PortalIndexVervelen. HpD5UwnVervelen. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Vervelen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Silvana

Silvana

Vervelen. UTL8oxA PROFILEPosts : 239
Vervelen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Gren
Klas: Master Savador, 3e leerjaar
Partner: As you dissapear.

Vervelen. Empty
BerichtOnderwerp: Vervelen.   Vervelen. Icon_minitimezo aug 08 2010, 15:01

Silvana was naar haar etage gegaan en keek even goed rond, toen ze hier haar koffer had neergelegd had ze niet zo op de details gelet. Overal stond wel een plant. Ze liep naar de meisjes slaapkamer en keek naar het bed waar haar koffer half uitgepakt op lag. Ze zuchtte even maar wist dat het nu dan wel de tijd was om hem helemaal uit te pakken. Ze pakte de kleding en andere spullen uit haar tas en gooide het neer in de kast. Ze was niet zo netjes, nooit geweest, hoewel je dat -als je haar zou zien- wel zou verwachten. Toen ze klaar was deed ze de kastdeur dicht en schoof ze haar koffer onder haar bed. Ze liep weer naar de woonkamer en ging zitten in een grote, comfortabele stoel, ze keek rond naar eventueel andere Wood Magicans die er waren, ze had er niet op gelet toen ze binnenkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephen Edon
.
.
Stephen Edon

Vervelen. UTL8oxA PROFILEPosts : 39
Vervelen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood/Gren
Klas: 1e jaars
Partner: -

Vervelen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervelen.   Vervelen. Icon_minitimewo aug 11 2010, 09:36

Stephen Edon kwam de woonkamer binnen. Vond het wel leuk in de woonkamer plaats van een saaie kamer . Zag een veel Wood Magicans wist niet dat er zo veel waren .
Hij ging zitten in een grote stoel die hij lelijk vond . En om zich heen ging kijken. Hij vond het een mooie woonkamer . Hij zag veel Wood Magicans die al heel goed zijn . zo zag het er uit .
Hij dacht die groten Wood Magicans willen toch niet met een nieuweling praten .
Ging weer verder met om zich heen kijken. hij zag een mooi meisje in een grote stoel zitten ze leek hem wel aardig en stond op en liep naar de grote stoel waar het meisje in zat wist niet wat hij moet zeggen . Was er zenuwachtig straks vind ze me niet aardig . Maar liep gewoon door naar het meisje toe . Hij ging bij de stoel staan en Zei ,,Hallo ik ben Stephen Edon maar zeg maar Stephen ik ben nieuw hier .




Terug naar boven Ga naar beneden
Silvana

Silvana

Vervelen. UTL8oxA PROFILEPosts : 239
Vervelen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Gren
Klas: Master Savador, 3e leerjaar
Partner: As you dissapear.

Vervelen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervelen.   Vervelen. Icon_minitimewo aug 11 2010, 09:56

Silvana zat rustig in de stoel en dacht aan hoe haar leven was toen ze nog klein was, rennend in de bossen van Gren. Ze keek op toen ze een jongen naar haar toe zag lopen en ze glimlachte flauwtjes toen hij bleef staan en wat zei. '' Hallo Stephen, welkom. Ik ben Silvana, ik ben hier ook nog niet heel lang. '' Ze keek hem lief aan. '' Heb je het buitenterrein al ontdekt? '' Ze keek hem nog steeds aan. Met haar voeten ging ze heer en weer, maar haar blik was nog op de jongen, die zich als Stephen Edon had voorgesteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephen Edon
.
.
Stephen Edon

Vervelen. UTL8oxA PROFILEPosts : 39
Vervelen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood/Gren
Klas: 1e jaars
Partner: -

Vervelen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervelen.   Vervelen. Icon_minitimewo aug 11 2010, 10:17

Stephen Edon zei ,, Nee nog niet , ik wil wel graag wil je m misschien met me mee gaan."
Stond nog bij de stoel waar Silvana in zat .
Ze keek heel lief naar me voelde zich nu niet meer de enigste nieuwe hier.
Zag de oudere Wood Magicans met elkaar praten. Ging op de zijkant van de stoel zitten en
zei ,,Zullen we hier weg hier is het best wel saai anders gaan we ons vervelen ."
voelde zich heel sterk en was niet meer zenuwachtig .
Zat wachtend op de zijkant van de stoel te wachten op het antwoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvana

Silvana

Vervelen. UTL8oxA PROFILEPosts : 239
Vervelen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Gren
Klas: Master Savador, 3e leerjaar
Partner: As you dissapear.

Vervelen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervelen.   Vervelen. Icon_minitimewo aug 11 2010, 10:37

Silvana glimlachte. '' Ja hoor, is goed. '' Ze keek rond en zag dat de oudere Wood Magicans in gesprek waren over een spreuk. '' Ja dat is het ook. '' Ze stond om en liep richting de houten deur, ze keek even op en wenkte hem. '' Kom je mee? '' zei ze, en deed de klink naar beneden en trok de deur naar zich toe, ze liep er door heen en liep naar de gang, en toen naar de grote deur die naar buiten zou leiden.

--
Ik maak een topic aan bij het grasveld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephen Edon
.
.
Stephen Edon

Vervelen. UTL8oxA PROFILEPosts : 39
Vervelen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood/Gren
Klas: 1e jaars
Partner: -

Vervelen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervelen.   Vervelen. Icon_minitimewo aug 11 2010, 10:45

Stephen Edon hoorde de oudere Wood Magicans ook over een spreuk pratenzelf . Wou zich er niet mee bemoeien dus liep Silvana achterna . ze liepen door de gangen naar de poort toe die ik nog nooit had gezien had en volgde Silvana nog steeds . Zag een heel groot grasveld liggen verderop
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Vervelen. UTL8oxA PROFILE
Vervelen. UTL8oxA MAGICIAN

Vervelen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervelen.   Vervelen. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Vervelen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Vervelen
» Vervelen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor III - Wood Magicians Dormitory-