PortalIndexGuess we're family || Letters to Theneras HpD5UwnGuess we're family || Letters to Theneras 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Guess we're family || Letters to Theneras

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Adrian

Adrian

Guess we're family || Letters to Theneras UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Guess we're family || Letters to Theneras UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Guess we're family || Letters to Theneras Empty
BerichtOnderwerp: Guess we're family || Letters to Theneras   Guess we're family || Letters to Theneras Icon_minitimewo maa 09 2016, 01:16

 

Guess we're family now huh...|


Deze brief is geaddresseerd aan Theneras.

Theneras,

Dit moet vast even een schok zijn voor je om een brief te krijgen van voor jou, een wildvreemd persoon. Maar ik moest je op de hoogte stellen van mijn vader die je vast maar al te goed zal kennen. Anthonio Nessuno wilde dat ik, Adrian Nessuno, zijn zoon, jou vertelde, via brief, dat we familie zijn. Je zou blijkbaar mijn neef moeten zijn en dat wilde ik je even meedelen via deze vrij korte brief. Hoe gaat het met je? Oké, misschien eventjes heel awkward om het zo te vragen, maar misschien dat we op een gegeven moment elkaar eens kunnen ontmoeten, mocht je dat willen.

Ondertekent,

Adrian F. Nessuno

Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

Guess we're family || Letters to Theneras UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
Guess we're family || Letters to Theneras UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

Guess we're family || Letters to Theneras Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guess we're family || Letters to Theneras   Guess we're family || Letters to Theneras Icon_minitimewo maa 09 2016, 20:23

To: Adrian


Adrian,
Ik wist niet zeker hoe ik op deze brief moet reageren en heb een hele tijd naar je brief lopen staren voordat ik een antwoord kon formuleren.

Je bent, zoals je zegt, voor mij een wildvreemd persoon. Ook weet ik niet zeker of ik je geloof, maar ik ga het zekere voor het onzekere nemen. Het is ook best wel een shock om te horen dat je nog familie hebt rondlopen, en nog op deze school nog wel. Ik heb altijd gedacht dat ik geen familie meer had. Jouw vader, Anthonio Nessuno, ken ik maar al te goed. Moet wel bekennen dat ik hem nooit zo aardig vond, sorry. Hoe het met me gaat? Naar omstandigheden goed, denk ik? En hoe gaat hetmet jou? ...Ja dit is zeker awkward te noemen..

Ik heb nog wel een paar vragen voor je.
Weet je misschien iets over mijn ouders?  Het is misschien een rare vraag om te stellen maar eerlijk gezegd is dat het enige wat ik me mijn hele leven heb lopen afvragen. Wie zijn ze en hoe heette of heten ze? Hebben ze zich bekommerd om mij? Als deze vragen dwarrelen door mijn hoofd, en nog wel meer eerlijk gezegd. Al is dat ook deels doordat ik een heel nieuwsgierig persoon ben. Goed, om antwoord te geven op je suggestie om elkaar eens te ontmoeten. Misschien. Wie weet? Lopen we elkaar wel tegen het lijf. Al weet ik niet of ik je zal herkennen want, afgezien van een naam, ken ik je verder helemaal niet. Weet jij wel wie ik precies ben?

Mijn brief is ietwat uitgelopen (en misschien iets warrig?) mijn excuses hiervoor.

Groet,
Theneras
 

Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Guess we're family || Letters to Theneras UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Guess we're family || Letters to Theneras UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Guess we're family || Letters to Theneras Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guess we're family || Letters to Theneras   Guess we're family || Letters to Theneras Icon_minitimewo maa 09 2016, 20:52

 

Guess we're family now huh...|



Theneras,

Dat kan ik zeker begrijpen, zo’n brief krijgt menig mens niet iedere dag. Ik heb vol geduld gewacht op je antwoord, ook al bestond de kans dat die er nooit was gekomen. Ik ben een wildvreemd persoon, voor jou klopt en je kan me best wel geloven want ik weet meer over je dan je zelf denkt. Waarom zou ik een persoon hier zelfs voor in de maling nemen, dat is gewoon steenhard gemeen.

