PortalIndexThe question list HpD5UwnThe question list 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 The question list

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Drake
.
.
Drake

The question list UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
The question list UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

The question list Empty
BerichtOnderwerp: The question list   The question list Icon_minitimeza feb 04 2017, 12:29


Hey there! Ik dacht, we weten als vrienden natuurlijk al veel van elkaar. Ik vind het daarom ook leuk om een grappige vragenlijst neer te zetten, om elkaar beter te leren kennen. Dit zal misschien ook gelden voor de welkome nieuwe ducklings here <3

Deze lijst is natuurlijk totaal vrijwillig en als als je een vraag niet wilt invullen of niet weet hoeft dat ook niet. Als jullie zelf nog leuke vragen weten, mogen jullie deze altijd via pm insturen naar Drake's acc. Dit is voor wanneer ik versie twee ga maken, als de eerste versie aanslaat.

Have fun!

1. Hoe ben je ooit begonnen met Forum RPG?
2. Wat was je allereerste RPG forum?
3. Wie was je eerste RPG vriend/vriendin?
4. Waar ging je allereerste topic over?
5. Wat was de eerste verhaallijn waar je aan mee deed?

6. Heb je voorkeur aan een char die heel erg op jou lijkt, of wil je deze totaal van jezelf laten verschillen? Of vind je beide leuk?
7. Van alle chars die je ooit gehad hebt, met wie had je de sterkste band?
8. Wat vind je het leukste aan schrijven? (kies een ding)
9. Heb je wel eens een 'writershigh' gehad? (Op het moment van een writershigh, vergeet je je omgeving omdat je jezelf zo in je schrijven stort)
10. Ben je wel eens emotioneel geworden van een topic?
11. Heb je wel eens hyper op je stoel gezeten toen je zag dat er een reactie was geplaatst op een van je fave topics?
12. Wat is je favoriete muziek bij het schrijven?
13. Waar krijg jij nou de meeste inspiratie van?

14. Welke char op SSA heeft de meeste indruk op je gemaakt? (Mag 1 actief en 1 inactief)

15. Welke char zou je voor een dag willen zijn en welke niet?


Hier is de code:

Code:

[b]1. Hoe ben je ooit begonnen met Forum RPG?[/b]
[b]2. Wat was je allereerste RPG forum?[/b]
[b]3. Wie was je eerste RPG vriend/vriendin?[/b]
[b]4. Waar ging je allereerste topic over?[/b]
[b]5. Wat was de eerste verhaallijn waar je aan mee deed?[/b]

[b]6. Heb je voorkeur aan een char die heel erg op jou lijkt, of wil je deze totaal van jezelf laten verschillen? Of vind je beide leuk?[/b]
[b]7. Van alle chars die je ooit gehad hebt, met wie had je de sterkste band?[/b]
[b]8. Wat vind je het leukste aan schrijven? (kies een ding)[/b]
[b]9. Heb je wel eens een 'writershigh' gehad? (Op het moment van een writershigh, vergeet je je omgeving omdat je jezelf zo in je schrijven stort)[/b]
[b]10. Ben je wel eens emotioneel geworden van een topic?[/b]
[b]11. Heb je wel eens hyper op je stoel gezeten toen je zag dat er een reactie was geplaatst op een van je fave topics?[/b]
[b]12. Wat is je favoriete muziek bij het schrijven?[/b]
[b]13. Waar krijg jij nou de meeste inspiratie van?[/b]
[b]
14. Welke char op SSA heeft de meeste indruk op je gemaakt? (Mag 1 actief en 1 inactief)[/b]
[b]15. Welke char zou je voor een dag willen zijn en welke niet?[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

The question list UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
The question list UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

The question list Empty
BerichtOnderwerp: Re: The question list   The question list Icon_minitimeza feb 04 2017, 13:06

1. Hoe ben je ooit begonnen met Forum RPG? Ik schreef verhaaltjes op quizlet.nl en daarna kwam ik via via op Stray of wolfstory.
2. Wat was je allereerste RPG forum? Wolfstory of Stray. Één van de twee was mijn allereerste RPG
3. Wie was je eerste RPG vriend/vriendin? Oei..... moeilijk. Ik denk... god.. Kim? En haar pokémon rpg site? Maar eigenlijk dat hele vriendengroepje, Moon, linn, maaike, kim, etc. Jullie allemaal <3 nu haast heel SSA x3 >3<
4. Waar ging je allereerste topic over? Weet ik niet meer, maar die van SSA was... oaksfield? of nachtmerries xD De 1e is een groepstopic en het tweede was een open topic.
5. Wat was de eerste verhaallijn waar je aan mee deed? I... Dunno. o-o Ik denk... Die met Then x Iro en Iro x Ro?? Dat hele.. gedoe. you know? Ik zou het echt niet weten anders, sorry xD

6. Heb je voorkeur aan een char die heel erg op jou lijkt, of wil je deze totaal van jezelf laten verschillen? Of vind je beide leuk? Beide zijn leuk o3o Al mijn chars zijn ook wel een mengeling van beide... denk ik.
7. Van alle chars die je ooit gehad hebt, met wie had je de sterkste band? DEZE *uhum* I mean Theneras. i love him. Kan altijd met hem schrijven <3 Hij is mijn baby.
8. Wat vind je het leukste aan schrijven? (kies een ding) één ding maar?! T^T Umh... Dat je, je helemaal kan inleven in je char en diens storylines
9. Heb je wel eens een 'writershigh' gehad? (Op het moment van een writershigh, vergeet je je omgeving omdat je jezelf zo in je schrijven stort) JA. All the time! Dan hoor ik echt niets meer om me heen. Mijn ouders worden er wel eens gek van xD
10. Ben je wel eens emotioneel geworden van een topic? Ja. Ik ben een HSP (hoog gevoelig) dus ik voel de emoties van mijn chars goed aan :')
11. Heb je wel eens hyper op je stoel gezeten toen je zag dat er een reactie was geplaatst op een van je fave topics? Hell Yes! All the time!! ik houd ervan als er een reactie komt >3<
12. Wat is je favoriete muziek bij het schrijven? Dat verschilt heel erg. Het verschilt per char en per setting. En soms heb ik niet eens muziek aan. Dan heb ik genoeg aan mijn hoofd en mijn feels ;-; or sometimes i do both... :') T^T
13. Waar krijg jij nou de meeste inspiratie van? Muziek luisteren, Films kijken, IC, nadenken en oude topics lezen.

