PortalIndexMayla Lance ~ Loves to dans. HpD5UwnMayla Lance ~ Loves to dans. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Mayla Lance ~ Loves to dans.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mayla
.
.
Mayla

Mayla Lance ~ Loves to dans. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 128
Points : 20
Mayla Lance ~ Loves to dans. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Water
Klas: Master Shong
Partner: All the good looking guys!

Mayla Lance ~ Loves to dans. Empty
BerichtOnderwerp: Mayla Lance ~ Loves to dans.   Mayla Lance ~ Loves to dans. Icon_minitimezo feb 21 2016, 02:55

Naam:  Mayla Lance
Nickname: May
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 17
Magic: Light &Water
Planeet van herkomst: Nova
Gesproken talen: Novaans, Engels, Duits, Keltisch
Karakter: Vriendelijk, Behulpzaam, Ontschuldig, Naief, Vreselijk nieuwsgierig soms wel zo erg dat vooral de jongens haar als Stalker kunnen gaan zien maar ze bedoelt het niet kwaad.
Rang: Leerling
Klas: Miss Roxanna
Dierlijke Vorm: Draak - Imperial
Familie: Mijn echte familie heb ik nooit gekent. Ze hebben mij voor de poorten van de Tempel gelegd en vertrokken. Een van de Tempel bewoners nam me op en bracht mij groot.
Huisdier: Chibi a little Fairy dragon
Likes and Dislikes: Mayla houd van vreugde, dansen, dansende mensen om haar heen, plezier, van feestjes en Chocolade. Ze heeft een grote hekel aan spelbrekers, herrie schoppers, ruzie zoekers, onrust en chaos!
Sierraden: Een ketting met een drakenhanger eraan. Die lag bij mij in mijn mandje toen men mij vond.
Tattoo's: Een woord achter mijn rechter oor. Hope
Geschiedenis:

Mayla werd geboren in een gezin die een beetje aparte bloedlijn in zich mee droegen. Er waren wel meerdere families in Kovomaka die zich in fabel dieren konden veranderen. Maar dit was meer een mix van twee van die families. Beide families konden elkaar niet uit staan. Haar vader was een bloedzuivere Novaan en haar moeder een bloedzuivere Cassieaanse. Ze waren beide verliefd op elkaar, maar ze hielden het geheim tot Kristen haar moeder zwanger bleek te zijn. Marten haar vader wilde ondanks de vele ruzies die hun families met elkaar hadden dol graag hun kindje ter wereld laten komen. Maar geen van beide families wilde een half bloedje in hun midden hebben. Een dag na de geboorte van Mayla besloten ze hun dochtertje ter vondeling te leggen bij de kristallen Tempel op Nova. Ook wel Solas genoemd, een van de vele licht tempels op Nova. Beide keken met bloedend hart toe hoe de Tempelbewoners zich rond hun dochtertje schaarde tot de oudste het mandje op pakte en mee naar binnen nam. Ze zouden haar nooit meer daarna zien.

Mayla groeide Als kool en had veel schik met de liederen van de Monniken. Vele dachten dat ze maar saaie muziek hadden echte kerk muziek, maar nee. Ze hadden ook lekkere opzwepende muziek. Want er woonde al jaren ook halve Grense Monniken die de Keltische cultuur binnen de muren had gebracht. Steeds als May boos of verdrietig, teleur gesteld of kribbig is luisterde ze altijd naar de Keltische klanken en verdween haar bokkenpruik als sneeuw voor de zon.  Zo heeft ze daar drie instrumenten leren spelen. De fluit, de Viool en de harp. Een van de Keltische Monniken had een kleine hand harp voor Mayla gemaakt, omdat ze nog te klein was voor de grote harp van de monnik zelve. Mayla speelde elke keer wanneer de muzikale Monniken speelde mee met hun liederen. Ze bracht leven binnen de muren van de Tempel. Maar met der tijd leerde ze ook maar magische energie'en kennen. De Monniken leerde haar wat ze konden, maar ze waren het allemaal eens dat May naar school moest. Zo werd ze ingeschreven bij Star shine Academy. Mayla heeft haar dierlijke vorm nog niet ontdekt, maar in een van de kristallen grotten was May bevriend geraakt met Chibi. Het Fairy draakje besloot om mee te gaan met Mayla en daar is ze hem heel dankbaar voor. Want zo had ze toch nog iets van Thuis bij zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Mayla Lance ~ Loves to dans.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Les Light Shield {Mayla}
» ♫ LES: Trillende aanval ~ Mayla
» Vvf || Autumn Spirits Mayla
» Bijles Light Scribble {Mayla}
» [E-Missie] Clearing Paths (Mayla)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Light Magicians-