PortalIndex[open]This is a waterfall HpD5Uwn[open]This is a waterfall 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [open]This is a waterfall

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Anne-Fleur
.
.
Anne-Fleur

[open]This is a waterfall UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 36
[open]This is a waterfall UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Master Kalkstein
Partner: nog geen

[open]This is a waterfall Empty
BerichtOnderwerp: [open]This is a waterfall   [open]This is a waterfall Icon_minitimezo okt 23 2016, 12:26

Anne-Fleur keek tevreden rond in haar kamer. Haar zus Esther-Anne's kamertje zat naast haar, daar was Anne-Fleur heel erg blij mee. Zo kon ze haar zus altijd zien. Anne-Fleur hoorde een luide plof in haar kamer. Haar ezel was gevallen. Haar poes Kitty zat op de ezel. "Grapjas," zei Anne-Fleur tegen haar kat. Kitty miauwde eigenwijs terug. Ze sprong lenig naar de grond. Anne-Fleur zette haar ezel weer recht. Waar zou ik naar toe gaan dacht Anne-Fleur. Ik vraag het wel aan mijn zus dacht ze. Anne-Fleur liep naar de deur. Toen Anne-Fleur haar kamerdeur open deed ging Kitty mee. Laat maar dacht Anne-Fleur. Anne-Fleur tikte 3x op Esther-Anne's kamerdeur. De deur ging open en Esther-Anne stond in de deur opening. "Weet jij een plek waar het rustig en vredig is?" vroeg Anne-Fleur. Esther-Anne wuifde dat ze mee naar binnen moest. Anne-Fleur keek rustig in de kamer van Esther-Anne. Haar kamer was wel opgeruimd maar haar kamer lag vol met boeken. "Dus je zoek een plek waar je naar toe kan?" vroeg Esther-Anne. "Eh... Ja," zei Anne-Fleur. "Maakt niet hoor. Ik had zo'n vriendelijke piloot die mij een kaart gaf. Ik kopieër de kaart wel voor jouw," zei Esther-Anne. Ze ging met haar hand over de kaart en opeens lag er een tweede kaart langs. "Esther, hoe doe je dat?" vroeg Anne-Fleur. "Het is heel simpel. Je moet 'disna' mompelen. En je naar de kaart kijken," zei Esther-Anne vriendelijk. "Mag ik dat leren," vroeg Anne-Fleur. "Doe maar," zei Esther-Anne. Anne-Fleur ging met haar hand over de kaart en mompelde 'disna'. Maar de kaart verdubbelde niet. "Probeer het elke dag," zei Esther-Anne. "Na een paar dagen kan je het," zei Esther-Anne. "Oké, dankjewel. Esther!" zei Anne-Fleur. Anne-Fleur liep naar de deur van Esther-Anne's kamertje en deed hem open en dicht. Kitty liep samen met haar baasje naar de deuren van de Academy.

Anne-Fleur opende de deuren van de Academy. Ze keek op de kaart waar een rustig plekje was. Anne-Fleur had niet gezien dat haar zus er wat opgeschreven had. Waterval, rustig plekje. Daar ga ik maar naar toe dacht Anne-Fleur.

Toen Anne-Fleur bij de waterval aankwam keek ze haar ogen uit. De waterval was erg mooi. Anne-Fleur ging rustig bij een boom zitten waar ze uitzicht had op de waterval. Ze hoorde wat voetstappen achter zich.

-open!
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kalkstein

Master Kalkstein

[open]This is a waterfall UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : √Fox
Posts : 585
Points : 0
[open]This is a waterfall UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Woud
Klas: Yes!
Partner: Dies a virgin.

[open]This is a waterfall Empty
BerichtOnderwerp: Re: [open]This is a waterfall   [open]This is a waterfall Icon_minitimezo nov 20 2016, 02:40

De herfst was al duidelijk voldoende in aanvang om de boomkruinen van het duistere bos (waarvan hij de toppen nog net kon zien als hij in zijn werkruimte naar buiten keek) in warme tinten kastanjebruin, oranje en rood te kleuren, maar nog niet genoeg gevorderd om de takken een kaal, dor en kil gestalte te geven. Iets waar Kalkstein blij mee was, gezien hij het niet zo had op alle leven dat uit de natuur leek weg te vloeien wanneer de barre winter voor de deur stond. Alle kostbare ingrediënten die verloren gingen onder een dikke laag sneeuw en een temperatuur van vijf graden onder nul - componenten die evengoed gebruikt konden worden voor zijn alchemistische drankjes en brouwsels. Bovendien bevroor alle water in het komende seizoen; alsof het in de tijd stil bleef staan, enkel om in de lente weer leven in te worden geblazen. Nee, wat hem betrof mocht de winter nog even wegblijven en de herfst langer duren dan gewoonlijk. In zijn bruine en roodoranje gekleurde overmantels, en zijn ogen, die dezelfde warme kleur droegen, was de herfst een seizoen dat bij hem paste. Zeldzame, interessante paddenstoelen groeiden schuin tegen boomstronken omhoog, Cassiaans Biezenkruid van de Noordse Iep priemde tussen het bladerdek op de bosgrond door en diverse bijzondere dwergnoten lagen voor het oprapen. Stuk voor stuk bestandsdelen die in de zelfgemaakte drankjes, zalfjes en gedistilleerde waters gingen van de ijverige academicus. Van slaapdrankjes waar je kiplekker wakker van werd nadat je als een roos had geslapen, tot bijtend zuur in kleine glazen mini-flacons die als bommen gebruikt konden worden: hij brouwde van alles in zijn werkruimte, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. En, wanneer het Kalkstein betrof, was de verstrooide leraar halfgaar genoeg om voor een nootje niet groter dan een vingernagel een poging te doen om vijf meter een Erdse Mammoetboom in te klimmen. De Waterval was één van die opmerkelijke plekken waar nog meer opmerkelijker spul te vinden was, op het juiste tijdstip van de dag, in de meest geschikte maand, in het juiste seizoen. En dan waren er nog een hoop ingewikkelde scheikundige metingen die meespeelden zoals de stand van de maan, uit welke richting de wind kwam en of de bijen afgelopen zomer ijverig genoeg waren geweest om allerlei zaden te verspreiden - allerlei reutemeteut die er voor ieder ander weinig aan toe zou doen, maar waar de leraar watermagie alle dagen nauwkeurig rekening mee hield. Hij zou graag de zakken van zijn mantels volstouwen met allerlei goodies, maar het was zo na anderhalfuur ronddolen op de plateaurotsen boven de waterval vrij guur en nat en een kille bries haalde zijn bisque-bruine schouderlange haar naar achteren. Voor een klein ogenblik werd zijn aandacht voor kleine natuurlijke wonderen op de grond verwisseld met dat voor een zittend gestalte aan de waterval, dat hij, als hij het in zijn chaotische gedachtegang juist kon ophalen, kon herinneren als één van zijn mentorleerlingen. Zijn voeten droegen hem door het hoge gras, dat letterlijk leek te golven in de oprukkende wind, naar haar toe.      
'Ah yes, de Bron van Kovomaka's Zeven,' glimlachte hij met zijn blik op het bulderende, vallende natuurgeweld gericht toen hij naast de zittende leerlinge tot stilstand kwam. Van de waterval liet Kalkstein zijn warme blik afdwalen naar het asblonde meisje en deelde zijn vriendelijke glimlach met haar. 'Weet u wat de waterval op het terrein van de school voor betekenis draagt, juffrouw?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Anne-Fleur
.
.
Anne-Fleur

[open]This is a waterfall UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 36
[open]This is a waterfall UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Master Kalkstein
Partner: nog geen

[open]This is a waterfall Empty
BerichtOnderwerp: Re: [open]This is a waterfall   [open]This is a waterfall Icon_minitimezo nov 20 2016, 13:23

Anne-Fleur keek naar de bomen, de bladeren hadden al mooie kleuren gekregen. En de waterval die nog mooi stroomde. Mijn zus heeft gelijk, de waterval is een mooi plekje. Ze keek nog even op de kaart. heel klein stond er nog iets bij geschreven wat je niet gelijk zag: Dionna. Dionna? Die ken ik niet. Wie zou dat zijn geweest? Of misschien was dat een diertje? Of een plantje? Mijn zus is heel erg bezig met planten dus misschien was het een plantje. Maar je zou toch geen plantje de naam Dionna geven? Het kan ook een mens zijn. Dan zou ik die dan graag willen ontmoeten voordat Esther-Anne de Academy verlaat. Anne-Fleur keek of ze een plantje kon vinden die misschien de naam Dionna zou hebben. Maar er was geen plantje te vinden die misschien die naam kon hebben. Laat dan maar, ik vraag het straks wel aan Esther-Anne dacht Anne-Fleur. Ze keek naar de waterval die nog steeds zo mooi aan het stromen was. Het leek wel alsof er geen einde zou komen. Ze had niet door dat er iemand achter haar liep. Weet u wat de waterval op het terrein van de school voor betekenis draagt, juffrouw?" Zei iemand achter haar. Anne-Fleur herkende de stem gelijk. Het was Master Kalkstein. "Nee, master Kalkstein maar mijn zus zou dat wel geweten hebben," zei Anne-Fleur. Haar zus wist alles. Het leek was alsof haar zus soms hoogbegaafd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[open]This is a waterfall UTL8oxA PROFILE
[open]This is a waterfall UTL8oxA MAGICIAN

[open]This is a waterfall Empty
BerichtOnderwerp: Re: [open]This is a waterfall   [open]This is a waterfall Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[open]This is a waterfall

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» In The Cave Of The Waterfall
» I Love this waterfall! <3 [Pam]
» Oh boy it's a waterfall [Slen]
» The sad sounds coming from the waterfall
» Quiet Waterfall ║ Zaira

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-