PortalIndexI have returned! HpD5UwnI have returned! 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 I have returned!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sepulcrus

Sepulcrus

I have returned! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sepulcrus
Posts : 131
Points : 0
I have returned! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aardmagie met een drupje water
Klas: Miss Roxanne
Partner: Let me be your knight in stone armour

I have returned! Empty
BerichtOnderwerp: I have returned!   I have returned! Icon_minitimeza maa 12 2016, 10:06

Hallo, Sep hier.

Na iets van twee jaar -denk ik toch- ben ik teruggekeerd. Hoera! Smile

Ik kan niet wachten om Sep van onder het stof te halen, en opnieuw te beginnen hier. Toch zal ik eventjes nodig hebben om weer wegwijs te raken op dit forum, en de regels en manier van doen hier weer te leren kennen.

Ik herinner me niet echt meer hoe het tijdssysteem hier werkt, dus ehm... Help? Razz Voor de zekerheid heb ik Sep toch maar wat jonger gemaakt... Je weet nooit. Ik kan het toch nog aanpassen als dit niet nnodig bleek te zijn Razz

Het is trouwens een eindje geleden dat ik nog in het Nederlands heb geschreven, dus naast aan Sep zelf, zal ik daar ook even aan moeten wennen.

Ja, dat is het zowat. Ik kan haast niet wachten om te beginnen.

It's good to be back!

-Sep
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

I have returned! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
I have returned! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

I have returned! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have returned!   I have returned! Icon_minitimeza maa 12 2016, 10:59

Welcome back Sep o3o

Voor de tijdssetting zou ik hier vooral kijken: https://staracademy.forumtwilight.com/t6225-informatie-tijd-en-setting

Verder wens ik je superveel plezier hier! Very Happy

XxAnneswann
Terug naar boven Ga naar beneden
Tilorcian Florintia

Tilorcian Florintia

I have returned! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Leon
Posts : 101
Points : 35
I have returned! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Hybrid, Wood x Air.
Klas:
Partner:

I have returned! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have returned!   I have returned! Icon_minitimeza maa 12 2016, 12:27

Heyyyyyyyyyy Sep, ik ken je (nog) niet maar ik zou je graag leren ontmoetenn!! c:

We jebben trouwens in deze tegenwoordige tijd een Skype Chat Groep, waar we met de meerderheid van SSA chatten. We hebben ook een IC Chat, waar je als je SSAcharacter met kleine 'actie'-berichtjes met andere kan RPen. Voorbeeld: *Tilorcian liep naar binnen en keek met een brede glimlach naar de leerlingen* Good day!!

Als je wilt joinen in deze chats, PB me maar gewoon met je skypenaam en tada, ik voeg je toe Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sepulcrus

Sepulcrus

I have returned! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sepulcrus
Posts : 131
Points : 0
I have returned! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aardmagie met een drupje water
Klas: Miss Roxanne
Partner: Let me be your knight in stone armour

I have returned! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have returned!   I have returned! Icon_minitimeza maa 12 2016, 13:21

Smile Dank je wel, Tilo en Adrian. Ik zie enaar uit om jullie ook te leren kennen.

Ik heb jammer genoeg geen skype, maar het wordt misschien eens tijd dat ik daar verandering in breng Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

I have returned! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
I have returned! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

I have returned! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have returned!   I have returned! Icon_minitimezo maa 13 2016, 00:53

Welkom terug, Sep!

Ietwat jonger maken is geen probleem. In principe kun je de tijd en setting van Kovomaka (het universum waar SSA zich afspeelt) zien als een soort steampunk-middeleeuwen met grote fantasy-elementen, om even een beknopte uitleg te geven. Het meeste gaat echter nog wat primitief en ouderwets, zoals het schrijven door middel van schrijfveren op perkament, kaarsen en toortsen als lichten en het berijden van paarden en mythologische wezens als vorm van vervoer. Toch bestaan er ook shuttles, mp3-spelers, mobieltjes en dergelijke, maar dat zijn versimpelde vormen van hoe wij ze kennen en omdat het meeste met ingewikkelde Erdse technologie wordt gemaakt, zijn ze duur. De doorsnee leerling zou ze eigenlijk niet eens kunnen betalen. Voor meer uitleg raad ik je aan om de informatie nog eens door te nemen als je dat al niet had gedaan, en verder kun je dingen natuurlijk altijd vragen.

Veel plezier!
- Saf
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Sepulcrus

Sepulcrus

I have returned! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sepulcrus
Posts : 131
Points : 0
I have returned! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aardmagie met een drupje water
Klas: Miss Roxanne
Partner: Let me be your knight in stone armour

I have returned! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have returned!   I have returned! Icon_minitimezo maa 13 2016, 01:09

Cool. Dat zal ik zeker doen!

Bij deze: hoe zit het precies met de datums en zo van topics? Moet je bijvoorbeeld aan de start ervan zetten dat het 3 februari is (IC bedoel ik dan) of maakt dat allemaal niet zo veel uit? (Staan er zelfs datums bij? Ik heb er niet op gelet.) En als het het tweede is, vordert het jaar dan? En worden de characters ouder?


Mijn excuses als dit domme vragen zijn -__-"

Ook nog eens voor de zekerheid, de regels zeggen "Geen dubbele posts", dus ik kan niet, als ik bijvoorbeeld een open topic maak en er post niemand in, een nieuwe post schrijven die verder bouwt op de vorige, en dus het verhaal voortstuwen?

Is er trouwens een student council of zoiets, of is Schoolhoofd Dictator Salvador de enige persoon die de SSA bestuurd en alle zaakjes regelt?

Oh, en ik vind mijn PBs niet meer :') Hoe geraak ik in mijn inbox?
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

I have returned! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
I have returned! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

I have returned! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have returned!   I have returned! Icon_minitimezo maa 13 2016, 01:26

Domme vragen bestaan niet ^^
Data hoef je niet bovenaan je posts te zetten, tenzij je dat natuurlijk leuk vind om te doen :3
Over verjaren hoef je je ook niet zo over te bekommeren: er zijn wel vaste seizoenen (je kunt zien welk seizoen het is aan de slider bovenaan de index, of aan de informatie in de widgets rechts) en het is vanzelfsprekend dat je je daar aan dient vast te houden, maar je karakter ieder jaar ouder te laten worden is niet verplicht. Dat zou betekenen, als je het heel secuur wil houden, dat Sepulcrus over drie jaar hier de maximum leeftijd van leerling heeft bereikt, afstudeert en als karakter eigenlijk niets meer te zoeken heeft in de RPG. Je mag hem gerust een langere tijd (of zelfs zolang jij wilt) een bepaalde leeftijd houden.

Het is inderdaad niet de bedoeling om na je eerste bericht nog een bericht te plaatsen, dat is helaas tegen de regels. In plaats daarvan kun je je bericht bewerken met de 'Edit' knop rechtsbovenaan je post en kun je een bericht plaatsen in bijvoorbeeld het onzintopic of iemand interesse heeft om op je topic te reageren.

Savador heeft de titel van schoolhoofd van de voormalige schooldirectrice (Miss Eres) afgepakt en is sindsdien heer en meester over het kasteel, om het zo maar even te zeggen. We hebben wel een Student Council gehad in het verleden, maar die had niets te maken met het beleid over de school. Verder heeft hij als schooldirecteur wel zo nu en dan contact met het Kovomakaanse Schoolbestuur, waar andere directeuren van andere scholen vergelijkbaar met Starshine Academy samenkomen (zoals die van Bela Diri en Ambergris University).

Je Inbox kun je vinden onder de banner, op het balkje waar 'Forum', 'Information', 'Elements' en dergelijke staat. Klik op 'Owl's Nest' om naar je Inbox te gaan! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Sepulcrus

Sepulcrus

I have returned! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sepulcrus
Posts : 131
Points : 0
I have returned! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aardmagie met een drupje water
Klas: Miss Roxanne
Partner: Let me be your knight in stone armour

I have returned! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have returned!   I have returned! Icon_minitimezo maa 13 2016, 09:50

Oh oke! Dank je wel! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

I have returned! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
I have returned! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

I have returned! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have returned!   I have returned! Icon_minitimezo maa 13 2016, 21:39

Graag gedaan! Als er verdere vragen zijn, hoor ik het wel!

Met vriendelijke groet,
Saf
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



I have returned! UTL8oxA PROFILE
I have returned! UTL8oxA MAGICIAN

I have returned! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I have returned!   I have returned! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

I have returned!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -