PortalIndexScourge  HpD5UwnScourge  2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Scourge

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Scourge
.
.
Scourge

Scourge  UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Scourge
Posts : 3
Points : 0
Scourge  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner:

Scourge  Empty
BerichtOnderwerp: Scourge    Scourge  Icon_minitimedo sep 21 2017, 10:46

Biologische information

Naam:
Scourge nayamasu


Roepnaam:
Scourge

Leeftijd  
17

Nationaliteit: 
Shadraans

Familie :
Jin (father)
Mara (mother) †
Miyako (aunt)

Mens

Geslacht :
Man ♂

-uiterlijke kenmerken -
Haar: groen  
Ogen: licht blauw
Haaientanden
twee littekens op zijn borst
( deze heeft hij opgelopen tijdens een gevecht tegen een andere straat bende)

Kleding:
Zwarte leren jas
Band shirts
Rode sport zonnebril
Groene broek met ketting  
Groene sneakers
1 spikey oorbel

Samenwerking:
Haijo butai (bende)
Fuhito

Abilities:
Super snelheid
Goede reflexen

Persoonlijkheid en Karakter eigenschappen:
Scourge is 17 jaar oud, hij is arrogant, agressief en vol van zichzelf hij beweert ook dat hij van niemand bang is, al heeft hij wel angst om verlaten te worden dankzij zijn jeugd.

Likes:
zichzelf, Hot dogs, pizza, rock/punk/metal muziek, meiden, mensen in angst zien, machtig zijn, in de belangstelling staan, cigarette, vals spelen, zijn slang Baselisk

Dislikes:
Zijn eigen zwakte, zijn vader, heldhaftige mensen, uitslovers ,eenzaamheid

Huisdier:
Baselisk (snake)

Magie:
Geboren als half shadraan en puffoon heeft hij veel moeite gehad met magie toen hij jonger was moest het meer hebben van zijn vuisten en slim denken, hij kan zijn snelheid wel aanvoeren met de wind, maar heeft verder de voorkeur naar Dark magic en laat dit verder ontwikkelen.

Op Volledige kracht:
( hierbij ontwaakt zijn volledig Dark magic powers dit moet hij nog ontgrendelen in zichzelf door te trainen en naar school te gaan)  
- Zijn haar kleur wordt dan van groen naar paars
-hij krijgt zwarte ogen met rode pupillen
- Zijn oren worden puntiger
  


Geschiedenis

---------------------------------------------------------
+++Ontmoeten van zijn ouders+++
----------------------------------------------------------
Zijn vader jin kwam van de planeet puffoon en was ooit een machtige krijger en beschermde het boek "tempus forget" met zijn leven, door een groot gevecht tussen 2 groepen van verschillende planeten veranderde alles.

door dit gevecht ontmoette hij een vrouwelijke krijger mara ( de moeder van scourge)  
ze vochten met elkaar en waren vrij gelijk aan elkaar kwa kracht.
door een extreme kracht explosie die ontstond door dat alle krijgers tegelijk hun magische krachten afvuurde en deze vervolgens  tegen elkaar botste, opende er een timerift waar beide Jin en Mara in werden gezogen.
(  ze zaten hier vast tussen de tijd,  dus de tijd stond hier stil )

Hier leerde Jin en mara elkaar beter kennen, in het begin bleven ze met elkaar in strijd ( niet alleen kwa gevechten maar ook met opmerkingen naar elkaar maken )  
maar naarmaten dat ze daar langer vast zaten groeide ze steeds meer naar elkaar toe, en leerde ze elkaar beter kennen.
Ze moesten hier tenslotte overleven en een manier vinden om uit deze timerift te komen, uiteindelijk door goed samen te werken vonden ze een nest met draken, deze bewaakte de opening terug naar hun wereld. Ze gingen instrijd en overwonnen en zo keerde ze terug naar waar alles begon.

Toen ze terug kwamen op puffoon kwamen ze er achter dat ze langer weg waren dan ze dachten door dat de tijd stilstond hadden ze geen besef gehad dat daar de tijd door was gegaan, en bleek het al een paar maanden verder te zijn.

Het gevecht was al lang afgelopen en er was weer vrede tussen de 2 groepen.
Jin en mara snapte er niks meer van dus maakte ze een besluit,
Jin stapte af van zijn title als krijger  om samen met Mara op shadra te gaan wonen, maar er waren nog dingen die hij eigenlijk niet wist over zijn nieuwe liefde.

Toen ze eindelijk gesetteld waren op de thuis planeet van mara zag Jin dat ze in een klein oud huisje woonde ( het arme deel van de stad), en wou haar helpen om hoger op te komen.
Ze pakte zijn hand vast en keek hem aan.
"ik denk dat we een probleem hebben"
"wat is er? "  
Vroeg hij verbaasd aan zijn nieuwe liefde.
"ik denk dat ik in verwachting ben"
Jin keek verbaasd naar haar.
"zwanger... Maar kan dat wel?"
"ja het kan wel alleen kan het gevaarlijk zijn... Ik heb namelijk een vloek, Maar ik ben een van de sterkste demonen. Hmhmhm "
Jin pakt haar vast
"het komt"
Jin zag door haar angst heen en dat ze zich groot hield. En zo begon ze hun leven samen.

Hij begon met werken in de stad ( hij moest hard werken omdat hij  geen shadraan was, dus was het al moeilijk om een baan te vinden)  
en was hierdoor best vaak weg van huis, maar mara was ook gestopt met haar duistere werk en zorgen nu voor alles binnenshuis ( haar fysieke toestand ging ook achter uit namaten ze langer zwanger was, maar ze was blij als haar man weer terug kwam.

----------------------------------------------------------
+++++Het begin van scourge+++++
----------------------------------------------------------
~~Leeftijd 0-5~~

[-De dag van de Geboorte-]

mara voelde wat pijn en wist hoe laat het was.
"argg"  
Ze begon te kreunen van de krampen en pakte haar buik vast.

"Jin" zei ze bezorgd.
Jin liep naar haar toe en ze pakte zijn hand vast.
"wat is er?"  
Zei hij met een bezorgende blik.
"ik denk... Dat het zo ver is.."
Ze werdt steeds bleker, Jin tilt haar op en legt haar op bed
"maak je geen zorgen ik laat iemand komen "
Zei hij met een overtuigende stem tegen zijn vrouw, maar diep vanbinnen maakte hij zich wel zorgen, zorgen over wat er met zijn vrouw zou gebeuren.

De dokter arriveerde om haar te helpen met de bevalling.
Jin hield haar hand vast tijdens het bevallen .
"het komt goed je kunt het"  
Mara kijkt geïrriteerd naar de dokter.
"waarom lacht hij..."
Jin kijkt naar hem.
"oh hij probeert je aan te moedigen"
" het enige wat ik van zijn stomme glimlach krijg is een depressie, en it hurts like hell mmm..., hoe kun je dan stom gaan staan LAUGHEN!!"
Terwijl ze dat schreeuwt knijpt ze Jin's hand fijn en werdt haar energie minder .
" hehehe "
Lacht Jin akward.


---2 uur later---
“ en hier is je kleine knul "
En hij gaf het kind aan mara,
Ze pakt hem vast en kijkt hem aan.
" mm...sc.... .... scourge .......
Haar energie zwakt af,
"mara..? MARAAAA!!"  
Jin probeert haar nog energie bij te gegeven maar het was te laat.....
En dus stond Jin er alleen voor met zijn net pasgeboren kind.

[-Opvoeding-]
De eerste 3 jaar gingen wel oké voor scourge hij had een lieve oppas die miyako heette.
miyako was de zus van Jin en ze hielp hem met zijn kind, ze bracht meer tijd met scourge door dan zijn eigen vader die altijd maar was werken, zo liet miyako scourge tekenen, en andere dingen knutselen voor zijn vader maar daar gaf jin niet veel om hij was meer met zichzelf bezig, en hierdoor werdt scourge al onzekerder over zichzelf. Maar gaf niet op en bleef dingen maken voor hem, steeds groter.( want groter is beter dacht hij).

[-De vraag -]
Op een dag was miyako het zat en besloot er iets van te zeggen.
"wat is er met jou gebeurt?!  Zo ken ik je helemaal niet meer je was altijd zo kalm en geduldig, doe is iets leuks met je zoon, hij heeft jou ook nodig"
Jin pakt bier en kijkt zijn zus aan.
" wat er gebeurt is?, nou ik ben alles kwijt mijn werk, vrouw, huis, mijn leven misschien"
" Ugh dat is geen excuus om niet naar hem om te kijken ze heeft jou een kind gegeven omdat ze van je hield het is een deel van haar"
" het was allemaal een ongeluk en als ze geweten had dat ze daar uit zou komen was ze nooit aan een kind begonnen want dat is haar dood geworden!"
" hoe kun je dat zeggen.. "
Omdat het zo is miyako ze mocht iemand van een andere planeet beginnen en als ze Dat wel zou doen zou ze sterven.... Dat heeft ze me in de laatste week pas verteld het was een vloek .."
" o mm.. Maar..."
Ze pakkte Jin vast.
Luister dat heeft er niks mee te maken dat je hem niet ziet staan "

Jin haalde zijn schouders op en liep naar de huiskamer.
"we zullen zien"  
Miyako keek bezorgd naar boven.
"Scourge..."

[-School -]
Op school werdt scourge gezien als een buitenstaander want hij was geen volbloed Shadraan en bezat niet net als de andere kinderen veel Dark magic, hij had nog bijna niks ontwikkeld in de Dark magic en zijn vader was ook geen Dark magiër maar een wind magiër,
dit werdt al snel de roddel op school dus vrienden maken was moeilijk voor hem, en werdt hij altijd gepest door de andere kinderen, behalve 1 meisje die zich wel aangetrokken voelde tot hem omdat hij juist anders was, ze heette **asuka**
En dit werdt zijn enige vriendin, ze leerde hem hoe hij voor zichzelf moest vechten en overleven.


~~Leeftijd 7-14~~

[-Bende-]
Na maten scourge ouder werdt, werdt hij steeds meer opstandiger tegen zijn vader en de leraren want alles wat hij deed was toch niet goed genoeg, hij kreeg meer straf ( thuis en op school). Dus moest hij vaak nablijven en als die thuis kwam weer naar zijn kamer.
Hij werdt het zat en ging op een gegeven moment niet meer meteen naar huis,( of naar school) maar hij bedacht een plan samen met zijn vriendin asuka om samen een bende te starten,
Genaamd:
**De haijo butai**
Een groep van rebelse straat kinderen die op een dag net zo goed zouden worden als de suasama, en hele de stad zou hun kennen en vrezen.
ze hadden een oud verlaten café als clubhuis, en bedacht daar al hun plannen voor het stellen en plunderen van andermans spullen, ook deden ze klusjes voor onder wereldse praktijken als ze dat gevraagd werdt.

[-de confrontatie -]
Zijn vader kwam er achter wat zijn zoon allemaal deed op straat en was daar niet blij mee, hij gaf hem de grootste klap die hij hem ooit gegeven heeft. Scourge keek verbaasd en was even stil.
"....."
Toen brak er iets en hij sloeg zijn vader terug, niet 1 keer maar een paar keer.
"AL DIE TIJD GAF JE GEEN ZAK OM ME EN NU HEB JE KRITIEK FLIKKER TOCH OP!!"
"ZO PRAAT JE NIET TEGEN JE VADER !!"
zij zijn vader terug.
"JIJ BENT ALLES BEHALVEN MIJN VADER!!!!!"
En het liep uit tot een gevecht tussen de 2.
Jin heeft natuurlijk veel meer ervaring en kracht dan zijn zoon en dat liet hij merken ook, hij sloeg zijn zoon zo hard inelkaar dat hij niet meer op kon staan.
" dus ik ben je vader niet. Wat doe je hier dan nog..."
En hij liep weg en liet hem achter.
Scourge stond na een tijd op en ging naar het clubhuis van de bende, hij onderdrukte zijn verdriet met woede en haat, en begon een leven opstraat.

Leeftijd 15-17

[-op straat-]
Na dat hij van huis was gegaan, ging hij niet meer naar school, Was hij gaan roken en drinken, maar hij was ook sterker geworden, en zijn ego was gegroeit.
wraak nemen op zijn vader was nog steeds zijn doel plus iedereen laten zien dat hij de beste is.
Ook de bende was uitgegroeid en bekender geworden, alleen was de relatie tussen de leden verminderd, ze waren geen eenheid meer maar allemaal voorzichzelf.
Zo ging scourge ook vaker met andere meisjes mee en was het dus uit tussen asuka en hem.

Dankzij het trainen hadden ze al wel wat vaardigheden met wapens ontwikkeld, scourge was de snelste en vondt altijd de beste uitweg, ook was hij goed met hand to hand combat en messen.

[-Dr. Fuhito-]
Zo als vaker had scourge weer een brief gekregen om een pakketje op te halen en dan weer af te leveren voor een klant, maar deze brief was zwart met witte letters de rest van de bende vondt het best verdachte en vooral omdat er op stond dat alleen scourge hem mocht afleveren, but hé didnt care en voelde zich beter dan de rest dus ging hij het afleveren.
Hij moest door een oud verlaten ziekenhuis en daar de kelder in.
Daar stond een man in een Cape met wit haar.
" ghehe, well hier is je paktje"
De man pakte zijn arm inplaats van het pakketje, waardoor het op de grond viel.
" jij bent scourge toch"
"eh.. Yeah dus?"
De man kwam dichterbij en scourge zag dat het witte van zijn oog zwart was.
" ik heb verhalen over jou gehoord en ik wil de je voor mij komt werken, ik kan er namelijk ook voor zorgen dat je sterker wordt en je ware krachten naar buiten laten komen"
Scourge kreeg een smirk op zijn gezicht, de man zei precies de woorden die hij graag hoort,
" dat klinkt aantrekkelijk wanneer beginnen we meneer.. Eh?"
De man lachte terug,
" dat ging makkelijker dan ik dacht, maar ik heet Fuhito, Fuhito Shiro."
"Hèhè sure man ik ben toch al de beste van mijn gang, kan ik heus wel iets nieuws proberen en je ziet er sterk uit zo Yeah then it's a deal."
" mooi, volg mij"
Fuhito draaide om en liep verder door ondergrondse gangen, scourge liep achter hem aan.
Hier had hij een kamer voor zichzelf gemaakt waar niemand kwam, hij maakte drankjes door middel van zware magie en teste dit uit op verschillende soorten dingen, dieren, mensen enzo voorts.
"eh okay.. Duss wanneer beginnen we met je plan doc ? "  
"we?  Jij gaat eerst naar school voor ik je ga helpen met speciale training en klusjes kun je in de tussentijd wel doen hmhmhm"
" Awww man really that's Bull.. School really!?... "
Na nog wat zaken overlegd te hebben met elkaar besloot scourge om naar school te gaan en zich aan te sluiten bij Fuhito om zo sterker te worden en de wereld te laten zien wie hij is.



-----------------------------------------------
// maybe ga ik het in meer details nog aanpassen in de toekomst, i hope u all enjoy ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Scourge

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Dark Magicians-