuddend met haar heupen. Nou ja, sensatie kon er altijd inzitten, niet? Bij haar kast aangekomen pakte Avalana een zwart topje en deed die moeizaam aan. Ze kreunde van de pijn. Haar arm werkte nog steeds niet mee. Ze werd helemaal rood. Ze kon Ryan toch niet vragen of hij haar wou helpen? Het moest wel. Avalana kreeg het topje maar niet aan. Rood van schaamte liep ze richting Ryan. 'Uh... Ik uh.. Wil je helpen?' vroeg ze, terwijl haar wangen nu net zo rood als haar haren waren. Ze keek hem diep in zijn ogen aan, om vervolgens even weg te dromen. Haar rug jeukte en ze krabde even met haar goede hand. 'Nou... Op naar dat verrekte stinknest,' zei ze toen sarcastisch. Ze had er helemaal geen zin in en bij het idee al werd ze chagrijnig. Ze draaide zich naar Ryan en keek hem haast smekend aan. 'Nee, alsjeblieft, het gaat wel weer. Ik blijf vannacht liever hier slapen. Romeo zit nog op de ziekenzaal en ik heb er sowieso geen zin in,' zei ze, terwijl ze hulpeloos in zijn ogen keek.