PortalIndexLet it go HpD5UwnLet it go 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Let it go

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Saphira
.
.
Saphira

Let it go UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Let it go UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Let it go   Let it go Icon_minitimevr jul 08 2016, 17:50

Saphira liep door de lange gangen heen. Ze was op weg naar de gymzaal. Ash, haar raaf, vloog rustig achter haar aan. Saphira had een donkere spijkerbroek aangedaan waar ze een rood T-shirt op droeg. Over haar T-shirt had ze een zwart vest. Saphira versnelde haar pas toen de deur van de gymzaal in zicht kwam. Toen ze er eindelijk aan kwam deed ze de deur eerst op een kier om te kijken of er niet al iemand er in zat. Al was de kans klein, je kan beter toch kijken, dacht Saphira. Ze duwde de deur open en stapte naar binnen. De zaal leek nu zo groot en de deed de deur dicht. Saphira hing haar vest aan een klimrek of iets waar dat waarschijnlijk op leek. Even sloot Saphira haar ogen en toen ze haar ogen weer open deed begon ze te dansen. Saphira verdiepte zich helemaal in haar dans. Langzaam kwam er een beeld van haar lachend vader en moeder in haar op. Ze moest er zelf ook van glimlachen, maar de herinnering werd duisterder. Het gebeurde net toen Saphira een draai maakte en ze raakte uit balans. Ze viel op de harde grond en de tranen stroomde over haar wangen. "Nee." Zei Saphira. Ze realiseerde dat haar ouders dood waren. Ze sloeg haar handen voor haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Let it go UTL8oxA PROFILE
Let it go UTL8oxA MAGICIAN

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimema aug 01 2016, 13:01

Aiden liep rustig door de gangen, hij wou graag even wat fitnessen. De gangen leken vandaag extra lang en toen hij bij de gymzaal aan kwam voelde hij een vrolijke energie die ineens omsloeg. 'Interessant' dacht Aiden, waarna hij voelde dat de nieuwe energie droevig en duister voelde. Aiden besloot even te gaan kijken wat er aan de hand was. Voorzichtig opende hij de deur en zag een meisje in tranen op de grond zitten. Het meiske leek hem een tweede of derde jaars, ze zag er niet oud uit. Rustig liep hij op het meisje af, hij zorgde ervoor dat hij genoeg geruis maakte om zijn aanwezigheid bekend te maken. 'Hey daar' zei Aiden met een zachte, zorgzame stem. 'Ik ben Aiden Youkai, zesde jaars hier, het lijkt erop dat je wel even een schouder kan gebruiken. Wil je vertellen wat er aan de hand is?' vervolgde Aiden deze keer met een iets serieuzere toon. Hij vond het nooit fijn wanneer mensen verdrietig waren. Zelf kende hij de emotie door en door, niet bepaald een prettig gevoel. Hij stak zijn hand uit en glimlachte vriendelijk waarna hij rustig wachtte tot het meisje zijn hand vastpakte. 'Kom hier, dan help ik je overeind.' had Aiden gezegd. Hij was totaal vergeten dat hij zou gaan fitnessen en was nu helemaal aanwezig om een verhaal te horen. Mocht dit meisje haar verhaal kwijt willen dan was er nu tenminste een luisterend oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Let it go UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Let it go UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimema aug 08 2016, 16:09

Saphira hoorde geluid en keek op. Een jongen stapte binnen. "Hey daar." Zei de jongen met een zachte zorgzame stem. "Ik ben Aiden Youkai, zesde jaars hier, het lijkt erop dat je wel even een schouder kan gebruiken. Wil je vertellen wat er aan de hand is?" Nu was hij wat serieuzer. Saphira knikte. Ze wou eerst gemeen gaan doen, maar dat liet ze achterwege. Hij deed aardig en probeerde haar waarschijnlijk te helpen. Niet iedereen zou dat zomaar doen. Aiden stak zijn hand uit. Saphira twijfelde een paar seconden, maar pakte uiteindelijk zijn hand vast. "Kom hier, dan help ik je overeind." Zei hij.

