PortalIndexSo put the “D” in "dirt" now, baby [c] HpD5UwnSo put the “D” in "dirt" now, baby [c] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 So put the “D” in "dirt" now, baby [c]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alpha
Czar of Sin
Czar of Sin
Alpha

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA PROFILEGuardian
Real Name : Cat
Posts : 425
Points : 0
So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark - Fire
Klas: Classy af
Partner: No mourners, no funerals.

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Empty
BerichtOnderwerp: So put the “D” in "dirt" now, baby [c]   So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Icon_minitimema feb 06 2017, 14:49


Hij wist niet hoe hij het had gedaan, maar het was hem gelukt om ongezien de bibliotheek binnen te sluipen, de juiste boekenkast te vinden en er vervolgens de juiste boeken uit te halen. Sinds zijn laatste bezoek midden in de nacht had de demon alleen nog maar meer verlangen gehad om er naar terug te gaan en meer te halen, meer te lezen. Hij had bij lange na de andere boeken nog niet uit, Alandria gaf hem genoeg werk om niet te kunnen lezen, maar de aanblik van een mooie toren opgestapelde boeken en die schreeuwen om opengeslagen en gelezen te worden, deed hem goed. Dus nu, in alle stilte, glipte Alpha de bibliotheek weer uit, opgelucht dat geen enkele leerling zich nu liet zien op de gangen. Het zou wel lestijd zijn.
Zo heel veel boeken had de demon niet eens meegenomen, bij nadere inspectie waren het er drie. Donkere kaften, de een wat meer gelezen dan de ander, en geen tierlantijntjes of andere mooie, preutse dingen die de voorkanten versierden. Het waren informatica boeken, wat wilde je. Zijn klauw streelde een van de kaften terwijl hij haastig zijn weg maakte naar de trappen, de enkele leerlingen die voorbij kwam, negerend. Aangezien hij zich niet langer kon bedwingen, sloeg de incubus een van de boeken open, terwijl zijn voeten hun weg vonden op de trap. Hij had een vaag idee dat hij ondertussen terug aan het lopen was naar Dorchadas, al had hij nog steeds de plattegrond van dit hele kasteel niet in zijn hoofd geprent.

Misschien was het daarom ook dat Alpha uiteindelijk een kamer in liep die niet Dorchadas bleek te zijn. In tegendeel, het eerste wat hem opviel was dat alles veel te licht was. Zijn aandacht werd van de letters van het boek ontrokken en even knipperde hij met zijn ogen om aan al het licht te wennen. Wat verdwaasd stond hij in de ruimte, kijkend naar het interieur, zich afvragend waar hij nu in godsnaam was beland. Het was de toren, daar was hij zeker van, maar het was niet de juiste verdieping. 'Dit is niet Dorchadas..' Bromde hij, niet verwachtend dat iemand hem zou horen met zijn telepathische connectie. Alpha liet de boeken voor wat het was en hoopte ergens op een teken van leven, iets wat hem vertelde waar hij daadwerkelijk was en hoe hij vanuit hier terug kon komen naar de kamer der Duisternis. Want het licht deed wel meer dan pijn aan zijn ogen geven.

Made by Kíli @ Kickstart

@Evelynn
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelynn

Evelynn

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Shadow
Posts : 303
Points : 922
So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light Magic
Klas: No
Partner: I'm much more me when I'm with you.

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So put the “D” in "dirt" now, baby [c]   So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Icon_minitimeza feb 25 2017, 11:45

Evelynn had zich terug getrokken tot haar lichte kamer Cahaya. Hier en daar hing een shirt over een stoel. Veel interesse in het opruimen was er niet, waarom zou ze zich daar druk om gaan maken? Weetje wel hoe onnodig het was om de kostbare tijd die voor haar minder betekende dan voor de standaard leerlingen leraren of andere sterfelijke wezens. Hoewel ze zonder Oriole nog steeds sterfelijk zou zijn. De vogel tjilpte duidelijk en genoot van de zaden die Evelynn on Oaksfield vanmiddag nog had gekocht voor het wezentje.

Ze keek op toen ze de deur hoorde open gaan zonder überhaupt een klopje. Ze tilde haar hoofd en sloeg haar armen over elkaar en probeerde vanaf de plek waar ze was te zien wie het was. Helaas was het niet mogelijk. Misschien was het wel Alaric die wraak wilde nemen op haar nog niet genomen wraak. Ze moest wel nog eens wat verzinnen. Hij kon daar natuurlijk niet mee wegkomen.

