PortalIndexEnough HpD5UwnEnough 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Enough

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Kale

Master Kale

Enough UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Enough UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Enough Empty
BerichtOnderwerp: Enough   Enough Icon_minitimedo dec 16 2010, 10:09

Kale liep met kalme passen door de gangen. Hij was zijn eigen lokaal al gepasseerd wat uiterst vreemd was aangezien Kale bijna nooit in de lokalen van de andere leraren kwam. Dit maal echter had hij daar een uitermate goed doel voor. Voor de deur van Norwoods lokaal hield hij halt. Kale bleef even staan. Wetend dat wat hij van plan was te doen ook zijn eigen lot kon bezegelen. Hier kon hij voor worden gevierendeeld. Niet bepaald een prettig vooruitzicht. 'Je moet maar wat over hebben voor je vrienden' mompelde Kale zacht en ergens met lichtelijk sarcasme. De reden dat hij voor Norwoods lokaal stond betrof Madeline. Kale was het een beetje zat haar telkens zo ongelukkig te zien als het weer eens misging en ze weer bij Savador terecht kwam. Het schuldgevoel dat ze tegenover Norwood had vrat haar op. Maar Norwood op zijn beurt scheen ook moeite te hebben met het feit dat hij niet tegen Savador op kon nemen. Daarom was Kale hier. Om hem een voorstel te doen. Hij hief zijn hand op en klopte kalm op de deur, wachtend tot hij binnen mocht komen of überhaupt antwoord kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Enough UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Enough UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enough   Enough Icon_minitimedo dec 16 2010, 11:26

Norwood was na de kerkers direct naar zijn lokaal gegaan. Hij was lichtelijk gekalmeerd maar hij was nog steeds niet tevreden. Hij had in zijn woede niets liever dan Finnegan vermoord maar zelf was hij niet zo. Hij had gekeken of Alwir en Diva er nog waren maar hij zag dat ze al weg waren. Norwood had zichzelf verbaasd dat Alwir zich niet eens had vertoond. Hij liep naar zijn bureau om hem op te ruimen, hij moest iets van afleiding hebben. Hij wilde weer met het papierwerk beginnen toen er weer geklopt werd. "Als je het bent Alwir, ik kom je niet excuses maken vanwege de klap in je...." terwijl hij het zij opende hij de deur maar stopte op het moment dat hij Kale zag staan. "Over onverwacht bezoek gesproken..." sprak hij kalm. En zijn blik werd weer neutraal. Hij ging aan de kant zodat Kale binnen kon komen. "Mag ik overigens raden waar je voor komt. Betreft het Madeline?" vroeg hij kalm en keek naar Kale om zijn verhaal te horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Enough UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Enough UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enough   Enough Icon_minitimedo dec 16 2010, 16:47

Kale hoorde de stem van Norwood achter de deur die kennelijk iemand anders had verwacht te zien. Hij keek Norwood recht aan toen hij de deur opende. 'Ik ben hier ook niet voor excuses' begon hij kalm waarmee hij aangaf dat hij Norwoods woorden wel gehoord had. Hij liep met beheerste passen naar binnen terwijl Norwood zijn vraag stelde. 'Deels' antwoordde Kale kalm. Hij draaide zich om naar Norwood en keek hem recht aan. 'Voor ik verder ga moet je me beloven dat alles wat ik je vertel, echt tussen deze vier muren zal blijven. Het kan me meer dan één lichaamsdeel kosten als iemand erachter komt wat ik je ga vertellen' begon hij. Kale gaf Norwood even de tijd om dat tot hem te laten doordringen voordat hij begon. 'Ik heb gehoord wat er gebeurd is met Madeline. Ten eerste spijt me dat voor je. Madeline is geen slecht persoon. Ze is beïnvloedbaar. Net als Savador trouwens. Ik weet zelf dat zij er ook niet bepaald gelukkiger van wordt dat dit gebeurd. Ik kan het niet aanzien dat ze haar leven op deze manier de vernieling in helpt en ik heb geen zin dat Savador weer met zo'n triomfantelijke grijns door de gangen loopt. Ik geef ook om Madeline Norwood. Anders dan jij maar Madeline en ik zijn ook een tijdje verloofd geweest. Ze is een goede vriendin, we hebben samen nog op deze school gestudeerd. En ik gun haar het beste. Maar jij blijkt ook moeite te hebben met het feit dat jij gelooft dat je Madeline niet tegen Savador kan verdedigen. Ontken het maar niet, ik heb zo mijn bronnen' zei Kale simpel. Hij pauzeerde even voor hij verder ging. 'Wat ik je nu ga vertellen is gevaarlijk, voor zowel mij als jou. De reden dat ik destijds mijn verloving met Madeline moest afbreken was omdat ik toen, en nog steeds, lid ben van de Suasama. Het is één van de meest geheime groepen van Shadra. Ze worden speciaal opgeleid tot huurmoordenaren en spionnen. Ikzelf heb een vrij hoge rang binnen dit circuit maar daar gaat het nu niet om. De Suasama hebben speciale vechttechnieken en dat betreft heus niet alleen maar wapens. Ik heb het over drukpunten en gewoon vechten met je vuisten. Het is lenigheid en soepelheid die Savador mist. Als jij dat wel beheerst ben je in het voordeel zowel met als zonder magie. Mijn voorstel was om je een paar van die technieken te leren. Je moet begrijpen dat, als je ja zegt en iemand komt erachter, ik door de Suasama wordt opgespoord en gevierendeeld. Met jou zal vrij waarschijnlijk hetzelfde gebeuren. Dit omdat niet mag weten van de Suasama. We zijn niet voor niets een geheime groep. Maar wat vind je er van? Ik heb er ook vrede mee als je dit niet wilt. Maar ik wil Madeline, en jou, ook helpen' zei hij. Daarna keek Kale Norwood afwachtend aan. Benieuwd of hij van plan was om ja te zeggen op zijn voorstel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Enough UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Enough UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enough   Enough Icon_minitimedo dec 16 2010, 20:18

Norwood keek kalm naar Kale die binnen kwam en gelijk begon. Hij keek hem kort aan. "In dat geval. Hij knipte in zijn vingers, de planten vlogen naar de kas, en deze sloot zich, hij sloot het raam dat nog open stond en keek naar Kale. De planten deed hij expres weg aangezien hij waarschijnlijk niet de enige was die informatie uit de planten zou kunnen halen. Hij knikte dat Kale kon beginnen. Hij luisterde aandachtig en dacht kort na. Hij zou zoiets niet vertellen. Aan niemand. Dat was zo simpel als wat. Kalm keek hij naar Kale en knikte. "Ik neem je aanbod aan..." sprak hij. "Niemand zal dit te weten komen..." sprak hij. "Het lijkt me niet geweldig om gevierdeeld te worden..." sprak hij er daarna grinnikend achter aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Enough UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Enough UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enough   Enough Icon_minitimedo dec 16 2010, 20:50

Kale sloot zijn ogen even en knikte kort waarna hij ze weer opende toen Norwood zijn aanbod aannam. 'Uitstekend' zei Kale zacht. Het was gek om Norwood te helpen. Kale trok normaal gesproken nooit zoveel op met zijn collega's. Enkel Madeline maar die kon hij niet langer een collega noemen. 'Ik heb het meegemaakt en ik kan je zeggen, je mist niet veel. Maar prettig is het niet' zei hij zacht. Wat wou je, als Deshas de oprichter van de Suasama was kon je dat soort acties wel verwachten. Dat schoot hem te binnen dat Kale Norwood daar beter voor kon waarschuwen. 'Ik moet je wel waarschuwen om uit te kijken met de technieken die ik je leer als Heer Deshas erbij is. Misschien weet je dit niet maar hij is de officiële oprichter van de Suasama. Hij herkent elke techniek die je zal gebruiken' zei hij. Het was niet handig dat Deshas dat ook wist, vooral omdat hij vaak bij Savador in de buurt was. Kale keek Norwood weer aan na zijn blik even af te hebben gewend. 'Ik hoor het wel als je tijd hebt om te trainen' sprak hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Enough UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Enough UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enough   Enough Icon_minitimedo dec 16 2010, 21:12

Norwood keek kalm naar Kale en knikte om de woorden. Uitkijken met Deshas was niet zo heel moeilijk. Wanneer Savador er was wist hij ook wel wanneer Deshas er was. Norwood twijfelde echter of het wel zo handig was om dat hier te leren van Kale. "Ik heb dit weekend alle tijd..." sprak hij kalm. Hij keek kort naar de papieren op zijn bureau. Hij wilde niets liever dan Savador te grazen nemen. En Deshas was niet zo heel moeilijk te volgen. Kalm keek hij naar Kale en glimlachte. "Zeg het maar wanneer je tijd hebt..." sprak hij kalm. Hij mocht het dus niemand vertellen, dat was erg makkelijk. Op het laatste puntje moest hij echter uitkijken. Hij kende Deshas maar wat goed en die kon opdoemen wanneer het juist niet gewenst was. Hij hoopte maar dat hij er niet achter kwam. Want dan liep hij meer gevaar dan dat hij zelf wilde.

[sorry inspiratieloos...]
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Enough UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Enough UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enough   Enough Icon_minitimedo dec 16 2010, 21:56

Kale knikte even afwezig toen Norwood vertelde dat hij het hele weekend vrij was. Hij raadpleegde zijn eigen agenda die hij van buiten kende. 'Ik heb zelf de komende twee uur geen les. Wat vind je daarvan?' vroeg hij vervolgens. In gedachte zat Kale al meteen met leugens, verklaringen en smoezen te bedenken voor eventuele situaties die zich voor konden doen. Eigenlijk was dat best zielig. Hij ging er al vanuit dat ze betrapt zouden worden. Maar daarentegen, je moest op alles voorbereid zijn. Ook op het feit dat ze betrapt konden worden terwijl Kale Norwood de geheime technieken van de Suasama bijbracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Enough UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Enough UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enough   Enough Icon_minitimevr dec 17 2010, 20:05

Norwood knikte en hoorde zijn woorden. "Ik heb mmenteel helemaal geen les. Ik ben deze dag in de week altijd vrij..." sprak Norwood. Hij keek naar Kale en knikte. "Ga vooral je gang, waar wil je het gaan starten?" vroeg hij kalm. Hij keek naar Kale. "Ik zat te denken aan de geheime tuin. Het is te vredig voor Desash of Savador en er komt geen mens..." sprak hij. Daarbij moeten ze eerst door een kas vol met planten. Voor ze aan komen heb ik het al door..." sprak hij kalm en keek naar Kale. Dat leek hem de beste optie. Hij sloot zijn ogen kort. Hij wilde niets liever iets bijleren. Vooral als het betekende dat hij Savador aan kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Enough UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Enough UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enough   Enough Icon_minitimevr dec 17 2010, 20:57

Kale knikte nadenkend toen Norwood voorstelde om in de geheime tuin te gaan oefenen. 'Dat kan wel werken ja' mompelde hij zacht. Hij keek Norwood weer strak aan. 'Goed dan. Dan zie ik je over een kwartier in de geheime tuin. Trek iets aan dat makkelijk zit want je gaat veel bewegen' zei hij kalm. Daarna liep Kale naar de deur en opende die. Met zijn hand nog op de klink keek hij om naar Norwood en knikte hem een gedag waarna hij weg liep en de deur achter hem sloot. Terwijl hij door de gangen liep besefte hij dat er nu echt geen weg terug meer was. Nu was het zwemmen of verzuipen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Enough UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Enough UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enough   Enough Icon_minitimevr dec 17 2010, 22:04

Norwood knikte naar Kale en slikte kort. Veel bewegen over kwartier in de geheime tuin, iets gemakkelijks. Steekwoorden schoten door zijn hoofd. Hij liep kalm naar de kast toen Kale weg was hij opende hem. Een zwart shirt. Hij trok het aan. Een blauwe spijkerbroek trok hij ook aan. De rest liet hij liggen. Zijn blauwe jas waren op dit soort momenten nou niet bepaald makkelijk. Norwood checkte even de tijd. Nog tien minuten. Dit zou hij moeten halen. Hij deed de spullen weer op zijn plek. Nu zou niemand er achter kunnen komen door middel van de informatie in het lokaal. Want die was er simpelweg niet. Norwood keek naar het raam aan het einde van de gang. "En kortere weg maakt niets uit..." mompelde hij. Hij liep naar het raam en opende hem. Hij veranderde in een uil. Die zou eveneens niet opvallen. In plaats van zwart ditmaal bruin. Hij vloog richting de kassen en vloog via het open dak naar binnen. Daar vloog hij langs de bomen richting de grote eik en zou daar wachten tot Kale aan zou komen of Kale was er al.

[ik neem aan dat jij het topic opent]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Enough UTL8oxA PROFILE
Enough UTL8oxA MAGICIAN

Enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enough   Enough Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Enough

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Wood Magic-