-Telefoonpost
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Let it go UTL8oxA PROFILE
Let it go UTL8oxA MAGICIAN

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimema aug 08 2016, 18:50

Aiden hielp het meisje overeind en keek haar vriendelijk aan. 'Wil je hier je verhaal doen of ga je liever naar een minder open locatie?' vroeg hij haar met een glimlach. Vervolgens ontspande Aiden en nam hij het meisje nog even in zich op. Ze leek hem wel dapper, het kost tenslotte moed om iemands aanbod om je hart te luchten te accepteren, veel mensen zouden zich terug trekken en vragen aan de ander om weg te gaan. Aiden vertelde zijn draak Akuma even telepatisch waar hij was en wat de situatie was zodat ze kon komen kijken mocht Aiden lang niet reageren. Hierna richtte Aiden zich op het meisje en luisterde naar haar verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Let it go UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Let it go UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimedi aug 09 2016, 18:41

Aiden hielp Saphira overeind. "Dankje." Mompelde ze zacht. "Wil je hier je verhaal doen of ga je liever naar een minder open locatie?" "Oh hier is goed." De jongen bleef de hele tijd glimlachen. "Ik hou van dansen daarom kom ik hier naar toe. Het help mij een beetje om mijn herinnering los te laten, maar de laatste tijd komen ze steeds meer terug. Tijdens het dansen, maar ook in mijn dromen." Saphira zuchtte even om weer verder te gaan. "Het gaat vooral om een speciale herinnering. Die ik liever vergeet." Weer stopte Saphira. Ze vond het moeilijk om hier over te praten, maar het luchtte ook een beetje op. "De herinnering waar mijn moeder mijn vader dood en mij ook probeerde te doden. Daarom heb ik die krassen. Het zijn drie littekens van de nagels van mijn moeder. Uiteindelijk liep ze door mij in haar eigen mes." Tranen welde op in de ogen van Saphira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Let it go UTL8oxA PROFILE
Let it go UTL8oxA MAGICIAN

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimedi aug 09 2016, 21:11

Aiden keek naar het meisje, het meisje had mooie ogen en je kon zien dat ze veel had meegemaakt. Aandachtig luisterde hij naar haar verhaal. Aiden zuchtte even naar haar verhaal. 'Dat is behoorlijk heftig.' zei hij beamend terwijl hij zag dat het meisje tranen in haar ogen kreeg. Voorzichtig legde Aiden zijn hand op haar boven arm, voornamelijk om haar te laten weten dat ze er niet alleen voor stond. 'Dat klinkt alsof die krassen dan een blessing en een curse zijn, aan de ene kant zijn het herinneringen, maar aan de andere kant dragen ze ook een negatieve ervaring. Heb ik het dan goed?' vroeg Aiden terwijl zijn ogen langzaam naar de littekens gleden. Vervolgens keek Aiden zorgzaam naar het meiske en vroeg: 'Zou je me willen vertellen hoe jij en je ouders in zo een situatie terecht zijn gekomen?'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Let it go UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Let it go UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimewo aug 10 2016, 16:21

"Dat is behoorlijk heftig." Zei Aiden tegen Saphira en hij legde zijn hand op haar bovenarm. "Dat klinkt alsof die krassen dan een blessing en een curse zijn, aan de ene kant zijn het herinneringen, maar aan de andere kant dragen ze ook een negatieve ervaring. Heb ik het dan goed?" "Zo zou je het kunnen zien." Saphira mocht deze jongen wel. Hij was zorgzaam en behandelde haar met respect. Was hij zo naar iedereen of nu omdat ze in deze situatie zat? Ach wat maakte dat uit. "Zou je me willen vertellen hoe jij en je ouders in zo een situatie terecht zijn gekomen?" "Ja ik denk het wel." Even nam Saphira pauze om na te denken. "Ik weet niet goed wat haar reden was, maar nadat ze heel lang heel ziek is geweest werd ze steeds negatiever. Ik had aan mijn tante gevraagd voor ik naar deze school ging waarom ze eigenlijk negatief deed. De reden was dat ze niet meer vruchtbaar kon worden. Ik heb die reden nooit echt gelooft. Er zijn vast veel verschillende manieren om toch voor mij een broertje en zusje te krijgen. En dan zou ze mij nooit hebben gekregen." "Als ik wil vragen wat de reden echt is moet ik dood gaan." Saphira was niet serieus, maar ze probeerde ook niet grappig te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Let it go UTL8oxA PROFILE
Let it go UTL8oxA MAGICIAN

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimewo aug 10 2016, 17:31

"Zo zou je het kunnen zien." zei het meisje. Aiden knikte beleeft en luisterde aandachtig toen ze haar verhaal begon te vertellen. De moeder van het meisje wat lang ziek geweest waarna ze niet meer zo vrolijk was, Aiden vroeg zich af welke ziekte, dat zou hij haar straks nog wel vragen. Ook hoorde hij dat het meisje het idee had dat er een andere reden voor de transformatie was, een die achterhouden werd. 'Hé wat lastig allemaal zeg. Vervelend dat je de reden voor de verandering van de gemoedstoestand nog niet weet. Er zijn toch vast manieren om met de zielen van mensen die er niet meer zijn te praten?' zei Aiden waarna hij naar haar antwoord luisterde. 'Trouwens wat is je naam als ik vragen mag?' vroeg hij. Hij had zich al voorgesteld, maar hij had de naam van het meisje nog niet gehoord. Vervolgens vroeg Aiden: 'Weet je wat de naam van de ziekte die je moeder had was?'.

Het meisje leek Aiden wel aardig, hij zou haar graag een knuffel geven soms hadden mensen een knuffel nodig, maar hij wist niet of dit al gepast was dus hield nog even wat afstand. Ook vroeg hij zich af of het meisje graag een broer en/of zus zou willen hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Let it go UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Let it go UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimedo aug 11 2016, 07:55

Aiden vond alles voor Saphira heftig. Ze glimlachte. Hij was iemand die haar begreep. "Ja misschien, maar daar heb ik geen zin in. Al geeft dat antwoorden op mijn vragen. Als ik het ooit zou kunnen doen doe ik het al ik ouder ben." Zei Saphira op de vraag van Aiden. Nou ja misschien was die niet echt voor haar bedoelt. "Trouwens wat is je naam als ik vragen mag?" "Oh sorry ik was mezelf helemaal vergeten voor te stellen." Saphira glimlachte. "Ik ben Saphira Borstad, zit nu in mijn derde jaar. Officeel heet ik eigenlijk Saphira Orloska, maar vergeet dat maar. Ik kreeg de achternaam van mijn moeder inplaats van mijn vader. Nu wil ik liever de achternaam van mijn vader hebben." Antwoordde Saphira op de eerste vraag van Aiden. "Geen idee is mij nooit echt vertelt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Let it go UTL8oxA PROFILE
Let it go UTL8oxA MAGICIAN

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimedo aug 11 2016, 09:40

Aiden zag het meisje glimlachen na zijn half rethorische vraag, dit was een goed teken. Toen gaf ze aan dat ze eigenlijk niet naar iemand toe wou gaan om antwoorden te krijgen op haar vraag. 'Kan ik me voorstellen, mijn vader zei altijd dat sommige dingen beter onbekend kunnen blijven, mogelijk is dit momenteel ook zo iets.' had Aiden gereageerd. Het meisje had zich vervolgens voorgesteld als Saphira Borstad, derde jaars. Toen gaf ze aan dat ze eigenlijk haar moeder der achternaam had, maar dat ze zich fijner voelde met haar vader zijn achternaam, Begrijpelijk, dacht Aiden. 'Mooie naam.' zei Aiden. Vervolgens liet Saphira weten dat ze de naam van de ziekte ook niet wist. Inmiddels leek Saphira weer wat opgeluchter dus Aiden besloot om iets vrolijker te doen. 'Ik vind het heel knap dat je zo open bent Saphira, dat vereist kracht, moed en vertrouwen wat niet veel mensen meer hebben, dus daar heb ik veel respect voor.' zei Aiden. Het klonk misschien wat oudbollig, maar Aiden voelde zich soms ook erg oud. dat was vast een gevoel wat Saphira herkende, hoe meer je mee draagt hoe ouder je mentaal bent tenslotte.

Saphira kwam hier om te dansen had ze verteld, daar kon Aiden wel wat mee, hij kon zelf tenslotte ook dansen.
Aiden ontspande stak zijn hand uit, glimlachte half lief en half omdat die zich ietwat ongemakkelijk voelde bij zijn huidige actie en vroeg Saphira toen ten dans. Hij wist niet wat voor reactie hij zou krijgen, maar hij liet wel merken dat hij had geluisterd. Zijn ogen keken speels, maar nogsteeds zorgzaam.

Ergens was hij blij dat Saphira hem nog niet naar zijn verleden had gevraagd, anders kreeg ze mogelijk het gevoel dat hij een stapje hoger probeerde te staan, terwijl hij wist dat hij veel geluk had gehad na de dood van zijn eigen ouders. Verzonk Aiden even in gedachten Maar zodra Saphira haar stem klonk was Aiden meteen weer bij de mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Let it go UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Let it go UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimedo aug 11 2016, 10:55

"Ik vind het heel knap dat je zo open bent Saphira, dat vereist kracht, moed en vertrouwen wat niet veel mensen meer hebben, dus daar heb ik veel respect voor." "Dankje." Zei Saphira glimlachend. Komt ook omdat jij heel aardig bent, dacht ze erachter aan. Misschien vraag ik wel om zijn verleden, maar misschien ook niet. Saphira zou niet zo snel aan andere mensen hun verhaal vragen. Zeker niet als ze oudere waren als haar. Als Aiden er zelf aan begon zou ze hem niet stoppen. Saphira was in gedachten verzonken toen Aiden zijn hand uit stak en Saphira ten dans vroeg. Saphira keek op. "Ja is goed." Saphira twijfelde geen moment en pakte zijn hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Let it go UTL8oxA PROFILE
Let it go UTL8oxA MAGICIAN

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimedo aug 11 2016, 12:24

Aiden had een twinkeling in zijn ogen toen Saphira zijn vraag om te dansen accepteerde waarna hij een spreuk sprak die ervoor zorgde dat de speakers van de gymzaal een stuk muziek begonnen te spelen. Daarna trok hij Saphira naar zich toe en zette Aiden een Salsa dans in. Hij voelde wel of Saphira mee kon, en zo niet dan zou hij haar begeleiden, maar hij het het idee dat het Saphira goed af ging. Met veel plezier danste hij samen met haar. Tijdens de dans sprak hij nog een spreuk waardoor de licht installatie van de gymzaal tot leven kwam. Aiden vond het gezellig en dat was te merken.

Aiden zijn oude mentoren hadden het belangrijk gevonden dat Aiden leerde dansen zodat hij discipline kreeg, in balans kwam en vloeiend kon bewegen. Hierdoor wist Aiden nu veel verschillende dansen en kon hij soepel bewegen. Hij lachte vriendelijk naar Saphira, het was leuk weer eens een dans partner te hebben vond Aiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Let it go UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Let it go UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimedo aug 11 2016, 18:15

Aiden zorgde ervoor met een spreuk dat er muziek uit de speakers kwam. Hij trok Saphira naar zich toe en begon de salsa te dansen. Saphira vond het prima, deze dans was de eerste dansstijl die ze leerde. Saphira kreeg plezier van het dansen. Aiden sprak nog een spreuk uit en de licht installatie aan ging. Het was eigenlijk best lang geleden dat Saphira gedanst had met iemand anders. Ook was het lang geleden dat ze de salsa gedanst had. Dat kon je wel merken. Aiden lachte naar Saphira en Saphira zette ook een glimlach op haar gezicht. Eigenlijk vond ze het wel fijn om een dans partner te hebben. In je eentje was het zo saai. Ook kon je van andere mensen weer leren. Ze moest eigen wel aan Aiden die spreuken vragen. Saphira danste als ze een melodie in haar hoofd had wat soms moeilijk maakte om na te denken. Als je een spreuk daarvoor hebt dan was dat veel makkelijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Let it go UTL8oxA PROFILE
Let it go UTL8oxA MAGICIAN

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimedo aug 11 2016, 19:07

Aiden en Saphira waren flink aan het dansen en de energie in de gymzaal werd steeds prettiger en vrolijker. Aiden was zich er bewust van geworden dat er een paar leerlingen de gymzaal binnen waren gekomen en begon daardoor de dans wat uitbundiger te doen de wanden van de kamer had hij verduisterd zodat hij en Saphira zich konden verliezen in de dans en niet naar die lelijke stenen muren hoefde te kijken. Aiden vroeg zich af of Saphira ook door had dat er mensen aan het kijken waren, maar hij had geen zin om dit te vragen. Wel merkte hij dat Saphira ook steeds energieker werd en ze leek ook van de dans te genieten. Saphira was een goede dans partner, hoewel ze in het begin misschien iets stugger danste ging het al een heel stuk beter, het was te merken dat ze vroeger ook veel salsa had gedanst. Iedere keer als Aiden en Saphira dicht langs elkaar af bewogen rook hij iets wat wel iets weg had van parfum of shampoo, hij wist het niet echt, maar het rook erg lekker. Hij dacht even aan hoe hij Saphira had aangetroffen in de gymzaal en was blij dat er nu een vrolijke glimlach op haar gezicht stond. Toen de twee weer dicht langs elkaar af gingen fluisterde Aiden: 'Je danst geweldig goed' en de eerst daarop volgende fluisterde hij 'Er hangt ook een zeer aangename geur om je heen, wat is dat?'. Lachend en vol plezier danste hij met Saphira, helaas hoorde hij dat het nummer bijna ten einde was, die 15 minuten waren snel gegaan zeg. Hij maakte zich klaar voor het einde en zag dat Saphira dit merkte en er op in speelde. Bij de eerst volgende passage liet hij Saphira in zijn armen achterover vallen/buigen en fluisterde hij een spreuk waardoor de lampen de laatst paar maten met de muziek mee veranderde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Let it go UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Let it go UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimema aug 15 2016, 16:53

"Je danst geweldig goed." Fluisterde Aiden toen ze langs elkaar kwamen. "Dankje." "Er hangt ook een zeer aangename geur om je heen, wat is dat?" "Mijn shampoo? Ik heb mijn haren pas gewassen dus dat kan." Fluisterde Saphira terug. Het einde kwam eraan en Saphira ging met Aiden mee. Aiden liet Saphira achterover vallen en de jongen verluisterde een spreuk. De lampen gingen met de muziek mee. Saphira genoot van alles. Zeker van het dansen. Aiden was haar eerste danspartner na de dood van haar moeder en vader. Hij was ook een van de enigste die Saphira begreep. Saphira kende hem net, maar vond hem wel aardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Let it go UTL8oxA PROFILE
Let it go UTL8oxA MAGICIAN

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimema aug 15 2016, 18:29

Aiden had pret in zijn ogen en toen de dans klaar was hield hij Saphira haar hand vast voor een buiging. Hij hoorde wat mensen in het publiek dingen zoals 'Is dat daar paladin Youkai?' en 'Wie is dat meisje bij paladin Youkai?' fluisteren. Aiden gaf er even geen aandacht aan. Hij was misschien wel wat bekender dan de gemiddelde, maar hij bleef ook maar gewoon een magiër, en hij had net de dans van zijn leven gehad. Aiden vond Saphira wel een leuke meid en hij hoopte dat ze tijdens de dans niet teveel aan haar overleden ouders had gedacht. Na de buiging trok hij Saphira zachtjes naar hem toe en gaf hij haar een knuffel. Het was een lieve meid en hij wou laten merken dat ze terecht kon bij hem voor steun, afleiding en gewoon een gezellige tijd. Hopelijk vond ze het niet erg. Aiden zelf vond het ook wel leuk om weer eens met iemand dingen te gaan ondernemen. Hij had genoeg mensen op school die dat wel leuk vonden, maar de meeste relaties waren zeer oppervlakkig, misschien kreeg hij met Saphira wel een diepere vriendschap, of meer. Hij wist het niet, maar hij zou er ook nog geen streep door zetten. Toen het publiek begon te klappen voor de performance van Saphira en Aiden dankte het publiek en vroeg toen aan Saphira of ze nog een dans wou, of of dat ze liever iets anders ging doen? Misschien zelfs wel wat alleen tijd? Aiden zou sowieso nog proberen om een etentje of iets in te plannen, hij wou Saphira graag beter leren kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Let it go UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Let it go UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimedi aug 16 2016, 10:12

Saphira voelde dat Aiden haar hand nog vast hield. Samen met Aiden maakte ze een buiging. Het publiek zei nog van alles, maar Saphira negeerde ze. Na de buiging werd ze door Aiden in een knuffel getrokken. Even schrok Saphira, maar ze herstelde zich snel en gaf een knuffel terug. Saphira wilde Aiden wel als haar vriend tellen. Alleen wist ze niet wat Aiden ervan vond. Toen het publiek begon te klappen bedankte Aiden het publiek. Saphira zei niks en stond wat meer naar achteren. Ze hield niet zo van heel veel aandacht. Aiden vroeg aan Saphira of ze nog een dans wou. Saphira moest over die vraag wel even nadenken. Ja ze wou nog wel dansen, maar kon ze wel langer haar masker afhouden. Saphira vertelde aan hem dat ze nog wel een keer een dans wilde doen. Ze hoopte dat Aiden haar niet had zien twijfelen. Anders vroeg hij misschien erna. Saphira vertelde liever niet dat ze haar masker had afgedaan bij hem, maar tegelijk wilde ze het wel vertellen dan zou hij nog beter begrijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Let it go UTL8oxA PROFILE
Let it go UTL8oxA MAGICIAN

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimedi aug 16 2016, 12:09

Aiden zag dat Saphira even schrok van zijn knuffel, krabbelde toen achter zijn oor en zei toen: 'Sorry als dat te snel was. Ik denk dat ik je gewoon wou laten weten dat ik je aanwezigheid apprecieer.'. Saphira zei dat ze nog wel wou dansen dus Aiden vroeg haar om een stijl te noemen, mocht het een stijl zijn die Aiden nog niet goed kon dan vond Saphira het vast niet erg om hem te begeleiden. Hij keek haar met zijn kalme blauwen ogen aan. Aiden had Saphira wel even zien twijfelen maar besloot hier niet naar te vragen, mocht ze erover praten dan vertrouwde hij erop dat ze dit wel zou doen op een moment dat ze daar klaar voor was. Aiden keek nog even naar het publiek wat inmiddels aan het roepen was voor een encore, met een gebaar zorgde hij ervoor het publiek stil was. Toen keek hij weer naar Saphira, Eigenlijk was het wel een mooi meisje, ze was lief geweest, kon goed dansen, en leek erg eerlijk, maar Aiden besloot dit nog niet te zeggen aangezien ze elkaar nog geen uur kende, en hij ook geen flauw idee had of zij hem ook wel zag zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Let it go UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Let it go UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimedi aug 16 2016, 15:17

"Welke stijlen kan je allemaal? Ik kan ballet, ballroom, Hip-hop en nog veel meer." Saphira wilde graag weten welke stijlen Aiden kon. Saphira was iemand die andere mensen liet kiezen wat zij leuk vonden ook al haatte Saphira de dingen soms ze zou het alleen nooit toegeven dat ze het niet leuk vond. Ook bij dansen wou ze niet leiden, een man hoort bij een dans te leiden. Saphira hield van dansen en ook de dingen die daar bij hoorde. Ze wilde meer met Aiden dansen. Hij was een goede danser en een leuke partner. Saphira dacht terug in het verleden. Ze herinnerende zich de keer dat ze  samen met haar vader voor de eerste keer ballroom ging dansen. Haar moeder die lachend langs de kant stond en haar vader die haar hielp met de passen. Dat was weer zo’n 10 jaar geleden of misschien wel meer. Saphira wilde er niet aan denken. Ze zuchtte en keek naar benden. Ze wou aan Aiden zeggen hoe fijn ze zijn steun vond, maar ze durfde het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Let it go UTL8oxA PROFILE
Let it go UTL8oxA MAGICIAN

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimedi aug 16 2016, 16:08

Saphira vroeg welke stijlen Aiden kon waarop Aiden begon te vertellen: 'Hmm ik heb veel Salsa, Tango, Stijl en hiphop gedanst. ballroom heb ik wel wat ervaring mee maar ben ik nooit in doorgegaan. Streetdance en breakdance heb ik ook veel gedaan, en ballet ben ik nooit echt mee door gedaan omdat ik het te lastig vond.'. Vervolgens zei Aiden dat hij het liefste Tango, Stijl of Street dance wou doen. Aiden zag Saphira even naar beneden kijken, ze leek even minder vrolijk dus zachtjes zetten Aiden zijn hand tegen haar kin aan en duwde haar hoofd zachtjes weer om hoog zodat ze naar zijn glimlach keek. Hij zou haar verder niks vertellen, dit was een gevecht dat Saphira zelf aan moest gaan, Aiden kon alleen support spelen. De demonen hadden hem geleerd dat het soms beter is om iemand zijn eigen obstakels te laten overwinnen, hoe lastig het soms ook was. Aiden knipte in zijn vingers waarna de gymzaal leek op een donker bos, met het dans vlak als een lichtgevend meer, vervolgens liet hij de speakers natuurgeluiden afspelen. Dit was wel een mooie setting, hopelijk zou dit Saphira afleiden zodat ze niet meer aan het verleden dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Let it go UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Let it go UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimedi aug 16 2016, 16:44

“Hmm ik heb veel Salsa, Tango, Stijl en hiphop gedanst. ballroom heb ik wel wat ervaring mee maar ben ik nooit in doorgegaan. Streetdance en breakdance heb ik ook veel gedaan, en ballet ben ik nooit echt mee door gedaan omdat ik het te lastig vond.” Vertelde Aiden. Hij zei ook dat hij liever Tango, stijl of streetdance deed. Aiden duwde het hoofd van Saphira omhoog. Saphira keek naar de glimlach van Aiden. Aiden knipte in zijn vingers en de gymzaal leek op een donker bos. Het dans vlak was een lichtgevend meer. Saphira keek rond en glimlachte. Ze hield van bossen. Aiden liet de speakers natuurgeluiden afspelen. Saphira was sprakeloos, het was meer als mooi. "Tango is goed, maar als jij iets anders wilt is dat ook goed natuurlijk." Saphira keek nog een keer rond. "De setting is leuk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Let it go UTL8oxA PROFILE
Let it go UTL8oxA MAGICIAN

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimedi aug 16 2016, 17:25

Saphira zei dat Tango goed was, waarna Aiden een Tango nummer toevoegde over de natuur geluiden. Door de geluidsmuur hadden Saphira en Aiden geen last van het publiek, en door de boom projectie om hen heen was het publiek ook niet echt zichtbaar. Aiden kon zijn lach niet van zijn gezicht af halen toen Saphira zei dat de setting leuk was. Zo te zien was hij dus op het goede pad met haar opnieuw afleiden. Hij sloeg een arm om Saphira haar onder rug, en pakte met de andere hand haar hand vast waarna Aiden de dans inzetten op het moment dat de muziek begon. Hij vond het heerlijk om met Saphira te dansen. Ze deed het goed, ze bewoog als water, aanpassend op de stappen van Aiden. Aiden wist zeker dat het er weer spectaculair uit zag en riep mentaal naar Akuma zijn draakje, dat ze maar eens moest komen kijken. Ondertussen danste Aiden en Saphira de sterren van de hemel. Zo hier en daar kon je in het illusie bos ook een vallende ster zien. Deze illusie magie kende Aiden door en door waardoor het hem nauwelijk energie koste. Een paar minuten later zag hij Akuma binnen vliegen en vervolgens rustig in een van de schaduw plekjes gaan zitten kijken. 'Mooi!' zei ze mentaal terug naar Aiden. Die even niet verwachten dat er een stem in zijn hoofd terug zou praten waardoor hij een stap miste en bijna uit de maat viel. 'Oeps, sorry, had even een afwezig momentje.' fluisterde hij naar Saphira, gelukkig zag ze er niet echt geïrriteerd uit, maar schijn kon bedriegen, Aiden hoopte dat het Saphira inderdaad niet veel uit had gemaakt, hij had tenslotte maar een pas gemist en daarna niks meer. Hij had wel het gevoel dat Saphira het naar haar zin had, gelukkig maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Let it go UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Let it go UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimedi aug 16 2016, 18:28

Aiden sloeg een arm om de onder rug van Saphira en met zijn andere hand pakte hij de hand van Saphira vast. Toen Aiden startte liet Saphira zich makkelijk meegaan. Soms zag je een vallend ster. Aiden miste een stap en viel bijna uit de maat. "Oeps, sorry, had even een afwezig momentje." Fluisterde Aiden tegen Saphira. Saphira moest lachen. "Overkomt mij ook soms." Saphira hoopte dat Aiden niet teleurgesteld was. Iedereen maakte wel een fout. Hoe groot ze ook zijn. Soms kon je er niks aan doen. Je moet dan nooit boos worden. Advies geven kan, maar afkraken niet. Saphira liet zich helemaal los. Dansen koste soms best veel energie, maar als Saphira danste dat voelde zich nooit moe. Pas als Saphira helemaal klaar was met dansen kon ze voelen hoe moe ze was. Ze hoopte dat Aiden net als haar het naar zijn zin had. Saphira was helemaal verdiep in de dans dat ze niet echt dacht aan haar ouders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Let it go UTL8oxA PROFILE
Let it go UTL8oxA MAGICIAN

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimedi aug 16 2016, 21:31

Aiden zuchtte even van opluchting toen Saphira zei dat het niet uit maakte, vervolgens danste hij vrolijk verder met haar. 'Ik vind het echt leuk om met je te dansen, je bent er echt een kei in.' zei Aiden tijdens het dansen. Bij een van de passages kwam zijn gezicht dicht bij dat van Saphira en keek hij haar diep in haar ogen aan terwijl hij door danste. In de ogen van Saphira zag hij een mooi lichtspel. Dit gaf aan dat Saphira het naar haar zin had, dat vond Aiden fijn om te weten. Het nummer klonk goed en Saphira bewoog heel mooi met de muziek mee. Aiden was erg van haar onder de indruk. Het meiske was waarschijnlijk jonger dan dat hij zelf was, maar hij kon zien dat ze wel skilled was. Toen hij haar zag glimlachen sloeg zijn hart een beat over.

'Shit!' dacht hij in zichzelf. 'Zou het kunnen dat ik uhm, verliefd ben?' vroeg hij telepatisch aan Akuma. Vervolgens beantwoordde Aiden de vraag zelf: 'Hmm ik ken der nog maar net, weet nog bijna niks over wie ze eigenlijk is, maar I suppose it could be...'.

// OOC als je wil mag je de dans in jou post tot slot brengen, of je kan dat door mij laten doen Razz ik zie het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Let it go UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Let it go UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitimewo aug 17 2016, 13:31

"Ik vind het echt leuk om met je te dansen, je bent er echt een kei in." Saphira bloosde bij de opmerking van Aiden, maar bleef wel glimlachen. "Ik heb heel hard getraind." Saphira wou er achteraan zeggen, ook toen mijn moeder ziek was, maar ze hield zich in. Ze moest het los laten. Wat geweest is is geweest. Je kon het niet terug draaien. "Maar jij kan ook goed dansen. Door jou kan ik nog beter dansen hoor." Vertelde Saphira de jongen. Toen ze hem zag glimlachen moest ze vanzelf ook glimlachen. Saphira sloot even haar ogen, maar deed ze weer langzaam open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Let it go UTL8oxA PROFILE
Let it go UTL8oxA MAGICIAN

Let it go Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Let it go

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Gymnasium-