Met een verbaasde blik in haar ogen zag ze een rare verschijning terwijl ze naar haar deur liep. Evelynn duwde haar rode lokken over haar schouders naar achteren zodat ze op haar rug vielen en liep direct naar de deur, vergetende dat ze midden aan het omkleden was. Zonder shirt in een simpele zwarte bh met een simpele broek aan. 'Hey, kan ik je ergens mee helpen?' Vroeg ze geïnteresseerd aan uhm ja hoe noemde je zo iets. 'Het is buiten dat een beetje onbeleefd om zo maar iemand zijn vertrekken in te lopen.' Zei ze met een zachte stem zonder een enkele klank van boosheid te geven.

@Alpha
Terug naar boven Ga naar beneden
Alpha
Czar of Sin
Czar of Sin
Alpha

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA PROFILEGuardian
Real Name : Cat
Posts : 425
Points : 0
So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark - Fire
Klas: Classy af
Partner: No mourners, no funerals.

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So put the “D” in "dirt" now, baby [c]   So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Icon_minitimezo feb 26 2017, 23:23


De ghoul stond op het punt om zich om te draaien en de kamer te verlaten alsof er nooit iets was gebeurd, maar voordat hij goed en wel een stap had gezet, klonk er een vrouwelijke stem. Een stem die ook duidelijk niet bij Alandria paste, wat hem er alleen maar zekerder van maakte dat hij zich in de totaal verkeerde ruimte bevond. Alpha verstarde en keek voor een kort moment recht voor zich naar de stenen muur van de toren, voordat hij zich omdraaide. Een excuses lag al op zijn tong. Echter, werd hij vrijwel direct afgeleid door de verschijning voor hem. Even leek het alsof de demon zijn woorden was vergeten, laat staand dat hij wist wat spreken was. Maar al snel herstelde hij zichzelf, rechtte zijn rug en keek de vrouw aan, proberend niet afgeleid te zijn door de kleding die ze aan had. Of beter gezegd, de kleding die ze níet aan had.
'Mijn excuses.' Sprak hij terwijl hij licht boog, deels ook als begroeting. 'Het ziet er naar uit dat ik mij vergist heb en verkeerd ben gelopen. Het spijt me dat ik u gestoord heb.' Haar stem en toon was zoveel anders als Alandria, in positievere zin. Uiteindelijk kon Alpha het niet laten om een blik over haar lichaam te laten glijden, misschien iets te lang blijven hangend bij haar bovenlichaam. Hij kon er ook niets aan doen dat zijn staart lichtjes op en neer danste bij de aanblik daarvan, maar al snel herpakte hij zichzelf, fronste en keek de vrouw met het rood-oranje krullend haar weer aan. Het boek lag losjes in zijn hand, al leek hij daar totaal geen oog meer voor te hebben.

@Evelynn
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelynn

Evelynn

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Shadow
Posts : 303
Points : 922
So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light Magic
Klas: No
Partner: I'm much more me when I'm with you.

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So put the “D” in "dirt" now, baby [c]   So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Icon_minitimedo apr 13 2017, 16:43

Ze liet haar groenblauwe ogen glijden over het wezen dat zich in haar vertrekken bevond. Het wezen zijn ogen waren in de eerste instantie gefocust op een boek. Nieuwsgierig probeerde ze de titel te lezen. Evelynn mocht dat wel een aparte versie zijn voor een legendarische magiër maar ze was tenminste zichzelf en liet zich niet leiden door wat ze rest maar normaal vond. Waarom zou ze zichzelf veranderen omdat andere vonden dat dat moest. Enige wat je daar aan kon doen was je middelvinger opsteken je omdraaien en de schapenkudde lekker laten zoals het was.
Ze liep de kamer in terwijl ze de knoop van haar broek dichtmaakte terwijl ze het wezen aansprak. ’Ik vind het geen drama om gestoord te worden hoor.’ Zei ze met een glimlach op haar lippen zijn blik opmerkend. ’Tenzij je het hier behandeld als een vleeshandel’ zei ze terwijl haar wenkbrauw voor een moment omhoog ging. Ze greep een shirt van de stoel en trok deze over haar hoofd aan. De nek van het licht grijze shirt ver en losjes open hangend.
’Welk boek was je aan het lezen?’ Vroeg de rosse terwijl ze haar keukentje in liep om een glas vol te schenken met water. ’Drinken?’ Vroeg ze met dezelfde glimlach op haar lippen. De zon binnen schijnend door de vele ramen.