14. Welke char op SSA heeft de meeste indruk op je gemaakt? (Mag 1 actief en 1 inactief) oeh... lastig... 1 inactieve is Savador. Hij maakte meteen, vanaf de eerste post etc, een grote indruk op mij. En de actieve... Deze is lastiger. Maar ik ga voor Oriël. Waarom? Omdat ik het gevoel van haar een machtig mooie vind. Ik voel haar mystiek zeg maar? En haar hele.. char is awesome. Verder houd ik van al jullie chars maar i had to choose
15. Welke char zou je voor een dag willen zijn en welke niet?
Van mij: Ik zou Abby wel willen zijn, ze is zo carefree en houdt van gezelligheid. gewoon yes <3
En welk char niet: ATM Olivier. Hij is van binnen zo verdrietig, maar laat het niet zien. It hits close to home sometimes maar hij zit er zo doorheen T^T He's one of my saddest chars.. I know, Thennie is sad too atm but he'll be okay. I hope XD
Van anderen:Zou ik... Oliver niet willen zijn. Met zijn drugs verleden en alles en nu zijn gebroken hart. T^T poor bby.
Welke ik wel zou willen zijn... oef. Even denken... Miss Eres. Ze is een geweldige dame, head mistress. Nice af. Hell yes <3 i'd love to be her for a day!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nardo
.
.
Nardo

The question list UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 199
Points : 3
The question list UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire & Wood
Klas:
Partner: I need Brazil, the throb, the thrill, I've never been there, but someday I will, Adventure and danger, love from a stranger, Let me be surprised

The question list Empty
BerichtOnderwerp: Re: The question list   The question list Icon_minitimedi feb 21 2017, 05:12

1. Hoe ben je ooit begonnen met Forum RPG? Kim (Eleanor) heeft me erin gezogen :Y
2. Wat was je allereerste RPG forum? Perished :smuch:
3. Wie was je eerste RPG vriend/vriendin? Kim :smuch:
4. Waar ging je allereerste topic over? Over een groepje hermelijnen en nog een dier (I don't remember what kind of animal :']) die overleven en vluchten uit een bos in een apocalyptische wereld :3
5. Wat was de eerste verhaallijn waar je aan mee deed? I don't know o.o
6. Heb je voorkeur aan een char die heel erg op jou lijkt, of wil je deze totaal van jezelf laten verschillen? Of vind je beide leuk? Ik heb meer voorkeur aan eentje die een beetje op me lijkt, zodat ik me meer in ze kan inleven ofzo? XD maar niet volledig anders zijn al mijn chars hetzelfde XD kleine stukjes van mezelf in verschillende char is altijd wel leuk ;3
7. Van alle chars die je ooit gehad hebt, met wie had je de sterkste band? Ooooooooowwwwh noooo noooo ;-; I can't answer that ;-; They are all my babies ;-; they have all a special connection with me T^T
8. Wat vind je het leukste aan schrijven? (kies een ding) Je compleet in een ander persoon verplaatsen ( ͡° ͜ʖ ͡°)
9. Heb je wel eens een 'writershigh' gehad? (Op het moment van een writershigh, vergeet je je omgeving omdat je jezelf zo in je schrijven stort) Of course!
10. Ben je wel eens emotioneel geworden van een topic? JUP
11. Heb je wel eens hyper op je stoel gezeten toen je zag dat er een reactie was geplaatst op een van je fave topics? Uhu
12. Wat is je favoriete muziek bij het schrijven? None XD I need silence :')
13. Waar krijg jij nou de meeste inspiratie van? De meest random dingen XD een scéne in een film, een song, een moment in m'n normal life in de bus, in de natuur, op school, in de auto, op de fiets, onder de douche en zelfs in mijn dromen  :}
14. Welke char op SSA heeft de meeste indruk op je gemaakt? (Mag 1 actief en 1 inactief) Hmmmmmmmmm daar moet ik even over nadenken...  Ik kan absoluut niet ontkennen dat ik altijd al een zwak voor Savador en Noah  :Y heb gehad dus ons Safke sws~
En de actieve zou ik zeggen.. Graham :} en dat is voornamelijk denk ik omdat ik Graham echt haatte toen ik hem voor het eerst las/zag XD He was so nice and happy XD the Yv in me got triggered XD but the basterd cast his spell over me :3
15. Welke char zou je voor een dag willen zijn en welke niet? Yvaine~ absoluut Yvaine XD I want to be that cold blooded woman who bangs hot younger guys en halve dagen rond kut in een ziekenzaal :'D hell yeah!
Ik zou Roxanne juist niet willen zijn XD de shit die ik met haar van plan ben XD Wouldn't want to be in her shoe's XD
Terug naar boven Ga naar beneden
ii

avatar

The question list UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : .
Posts : 530
Points : 57
The question list UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

The question list Empty
BerichtOnderwerp: Re: The question list   The question list Icon_minitimedi feb 21 2017, 18:26

1. Hoe ben je ooit begonnen met Forum RPG?
Ik heb nooit anders gedaan dan forum rpg lol... Ik ben er in ieder geval beland door zuslief, en hoe die er beland is... idk.

2. Wat was je allereerste RPG forum?
Http://groups.msn.com/X-Request-X, wat geen RPG was, maar vanuit daar ben ik naar andere groups.msn.com sites/fora's gegaan c: Ik ben verplicht over moeten gaan op actieforum en anderen nadat groups.msn.com helaas afsloot. Wat behoorlijk sad is, want nu kan ik geen posts meer lezen die ik meer dan tien jaar geleden geschreven heb. Ik geloof dat mn eerste échte RPG http://groups.msn.com/bluemoonhorses was... Die overigens nu nog steeds bestaat YAY.

3. Wie was je eerste RPG vriend/vriendin? Ik denk dat dat Alimarije was, een meisje op een site die altijd met mij samen plotte met de paardjes. En echt geniaal goed paarde kan manipuleren en schilderen/tekenen. Zij maakte vaak de art van mijn paardjes ehe!

4. Waar ging je allereerste topic over? Géén idee meer. Dat is echt al heeeeel lang geleden lol. Te zegge, meer dan tien jaar geleden. Ik zal je het eerste topic noemen wat ik mij kan herinneren lol: Dat ging over Devante en Salubrious, Devante was van mij en Salub van Alimarije, en die werden langzaam verliefd YAY

5. Wat was de eerste verhaallijn waar je aan mee deed? Devante en Salub, Dénk ik. Misschien niet. Geen idee. Anyway; Salub was een kruising tussen een paard en een soort adelaar. Naja hij kon er in transformeren. Hij was bont met paarse vlekken ipv normale kleuren. En hij was evil to the bone. Anyway, toen deed Devante langzaam zijn hartje smelten. c:

6. Heb je voorkeur aan een char die heel erg op jou lijkt, of wil je deze totaal van jezelf laten verschillen? Of vind je beide leuk?
Geen van allen. Ik maak chars, en hoe ze er uit komen dat is... afhankelijk van mn inspiratie at that point. Als ze dan toevallig op mij lijken of toevallig niet dat is dan... toeval. xd

7. Van alle chars die je ooit gehad hebt, met wie had je de sterkste band?
Rixan, mijn bonte killer paard lol. Daarna Night tho. Of William in real life mensen rpg. xD
En meer recent is het denk ik Teren<3

8. Wat vind je het leukste aan schrijven? (kies een ding)
Fantasie op papier zetten. Over dingen nadenken waar je normaal niet zo snel over na denkt.

9. Heb je wel eens een 'writershigh' gehad? (Op het moment van een writershigh, vergeet je je omgeving omdat je jezelf zo in je schrijven stort)
Naja, nee niet echt? Ik neem aan dat je dan bedoeld dat ik bijv. de telefoon ook niet zou horen af gaan..., en nee zover heen ben ik nog nooit geweest c': Zijn er mensen die dit wel hebben? Lol.

10. Ben je wel eens emotioneel geworden van een topic?
Nee nog nooit. Lol. geenhart

11. Heb je wel eens hyper op je stoel gezeten toen je zag dat er een reactie was geplaatst op een van je fave topics?
Mmm, niet echt? Mmm misschien hoogstens een glimlach of iets lol. Ik ben niet zo heel snel van mn stuk haha

12. Wat is je favoriete muziek bij het schrijven?
Géén. Of instrumentale muziek/Nightcore. En ik heb een HEKEL er aan als de tv aan staat als ik aan het schrijven ben. Vooral dit kut programma wat er nu op is ;/

13. Waar krijg jij nou de meeste inspiratie van?
Boeken en films, en random psychologische shit die ik weet.

14. Welke char op SSA heeft de meeste indruk op je gemaakt? (Mag 1 actief en 1 inactief)
Alejandro, al heel lang geleden maar yep. En een actief... hmmmm Eli? Ik vind hem wel wat hebben although I can't explain why. Maar hij doet me ergens denken aan Night, a little. Ook al zijn ze totally different haha!

15. Welke char zou je voor een dag willen zijn en welke niet?
Teren haha! Ik zou de wereld wel in die positieve sferen willen zien zoals hij dat doet whaha.
Iemand die ik niet zou willen zijn... hmm, Aegidius zou ik niet willen zijn want hij heeft een kut verleden en bovendien gaat hij dood/is hij ziek. ;v;
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelynn

Evelynn

The question list UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Shadow
Posts : 303
Points : 922
The question list UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light Magic
Klas: No
Partner: I'm much more me when I'm with you.

The question list Empty
BerichtOnderwerp: Re: The question list   The question list Icon_minitimeza maa 11 2017, 14:40

1. Hoe ben je ooit begonnen met Forum RPG?
Gaby, laten we allemaal gaby de schuld geven hier van!

2. Wat was je allereerste RPG forum?
Forum was warrior cats. daarvoor rp'de ik via msn en paardenspelletjes hahaha

3. Wie was je eerste RPG vriend/vriendin?
Gaby! want IRL daarna mensen waarmee ik geen contact meer heb daarna Moon die door dik en dun, ruzie en vriendschap altijd bij is gebleven en Maaike of course. We zijn twee totaal verschillende mensen met enorme meningsverschillen maar dat is juist leuk en zorgt voor hele leuke verhitte discussies.

4. Waar ging je allereerste topic over?
werkelijk geen idee de voorloper van Hayden, Savannah

5. Wat was de eerste verhaallijn waar je aan mee deed?
iets lame ass op warrior cats in 2012 ofzo

6. Heb je voorkeur aan een char die heel erg op jou lijkt, of wil je deze totaal van jezelf laten verschillen? Of vind je beide leuk?
Beide maar chars die op mij lijken schrijven tot het fijnste.

7. Van alle chars die je ooit gehad hebt, met wie had je de sterkste band?
Well Hayden, ik blijf altijd op haar terug komen!

8. Wat vind je het leukste aan schrijven? (kies een ding)
Leven inblazen in een personage die compleet aan jou is overgelaten. Het bijna zien als een levend wezen eigenlijk

9. Heb je wel eens een 'writershigh' gehad? (Op het moment van een writershigh, vergeet je je omgeving omdat je jezelf zo in je schrijven stort)
Oh ja, jep jep jep denk ik 's middags rond 12 oke ik poep evensnel dit uit en dan ben ik weer even klaar voor vandaag dan ga ik dingen doen die ik de week al uitstel. AAAAAND ITS DINNERTIME

10. Ben je wel eens emotioneel geworden van een topic?
Ja, en ik ben niet snel emotioneel over geschreven dingen.

11. Heb je wel eens hyper op je stoel gezeten toen je zag dat er een reactie was geplaatst op een van je fave topics?
De gene die dat niet heeft moet eens gaan nadenken of de topics die die persoon heeft wel echt leuk zijn. Of de klik er tussen de characters er wel is.

12. Wat is je favoriete muziek bij het schrijven?
Halsey, Fall Out Boy of Fairy Tail theme muziek. Zo luid mogelijk met een koptelefoon op zodat ik de buitenwereld niet meer hoor. Als ik dingen om mij heen hoor verlies ik mijn interesse in de post en vergeet ik wat ik wilde typen. De muziek zo hard mogelijk is een barriere tussen mij en mn post en de wereld om mij heen.

13. Waar krijg jij nou de meeste inspiratie van?
Leuke topics, maar vooral de klik tussen mijn char en die van mijn mede rp'ers char. Dat geeft mij de meeste inspiratie maar ook mensen die meehelpen aan de sfeer in het topic en leuk meedenken!

14. Welke char op SSA heeft de meeste indruk op je gemaakt? (Mag 1 actief en 1 inactief)
Drake, Maar juist omdat ik Drake ken, omdat ik van hem hou en volwassen ben geworden met hem (oh wat klinkt dat slimey as fuck) Maar Drake heeft gewoon de kroon hier in.

En net als iedereen de inactieve Savador is toch wel echt de No1 inactief geclassificeerde om alle overduidelijke redenen.

15. Welke char zou je voor een dag willen zijn en welke niet?
Evelynn lijkt mij een vrolijk persoon en het lijk mij wel hilarisch de wereld een keer voor een dag vrolijk te zien en oplossingen te zien voor problemen.

Hayden lijkt mij echt een vreselijke keuze om te zijn. Ze vind zichzelf moeilijk handelbaar en denkt altijd in problemen. Ook blijft ze hangen in het verleden en praat niet over haar pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Shong

Master Shong

The question list UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
The question list UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

The question list Empty
BerichtOnderwerp: Re: The question list   The question list Icon_minitimeza maa 11 2017, 21:01

1. Hoe ben je ooit begonnen met Forum RPG?
Ik geloof dat ik er was ingerold via Wolf Story. Dat was naar mijn gevoel een beetje de basis voor heel veel mensen die rond die tijd RPGden.

