PortalIndexMaster Yume Senou HpD5UwnMaster Yume Senou 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Master Yume Senou

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Yume
...
...
Master Yume

Master Yume Senou UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Mitch
Posts : 11
Master Yume Senou UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht / Water
Klas: N/A
Partner: N/A

Master Yume Senou Empty
BerichtOnderwerp: Master Yume Senou   Master Yume Senou Icon_minitimezo feb 10 2019, 18:53

Naam: Yume Senou
Roepnaam: Yume
Geslacht: Man
Geaardheid: Hetero
Leeftijd: 28 jaar
Planeet van herkomst: Nova
Geboorteplaats: Lumeria
Magiesoort: Licht x water
In de leer bij: N/A
Voormalige in de leer bij: ALKB (Aristocratische Literaire en Kunstzinnige Bibliotheek)
Sterrenbeeld: Tweeling
Taal schrift: Heeft een goede beheersing van alle talen
Taal spraak: Beheerst de basis van iedere taal
Vader: Marnix Senou, strafrechtelijk advocaat
Moeder: Namira Readion, politieke functie
Kinderen: geen
States of affairs: docent @ Starshine Academy – Schrijft een gedichtenbundel

Medische gegevens:
Lengte: 190 cm
Gewicht: 80kg
Bloedgroep: B+
Bouw: slank
Haarkleur: turquoise
Haarlengte: tot de nek
Oogkleur: Amberkleurig
Andere medische aandoeningen: N/A

Persoonlijkheid

[ Kalm | Beheersd | Introvert | Afwachtend | Down-to-earth | koppig ]

Likes: boeken, schrijven, filosoferen,
Dislikes: onbegrip, te snel conclusies trekken, onrust

[ De mystieke pionier ]
Op zijn vele reizen heeft Puffoon hem veel geleerd over de mystieke aard van mensen. De spirituele zaken interesseren Yume veel, maar hij doet er weinig zelf echt mee. Hij benaderde ze vooral in een wijze om zijn aardse bestaan te vereenvoudigen of te begrijpen. Yume gaat graag de groep voor om nieuwe gebieden te ontdekken. Hij heeft een sterke lust naar nieuwe kennis die zelfs na het afronden van zijn reizen van de ALKB niet veranderd is. Hij heeft daarom soms de vibe om hem heen hangen dat hij graag op zichzelf is, maar niets is minder waar. Zijn interesse in de mens maakt hem juist een persoon waar je op zou kunnen bouwen.

[ De intuïtieve raadsheer ]
Op zijn vele reizen naar verschillende landen heeft hij geleerd hoe hij anderen kan helpen met zijn brede kennis en wijsheid. Hij was als kind al een streepje voor op de rest en is dat altijd als een gave gaan behandelen. Sinds zijn reizen op Cassia heeft hij geleerd wat meditatie voor hem betekend en desondanks hij over komt als iemand die op een intellect werkt en veel denkt is het een sterke gevoelspersoon. Hij kan echter meer leren op zijn gevoel te vertrouwen, want dan komt zijn ware intuïtie aan het licht en dat maakt hem een gevaarlijke tegenstander en een sterke bondgenoot.

Angsten
Yume heeft een vorm van hoogtevrees en claustrofobie

Geschiedenis
Geschiedenis, kortom, mijn autobiografie. Ik had niet bepaald deze nu al te schrijven, maar gezien Starshine zijn standaard heeft vind ik het geen probleem om het te delen. Ik heb weinig herinneringen van mijn eerste vijf levensjaren. Als ik mijn ouders mag geloven was ik een rustig ingetogen kind. Ik hield ze niet vaak wakker en ik sliep wanneer hun sliepen. Overdag speelde ik vooral mijn eigen werelden uit middels, allerlei zaken die ik maar in mijn handen kreeg. De vaas was een dinosaurus die vernietigd diende te worden en mama was er totaal niet blij mee. Maar genoeg over de eerste jaren het begon pas interessant te raken zo om de nabij dat ik naar school ging. Een pre-school zoals ze dat noemde in Lumeria de stad waar ik in woonde. Mijn vader had een belangrijke zeggenschap in het strafrechtelijk systeem van Nova en mijn moeder was een ambtenaar van hoog aanzien binnen de politiek. Ze waren beide weinig thuis en mocht ik iets getekend hebben rende ik naar mijn vader vol enthousiasme om daar een man over een boek gebogen te zien zitten en niet op te zien kijken. De “prachtig, maak er nog maar een” was half hartig en het brak mijn wil om nog echt iets te maken. Ik snapte niet wat mijn vader zag in die bladzijden vol met tekst, maar dat maakte me niet minder nieuwsgierig als kind zijnde en ik ging vol ambitie naar de pre-school. Ik leerde de eerste letters zelf schrijven, ik leerde beter begrijpen hoe ik andermans schrift moest lezen en de wereld werd zoveel breder dan de vaas die een of ander monster moest zijn. Ik kon eindelijk naar de plek waar mijn vader heen ging. Hij was een avond op pad, had een belangrijke zaak en mijn moeder was nog laat van haar werk. Ik wist wat als tienjarig jongetje me te doen stond. Ik sloop mijn vaders kantoor in pakte een van de dikkere boeken en ging op kleermakerszit zitten. Ik legde het zware geval op mijn schoot en sloeg het open. ‘Cor..pus… iu…ris…can oni…ci….?’ mompelde ik zachtjes terwijl mijn vinger gleed over de letters die ik probeerde te lezen. Mijn hoofd peinsde er over, de boeken op school begreep ik veel beter dan deze woorden die totaal geen betekenis maakte in mijn hoofd. Ik sloeg toch koppig een bladzijde om en las verder naar iets wat ‘Voorwoord’ zei. Deze tekst was tenminste weer te begrijpen en zo spendeerde ik enkele uren in het boek tot een hand op de kruin van mijn hoofd me terug trok in de realiteit.
Dat was mijn eerste momenten met het pracht van de literatuur en ik maakte mijn pre-school ook goed af. Ik was leergierig en ijverig voor de docent en ze adviseerde mijn ouders nu ik minstens wat meer gegroeid was me te sturen naar Starshine Academy. Een school van hoog aanzien die meerdere studenten goed opleidde. Ik had geen spijt van het feit dat mijn altijd drukke ouders me naar een school stuurde waar ik zelf moest leren leven en ik deed het ook met trots. Ik blonk uit in lichtmagie lessen, maar ik had veel kneepjes geleerd van mijn moeder en had mijn leven gespendeerd op de planeet gewijd aan lichtmagie, Nova. Watermagie, wat van mijn vaders kant kwam, was minder sterk ontwikkeld, maar ik haalde er voldoendes in en ik groeide er steeds meer in. Tot in het vierde jaar een vak naar voren kwam waar ik koste wat kost bij zou gaan zitten. ‘Literatuur? Dat is stoffige boeken lezen en saai’ mompelde een van mijn vrienden en ik haalde mijn schouders op. Hij wist de magie die boeken had niet en hij kende de kracht van woorden niet. Ik schreef me in en ging vol goede moed de eerste les met geheven hoofd tegemoet. Ik werd echter goed ziek de dag van mijn eerste les en ben toen genoodzaakt in bed te blijven. De tweede les was ik weer kern gezond en kwam de gang van de leslokaal binnen gelopen. Hier begon mijn ambitie voor literatuur. Nu was het inderdaad zoals vele leerlingen zeiden, saai en stoffig voor hen die wat meer actie wilde. Het was veel zelf doen en veel lezen, maar ik leerde er. Vastbesloten dat mocht ik hier ooit komen, ik ging proberen de lessen op een meer actieve manier te brengen. En sinds dien nestelde het zaadje zich in me waarin ik har
Na het afstuderen was ik blij dat ik uit de lokalen kon komen en ergens was ik blij dat ik de wereld in kon met een doel en een simpele ambitie. De nieuwe literatuurdocent worden van Starshine Academy. Ik ben op Nova naar een van de meest geleerde figuren geweest en kwam uiteindelijk uit bij een persoon die me zou opleiden. De Aristocratische Literaire en Kunstzinnige Bibliotheek (ALKB) was een Kovomakaanse organisatie verspreid over allerlei locaties op over het algemeen alle planeten verspreid. De enige plek waar het niet gevestigd was op de neutrale planeet van Starshine. Ik kreeg de bare minimum informatie die ik nodig had. Ik ging over alle planeten reizen. Leerde van twee meesters aan de ALKB persoonlijk de lessen die ik nodig had. Een meester zou mij de taal en cultuur bijbrengen. De andere zou mij de kunst meegeven. Ik kreeg van iedere meester een week les en een opdracht mee om in de andere thematische les uit te voeren.
I – Nova – “True light shines in all of us” – 6 months:

II – Shadra – “Darkness is heavier then any element” – 2 years:

III – Puffoon – “Air is changeable so is everything around us” – 1.5 year:

IV – Razen – “Fire is the energy, the source of all life” – 1.5 year:

V – Erd  – “The ground is always beneath us, supporting us” – 1.5 year:

VI – Cassia – “Water is adaptive and thus lives greatest teacher” – 1 year:

VII – Gren – “All elements need plant life, all plants need the elements – 2 year:

Na tien jaar over alle planeten gereizen te hebben en van iedere cultuur hun wijsheid en kunstvormen te mogen leren durfde ik de stap te maken om te solliciteren bij Starshine Academy om het nieuwe avontuur aan te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Master Yume Senou

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» × Master Flavio ×
» Woudmagie: les #2 - Yume Leaf [ Jodaline - Liam ]
» Master?
» Hello Master.
» For my master..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Light Magicians-