Niet veel mensen vinden mijn vader de aangenaamste persoon van het Kovomakiaanse stelsel en dit heeft zo wel zijn redenen, maar over zoiets zie ik hem niet in staat om over te liegen.
Het is al goed dat het goed met je gaat, fijn om te horen. Met mij gaat alles ook prima. Ik weet wie je ouders zijn ja, ze leven nog en laat me hun namen hieronder even neerzetten:

- Roberto Nessuno
- Amea Setheneran


Ze hebben je verkocht, maar geloof dat je dat al wist niet? Of ze echt om je gaven is voor mij een vraagteken. En daarvoor schrijf ik je, dat die vragen uit je hoofd raken, dus als je nog vragen hebt, aarzel ze niet te stellen. Ik weet wie jij precies bent. Je draagt een hoed, hebt platinablond haar en je bent aan de magere kant, klopt? We komen elkaar wel eens tegen ja. Komt goed.

Ondertekent,

Mr. Prince

Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

Guess we're family || Letters to Theneras UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
Guess we're family || Letters to Theneras UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

Guess we're family || Letters to Theneras Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guess we're family || Letters to Theneras   Guess we're family || Letters to Theneras Icon_minitimedo maa 10 2016, 10:48

To: Mister Prince



Adrian, (of moet ik zeggen mssr. Prince?)

Er zijn genoeg redenen om iemand op deze manier in de "maling" te nemen maar, zoals ik al zei, neem ik het zekere voor het onzekere. En zoals jij al zei is het wel heel gemeen.
Noem het mijn ontembare nieuwsgierigheid, dat ik op je brief antwoordde. Als ik niet op je brief had geantwoord had het vast en zeker aan me blijven knagen.

Tja, je vader (En dus mijn oom, al zie ik hem niet zo. Zal ik ook nooit doen ook)  is inderdaad niet de meest aardige persoon, maar als jij zegt dat hij er niet over liegt? Dan vertrouw ik je maar op je woord, denk ik.
Goed om te horen dat het met jouw ook goed gaat.
Tja, en toen wist ik de namen van mijn ouders. Wat ik precies met deze informatie ga doen, dat weet ik nog niet. Ik laat het nog even bezinken voordat ik een beslissing neem. Een echte officiële achternaam had ik tot nog toe nooit en het klinkt nog onwerkelijk om het uit te spreken, en ook hiermee wacht ik dus met een besluit nemen. Wie weet, ga ik over een tijdje als een Nessuno door het leven, en wie weet, misschien ook niet. De tijd zal het leren.

Ik had een klein vermoeden dat ze mij verkocht hadden ja. Ik heb zelf altijd gedacht dat ik door je vader of één van zijn hulpjes ge-snatched was, maar niet dus. Dat ze nog leven is ietwat dubbel en héél misschien zal ik ze ooit eens opzoeken. Gewoon om hun verhaal te horen en iets meer te weten over mijzelf, zeg maar. Ach ja,iets weten is beter dan niets, dus bedankt.

Dat jij weet wie ik precies ben, verbaasd mij niet Mister prince. Je zin "want ik weet meer over je dan je zelf denkt." is vrij creepy maar ook zeker niet verwonderlijk, nu ik weet wie je bent. Maar ja, je hebt gelijk. Draag vrij vaak een hoed ja. al wordt het nu soms minder. Kan hem niet altijd dragen, is niet handig ook, en heb er soms gewoon geen zin in. Het is een stom sentiment, die hoed. Heb het ooit zelf gemaakt, je weet wel waar, en ben er gehecht aan geraakt. Of je mijn haar platinablond kan noemen? Géén idee, waarschijnlijk wel. Al lijkt het soms lichtblond of zelfs stroblond, al heeft het jaargetijde en de lichtinval er ook mee te maken denk ik. Magere kant, tenger. Ja, al is is het een stuk minder dan toen ik hier net op school aan kwam. De donkere straten van Shadra zijn niet altijd even vriendelijk voor een tiener op de vlucht. Mijn grijpgrage en vlugge vingers hebben mij gelukkig een heel eind op weg geholpen, en ook het kleine beetje geld van meneer Adams, Requiescat in pace.

Ook ik ben er zeker van dat we elkaar vast nog wel tegen het lijf zullen lopen.... Adrian Nessuno, the prince. Ik ken je nu van naam en stem. Een gezicht? Die heb je bij mij nog niet. Maar goed, dat wist je.

Groet,
Theneras  



Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Guess we're family || Letters to Theneras UTL8oxA PROFILE
Guess we're family || Letters to Theneras UTL8oxA MAGICIAN

Guess we're family || Letters to Theneras Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guess we're family || Letters to Theneras   Guess we're family || Letters to Theneras Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Guess we're family || Letters to Theneras

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Theneras A. Nesunno
» Heart on // Theneras
» No words needed || Theneras
» a secret note // Theneras
» People always leave - Theneras

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -