PortalIndexThey say all teenagers scare the living shit out of me HpD5UwnThey say all teenagers scare the living shit out of me 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 They say all teenagers scare the living shit out of me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jess

Jess

They say all teenagers scare the living shit out of me UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 135
Points : 10
They say all teenagers scare the living shit out of me UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth - fire
Klas: -
Partner: Girls love girls and boys

They say all teenagers scare the living shit out of me Empty
BerichtOnderwerp: They say all teenagers scare the living shit out of me   They say all teenagers scare the living shit out of me Icon_minitimedo mei 26 2016, 18:50

jess 'jesse' abbot
Eerlijk gezegd was Jesse in een zeer vrolijke bui. Ze had met Melina afgesproken, en dat was ook al een hele tijd geleden. Ze had het meisje toen in de bibliotheek ontmoet, en ze konden eigenlijk wel goed opschieten met elkaar. Ze waren een gezellig duo brunettes, en Jess had aan haar voorgesteld om samen af te spreken bij de waterval om samen te komen, omdat ze elkaars pad niet echt vaak kruisten. De ochtend was Jess dus ook vrolijk opgestaan, en had ze nagedacht. De meiden hadden tegen de middag afgesproken aan de waterval, en Jess had gezegd dat ze wel wat spullen zou meenemen zodat ze een picknick konden houden. Ook had het meisje gezegd dat Mel haar bikini mee moest nemen. Het zou gezellig worden, daar was de brunette met de redelijk donkere huid het over eens met zichzelf en met haar vermoeden. Hoe was ze opgestaan? Wel, ze had het deken van zich af geslagen. Ze had zich van haar matras af geveerd, was op haar voeten beland met een big ass grin en had zich vervolgens - luid geeuwen en kreunend - uitgestrekt om wakker te worden. Tijd voor kleren! Ze had haar pyjama blouse uit getrokken en aan de kant gesmeten. Haar pyjama broek schoot ook uit, en ze keek gauw even in de spiegel terwijl ze - in enkel een onderbroek - door haar kamer liep en in haar kast begon te zoeken naar een bikini die leuk was. Ze had nu eens echt geen probleem met halfnaakt rondlopen. Ze deelde toch geen kamer, en zowel zou ze het waarschijnlijk nog doen. Ze had weinig vrouwelijke vormen, haar borstkas was redelijk plat en buiten dat ze een mooie buik had was er weinig indrukwekkend te zien aan het meisje. Ze vond uiteindelijk ook een bikini. Een effen zwarte, maar het stond haar, het paste bij haar huid ook. Maar oké, zwart stond bij alles wel. In een tas gooide ze een sport BH, een onderbroek en een kam. Ook enkele elastiekjes. Ze herdeed haar staartje en trok een short en een topje aan. Haar grijze topje, haar geliefde, grijze topje. Met nog steeds een grote lach ging ze haar tanden poetsen en zich opfrissen, want zeg nou zelf, je wou de ochtend toch wel van je afspoelen voor je wegging, niet?

Ze trok de lade van haar andere kast open. Een grijns groeide op haar gezicht. Ze trok enkele zakken snoep uit de lade en gooide ze bij in haar net. Een fles cola, een fles water en een fles Fanta volgden. Hetzelfde gold voor nog eten. Ze had sandwichen bij, met choco, met kaas, mes ham. Ze had zich goed voorbereid. Ze wou er echt een leuke dag van maken. Ze stak ook een laken in de tas, zodat zij en Mel ergens op konden zitten. Zo'n typisch gevakt laken. Ze misten enkel nog een rieten mandje om het ideale picknick gevoel te krijgen. Jess duwde enkele bekertjes bij in het net en zwierde het toen over haar schouder heen. Ze schoot haar voeten in een paar slippers en begon naar beneden te lopen. Ze hield van het weekend. Dear weekend I love you. Ze hoorde het veel mensen zeggen op school, dat zinnetje.

Toen ze aankwam bij de waterval was het ongeveer tien voor twaalf. Ze was een deuntje aan het neuriën (teenagers van My Chemical Romance, want ze vond het passen bij de school) en zette haar net neer. Ze zette een zonnebril op haar neus en zocht in haar tas naar een busje zonnebrand. De brunette smeerde haar armen, benen, schouders en gezicht in en vouwde vervolgens het laken open. Ze verplaatste het net naar het midden van het laken. "Perfect!" zei ze opgetogen, waarna ze zich op het laken legde. Nu was het enkel nog wachten tot Melina kwam.

OOC: Melinaaaaa  :smuch:
©️ darren criss
Terug naar boven Ga naar beneden
Melina
.
.
Melina

They say all teenagers scare the living shit out of me UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 222
Points : 6
They say all teenagers scare the living shit out of me UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (main) Vuur (Sub)
Klas: Mr. Savador
Partner: If I just lay here, Would you lie with me, And just forget the world

They say all teenagers scare the living shit out of me Empty
BerichtOnderwerp: Re: They say all teenagers scare the living shit out of me   They say all teenagers scare the living shit out of me Icon_minitimevr mei 27 2016, 18:12

Met het gevoel dat ze de wereld aankon was Melina deze ochtend wakker geworden. Ze was altijd al wel happy-go-lucky maar vandaag voelde ze zich nog beter dan normaal. Ze had een goede nachtrust te pakken gehad, de zon scheen vrolijk en de temperatuur liep ook al lekker op. Daarnaast had ze vandaag ook afgesproken met Jesse. De eerste keer dat ze het andere meisje had gezien, was in de bibliotheek geweest. Ze klikten goed maar jammer genoeg was het daarna iets minder geworden door hun drukke school leven. Ze hadden elkaar dan zo nu en dan wel even snel in de gangen gezien maar echt afspreken hadden ze niet gedaan. Tot nu toe dan. Dit was de eerste keer dat ze echt tijd zouden hebben om te praten en te zonnen en blijkbaar ook te zwemmen. Jesse had haar gezegd om rond de middag bij de waterval te zijn; met een bikini. Ook had de andere brunette haar gezegd dat ze wel wat spulletjes mee zou nemen. Maar dat weerhield de brunette met de groengekleurde ogen er niet van om zelf ook iets mee te nemen. Haar tas pakte ze eerst; ze gooide er schoon ondergoed in en een wit met roze gekleurde bh. Daarnaast propte ze er een badhanddoek met daarop een bloemenprint. Met die spullen in haar tas, gooide ze er nog een klein zakje dropmix bij. Hiermee was haar grijs met roze schoudertasje propvol. Het was dan ook geen grote tas en erg veel kon er niet in; maar het was voor vandaag groot genoeg. Nu nog zelf een bikini en kleren aan. Neuriënd trok het meisje haar kast open en hurkte neer. Ze moest even goed zoeken want het was al weer even geleden dat ze een bikini had gedragen, maar ze vond er een paar. Ze bekeek ze kort en besloot toen om te gaan voor de effen blauwe. Het was er eentje waarvan je de schouderbandjes op verschillende manieren vast zou kunnen maken, zodat het en beetje leek alsof het een strapless bikini was. Melina had maar één paar dat echt strapless was, al droeg ze deze enkel als ze zeker wist dat ze alleen maar ging zonnen. Andere activiteiten zoals zwemmen waren in die bikini voor haar niet weggelegd, omdat het bovenstuk het een leuke hobby vond om af te glijden. Die bikini tezamen met de ander die ze niet zou dragen legde ze terug in de kast. De blauwe bikini legde ze op haar bed. Na dit gedaan te hebben liep ze terug naar de kast en pakte daaruit een paar zwarte sandalen, een korte spijkerbroek en een grijs met roze T-shirt met korte mouwen. Deze kleren hing ze over haar eigen arm, pakte daarna ook haar bikini erbij en een kleine handdoek. Met de kledingstukken plus de handdoek in hand liep ze naar de gezamenlijke badkamer. Het was er nog erg rustig, op een paar andere meiden na. Vrolijk glimlachte ze naar de personen die er waren om dan rustig door te lopen naar een douchehokje. Aan haar voeten zaten momenteel twee badslippers, dit om meer grip te hebben op de natte; gladde vloer maar ook omdat het hygiënischer was. Na zich te hebben uitgekleed, haar pyjama gooide ze op het kleine bankje in het hokje, friste ze zich op. Het water maakte haar meteen wakkerder en ze voelde zich er ook beter door. Lekker schoon. Met het kleine handdoekje wat ze mee had droogde Melina zich af waarna ze haar bikini aantrok met daarover heen de korte broek en het T-shirtje. Haar natte badslippers piepte tijdens het lopen op de vloer. Eenmaal weer uit het hokje en terug in de gezamenlijke badkamer zelf droogde ze ook de slippers wat af. Zo maakte ze niet alles nat en werden de slippers ietsjes minder vuil. Na dit gedaan te hebben liep de jonge meid terug naar haar kamer waar ze de badslippers verwisselde voor de zwarte sandalen. De kleine, overvolle tas griste ze van de grond en hing deze met een vrolijke zwaai over haar schouder. Ze had er zin in.

Ze wierp één blik op haar puberale wolf, die haar zachtjes kwispelend en met puppy ogen aankeek. Fen lag op de grond, kop op zijn poten. Ze stond er eerlijk gezegd versteld van dat het dier niet luid piepend en blaffend om haar heen dartelde. Normaal gesproken was dat iets wat hij graag deed; net alsof hij wilde zeggen: “Hey! Vergeet mij niet, ik wil ook mee!” Een tedere glimlach sierde haar lippen en ze riep het dier bij. Ze zou hem lekker mee nar buiten nemen. De hele tijd in haar kamertje zitten, was niets voor het dier. Als een straaljager schoot de grijze wolf op haar af, riem half meeslepend via zijn bek. Zachtjes grinnikend deed ze de riem om en liep haar kamer uit. De deur viel met een zachte klik in het slot.
 
Met een halve hups in haar pas liep Melina, met Fen aan haar zijde, door het grote kasteel naar buiten. Haar schoudertasje bewoog vrolijk met haar mee en tikte zo nu en dan tegen haar heup aan onder het lopen. De grote dubbele deuren kwamen al snel in zicht en met een brede glimlach duwde ze de deuren open. De buitenlucht daad haar goed en de zon verwarmde haar vrijwel meteen. Al wandelend neuriede het meisje een vrolijk deuntje, een en dezelfde die haar moeder altijd aan het neuriën was, en begon zonder het zelf echt door te hebben iets sneller te lopen nadien het geluid van het kletterende water van de waterval haar oren bereikte. Een glimlach zo groot dat ze haar mondhoeken voelde trekken kwam op haar gezicht bij het zien van Jesse, die languit lag op een kleed. In het midden daarvan stond een mandje; iets wat Melina haar maag liet rammelen. Veel had ze namelijk nog niet gegeten. Een banaan en wat sinaasappelsap was hetgeen wat ze als ontbijt genomen had. De vrolijke Fen liet ze los en, na kort even bij het meisje gekeken te hebben en haar een lik over haar hand gegeven te hebben, rende het dier naar het water toe om er dan met vier poten tegelijk in te springen. Een grote plons was hoorbaar waarna het dier een drijvend takje vond om mee te spelen. Die was nog wel eventjes zoet. ‘Jesse!’ begroette Melina de andere brunette vrolijk en zachtjes lachend. Ze liet zich op het geruite kleed neerzakken en schopte haar zandalen uit. Ze keek op haar horloge en zag dat het vijf over twaalf was. Mooie tijd. Met een contente uitademing liet ze zichzelf ook op het kleed vallen. ‘Hoe is het met je?’ Klonk Melina haar opgewekte vragende stem. ‘Oh!’ bracht ze uit en ze ging weer recht zitten om vervolgens haar tas af te doen en het zakje snoep eruit te halen. ‘Ik heb ook nog iets meegenomen. Het is een klein zakje dropmix.’ De tas legde ze naast haar neer en het zakje snoep zette ze bij het mandje neer. ‘Ik wilde zelf ook iets meenemen. Kon het niet laten, sorry.’ Grinnikte ze zachtjes, half schuldig. Ze had het stom van zichzelf gevonden als ze helemaal niets had meegenomen, ook al had Jess gezegd dat ze alles mee zou nemen. Het meisje met de groene ogen keek kort, half fronsend, naar haar nog vrij bleke armen en benen en pakte toen een klein flesje zonnebrand uit haar tas. Ze was het bijna vergeten mee te nemen, maar had het op het laatste moment toch nog van heer nachtkastje gegrist. Ze zat nog in haar short en T-shirtje dus het enige wat ze nu smeerde waren haar blote armen, benen en haar gezicht. Haar buik en het deel van haar rug (waar ze bij kon) zou ze dan straks wel insmeren; als ze zich zou ontdoen van het shirt en de korte broek. Het flesje gooide ze klakkeloos terug in haar tas. Wederom liet ze zicht terug vallen op het kleed, ogen lichtjes samen geknepen door de felle - maar heerlijk warme - zon en met armen boven haar hoofd gevouwen. Vrolijk glimlachend keek ze het meisje die ze wel als een vriendin zag, aan. Deze dag was nu al heerlijk en het feit dat Fen koude water druppels op haar warme huid liet druppelen toen hij als zijn hyperactieve zelf (met een stok tussen zijn kaken) langs rende - waardoor het zeventienjarige meisje een verschrikt gilletje uitte - kon de pret niet drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

They say all teenagers scare the living shit out of me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Those faces..don't scare me! [Argue]
» Life's no fun without a good scare | Shia
» Guess I love living in the sin
» Living in a happy world..
» Now this is what we can call living a life [Heidi]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-