@Alpha
Terug naar boven Ga naar beneden
Alpha
Czar of Sin
Czar of Sin
Alpha

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA PROFILEGuardian
Real Name : Cat
Posts : 425
Points : 0
So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark - Fire
Klas: Classy af
Partner: No mourners, no funerals.

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So put the “D” in "dirt" now, baby [c]   So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Icon_minitimevr apr 14 2017, 11:39

Natuurlijk merkte ze op hoe hij naar haar staarde, dat was niet zo heel moeilijk te zien aangezien zijn ogen het enige punt was op zijn gezicht wat goed zichtbaar was en dus waarschijnlijk sneller opvielen, al helemaal met de kleur, hij schaamde zich er niet voor, maar er op betrapt worden was altijd nog een beetje ongemakkelijk. De demon schuifelde even met zijn voeten over de vloer voordat hij zijn aandacht weer op de vrouw richtte, haar gezicht aankijkend deze keer. Het maakte het ook wat minder spannend om verder naar beneden af te dwalen sinds ze een shirt had aangetrokken. Alpha besloot er maar niet op te reageren en kort naar zijn schoenen te staren, als blijk dat het niet echt zijn bedoeling was geweest om te staren. Wat verbaasd door haar vraag keek hij haar aan. Hij had hoogst waarschijnlijk een legendarische magician voor zich, iemand die hem niet kende en waar hij zomaar diens vertrekken was ingelopen. En toch werd hij vriendelijk behandeld en werd er gevraagd naar wat voor boek hij las? Misschien was de demon niet helemaal wakker, want dit soort gastvrijheid had hij eigenlijk nooit echt mee gemaakt. Alpha schraapte zijn keel, al was dat niet helemaal mogelijk aangezien hij nooit via die weg sprak, voor hij antwoordde. 'The Wizard of Oz. Het stond ergens in een hoek in de bibliotheek, ik vond dat het wel wat aandacht verdiende.' Een flauwe glimlach lag op zijn lippen, verborgen achter het masker. Op de vraag of hij iets wilde drinken, schudde hij zijn hoofd. 'Ik zal uw aanbod helaas moeten af slaan. Maar dankuwel voor het vragen.' Zei hij beleefd met een lichte buiging, waarna zijn ogen even door het vertrek gingen. Er was genoeg licht dat naar binnen scheen, dus met een goede gok had hij hier te maken met de legendarische magician van het licht. 'Mijn excuses als dit geen gepaste vraag is, maar welk element representeert u?' Zijn vraag probeerde hij zo netjes mogelijk te stellen, in de hoop de vrouw niet te kwetsen of kwaad te maken. Je wist allemaal niet meer deze dagen wie nu echt vriendelijk waren of wie een masker droeg.

@Evelynn
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelynn

Evelynn

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Shadow
Posts : 303
Points : 922
So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light Magic
Klas: No
Partner: I'm much more me when I'm with you.

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So put the “D” in "dirt" now, baby [c]   So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Icon_minitimeza apr 29 2017, 10:12


Ze glimlachte toen haar gezicht werd aangekeken in plaats van haar boezem, wat dat betreft was Evelynn erg rechtdoor zee. Iet wat mensen in haar ogen best vaker mochten doen. Dat hele we houden het voor ons en doen alsof er niets aan de hand is aan de oppervlakte was zo iets gevaarlijks.
Ze keek op naar het boek en knikte, dat was zeker een fijn lezend boek. Misschien moest ze die zelf ook binnenkort nogmaals lezen.
Toen het wezen de vraag stelde grinnikte ze om zijn manieren en hoe hij zichzelf bleef indekken voor de normaalste dingen. 'Mijn naam is Evelynn en dit is inderdaad niet Dorchadas je bent hier in Cahaya de kamer van het licht wat ook mijn element is. Ik had toch ergens verwacht dat het wel een beetje duidelijk was' meldde ze grinnikend en doelend op de grote ramen. De lichte en doorzichtige gordijnen die bij de ramen die open stonden zacht wapperde. 'Maar je mag mij alles vragen alleen of ik antwoord geef is een tweede. Vind het geen ongepaste vraag verder eigenlijk meneer?' Vroeg ze als laatste om achter de naam van het wezen te komen. Eva liep naar haar keukentje om wat eten klaar te maken voor haar iets wat verlaatte ontbijt. Ze trok de kast open en haalde daar vogelvoer uit en goot wat verse zaden en wat gedroogde insecten in een kommetje waar Oriole vrolijk en meteen op af vloog en zich op de rand liet zakken om er van te peuzelen. 'Maar ja Dorchadas is een paar verdiepingen naar boven, eigenlijk maar een enkele verdieping naar boven. Of heb je meer vragen maar ben je bang dat ze ongepast zijn?' Vroeg ze vrolijk plagend terwijl ze haar lepel met muesli en yoghurt naar binnen schoof.

@Alpha
Terug naar boven Ga naar beneden
Alpha
Czar of Sin
Czar of Sin
Alpha

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA PROFILEGuardian
Real Name : Cat
Posts : 425
Points : 0
So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark - Fire
Klas: Classy af
Partner: No mourners, no funerals.

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So put the “D” in "dirt" now, baby [c]   So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Icon_minitimema mei 15 2017, 20:19

Deze kamer was erg licht. Eigenlijk te licht, omdat hij zich er aan begon te ergeren. Misschien kwam het door al de zwarte stof die hij aan had, maar hij kreeg het er behoorlijk warm van. Een andere oorzaak zou ook kunnen zijn dat hij niet gewend was aan de hoeveelheid licht. Hij liep nu wel al een langere tijd rond op de planeten die niet de titel 'Limbo' droegen en hij had al een aantal zomers mee gemaakt, toch had de demon er nooit helemaal aan kunnen wennen. Van tijd tot tijd voelde het gewoon ongemakkelijk om zich in zulk daglicht te begeven en dan trok hij zich liever terug naar de wat donkere plekken op de locatie waar hij zich op dat moment begaf. Het klonk misschien wat emo, maar dat was dan nu maar zo. Alpha kon er weinig aan veranderen. Zijn ogen waren dwalend door de ruimte gegaan, lichtjes samengeknepen vanwege het vele licht waar hij nog steeds aan moest wennen. De greep om het boek verstevigde zich waarna hij zijn aandacht weer op de vrouw voor hem vestigde, die zich voorstelde als Evelynn, de legendarische magiër van het licht. Aha, dus hij zat gewoon een verdieping te laag. Dan was dat ook meteen opgelost. De demon besefte echter dat hij met eenzelfde persoon als Alandria te maken had en herstelde zijn houding om een lichte buiging te maken. Een lichte grinnik verliet zijn lippen bij haar opmerking dat het wel duidelijk had kunnen zijn waar hij zich bevond. 'Mijn oprechte excuses, vrouwe, dat ik zo ongegeneerd en lomp ben binnen gekomen. Als ik had geweten wie u was, dan was dit niet gebeurd.' Verontschuldigde de demon zich, terwijl zijn staart wat slap achter hem hing, als de staart van een hond die erachter kwam dat hij voor de gek was gehouden en dat de stok die zijn baasje leek te hebben gegooid, helemaal niet gegooid was. Alpha kwam weer overeind en streek met zijn zwarte klauw wat kreukels uit zijn tuniek. 'Alpha, ik ben de adviseur van vrouwe Alandria, legendarische magician van het duister. Maar ik kan denk ik aannemen dat u dat al wist.' Sprak hij rustig, terwijl hij zijn klauwen achterop zijn rug vouwde, het boek nog steeds vasthoudend. De demon bleef staan waar hij stond, zolang hem niet was verteld dat hij zich hier vrijelijk kon bewegen of moest oprotten, was het voor hem geen reden om zich door het vertrek te begeven. 'Ik heb geen intenties om u kwaad te maken of op stang te jagen, dus ja, wellicht ben ik wel bang om een ongepaste vraag te stellen.' Formuleerde hij waarna een beweging vanuit zijn ooghoek zijn aandacht trok. Een vogel, eentje die hij nog nooit eerder had gezien. Wat verbaasd draaide hij lichtjes zijn hoofd, het beestje bekijkend. Was die hier altijd al, of was die net aan komen vliegen? Zijn ogen dwaalden van de vogel naar Evelynn. 'Een mooie vogel heeft u.' Merkte Alpha op, waarna hij nogmaals naar het beest keek. Schattig haast. En Alpha vond haast nooit iets schattig. Al dit licht had duidelijk geen goede werking op hem.

@Evelynn
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelynn

Evelynn

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Shadow
Posts : 303
Points : 922
So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light Magic
Klas: No
Partner: I'm much more me when I'm with you.

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So put the “D” in "dirt" now, baby [c]   So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Icon_minitimeza jun 17 2017, 21:19


So put the “D” in "dirt" now, baby [c] E7zkbqi
Ze schoot in de lach om zijn excuus wat maakte het uit voor het lomp binnenkomen wie ze was. Ze grinnikte en pakte haar glas water op en nam nog een slok. 'Van mij mag je gewoon binnenkomen hoor. Lomp of niet al kom je door de deur heen. Al stel ik het wel op prijs dat je hem open doet.' Ze ze glimlachend.
zacht knikte Evelynn op zijn antwoord wie hij was en grinnikte. 'Wie je was wist ik inderdaad maar ik was eigenlijk je naam vergeten.' Gaf ze toe terwijl ze kort op haar lip beet. haar ogen gleden over zijn verschijning zwarte kleding, klauwen, hoorns en een gezicht wat niet bewoog omdat het een masker was. Als ze deze verschijning niet har horen spreken had het haar rillingen over haar rug veroorzaakt. 'Brutale vraag hoor maar wat ben je precies?' Vroeg ze schaamteloos terwijl ze grinnikte. Ze schoot in de lach op zijn opmerking dat hij haar niet kwaad wilde maken, 'Ik ben zo een typerende Novaanse wat dat betreft hoor. Ben lastig kwaad te krijgen.' Legde ze uit met een zachte glimlach.
Gaar ogen gleden naar Oriole en glimlachte bij het compliment over zijn schoonheid. 'Ja dankje, Oriole is een prachtig wezen.' Zei ze melodieus, de prachtige gouden kleur op zijn veren gaf in het zonlicht soms een teken van glinstering weg. 'Vaak laat hij zich wel kroelen, weet alleen niet of hij het toelaat van je. Uitgaande van je magie, hij is daar wat gevoeliger voor.' Zei ze met een glimlach. Ze keek toe hoe de vogel zijn ontbijt op zat te peuzelen en tussendoor zijn snavel afveegde aan de rand van het kommetje. Het was zeker geen grote vogel, ter grootte van een valkparkiet.

@Alpha
Terug naar boven Ga naar beneden
Alpha
Czar of Sin
Czar of Sin
Alpha

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA PROFILEGuardian
Real Name : Cat
Posts : 425
Points : 0
So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark - Fire
Klas: Classy af
Partner: No mourners, no funerals.

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So put the “D” in "dirt" now, baby [c]   So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Icon_minitimedo jul 13 2017, 11:34

Ondanks dat het masker haast alle emotie van zijn gezicht onleesbaar maakte, lag er een kleine, zwakke glimlach op zijn lippen. Niet eentje van harte, de demon had moeite met hem terug te houden. Tegenover hem stond immers de tegenpool van zijn magie, iemand waar hij eigenlijk niet mee op zou kunnen schieten, maar hier stonden ze. Letterlijk lijnrecht tegenover elkaar en geen enkele vorm van spanning leek in de lucht te hangen. De enige spanning die men kon zien was Alpha's strakke, rechte houding en de manier hoe hij de boeken krampachtig in zijn klauwen hield. Toch kwam die glimlach niet van zijn lippen af. Hij voelde hoe haar ogen over zijn lichaam kropen, op een andere manier zoals hij net bij haar had gedaan. Hij liet haar begaan, ze had het recht. Daarbij was de demon het staren wel gewend, het was niet elke dag dat je zo een verschijning als hem tegen kwam. Dat was, als je niet op Starshine Academy rondliep.
Hij haalde zijn schouders op bij haar opmerking dat ze zijn naam was vergeten, het verbaasde hem niets. Het was niet alsof de twee zo bijster veel contact hadden gehad. In tegendeel, dit was waarschijnlijk de eerste keer dat ze een een op een gesprek hadden. 'Ik ben een Demon, specifieker een Incubus,' antwoordde hij op haar vraag wat hij nu eigenlijk was. Daar hield hij het even bij, er van uitgaande dat Evelynn wel de rest van de informatie bij elkaar kon schrapen. Ook zijn ogen dwaalden weer naar de vogel toen de legendarische magician er over sprak. Het was inderdaad een mooi beestje om te zien, zeker met de lichtinval die nu op zijn, of haar, veren scheen. Alpha knikte. 'Gezien hij nog vol op bezig is met zijn ontbijt, zal ik hem met rust laten.' Sprak hij kalm. Nog even keek hij naar het beestje voordat hij Evelynn weer aankeek. 'Ik heb nog andere taken waar ik bij tot moet richten, dus als u mij wilt excuseren,' Vervolgde de demon terwijl hij een lichte buiging maakte, wachtend op het woord dat hij kon vertrekken.

@Evelynn
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelynn

Evelynn

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Shadow
Posts : 303
Points : 922
So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light Magic
Klas: No
Partner: I'm much more me when I'm with you.

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So put the “D” in "dirt" now, baby [c]   So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Icon_minitimeza sep 02 2017, 12:18


So put the “D” in "dirt" now, baby [c] E7zkbqi
Ze glimlachte bij de antwoorden en informatie die werden gegeven, toch vond ze hem wel vermakelijk om te zien en wilde ze eigenlijk wel meer over hem weten dan ze nu wist. Incubus, dan moest ze zo maar eens goed op onderzoek uit. Nieuwsgierig wat Alandria naar de school had gebracht.
Bij zijn woorden dat hij nog andere taken had die hij moest uitvoeren knikte ze en liep ze naar de deur en opende deze voor hem. 'Je bent welkom hier hoor, volgende keer enkel graag kloppend' Zei ze met een zachte glimlach. 'Doe de groeten aan Alandria wanneer je haar weer ziet.' Zei ze weer met een glimlach op haar lippen gedrukt.

@Alpha
Terug naar boven Ga naar beneden
Alpha
Czar of Sin
Czar of Sin
Alpha

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA PROFILEGuardian
Real Name : Cat
Posts : 425
Points : 0
So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark - Fire
Klas: Classy af
Partner: No mourners, no funerals.

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So put the “D” in "dirt" now, baby [c]   So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Icon_minitimeza sep 02 2017, 20:43

Aangezien Evelynn leek te accepteren dat hij inderdaad nog andere dingen had te doen, die hem ondertussen weer waren ontschoten, leek het Alpha verder ook geen goed idee om hier nog langer rond te hangen. De zon prikte op zijn huid en hij had het warmer dan hij eigenlijk wilde. Hoewel Evelynn hem niet tot een irritatiepunt had kunnen krijgen, wat hem verbaasde gezien ze directe tegenpolen van elkaar waren, vond hij het geen goed idee om hier nog een minuut langer te blijven. Toch stond hij nog wat vertwijfeld in het rond te kijken toen de ander naar de deur liep om hem open te houden. De demon deed een paar stappen in haar richting terwijl zijn klauwen de boeken weer omklemden, van plan om ze niet uit zijn handen te laten vallen of er weer in te neuzen waardoor hij misschien weer op een plek zou uitkomen waar hij niet wilde uitkomen. Toen hij weer voor Evelynn stond keek hij haar aan en knikte. 'Beloofd, nogmaals mijn excuses daarvoor.' Bromde de demon terwijl hij een lichte buiging als groet maakte. 'Natuurlijk, ik zal het aan haar doorgeven. Ik denk dat ze het wel zal waarderen.' Om eerlijk te zijn had Alpha totaal geen idee of ze het zou waarderen, maar het was beter om een legendarische magician bevriend te houden dan hen tegen het harnas in te jagen. Hij zette twee stappen naar buiten, draaide zich om alsof hij nog iets leek te willen zeggen, maar bedacht zich en vervolgde zijn weg naar boven, terug naar Dorchadas.

[Alpha topic uit]

@Evelynn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA PROFILE
So put the “D” in "dirt" now, baby [c] UTL8oxA MAGICIAN

So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So put the “D” in "dirt" now, baby [c]   So put the “D” in "dirt" now, baby [c] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

So put the “D” in "dirt" now, baby [c]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Hello baby, what's your name?
» Baby, don't hurt me [o p e n]
» Baby you're a Firework~
» Ice Ice Baby ~ Open
» Plopping the baby out (+JACKIE)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: The Tower :: Cahaya - The Room of Lights-