PortalIndexMann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 HpD5UwnMann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Mann gegen Mann || Master Iro

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimeza apr 16 2016, 15:28

Iro had nog geknikt op de woorden van Ro dat hij verslag uit zou brengen voor de LM een fles drank had gehaald. Maar Ronodan had niet gelogen over de werking van deze drank. Het vloeide een heerlijke warmte door zijn lichaam heen. En elk glas maakte dat zijn lichaam steeds warmer werd, maar het was ook een prettige warmte. Ronodan schonk hun inmiddels alweer lege glazen vol en zei dat hij hem iets moest bekennen. 'Ah, zoiets had ik al gedacht, maar ik heb je toch weer gevonden.' lachte Iro vrolijk en gooide zijn volle glas weer in zijn keel. Hm, dit was eens een van de weinige leuke momenten met Ro en het was gezellig, maar ook Iro begon aangeschoten te raken. Weer zetten hij zijn glas neer en grijnsde zacht schaapachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimeza apr 16 2016, 16:01

Hij begon zich langzaam te herinneren waarom hij niks meer van die avond wist waarbij hij de fles drank verkregen had. Het was een effect dat dit goedje eigen was. Het verspreidde een prettige warmte door je lichaam, maar het liet je ondertussen ook vergeten. Het kwam wel weer terug, meestal de volgende dag pas. Maar op dat moment kunnen vergeten was waar veel mensen naar snakten, en wat de inhoud van deze fles ze kon geven. In zijn aangeschoten bui liet Ronodan zijn zorgvuldig opgebouwde muren afbrokkelen. Hij gaf eerlijk toe aan Iro dat hij hem geprobeerd had te ontlopen. De man maakte er een lachend een grapje over en leegde ook zijn glas weer waarop Ronodan hun glazen weer vol begon te schenken. Maar halverwege stopte hij. 'Jareth zou het nooit hebben laten gaan als hij het had geweten. De idioot is een relatie aangegaan. Ik snap niet waarom hij zichzelf zo zou willen martelen. Zij zal sterven, en dan ben je weer alleen,' sprak hij een beetje onsamenhangend. Het was niet echt duidelijk meer waar zijn gedachten allemaal heen vlogen. Zijn hoofd draaide weer in de richting van Iro. 'Ik dacht dat als ik je niet zou zien, ik controle kon houden over mijn eigen gevoelens en ze geen eigen leven konden gaan leiden,' ging hij verder met zijn bekentenis. Hij wilde gewoon niet weer alleen achter blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimeza apr 16 2016, 17:47

Ronodan begon onsamenhangend te spreken, maar hij schonk hun glazen vol al stopte hij halverwegen. Zijn woorden waren vreemd en ze gingen over Jareth. Iro luisterde aandachtig en wachten even tot hij zijn glas weer kon pakken. 'Ja dat is het probleem waar jullie LM's mee zitten. Eigenlijk wel jammer dat je metgezel dan ook niet hun leeftijd stop gezet wordt?' zei Iro en hoorde toen wat Ronodan zei. Was dat de reden? Normaal zou hij zoiets nooit toe geven dat wist hij, maar wat voelde Ro dan? 'Maar dat hoeft niet, je kunt best zeggen wat op je hart rust. Van mij krijgen ze geen woord.' zei Iro en hij ging dichterbij Ronodan zitten. Iro zat zo dichtbij dat als hij wilde gemakkelijk zijn been op de schoot van de LM kon leggen, maar dat deed hij nog niet en nam de fles rustig van Ro over en schonk hun glazen verder in, zetten de fles weer neer en pakte zijn glas vast om hem achterover te gooien. 'Ghaa, Je hebt gewoon iemand nodig waar je tegen aan kunt praten, hangen of weet ik wat. Maar als je wilt kan je mij als klaagmuur gebruiken.' zei hij en zetten zijn nu lege glas weer op tafel. Iro begon al rode wangen te krijgen van de drank en zijn tong begon ookal aardig dik aan te voelen.

XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimezo apr 17 2016, 00:16

Ronodan keek Iro voor een moment aan met een blik die tussen schuldbewust en twijfelend lag. 'Nou eigenlijk, kunnen we dat wel,' begon hij langzaam. 'Ik bedoel, er zijn wel meerdere manieren om een leeftijd stop te zetten, anders zouden wij het ook nooit hebben kunnen doen,' ging hij verder. Hij wist dat iedereen zijn ''onsterfelijkheid'' op een andere manier verkreeg. Zijn leeftijd was stopgezet toen Reá het leven liet. Haar ziel was die opoffering geweest. Maar hij was sinds zijn gevangenname al niet meer fysiek verouderd door zijn type gevangenis. 'Maar we kunnen het niet verantwoorden, daarom doen we het niet,' ging hij verder. Er waren maar weinig mensen die zich beseften dat als je echt op zoek ging, je veel manieren kon vinden om een leeftijd stop te zetten. Maar als elke legendarische magiër zomaar mensen ging helpen daarmee konden er nare dingen gebeuren. Zij waren gebonden aan regels en verantwoordelijkheden. Het was niet te zeggen wat iemand die zijn verantwoordelijkheid niet bij zo'n rang had liggen zou doen met die macht. 'Als ik zoiets zou doen bij iemand anders dan een opvolger, dan zou de hel echt losbreken,' eindige hij.
Hij veranderde van onderwerp door Iro de reden te vertellen dat hij hem de laatste tijd zoveel ontweken had. Zijn hand had de fles losgelaten toen Iro die overnam van hen en de glazen verder vol schonk. 'Misschien,' beaamde hij de woorden van de man waarna hij ook zijn glas weer leeggoot. Bij het openen van de kamer was zijn zicht de eerste paar seconden wazig voordat hij weer scherp beeld kreeg. De drank vertroebelde hem. 'Ik wil niet opnieuw iemand kwijtraken waar ik om geef. En ik wilde die gevoelens niet de kans geven zich verder te ontwikkelen,' zei hij. Zijn blik ging van de bijna lege fles naar de laatste gloeiende kooltjes op het vuur. 'Maar je maakt het me zo verdomde moeilijk soms,' fluisterde hij erachteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimezo apr 17 2016, 01:21

Iro luisterde naar wat Ronodan vertelde. Dus ze konden wel hun geliefde ook hun leeftijd stop zetten?! Hij bleef stil en gaf soms een begrijpend "Uhu." geluidje. Wat zou het gaaf zijn als hij zijn leeftijd ook stop kon zetten??? Toen schoot hem een pagina van het boek te binnen. De letters hadden door elkaar gehusselt gestaan. Nu wist Iro waar die zogenaamde Doktor mee bezig was... Hij wilde ook zijn leeftijd stop zetten, maar leek er niet in te kunnen slagen. Iro glimlachte lichtjes, maar liet het lijken alsof het door Ronodan's woorden kwam. 'Dat geloof ik best dat je daar gerotzooi mee krijgt. Ik bedoel het is natuurlijk niet niets. Maar voor iemand als jij is dat wel handig om je aan de regels te houden. Om een voorbeeld te stellen.' zei hij en schudden zijn hoofd even voor hij hun glazen weer bij vulde. Ondanks dat ze beide losser werden nu kreeg Iro moeite om zich helder te houden. Misschien zouden ze wel op een gelijk spel eindigen? Maar de volgende woorden maakte het hem niet gemakkelijker. Iro wilde het hem nog niet zeggen, maar zijn tong was sneller op het moment dan zijn brein. 'Dat snap ik Ronodan, maar het punt is dat mijn hart ook nog aan een ander toe behoort... Daar ben ik zins kort achter gekomen en nu sta ik ook voor een moeilijke keuze...' zijn stem stierf weg en dus gooide hij snel zijn volle glas drank snel achter over en slikte de inhoud snel door. Het voelde vreemd en Iro beet op zijn onderlip. Voor alle zekerheid zetten hij zijn glas eerst neer voor hij zijn blik weer op de LM vestigde... Iro wou altijd eerlijk zijn tegen hem, maar deze keuze was al zo moeilijk. Hoe zou Ro nu gaan reageren???

(Oh ho) XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimezo apr 17 2016, 01:59

Hij wist niet zeker of hij dit Iro wel had mogen vertellen. Naar zijn idee was dit algemene kennis. Waar een wil was, was een weg. En door de geschiedenis heen hadden mensen wegen genoeg gevonden. 'Als ik een stunt als dat zou doen, dan zou ik ruzie krijgen met een paar hele sterke magiërs,' zei hij. Niet dat hij dacht dat hij ze niet aankon. In zijn dronken bui was zijn zelfbeeld nog onoverwinnelijker dan wanneer hij nuchter was. Maar het zou een groot probleem vormen. Vanuit zijn ooghoeken keek hij naar Iro toen de man met een eigen bekentenis kwam. Hij bleef stil na die woorden. Het vuur was uit nu. Zelfs de kooltjes gloeide niet meer. Uiteindelijk stond hij op en greep de fles van tafel die nog maar drie slokken bevatte. 'Ik neem het je niet kwalijk,' begon hij zacht. 'Ik zou in jou positie waarschijnlijk voor een relatie kiezen die minder moeilijkheden bevat,' ging hij verder terwijl hij naar het balkon van Angani liep. Hij dronk de laatste paar slokken uit de fles en zette hem zachtjes neer op de stenen balustrade van het balkon. Leunend op zijn onderarmen bleef hij naar buiten staren. De wind was terug gekeerd tot een zachte bries. Ze streek langs zijn blote armen en speelde met zijn haar. 'Ik kan niet van je vragen je hele leven te vergooien,' ging hij zacht verder al was dat meer tegen zichzelf, waarschijnlijk had Iro het alleen kunnen horen als hij vlak achter hem gestaan had. Hij was wat terug houdend. Een diep verscholen angst in hem weerhield hem ervan alles los te laten en opnieuw te beginnen. Om nog maar te zwijgen over wat er de laatste keer gebeurde dat hij een klein beetje van zijn ziel had prijsgegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimezo apr 17 2016, 08:32

