PortalIndexEating! - Pagina 2 HpD5UwnEating! - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Eating!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
KC

KC

Eating! - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Margelique
Eating! - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: ~
Partner: /

Eating! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eating!   Eating! - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 15 2010, 20:29

Toen ze zag dat hij viel rende ze naar hem toe. Alleen..kreeg ze ijspegels op haar afgeschoten. Ze ontweek ze en rende verder. ''Gaat ie?..ik wist ook niet hoe ik het deed...best gaaf eigenlijk..'''ze grijnsde. Ze hoopte dat hij niet te veel pijn had. Ze was trots op haarzelf. Ze had nog nooit zo'n goed gevecht geleverd. ''Wat vond je ervan?''vroeg ze,haar grijns nog breder makend. Ze keek hem met een doordringende blik aan. hij moest wel andwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dizzy
.
.
Dizzy

Eating! - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 130
Eating! - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/Fire - Light/Nova
Klas: 5de klas
Partner: Yeah, yeah, yeah... And then I let break my heart over and over again? No, I don't think so. Girls don't mean anything to me. Just me and my headphone, man...

Eating! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eating!   Eating! - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 16 2010, 20:50

Torak zag dat Jadira de ijspegels soepel ontweek en naar hem toekwam. Hij besloot niks meer te doen, te bang om haar onnodig te bezeren. Hij glimlachte bij haar woorden. 'Ik ben in de z(w)evende hemel van je kunsten,' lachte hij, terwijl hij haar verliefd aankeek. 'Ik vond het een leuk gevecht. Ik heb er veel van geleerd en ik heb ook gemerkt dat je sterk bent,' lachte hij. Hij tilde haar toen op, precies zoals hij eerder had gedaan, in de bruidshouding. Toen liep hij richting de watervallen. Hij wou een leuke avond met haar beleven.
Terug naar boven Ga naar beneden

Eating!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» Eating! Jum jum jum!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall-