Oden was verbaast over wat het meisje had gezegd en om te zien dat hij plotseling vast zat, hij fronste en dacht diep na. dit was kennelijk precies wat hij nodig had, hij luisterde aandachtiger en zou dit keer twee keer nadenken voor hij wat deed. het ijs dat nogal pijnlijk uitzag had hem flink opengehaald aan zijn hand, die gelukkig nog vrij was gebleven om zich met wat magie vrij te krijgen. hij kneep zijn wenkbrauwen bijeen spande zijn spieren en gebruikten de weinige kennis die hij had van aarde magie om een stenen vuist te maken. met een flinke brul uit zijn mond en met flink wat kracht raakte de vuist het ijs, dat in duizend stukken barsten. Vermoeid van de klap en het gebruik van aarde magie, wist Oden zich staande te houden tegen de boom waar aan hij vast was gezet. ''sorry ik dacht niet na in mijn enthousiasme'' zij hij terwijl hij hijgend iets meer omhoog kwam. ''kun je me even geven dan kan ik mezelf even bijeen rapen'' het meisje bleef hem vol verachting aankijken. enkele seconden later stond Oden weer recht, maar deze keer hield hij wel meer afstand ''laten we opnieuw beginnen'' zij hij met zijn al zo bekende brede glimlach, ''Ik ben Oden ik ben nieuw ik ben altijd blij en ga soms wat te ver. Maar mag ik de naam van mijn overwinnaar weten.''