Iro was gek genoeg om een van de wegen in te slaan om naar onstervelijkheid te gaan zoeken. Zijn kennis daarover was nog niet zo groot, maar hij was er bereid toe. Hij had toch bijna geen familie meer. Zijn ouders had hij nooit gekent en zijn nichtje bleek ineens spoorloos? Of ze ontliep hem op aanraden van haar vader, maar dat was meer spekuleren dan het mussien waar was??? Na zijn bekentenis stond Ronodan op en liep naar het balkon. Eerst keek Iro hem na, maar stond al snel wankelend op en liep naar Ro toe. 'Dat is nu juist het probleem.' zei Iro en sloeg zijn armen weer rond de middel van de LM. 'Als ik jouw kies, krijg ik en jij gezeik met de regering van Puffoon en als ik voor de ander kies krijg ik misschien nooit meer op welke school dan ook werk of nergens meer... Dat ligt er aan wat Savador dan als ontslag mee zou kunnen geven?' zijn laatste woorden waren meer in het algemeen dan echt half vragend tegen Ro. Iro snapte er zelf ook geen snars van, maar misschien kwam het doordat Ronodan zo terughouden was geweest en was zijn liefde voor Theneras niet meer dan een bevlieging? Iro legde zijn hoofd tegen Ronodan's rug en voelde dat zijn lijf zwaarder begon te worden. De drank viel hem toch zwaarder dan gedacht, misschien dat hij dit keer weer van de LM zou verliezen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimema apr 18 2016, 00:11

De koude wind gaf hem voor een vluchtig moment een helder hoofd. Een onzichtbare warme hand die langs zijn wang streelde, een lok haar achter zijn oor streek en hem daarna weer verliet. Op die manier waarop ze hem altijd wist te vinden. Die snelle vertrouwde aanraking wanneer hij weer wist dat ze altijd met hem zou zijn. Ronodan had zijn handen plat op het koude stenen balkon gelegd. Binnen was de drank iets harder naar zijn hoofd gestegen dan hij hebben kon. Zijn ogen waren gesloten bij de fluisterende aanraking van de wind. Maar hij opende ze weer toen hij de warme armen van Iro om zijn middel voelde. Hij wilde niet verder vragen naar de ander waar Iro over sprak. Of waarom Savador hem daarvoor zou ontslaan, al had Ronodan een vermoeden welke redenen daarvoor geopperd zouden kunnen worden. Niet veel later voelde hij ook hoe Iro zijn hoofd te rustte legde tegen zijn rug. Zijn handen gleden van de balustrade af en vouwde zich om Iro's handen. Hij maakte zich los uit zijn omhelzing om zich naar hem om te kunnen draaien. 'Ik kan je niet helpen met deze beslissing,' sprak hij zacht. Hij kon Iro niet voor gaan schrijven wat hij moest doen, zelfs al zou hij dat willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimema apr 18 2016, 00:36

De lichte bries die stond voelde eigenlijk wel lekker aan, maar echt helpen deed het bij hem niet zoals bij Ronodan het geval was. De handen van Ro vouwde zich om de zijne en hij draaide zich naar Iro toe en zei dat hij hem niet bij die beslissing helpen kon. Iro was druk bezig zichzelf wakker te houden en glimlachte zacht. Met moeite kon hij zijn hoofd nog recht houden en kreeg het uit eindelijk wel voor elkaar om de man voor hem aan te kijken. 'Dat weet ik, maar ik wilde dat je het wist.' zei hij zacht en voelde zijn bewustzijn weg slippen. De drank had hem gevloerd en Iro zakte langzaam door zijn al wankele benen heen. Meer tegen Ronodan aan dan van de LM af. Hij kon nog even de warmte van Ronodan's lichaam voelen voor alles echt zwart werd. Hij dreef weg op de muziek die door zijn gedachten speelde die Ro eerder die avond had gespeeld.

XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimema apr 18 2016, 00:55

Hij wist niet eens zeker of zijn woorden Iro nog bereikte. De man scheen te vechten tegen het bewuste. Maar zelfs in het halfduister kon hij de glimlach van de man nog onderscheiden op zijn gezicht. Hij sprak zacht en leek het gevecht te verliezen. Toen hij echt begon met wankelen ving Ronodan hem op voordat hij helemaal weg was. 'Dat is genoeg drank voor een avond,' mompelde hij tegen het bewusteloze lichaam van de man. Hij zette zijn schouder net onder Iro's borstkas en tilde de man over zijn schouder. Zelf wankelde hij ook de eerste paar passen en maakte een hand los om even naar zijn hoofd te grijpen. Een glas meer en hij had er net zo bij gelegen als Iro. Ronodan schudde even kort zijn hoofd in de hoop zijn geest weer helder te maken en hij droeg Iro verder naar binnen. Hij legde Iro voorzichtig op zijn eigen bed neer. Daarna verliet hij de kamer weer om in het woonkamer gedeelte op de bank neer te vallen. Zijn blik ging naar de ring die zo af en toe een doffe glinstering afgaf als de maan achter de wolken vandaan kwam en haar licht in Angani scheen. 'Ik wou dat ik wist wat er met je gebeurd was. Het zou zo veel makkelijker zijn je te vergeten als je me liet gaan. Je bent niet daar. Niet daar. Dat maak je me niet wijs,' fluisterde hij zacht in zichzelf al waren zijn woorden voor een ander bedoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimema apr 18 2016, 02:03

Hoe graag hij ook op die laatste woorden had willen reageren was het enkel niet mogelijk geweest. Regelmatig haalde hij adem en sliep terwijl Ronodan hem op tilde en meenam. Iro voelde het geen eens, zelfs niet toen hij op bed neer werd gelegt. Zijn nacht verliep droomloos, nou ja... Enkel de muziek van de piano speelde zacht, maar verder bleven beelden uit. Iro genoot wel van de klanken.

De volgende ochtend kwam echter eigenlijk veelste vroeg. Hoewel Iro nog langer door had kunnen slapen was het zijn interne wekker die hem wakker maakte. Licht kreunend draaide hij zich om en probeerde het te negeren, maar opnieuw in slaap komen kon hij niet. Ook de geluiden die zijn oren opvingen waren harder dan normaal. Vogels die voor normale mensen op gewone hardheid floten leken in zijn toestand wel te krijsen en dan vlakbij zijn oren. Een onbekende,maar toch ook vertrouwde geur dreef zijn aangescherpte andere zintuig binnen. Meteen schrok hij wakker en kwam met een ruk omhoog waar hij meteen spijt van had. Duizelig liet hij zich weer op bed vallen. De slaapkamer herkende Iro ook niet als de zijne. nadat de duizeligheid voor een groot deel had af genomen. Werkte Iro zich toch uit bed. Zijn kleren zaten schots en scheef, maar dat trok je zo weer recht. Zijn haar zat ook aardig warrig. Maar daar maakte hij zich later maar zorgen om. Eerst even uitzoeken waar hij was? Wankelend als een pas geboren veulen strompelde Iro zwalkend naar de deuropening toe en toen hij daar even tegen de deurpost aan leunde herkende hij Angani pas weer, maar waar was zijn gastheer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimema apr 18 2016, 02:18

Hij had nog een tijdje piekerend en in zichzelf mompelend op de bank gezeten. Maar na een tijdje was hij opgestaan. Hij had in de badkamer zijn gezicht gewassen en was daarna met een aantal boeken achter zijn bureau gaan zitten. Niet dat hij verwachtte veel werk te kunnen doen. Hij was uitgeput, mentaal en fysiek. Maar zijn insomia weerhield hem ervan makkelijk in slaap te vallen, al deed de alcohol in zijn lijf nog zo hard zijn best hem toch neer te halen. Bij het licht van enkele kaarsen was Ronodan begonnen documenten voor de volgende dag op te stellen, rapporten te schrijven en zelfs oude documenten te herlezen. Hij wilde niet teveel geluid maken, wetende dat Iro in de andere kamer lag te slapen. Hij was nog een keer opgestaan voor een glas water, of om een ander boek uit zijn kast te zoeken. Hij maakte aantekeningen van boeken waar hij beter naar moest kijken op een ander moment, of van zaken die hij nader wilde onderzoeken. Hij las aantekeningen van vergaderingen terug en bereidde komende vergaderingen voor. Hij deed meer werk in die ene nacht dan hij de afgelopen week had gedaan. Maar op een gegeven moment werd de drank hem ook teveel. Met zijn hoofd liggend op zijn arm was hij in slaap gevallen. Zijn andere hand had de schrijfveer losgelaten en een lelijke inktvlek toonde waar hij halverwege de zin opgehouden was met schrijven. Zijn ademhaling was rustig en gelijkmatig. Zo was hij blijven liggen. Ergens ver weg probeerde zijn brein hem wakker te maken toen hij een geluid hoorde, maar zijn lichaam werkte niet mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimema apr 18 2016, 02:40

De zon was veel en veel te fel! Iro kneep ze bijna dicht om goed te kunnen zien. Anders was bijna de gehele ruimte van Agani wit geweest. Hij had een kater en niet zo'n zuinige ook. Die drink wedstrijd tussen hem en Ronodan was een ware aanslag op zijn lever geweest, maar het orgaan was wel nog druk doende om elk restje alcohol uit zijn bloedbaan te zuiveren, maar zou goed vermoeid zijn na dat die klus. Iro keek Agani rond en zag Ro niet op de bank liggen wat hij wel verwachten hem te vinden, maar toen zijn blik langs het bureau gleed zag hij daar een vreemde boller op liggen. Al zigzaggend kwam Iro dichterbij en kon de bobbel bij het bureau van van de tafel goed onderschijden. Ach Ronodan had nog gewerkt en Iro lag in zijn bed te slapen... Wat was er gisteren eigenlijk allemaal gebeurd? Wat Iro zich nog kon herinneren was dat hij voor de deur van de LM had gestaan. Maar verder??? Met een paar passen was hij om het bureau gelopen. Of Iro hem echt wakker moest maken wist hij niet, maar Iro besloot om het erop te wagen. 'Wakker worsen Ronodan. Het is ochtend.' zei Iro net hard genoeg om zichzelf niet te horen schreeuwen en schudden de slapende man zacht met een hand op zijn boven arm.
Maar of dat zo verstandig was?

°o*` XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimema apr 18 2016, 20:29

Ergens wist hij dat hij niet alleen in Angani was. Maar hij was nog te diep in slaap om er wakker van te worden. Maar de stem van Iro en het schudden aan zijn arm was genoeg om hem terug naar de wakkere wereld te halen. Zijn ogen schoten open en met een ruk kwam hij overeind. Met zijn hand gooide hij de inktpot op het bureau om toen hij zijn evenwicht probeerde te houden. In zijn slapende positie had hij nog in balans gezeten om niet om te vallen, maar nu hij zo plotseling bewoog wankelde de stoel onder hem weg. Hij viel van de stoel en trok Iro mee in zijn val. Half liggend op de andere man kwam hij weer bij positieven. Het felle ochtendlicht spleet zijn schedel zowat in tweeën. Alsof iemand er een grote bijl op had laten neerkomen. Hij kreunde zachtjes terwijl hij van Iro af rolde. Wat had hij gedronken? Wat het ook was, hij hoefde nooit meer een glas van dat spul. Hij wreef even over zijn hoofd waarna hij opzij keek. Wat deed Iro hier? Langzaam kwam de vorige avond stukje bij beetje terug. De muziek, de drinkwedstrijd. 'Goedemorgen,' mompelde hij zacht. Voorzichtig probeerde hij overeind te zitten. 'Dus..hoe voel jij je?' vroeg hij daarna met een kleine grijns. Hij kon zich niet voorstellen dat Iro zich enigszins beter zou voelen dan hij nu. De docent duistere magie had ook flink wat glazen op meende hij zich te herinneren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimema apr 18 2016, 22:43

De wakker schrikkende reactie was niet echt te voor zien geweest. Iro schrok er zelf van en kon enkel even een korte kreet ten gehoren brengen, maar daarna landen hij niet al te zacht op de vloer van Angani samen met Ronodan half boven op zich. Zijn hoofd zoemde nog erger dan het al gedaan had, maar het lichte gekreun van Ronodan terwijl de man van hem af rolde werd aangevuld door zijn eigen gekreun. De vraag van Ro kwam met slagen binnen. 'Oh shit.' kreunde Iro licht in het Shadraans voor hij zich op probeerde te werken wat 1 keertje half faalde doordat zijn arm weg schoof. 'Het zoemt, maar kennelijk ben ik niet de enige.' zei hij zacht en keek Ronodan met een lichte glimlach aan. Iro veegde wat van zijn pony opzij en ging rechter zitten. Hoe laat was het eigenlijk? Door zijn samen geknepen ogen kon hij de stand van de zon niet echt bepalen. Gelukkig had hij de les gisteren nog verschoven naar de middag dus veel stres zou hij op het moment niet krijgen als het rond 9 uur zou zijn? 'Weet jij hoe laat het is? Door die kater heb ik nog erger last van het zonlicht dan normaal.' vroeg Iro en hij krabde zich even achter zijn hoofd met een lichte lach in zijn stem. Die drank waar Ronodan gisteren mee was gekomen had hem flink te pakken gehad, maar de herinnering die zich nu aandiende had hij liever willen vergeten. Hij had Ro onder invloed van de drank dus verteld dat hij ook nog op een ander verliefd was... Maar echt veel kon hij daar nu niet aan doen, Nu zou zijn keuze alleen maar nog moeilijker voor hemzelf zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimema apr 18 2016, 23:45

De klap tegen de grond had hem goed wakker geschud. Iets te goed misschien aangezien de hoofdpijn nu tegen zijn schedel begon te drukken. Hij had nu al spijt. Vooral met het vooruitzicht dat hij Frida later vandaag moest doorstaan met haar opgewekte hoge stemgeluid. Eigenlijk hoopte hij dat zij vannacht ook niet goed geslapen had. Hij hoorde Iro naast hem een verwensing uiten in een taal die hij herkende als Shadraans. De man probeerde, net als hij, zich tot een zittende positie op te werken. Ook hij scheen er moeite mee te hebben. 'Ik ben niet degene die neer ging op het balkon,' grijnsde Ronodan toen Iro zei dat hij niet de enige met een zoemend hoofd was. Hij streek met een hand door zijn lokken. Maar door het model van zijn kapsel vielen de rode haren vrijwel meteen weer terug voor zijn gezicht. Hij keek Iro even aan toen hij de tijd vroeg. Daarna, met hulp van het bureau waar hij zich aan kon vastpakken, kreeg Ronodan het voor elkaar om op te staan. Hij moest zich vastgrijpen aan de rand van het bureau om niet weer om te vallen toen de wereld om hem heen draaide. Toen hij weer een beetje vast op zijn voeten stond liep hij naar de schouw waar een smalle staande pendule klok stond. 'Half tien,' zei hij uiteindelijk. Met een kort handgebaar riep hij een zachte windstoot op die de gordijnen voor het raam dichttrok en de kamer daarmee in een wat valer licht hulde. Een licht dat hoofdpijn vriendelijker was. Ronodan liep terug naar Iro en stak zijn hand uit om de man ook weer op zijn voeten te trekken. 'Sorry dat ik je een soort van ontvoert heb. Je was niet echt meer in staat terug te lopen naar je eigen kamer,' sprak hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimema apr 18 2016, 23:59

Ronodan leek op te staan, maar meer dan schimmen kon hij op een afstand van 2 meter nu even nog niet onderscheiden. Half tien? Mooi dan had hij nog even de tijd om zich op te frissen en wat aan die kater te doen. 'Ah mooi, Dan hebben we ons nog niet geheel verslapen.' zei Iro en zag het licht in de kamer veranderen en Ro naar hem toe komen met een uit gestoken had. Die nam hij dankbaar aan en trok zich aan die hulpbron op. Maar weer te snel. Zijn hoofd draaide een spelletje met hem en even wankelde hij kort, maar door het gedimde licht kon Iro ook beter zien. 'Ach, maak je niet druk. als jij onderuit was gegaan in mijn vertrekken dan zou ik je ook niet anders hebben behandelt.' zei hij met een lichte glimlach rond zijn lippen die hij Ro schonk. Zijn blik ging even over de man en zag dat heel wat papier werk van Ronodan naar de maan was toen hij naar het bureau keek. 'Ai, heel wat werk vergalt zo?' zei Iro en hij wees even naar de papieren die doordrenkt waren met inkt. Iro liet Ronodan's had weer los nu hij weer wat stabieler op zijn benen stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 19 2016, 00:39

Hij bleef Iro stevig vasthouden totdat de man weer op eigen benen stond zonder al te veel te wankelen. Hij grijnsde even kort. 'Een nacht in jouw bed doorbrengen? Spannend,' zei hij zacht lachend. Hij durfde niet harder te lachen nu de hamers in zijn hoofd eindelijk een beetje tot rust waren gekomen. Hij keek over zijn schouder naar het bureau toen Iro over de papieren begon. Hij liep om het bureau heen en zette de inktpot weer rechtop. Hij bekeek de bovenste pagina's. Grote inktvlekken verborgen de tekst die er ooit onder had gestaan en maakte ze eigenlijk gewoon onbruikbaar. Het was vervelend ja, maar hij kon er niet echt een traan om laten. 'Ik was dronken, wie weet wat voor rare dingen ik opgeschreven heb. Misschien is het maar beter zo,' grijnsde hij weer naar Iro en legde de papieren weg. 'Beloof me één ding. Als ik je ooit nog eens uitdaag tot een drinkwedstrijd, sla me dan,' verzuchtte hij daarna toen een nieuwe golf aan onverbiddelijke hoofdpijn een einde aan zijn grijnzen maakte. 'Als je trouwens gebruik wilt maken van de badkamer, nou ja, je weet waar het is,' ging hij verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 19 2016, 02:11

Ondanks hun kater was het toch een heerlijke sfeer waar ze zich in verkeerde. Iro was eigenlijk lichterlijk bang geweest dat Ro door zou hebben gevraagd wie zijn hart nog meer toe behoorde, maar gelukkig was dat niet zo en de grap die de LM maakte liet hem even grinniken. 'Zeker spannend. Maar we zien wel. Misschien ooit?' zei hijzelf grappend en keek toe hoe Ronodan zich om het bureau verplaatsten. Stiekum was het zich vast gaan zetten in zijn brein, maar de woorden die volgde over een nieuwe uitdaging tot een drinkwedstrijd liet hem die gedachten weer snel doem vergeten. 'Natuurlijk, maar kun je ook hetzelfde voor mij doen?' vroeg hij half grijnzend. Zonder magie hadden ze nog niet gespard, maar Iro kon met zekerheid wel zeggen dat zijn slagen vele malen zachter zouden zijn dan die van Ro. Zelf had Iro het niet durven vragen, maar de LM stelde het zelf voor. 'Als je het niet erg vind graag?' vroeg hij half maar ergens voelde het wel goed. Iro wachten nog even voor hij zich richting de badkamer toe draaide en er heen liep. Eerst zocht hij nog naar een paar handdoeken voor Iro de kraan los draaide en zich uit kleden. Straks maar schone kleding aantrekken wanneer hij terug was in zijn kamers. Dan stonk hij straks tenminste niet naar zweet en drank. Het verband draaide Iro ook van zijn linker arm en been af en legde ze op het bergje kleding neer. De hechtingen in zijn linker arm moesten nog even blijven zitten, maar de lange naden zouden vast en zeker littekens worden net als de bijtwonden op zijn been. Iro testen het water even met zijn hand en toen die goed voelde stapte hij eronder. De hete stralen water kledderde met een daverend gedreun op zijn hoofd neer. Tenminste zo leek het, maar uiteindelijk namen ze een groot deel van de kater mee die hem irriteerde. 'This is better!' mompelde Iro zacht genietend in het Shadraans en genoot van de doushe.
'Heb je ook shampoo?' riep hij niet al te hard omdat zijn oren nog zachtjes suisden,maar voor iemand met een kater zou het vast hoorbaar zijn geweest???

XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 19 2016, 09:44

Langzaam kwamen er steeds meer fragmenten van hun gesprek binnen. Zo ook Iro's bekentenis die hij in zijn dronken staat had gemaakt. Maar ook zijn eigen, die hij met zijn loslippigheid had laten schieten. Hij had de vorige avond niet verder gevraagd en was ook nu niet van plan om het gesprek van gisteravond op te halen. Hij vond het niet zijn plaats om dat soort vragen te stellen. Wat kon hij ermee winnen? Uiteindelijk was het Iro's keuze. In plaats van herinneringen aan de vorige avond op te halen bleef het gesprek een luchtige sfeer houden. Hier en daar grappend naar elkaar. Hij lachte even zacht om Iro's opmerking. 'Deal,' glimlachte hij.
Ronodan schudde zijn hoofd toen Iro hem vroeg of hij het niet erg vond dat de man gebruik maakte van zijn badkamer. Hij had het hem zelf aangeboden nietwaar? Hij keek Iro na toen de man door de badkamer deur verdween.
De serene rust was een prettige verandering na het ruwe wakker worden die ochtend en het weinige licht dat de gordijnen door lieten was een welkome afwisseling van het felle zonlicht eerder. Het gaf zijn hoofd de kans om even tot rust te komen. Zijn blik gleed naar het verband om zijn linkerhand op het moment dat hij in de andere kamer de kraan hoorde lopen. Hij herinnerde zich het kapotte glas en Iro die zijn hand had gehecht. 'Idioot,' fluisterde hij tegen zichzelf. Hij werd terug gehaald uit zijn afdwaling toen hij de stem van Iro uit de badkamer hoorde komen. Ronodan duwde zich van de rand van het bureau weg waar hij tegenaan geleund stond en liep de badkamer binnen, zich niet bedenkend dat Iro misschien wat privacy had gewild. Als je jarenlang voortvluchtig bent geweest met een stuk of dertig andere mannen en vrouwen dan werd het concept privacy een zeldzaam iets. Dat was ook te merken aan het feit dat ramen en deuren in Angani nooit echt gesloten waren. Ronodan liep naar een van de kasten en haalde er een flesje uit. Het zat nog half vol met een soort parelwitte substantie. Hij reikte het Iro aan. Het was bijna onmogelijk om de hechtingen in zijn arm en been niet te zien. Ze zagen er nog niet heel oud uit. 'Iemand heeft flink gevochten. Hoe kom je daar nou weer aan?' vroeg hij terwijl hij hem het flesje aangaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 19 2016, 11:30