2. Wat was je allereerste RPG forum?
Een klein schattig forumpje genaamd One Option. Ik had daar mijn badguy Vick, die later Mao werd. Vervolgens was er daarna nog een forum waar Mao en een karakter van Elodie (Ephony hier) een silly Team Rocket-achtig paar vormden, compleet met eigen teamdansje, een heel arsenaal aan comic reliefs en vermommingen en een soort van facepalmende big boss-Giovanni achter de schermen. Ah, good times, good times.

3. Wie was je eerste RPG vriend/vriendin?
Dat is niet belangrijk meer. Laat ik zeggen dat als ik het terug kon draaien en een wijzer persoon met enige morale kennis in de plaats had kunnen kiezen om mezelf te introduceren aan zoiets geweldigs als het RPG-wereldje, ik dat zeker had gedaan.

4. Waar ging je allereerste topic over?
Dat was een doodnormale ontmoeting, niets speciaals, en ging volgens mij ongeveer zoiets als *wolfje loopt door het grasveld en ziet een andere wolf. 'Ohai.'"
Back in the days toen posts nog extreem kort en simpel waren.

5. Wat was de eerste verhaallijn waar je aan mee deed?
Iets van een coup d'état met elven op een fantasy-forum.

6. Heb je voorkeur aan een char die heel erg op jou lijkt, of wil je deze totaal van jezelf laten verschillen? Of vind je beide leuk?
Ik stem geen karakters af op mezelf. Dat is een persoonlijke voorkeur natuurlijk, maar daar zie ik zelf de lol niet van in, vind ik ook een beetje dubbelop. Is het ook niet het doel om juist in de huid te kruipen van een totaal ander persoon, hence the term 'roleplaying'? Jezelf ben je al iedere seconde die de klok wegtikt.
Ik maak karakters op basis waar mijn interesses liggen, en stop ze in één personage zodat ik ze niet gauw beu ben. Savador, bijvoorbeeld, is een combinatie van een hele hoop dingen die me aanspreken. De Bijbel, satanisme, klassieke sprookjes, psychologie, bijgeloof, de status van geestelijke gezondheid, Anton Szandor LaVey's uiteenzettingen, hoe fragiel en wat voor kuddedier de mens eigenlijk is, levenslang gebonden aan termen, zonder dat je dit soms zelfs weet. Maar uiteindelijk, hoe je het ook wend of keert, stop je toch wel een stukje van jezelf in je karakters. Zij het bewust of onbewust.

7. Van alle chars die je ooit gehad hebt, met wie had je de sterkste band?
Savador :')
Maar Shong was rond diezelfde periode aangemaakt en ligt me ook erg dicht bij het hart.

8. Wat vind je het leukste aan schrijven? (kies een ding)
Je even af kunnen sluiten van de problemen in de realiteit en je in het perspectief verplaatsen van iemand die een heel ander leven leidt als jijzelf.

9. Heb je wel eens een 'writershigh' gehad? (Op het moment van een writershigh, vergeet je je omgeving omdat je jezelf zo in je schrijven stort)
Vaak.

10. Ben je wel eens emotioneel geworden van een topic?
Nee.

11. Heb je wel eens hyper op je stoel gezeten toen je zag dat er een reactie was geplaatst op een van je fave topics?
Nee, it's simply not how I process things. Maar ik vind het natuurlijk wel leuk. Brings a smile to my face.

12. Wat is je favoriete muziek bij het schrijven?
Muziek en schrijven, dat gaat in mijn systeem niet hand in hand. Alleen ervoor of erna. Ik haal het beste uit mijn posts als ik in doodse stilte zit en alleen het tikken van het toetsenbord en mijn eigen gedachten hoor en dat is dat. Dat is mijn bron waar alles uit voortvloeit :')

13. Waar krijg jij nou de meeste inspiratie van?
Lange (avond)wandelingen in natuurgebieden, het kijken naar sterren, muziek, films, andere culturen, lezen.

14. Welke char op SSA heeft de meeste indruk op je gemaakt? (Mag 1 actief en 1 inactief)
Ooh.. tja. Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd. Dat omvat echt een hoop karakters, het is toch een soort van één groot doorlopend verhaal waar je personage op de een of andere manier connecties heeft met iedereen die er een bijdrage aan levert. Maar als ik er dan een paar memorabele moet noemen.. een hele tijd terug was er Master Chloroplast, die vond ik wel heel goed gevonden. De naam alleen al. Hoe kom je erop :')
Het was in het kort een perverse oudere man met overgewicht en slechte persoonlijke hygiëne, en de persoon erachter kon haar karakters geweldig neerzetten. Huidig zou ik zeggen Yvaine. She's cold. She knows her stuff.

15. Welke char zou je voor een dag willen zijn en welke niet?

Shong
Ik zou willen zeggen Shong, maar.. maar dan ben ik zo klein. Dammit Shong, should have eaten your vegetables. Maar om zoveel optimisme en vriendelijkheid te hebben is een gift, vooral in deze tijd, in deze maatschappij, waar je zo weinig van gegeven liefde terugkrijgt - en gezien ik best een pessimistisch (of realistisch?) gereserveerd, misantropisch persoon met zo m'n eigen onbegrepen problemen ben, kan ik het soms wel hard gebruiken. Verder is hij, hmmtja - eigenlijk gewoon te lief voor deze wereld, daar komt het op neer. Wat relatief ook teveel van het goede kan zijn. Ik zou geen kogel opvangen of een orgaan doneren voor, stel, een moordenaar die ondanks zijn fouten zijn leven heeft gebeterd. He would. Als je tevreden bent met iedereen om je heen, surely heb je dan bewust of onbewust een hoop fouten genegeerd. Alas, dat zijn de minpunten.
Aan de andere kant zou ik het geweldig vinden om bekend te worden met een outworldish, spirituele cultuur, beetje gelijk aan een yogi-bestaan. Zijn komaf is mystiek en etherisch, van een oeroude plaats waar het gonst van beloken krachten, tradities, geuren, kleuren. Een soort oase, afgesneden van de rest van de wereld, waar er geen plaats is voor geweld en corruptie en waar je één word met jezelf, de grond onder je voeten, de lucht die je inademt en bovennatuurlijke wijsheid ontwikkelt onder het mum van nirwana. Dat is alsof je rook wil vangen, omdat het niet zomaar te omvatten of te begrijpen valt. Zuivering en puurheid in een omgeving die alle zeven wonderen onthoudt: yes please.  

Savador
Ik zou hem niet willen zijn, nee. Sure, hij heeft vier cijfers op zijn bankrekening staan en heeft the looks, talenten, intelligentie. Maar dat koopt geen geluk - daar is hij wel achter gekomen. Hij is (naar zijn eigen onwetendheid) een menselijke reïncarnatie van Satan en een personificatie van de zeven zonden, maar heeft hier niet zelf voor gekozen. Dat heeft een hogere macht - be it God or something else - voor hem bepaald, puur om te zien hoe de duivel kampt met de zwakte van menselijke emoties, met de fragiliteit van alle leven, met corruptie en hoe de mensheid zichzelf in een web verstrikt. Lucifer was slechts tot een definitie van al dat kwaad is benoemd doordat God dit zei, in een hoek gedreven door alle voorstanders van God omdat Zijn woord alles is - maar ondertussen zorgde God voor onder andere de zondvloed waarbij de gehele menselijke beschaving op een paar na uitgeroeid werd, hij zond de Tien Plagen, stuurde een beer af op weerloze kinderen, noem het allemaal op. Lucifer, daarentegen, was één van Gods trouwste engelen voor hij tot de hel verdoemd werd en had in totaal maar tien moorden gepleegd. Tien tegen miljoenen ontnomen levens. Dat rest de vraag wie er nu eigenlijk goed of slecht is. Dat slaat ook op Savador. Hij is in een hoek gedreven en gedoemd te leven met karaktereigenschappen in de vorm van zonden, als een levend marionet, maar niemand kan de vraag stellen of wat hij doet nu werkelijk uit zijn eigen wil is. Dat zou een leven (als dat nog een leven valt te noemen) van wanhoop en fantomen in je hoofd zijn en niks dat dat kan stoppen. Je kunt je kont niet keren of je hebt er alle erge gevolgen aan. Ik zou het dan honestly nog liever beëindigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Alandria
.....
.....
Alandria

The question list UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : ~
Posts : 404
Points : 0
The question list UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and a little bit of Earth
Klas: -
Partner: Clowns to the left of me, jokers to the right. Here I am, stuck in the middle with you.

The question list Empty
BerichtOnderwerp: Re: The question list   The question list Icon_minitimema maa 13 2017, 03:37

1. Hoe ben je ooit begonnen met Forum RPG? Op 4 Juni 2011 heb ik mijn allereerste RPG-account aangemaakt. Daar kwam ik terecht nadat ik naar films zocht via google met draken en er stond een lijstje op een RPG- forum. Zo ben ik er in gerold nadat het mijn interesse wekte.

2. Wat was je allereerste RPG forum? Deze! {Klik}

3. Wie was je eerste RPG vriend/vriendin? Ik denk dat ik Noelani (Lilith/Lightning) het langst ken via een op het oude Rome gebaseerde RPG, die me uiteindelijk mee trok naar een forum waar ik mensen heb leren kennen, uiteindelijk in real life door meetings. Al snel klikte het met Safiena (Master Archer) en Ana (Sylvia) waar ik ondertussen nog steeds contact mee heb.

4. Waar ging je allereerste topic over? Ik speelde een babydraak die uit een verdwaald ei was gekomen. Ze kwam een draak tegen die haar besloot te adopteren :')

5. Wat was de eerste verhaallijn waar je aan mee deed? Dat was op Bloodshifters, een oude RPG waar ik een 'held' speelde. Hij was in het leger van de slechte koning geïnfiltreerd en liet gevangene Shapeshifters vrij en blies het wapendepot op.

6. Heb je voorkeur aan een char die heel erg op jou lijkt, of wil je deze totaal van jezelf laten verschillen? Of vind je beide leuk? Ik heb er niet echt een voorkeur voor. Ik ben een veelzijdig persoon en elke personage die ik ooit heb gehad heeft ergens wel iets van mijzelf. Dus ik denk beide wel leuk te vinden.

7. Van alle chars die je ooit gehad hebt, met wie had je de sterkste band? Ik heb altijd mannelijke personages gehad. Echter is Alandria toch wel echt waar ik het prettigst mee kan schrijven en ik inspiratie voor blijf behouden.

8. Wat vind je het leukste aan schrijven? (kies een ding) Ik kan al mijn fantasie er in kwijt. Alle dingen die je niet in het echte leven kunt doen en er zo veel mogelijkheden mee zijn.

9. Heb je wel eens een 'writershigh' gehad? (Op het moment van een writershigh, vergeet je je omgeving omdat je jezelf zo in je schrijven stort) Zeker! Ook als ik lees kan ik mij goed van de buitenwereld afsluiten.

10. Ben je wel eens emotioneel geworden van een topic? Ja. Er zijn meerdere topics geweest waar ik wel eens aan terug dacht, die mij hebben laten lachen of mij in de staat van 'wow..' achter lieten.

11. Heb je wel eens hyper op je stoel gezeten toen je zag dat er een reactie was geplaatst op een van je fave topics? Nee. Ook heb ik niet echt favoriete topics. Elk topic doe ik met plezier en ik ben altijd blij als iemand iets met een topic kan waar ik in heb geschreven.

12. Wat is je favoriete muziek bij het schrijven? Ondanks dat ik meestal Hard rock en metal luister geef ik bij schrijven het voorkeur aan iets.. Zachters. Meestal Hans Zimmer, Thomas Bergersen of andere componisten voor games/films. Het ligt ook een beetje aan het topic, maar ik kan ook wel zonder.

13. Waar krijg jij nou de meeste inspiratie van?
Games, films of series, boeken. Om even rustig over een topic na te denken ga ik soms het natuurgebied hier in om in de vibe te komen.

14. Welke char op SSA heeft de meeste indruk op je gemaakt? (Mag 1 actief en 1 inactief)
Inactief: Ik denk toch, zoals bij de meesten hier, Savador. Ik kwam hier net kijken een jaartje terug toen hij nog actief was met de lange posts die zo veel inhoud hadden. Ook zijn geschiedenis trok mij erg aan, met name het satanisme. Het is iets waar veel mensen voor terugdeinzen en was het gewaagd. Bovendien was hij ook al zo lang actief en zag je hoe Noah beter met hem begon te schrijven door de jaren heen. ( Yush, ik heb veel oude SSA topics doorgelezen  :') )

Actief: Moeilijk! Ik denk Ronodan. Via Linn zelf heb ik meer over hem gehoord dan ik had gelezen en het lijkt me super bizar om in ''slaap'' te gaan en zoveel jaren later wakker te worden in een compleet nieuwe omgeving, waar alles om je heen veranderd is en iedereen die je naar je gevoel zojuist nog had gezien niet meer bestaat. Ook de 'flashbacks' die in topics terug komen blijven er in en houd hem interessant. Ook hoe hij liefde ziet, zoals het niet labelen van Bi- of Panseksueel, vond ik mooi verwoord zoals ze het eens zei.

15. Welke char zou je voor een dag willen zijn en welke niet?
Alandria.
Ze is een sterke vrouw die niet snel uit balans is, meestal goede keuzes maakt en als ze dat niet doet het met een schouderophaal af doet of er het beste van probeert te maken. Ze is lekker zichzelf gebleven met haar ruige kledingstijl en haar prioriteiten weet te stellen. Ze heeft veel dingen die ik zou willen. Echter zou ik zelf binnen een halve dag al gillend weg rennen als ik in haar schoenen stond.

Sarovyr.
Hij zit in een rolstoel. Dat is ten eerste naar, maar ook het feit dat hij zich niks van het ongeluk herinnert en er geen getuigen of sporen zijn gevonden houd hem op een dwaalspoor. Bovendien is zijn vader een strenge man die zijn kinderen op de ouderwetse manier op liet groeien. Het gezinsleven is daardoor niet helemaal perfect en Sarovyr was al niet de braafste tiener. Echter heeft hij ook goede kanten, maar momenteel.. Nee, ik zou niet graag in zijn schoenen willen st..- zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alaric
.....
.....
Alaric

The question list UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Sansan
Posts : 622
Points : 898
The question list UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: That doesn't apply to me, but... one is never too old to learn, right?
Partner: Awake me..

The question list Empty
BerichtOnderwerp: Re: The question list   The question list Icon_minitimema maa 13 2017, 16:50

1. Hoe ben je ooit begonnen met Forum RPG?
Oef, dat is alweer heel lang geleden… Ik denk dat ik ben begonnen met deelnemen aan RPG fora toen ik een jaar of dertien was (dus al bijna 10 jaar geleden, aaah D: ). Volgens mij kwam ik erop, omdat een vriendin van mij toentertijd ook van schrijven hield en zij mij mijn allereerste RPG forum liet zien. Maar ik weet het niet helemaal zeker meer...

2. Wat was je allereerste RPG forum?
Geen flauw idee meer. Volgens mij was het iets met een school voor mutanten, weerwolven en vampiers in één. Maar daarna zijn er nog vele, andere RPG fora geweest, dus het kan net zo goed een andere zijn geweest.

3. Wie was je eerste RPG vriend/vriendin?
Die heb ik nooit echt gehad eigenlijk (tot nu :3 ), maar bij het allereerste begin deed een reallife vriendin van mij dus ook mee aan hetzelfde RPG forum, dus als ik iemand zou moeten noemen, is zij het. Bij deze, Elisabeth. En als ik iemand zou moeten met wie ik echt als eerste puur door RPG mee bevriend ben geraakt, is dat denk ik Ruby (who you all know, I’m sure~).

4. Waar ging je allereerste topic over?
Oh help… 10 jaar geleden. Ik zou het echt niet meer weten. Waarschijnlijk iets met een mutant, net nieuw op school, met een IJslandse afkomst (Hè wat? Ja…).

5. Wat was de eerste verhaallijn waar je aan mee deed?
Ik denk, al twijfel ik nog steeds, over dat mijn character bezeten was met de “evil force” binnen die wereld en hij daardoor allerlei gekke dingen deed (Hé, wie weet bleek dat uiteindelijk mijn inspiratie voor Eli te zijn..!).

6. Heb je voorkeur aan een char die heel erg op jou lijkt, of wil je deze totaal van jezelf laten verschillen? Of vind je beide leuk?
Hm… Lastige vraag. Ik denk dat ik beide erg gaaf vind, maar het allerleukste vind ik dat je óf een character bedenkt van wie je denkt dat hij/zij heel anders is dan jezelf en je uiteindelijk veel meer gemeen blijkt te hebben met hem/haar dan je dacht… Óf dat je juist een character bedenkt voor wie je inspiratie gebruikt uit je eigen leven, om het net dat “persoonlijke tintje” te geven. Ik moet zeggen dat characters die enigszins iets van mezelf weghebben (of bepaalde kanten/eigenschappen van mij) veel makkelijker schrijven. Het is toch wat makkelijker inleven.

7. Van alle chars die je ooit gehad hebt, met wie had je de sterkste band?
Dat is sowieso één van mijn huidige characters, aangezien ik hiervoor nooit echt lang lid was van een forum. Ah nice, nu moet ik kiezen… Hmmmm… Ik denk dat ik toch echt een soft spot voor Graham heb, vooral door de diepgang die ik erin heb geprobeerd te stoppen: hij komt luchtig, vriendelijk en vrolijk over, maar er gaat veel meer achter hem schuil dan op het eerste gezicht lijkt. Plus, dat het een knuffelbare teddybear is, het grote broer type en dat spreekt mij ook aan.

8. Wat vind je het leukste aan schrijven? (kies een ding)
Aaaaah keuzes! Jeetje… Het leukste aan schrijven vind ik… al je creativiteit in iets kunnen gieten; of het nou een character, verhaallijn of post is. Voor mij voelt het even alsof alle remmen losgaan en je al je fantasie en inspiratie ergens in kwijt kan. Dat geeft zo’n kick!

9. Heb je wel eens een 'writershigh' gehad? (Op het moment van een writershigh, vergeet je je omgeving omdat je jezelf zo in je schrijven stort)
Oh god, ja.. Zo vaak. Soms meer dan goed voor me is… ("Huh? Zit ik echt al vier uur te schrijven?", "Hé, het wordt al donker buiten…", "Oh ja, ik moest eigenlijk 2,5 uur geleden al naar de wc.", "Hm, ik vraag me af hoe lang mijn maag al knort…").

10. Ben je wel eens emotioneel geworden van een topic?
Jazeker. Als je helemaal opgaat in de beleving van je character, het verhaal en de andere, betrokken characters, kan dat soms echt naar jezelf overwaaien, denk ik. Dan leef je je zo in in die persoon/personen en ook nog met de juiste muziek… Dat kan echt mijn mood beïnvloeden.

11. Heb je wel eens hyper op je stoel gezeten toen je zag dat er een reactie was geplaatst op een van je fave topics?
Hahaha vaker wel dan niet (in het algemeen bij topics), moet ik heel eerlijk toegeven. Die korte hartkloppingen als je heeeeel benieuwd bent naar een reactie en je ineens krijgt te horen “Ik heb gepost!”. Dat maakt het schrijven nog 10x leuker.

12. Wat is je favoriete muziek bij het schrijven?
Hmm… Verschilt heel erg per character, sfeer, setting, character(s) van de ander, verhaallijn en ga zo maar door, maar om me zo goed mogelijk te kunnen concentreren, luister ik meestal enkel instrumentele muziek en ik heb een zwak voor goeie soundtracks die het gevoel van het verhaal perfect uitdragen.

13. Waar krijg jij nou de meeste inspiratie van?
Muziek! Zeker, zeker muziek. Ook al kan ik echt even niet in het verhaal komen, als ik de juiste muziek door mijn koptelefoon hoor, komt de inspiratie soms vanzelf binnenwaaien. En verder… de posts van anderen, boeken, films, series, reallife dingen, ic chats (voornamelijk om mijn eigen characters beter te leren kennen)… Zoveel eigenlijk.

14. Welke char op SSA heeft de meeste indruk op je gemaakt? (Mag 1 actief en 1 inactief)
Zal ik even origineel doen? Inactief: Savador. Ik ben al vaker lid geweest van SSA lang geleden. En met lang geleden, bedoel ik ook echt iets van.. 5 of 6 jaar terug en daarna ben ik herhaaldelijk teruggekomen, maar altijd heeft Savador mijn aandacht gegrepen. Ik heb toentertijd ook nog zijn voorsteltopic gebruikt om te bedenken welke punten ik wilde uitwerken voor de voorsteltopics van mijn chars en daarnaast is het gewoon een super awesome, ontzettend goed en uitgebreid uitgedachte character.

Actief: Die is lastig… Zoveel characters zijn interessant op hun eigen manier… Ik zou er graag twee willen noemen die gelijk interessant zijn, maar dat mag niet, dus… ga ik toch voor Yvaine. Ik weet niet wat het is, maar iets in haar “vibe” is gewoon awesome. Ze komt over als een ijskoude tante (wat ze ook zeker kan zijn, of althans zich zo gedragen), maar daarnaast lijkt er meer achter haar te schuilen waardoor je des te nieuwsgieriger naar haar wordt. Maar wat ik vooral aan Yvaine interessant vind, is dat ze eng realistisch is. Niet alleen haar manier van doen, maar ook haar achtergrond. Het lijkt gewoon iemand te zijn die je echt in een ziekenhuis tegen het lijf zou kunnen lopen (als hoofdarts uiteraard, laten we wel wezen...). Zeker goed uitgedacht.

15. Welke char zou je voor een dag willen zijn en welke niet?
Van mijn eigen characters? Ik doe wel van mezelf en anderen.

Van mezelf:
Wel: Alaric. I mean… "de Heer van het Water". Klinkt best epic om dat een dag te mogen zijn en.. weet ik veel… onderwater te wandelen ofzo of of… Atlantis te bezoeken!
Niet: Eli. Heel aanlokkelijk om een dag knettergek te kunnen doen, maar die jongen zit zo met zichzelf in de knoop, dat ik niet denk dat ik daar blij van zou worden…

Van anderen:
Wel: Zoveel. Als ik er één moet kiezen… Alandria. She seems like a tough badass with awesome superpowers~ Ja, lijkt me wel gaaf om een dag in haar schoenen kisten te staan en heerlijk bitchy/sassy tegen de wereld te doen. Niet te vergeten dat ze daarnaast erg zeker van zichzelf en comfy met zichzelf overkomt. Sounds awesome.
Niet: Momenteel.. Theneras. Poor kid is confused and hurt and needs some love, man! D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

The question list UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
The question list UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

The question list Empty
BerichtOnderwerp: Re: The question list   The question list Icon_minitimezo maa 19 2017, 16:57

1. Hoe ben je ooit begonnen met Forum RPG?
Oof dat is al zes of zeven jaar geleden, als het al niet meer is. Ik denk eerlijk gezegd dat mijn passie voor RPG'en begon op een of andere site waar je virtuele diertjes kon adopteren (ja ik was jong.) en daar deden ze aan van die verhaaltjes ("zegt iets" *doet iets* - zo ongeveer) en uiteindelijk ben ik vanuit daar op de RPG gestuit.

2. Wat was je allereerste RPG forum?
Anime Wolves, een redelijk rustige en kleine site toen ik joinde. Heb er heel veel plezier gehad met mijn allereerste karakter Razze. Eigenlijk heb ik daar mijn hele noob-carrière op rondgelopen en zelfs lange tijd daarna. Het waren leuke tijden en soms helaas ook wat minder leuke tijden.

3. Wie was je eerste RPG vriend/vriendin?
Selma

4. Waar ging je allereerste topic over?
Oh uh, twee wolven die elkaar ontmoeten en direct op elkaar verliefd werden, hehe. De admin postte toen ik dat topic dat dat tegen de regels was en toen durfden we er beiden niet meer op te reageren. Good times, good times. Volgens mij heb ik daar zelfs een lichtelijke trauma aan over gehouden, aangezien bijna al mijn karakters daarna #foreversingle waren.

5. Wat was de eerste verhaallijn waar je aan mee deed?
Dat kan ik me honestly niet meer herinneren.. heb toentertijd aan zoveel verhaallijnen meegedaan.

6. Heb je voorkeur aan een char die heel erg op jou lijkt, of wil je deze totaal van jezelf laten verschillen? Of vind je beide leuk?
Dat ligt eraan. Ik heb voorkeur aan een karakter die me ligt, waarmee ik een band heb geschept of waar ik me enigszins in kan vinden. Ik haal mijn inspiratie eigenlijk overal vandaan, kijk maar bijvoorbeeld naar Ziva. Die heb ik gebaseerd op mijn favoriete serie aller tijden, maar er toch wel degelijk een eigen draai aan gegeven. En heel misschien is Ziva gewoon mijn innerlijke bitch, die sinds ik haar heb wel eens naar boven wil komen. Vrienden noemen me namelijk niet voor niets Satan lol.

7. Van alle chars die je ooit gehad hebt, met wie had je de sterkste band?
Ziva, for sure.

8. Wat vind je het leukste aan schrijven? (kies een ding)
Drama. Serieus, ik hou van drama. Gooi mijn karakters in benauwde situaties en ik krijg 100% zeker inspiratie. Ik ben echt heel erg voor mijn karakters.

9. Heb je wel eens een 'writershigh' gehad? (Op het moment van een writershigh, vergeet je je omgeving omdat je jezelf zo in je schrijven stort)
Oh heel vaak. Zelfs tot zo'n hoogte dat als iemand me onderbreekt ik echt heel humeurig ben.

10. Ben je wel eens emotioneel geworden van een topic?
Oh, zeker weten. Als ik schrijf dan leef ik me helemaal in in mijn karakter. Ik weet ook niet waarom, het gebeurd gewoon. Ik heb wel al heel lang niet meer gehuild om een topic, maar dat kan wellicht komen omdat ik geen verdrietige topics meer heb gehad de laatste tijd  :3.

11. Heb je wel eens hyper op je stoel gezeten toen je zag dat er een reactie was geplaatst op een van je fave topics?
Altijd. Ik ben altijd blij als ik een reactie krijg. Mijn enige slechte kant is dat ik de reactie dan lees, erover ga fantaseren wat zou kunnen gebeuren en dan geheel vergeet te posten. Oops.

12. Wat is je favoriete muziek bij het schrijven?
Hmm, songs met een geweldig ritme eigenlijk.
En voor Ziva luister ik vaak deze liedjes: x of x

13. Waar krijg jij nou de meeste inspiratie van?
Ik lees wel eens oude topics terug, daar krijg ik ook weer inspiratie van én kom ik weer in de sfeer van mijn karakter. Bepaalde liedjes helpen ook echt enorm, daarvoor zoek ik eigenlijk gewoon de themesongs van Ziva op tegenwoordig.

14. Welke char op SSA heeft de meeste indruk op je gemaakt? (Mag 1 actief en 1 inactief)
Laat ik ook enorm origineel zijn: ik denk dat Savador toch de meeste indruk op mij heeft gemaakt over de jaren heen. Ik hou van zijn karakter, ik hou van Noah's schrijfstijl en ik denk dat iedereen het ermee eens zal zijn dat een topic met Savador nooit saai was. I seriously miss him, he must return ;3; Het is gewoon een geweldig uitgewerkt karakter, vioor wie je aan de ene kant medelijden hebt (en hem een knuffel wilt geven) maar aan de andere kant ook gewoon het liefst van weg wil rennen (omdat hij zo duister is).

Actief: Hmmm.. ik denk dat ik op het moment toch wel neig naar Miss Oriël. Ik weet niet waarom, maar ik vind haar echt geweldig en ze is echt een belangrijk deel van SSA dat ik niet wil missen. <3


15. Welke char zou je voor een dag willen zijn en welke niet?
Wel: Aslan. To be honest, ik zou echt wel een kat willen zijn hoor. Slapen, eten, slapen, lilith een beetje helpen hier en daar. Lekker een dagje uitrusten.

Niet: Ziva. Ik zou misschien ja zeggen om Ziva te zijn als het zou zijn voor altijd, maar voor één dag niet. Ze zit gewoon teveel in de problemen met haarzelf en anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Penny
.
.
Penny

The question list UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Ca(t)ctus
Posts : 269
Points : 116
The question list UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light x Water
Klas: Master Shong
Partner: She laughs a little, but never smiles.

The question list Empty
BerichtOnderwerp: Re: The question list   The question list Icon_minitimevr jul 28 2017, 11:49

1. Hoe ben je ooit begonnen met Forum RPG?
Ik zat full in mijn Warrior Cats periode en was opzoek naar de wiki of informatie over de boeken en toen kwam ik uit op de rpg site. Na het een paar keer bezocht te hebben heb ik mij maar aangemeld.
2. Wat was je allereerste RPG forum?
Warrior Cats
3. Wie was je eerste RPG vriend/vriendin?
Michelle, iemand waar ik ondertussen 0 contact meer mee heb. Het ging eigenlijk heel spontaan via de rpg-posts en via daar kwamen we in contact.
4. Waar ging je allereerste topic over?
Een chagrijnige kat die nog chagrijniger werd dat ze de muis niet kon vangen die ze wilde vangen, maar de ander ving hem wel en toen werd ze boos op diegene en toen vochten ze en toen werden ze vrienden.
5. Wat was de eerste verhaallijn waar je aan mee deed?
Iets met kittens en water volgens mij. Ik heb echt geen idee meer.

6. Heb je voorkeur aan een char die heel erg op jou lijkt, of wil je deze totaal van jezelf laten verschillen? Of vind je beide leuk?
Ik vind het leuk om iets van mezelf in de karakters te stoppen. Meestal gebeurd dat ook zonder dat ik het echt door heb, maar als ik later dan aan het schrijven ben, ik het herken in mijzelf. het is ook leuk om een karakter te maken dat compleet van mij verschilt, maar dat lukt eigenlijk nooit.
7. Van alle chars die je ooit gehad hebt, met wie had je de sterkste band?
Oliver en Lie [thank god that bastards gone]
8. Wat vind je het leukste aan schrijven? (kies een ding)
Zelf kiezen welke richting je op wilt gaan met het topic en vervolgens vol verassingen komen te staan met wat de ander dan bedenkt.
9. Heb je wel eens een 'writershigh' gehad? (Op het moment van een writershigh, vergeet je je omgeving omdat je jezelf zo in je schrijven stort)
Een paar keer toen ik super moe was maar wel de postjes gedaan wilde hebben, dus ik maar in het wilde weg ging typen.
10. Ben je wel eens emotioneel geworden van een topic?
Een topic op een rpg die niet meer bestaat en een aantal dood-topics.
11. Heb je wel eens hyper op je stoel gezeten toen je zag dat er een reactie was geplaatst op een van je fave topics?
Ja, toen ik nog een kleine spruit was hier op SSA en ik een topic had met Noah/Master Savador was ik altijd hyped as fuck als ik zag dat hij gereageerd had.
12. Wat is je favoriete muziek bij het schrijven?
De themes die bij de karakters horen of gewoon stilte.
13. Waar krijg jij nou de meeste inspiratie van?
Douchen :')
14. Welke char op SSA heeft de meeste indruk op je gemaakt? (Mag 1 actief en 1 inactief)
inactief: Master Savador; gezien ik nog heel nieuw was in de rpg was ik heel erg onder indruk van het grote voorsteltopic en de aandacht voor detail wat er in was gestopt. Het zorgde ervoor dat het mij motiveerde om ook wat dieper in mijn karakters te duiken en ze geen oppervlakkige geschiedenis te geven.
Actief: Ik heb werkelijk geen idee. Ik besef het meestal pas wat voor indruk de karakters maken als ze helemaal weg zijn.
15. Welke char zou je voor een dag willen zijn en welke niet?
Wel: Penny: Ik wil ook wel eens een dag vol optimisme zitten wat niet ten onder kan gaan. Zou goed zijn voor het zelfvertrouwen :')
Niet: Waarschijnlijk elke leraar die SSA heeft omdat ik totaal niet kan les geven of orde houden, haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



The question list UTL8oxA PROFILE
The question list UTL8oxA MAGICIAN

The question list Empty
BerichtOnderwerp: Re: The question list   The question list Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

The question list

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Sari's to bang list
» question
» Question
» question
» Just a question I want to ask

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Gamezone-