Ronodan en hij sloten een deal om elkaar ervan te weer houden opnieuw een drinkwedstrijd te houden. Iets waar Iro eigenlijk ook wel blij om was. Drank was lekker, maar zo veel als gisteravond op was gegaan om dat meer dan eens in de maand of jaar te.herhalen was niet gezond. Nadat Ronodan voor stelde dat Iro zijn badkamer mocht gebruiken vroeg hij eerst of het niet erg was. De man tegenover hem schudden zijn.hoofd en de docent Dark Magic liep.naar het badkamer gedeelte toe. Waarom hij zich naar de doushe toe was gelopen was nog niet duidelijk maar zijn lichaam waarschuwde hem zachtjes er voor dat het.bad niet veilig was. Want daar lag nog het glas wat Ro uit.zijn hand had getrokken. Toen Iro eenmaal onder.de doushe stond en om de shampoo vroeg had hij natuurlijk niet verwacht dat de LM binnen zou komen. Diens stem liet hem even schrikken, maar ver kwam je niet weg van iemand die je niet verwachten en Iro kwam hooguit een stap of twee a drie bij de opening vandaan. 'Ik had enkel verwacht dat je terug zou roepen.' grinnikte hij zacht en pakte de fles aan voor hij antwoord ging geven op de vraag van Ro. 'Dat is meer de uitwerking geweest van mijn sadisme. Dit keer heeft mijn tegenstander me eens te pakken gehad buiten dat ik alleen hen te pakken heb gekregen.' halve waarheden waren geen leugens dat wist Iro maar al te goed en het was waar. Hoewel het meer Theneras zijn samen werking met Revas was dan dat het van een buitenstaander het geval was. De meeste kregen hooguit een schrammetje vaak op Iro's huid. Maar er waren ook tijden geweest dat hij flink onder de blauwe plekken had gezeten toen Iro had gekozen voor een erdse tegenstander.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 20 2016, 17:50

Het was pas bij het zien van Iro's schrik reactie toen hij binnen kwam dat Ronodan zich besefte dat hij niet langer meer op Puffoon in een schuilplaats leefde. Dat Iro zich misschien wel ongestoord had willen opfrissen zonder dat hij ongevraagd binnen was gekomen. Hij kon zich er niet heel erg druk om maken, al zou hij er in het vervolg wel rekening mee houden gezien de man duidelijk had laten merken dat hij dit niet verwacht had. Hij gaf Iro de fles aan met de inhoud waar hij om gevraagd had. 'Het is niet alsof je iets hebt wat ik nog nooit eerder gezien heb,' was zijn grijnzende reactie op de woorden van de man. Maar die uitspraak was niet honderd procent waar. De hechtingen in de armen en benen van Iro was zeker iets dat hij niet elke dag bij iemand zag. Volgens Iro's eigen zeggen waren de wonden het resultaat van zijn sadisme. Ronodan kon zich het gesprek van de avond ervoor nog wel herinneren, de indirecte reden van het verband dat om zijn hand zat. 'Het ziet ernaar uit dat je flink te pakken bent genomen,' was zijn reactie. Een flinterdunne lijn van bezorgdheid lag in zijn anders zo nuchtere stem. Waar hij voor vreesde was langzaam vorm aan het aannemen. Dat flintertje bezorgdheid dat hij door liet schemeren was bewijs dat hij meer om Iro was gaan geven dan goed voor hem was. 'Ik zal je in alle rust alleen laten,' sprak hij daarna waarna Ronodan zich omdraaide om de badkamer weer te verlaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 20 2016, 19:23

Ronodan was vast iets anders gewend dan hijzelf, maar ja hoeveel verschil in jaren zaten daar tussen? Heel veel besefde Iro zich nu wel, maar ergens vond hij dat niet erg. Hij was wie hij was en dat was elk persoon op zichzelf nu eenmaal zo hoe groot hun leeftijds verschil dan ook wel niet mocht zijn. Iro grijnsde even om de reactie van de LM. 'Dat zal zeker, maar laten we het houden dat we gewoon anders gewend zijn.' zei Iro doelend op het prive gebeuren. Het flinter dunne stukje bezorgdheid die Ronodan in zijn.stem liet door schemeren was niet onopgemerkt gebleven. Iro hoorde het ook en glimlachte zacht tegen de man die buiten het douche gedeelte stond. 'Ja hij was wat slimmer dan de meeste waar ik tegen gevochten heb gehad als mijn sadistische kant zich toont. Echter kan hij het niet na vertellen.' gelukkig voor hem zou Theneras hem niet verraden doordat hij zijn docent door een roze bril zag. Iro zelf had daar gewoon geluk mee, maar mocht de jongen hem ooit eens willen verraden had Iro ook iets in handen waarmee hij Theneras kon dwingen. Maar Iro wilde dat niet gaan gebruiken. Ze gingen nu gelukkig goed en gezellig met elkaar om. Toen Ronodan weer weg wilde lopen reageerde Iro sneller dan dat hij zelf door had. 'Je mag gerust blijven hoor? Daar heb ik geheel geen moeite mee.' zei hij half vragend, maar van binnen barste een storm los. Daar ging hij weer. Ongecontroleerd dingen zeggen of doen! Dat gebeurde alleen bij Ronodan dat wist Iro wel, maar toch vond hij dat minder vervelend dan dat zijn sadisme ineens de kop op stak en dat bleef weer in het nabij zijn van de LM uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimedo apr 21 2016, 23:33

Het liet maar weer eens zien hoe verschillend ze waren van elkaar. Dat zoiets kleins en stoms dat zo goed kon weergeven. Ronodan kwam uit een tijd van oorlogen en juridische ongelijkheden. Iro was van een tijd waarin een relatief vredig bestaan de grote technologische en sociale verbeteringen mogelijk maakten. Waar Ronodan gestreden had voor gelijke rechten en tegen de corruptie, was Iro met hele andere idealen en morele waarden opgegroeid. Hij hoorde thuis in deze eeuw van vooruitgang. Maar Ronodan was een vreemde in deze tijd. Niet in staat zich aan te passen aan zijn drastisch veranderde omgeving. Iro's woorden hielpen die gedachte niet, maar Ronodan wist beter dan zijn gedachten zomaar prijs te geven. Hij hield het voor zichzelf. Enkel de opgehouden schijn van een glimlach maakte hij uiterlijk kenbaar aan Iro. Echter, de bezorgdheid die hij voelde jegens Iro's verwondingen was lastiger te verbergen. Hoe goed hij zichzelf probeerde te beschermen van dergelijke emoties, ze sijpelden door de barsten van zijn harnas. Klein, en haast onopvallend. Een vloedgolf bleef uit. Maar genoeg om opgemerkt te worden door hen die goed luisterden. Ronodan bleef in gedachten achter na Iro's woorden. Bang dat zijn eigen stem meer zou verraden. Hij wilde zich weer omdraaien en de ruimte verlaten. Iro had duidelijk laten merken op zijn privacy gesteld te zijn. Dus het was logisch dat zijn volgende woorden Ronodan wat verwarde. 'Ik dacht dat je je prettiger zou voelen als ik weg zou gaan,' begon hij kalm. Het maakte hem verder niet uit, hij was niet degene die zich er ongemakkelijk onder voelde.
Hij keerde zich naar de wastafel en draaide de kraan open. IJskoud water stroomde in de porseleinen bak zodat het geen effect zou hebben op het warme water wat Iro gebruikte. Hij waste zijn gezicht. Het koude water beet in aanraking met zijn warme huid, maar de kou verminderde de hoofdpijn en hielp hem wakker te worden. Voorzichtig draaide hij de kraan weer dicht. Met de druppels nog op zijn huid keek hij in een snelle flits naar zijn evenbeeld in de spiegel die boven de wasbak hing. De heterochromische ogen staarden hem onverbiddelijk terug aan. Ronodan wendde zich af. Hij kon het aanzicht van zijn eigen ogen niet langer aanzien. Hij had een hekel aan zijn eigen evenbeeld gekregen, nog een reden waarom bijna alle spiegels in Angani bedekt waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitimevr apr 22 2016, 22:30

Iro maakte zich niet druk om zijn privacy. Dat waren dingen die de meeste mensen wel graag hadden, maar eigenlijk was dat gewoon een grote bullshit in zijn ogen tenminste. Goed de een was wat dikker de andere mega of juist brood mager of een spijker, maar iedereen was toch een mens?! Iro vond de flinter dunne bezorgdheid van Ronodan wel leuk. Al was het natuurlijk niet zo dat hij zich expres meer in de problemen ging werken nu hij dit gehoord had. De woorden van Ronodan over dat Iro zich misschien prettiger zou hebben gevoelt als Ro gewoon weg zou zijn was geheel niet waar, maar Iro kon die woorden nog net inslikken. Hij had willen zeggen dat Ronodan best samen met hem onder de douch mocht komen staan, maar ergens was Iro toch blij dat hij nog iets van controle over zijn eigen lichaam had en pakte wat shampoo die hij later door zijn haar verspreiden. 'Nee joh, dat zou wat zijn zeg... Ik wil je niet je eigen badkamer uit jagen.' zei Iro daarvoor in de plaatst al kon je horen dat hij eigenlijk eerst iets anders wilde zeggen. 'Wat zal de pers zeggen als ze dat gehoord zouden hebben? Docent van Star shine academy jaagt de gevreesde LM van puffoon uit eigen badkamer!' grapte Iro en hij moest zijn ogen sluiten doordat hij wat Shampoo van zijn haar voelde zakken. De docent Dark magic deed een stap naar voren en spoelde zijn rode haar weer schoon van Shampoo.

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA PROFILE
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Mann gegen Mann || Master Iro

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Mann was will sie von mir?
» For my master..
» Master?
» Hello Master.
» ✿ Master Kaede.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: The Tower :: Angani - The Room of Air-