PortalIndexA whole new world HpD5UwnA whole new world 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 A whole new world

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dallas
.
.
Dallas

A whole new world UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Puck
Posts : 93
Points : 13
A whole new world UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood x Air
Klas:
Partner:

A whole new world Empty
BerichtOnderwerp: A whole new world   A whole new world Icon_minitimezo nov 01 2015, 16:12

Okey, laten we toch maar eens een poging doen om mezelf voor te stellen.

Mijn naam is Puck *in koor: hallo Puck* en ik ben een alcoho... Just kidding, ik drink niet eens zoveel alcohol... geen eigenlijk.
Dus, hi ik ben Puck en ik ben 22 jaar oud. Ik woon in Belgenland in Limburg en ik ben sinds kort terug begonnen met studeren omdat ik geen zin had om heel mijn leven in een dierentuin te gaan werken. Het is leuk en such hoor, maar erg veel verdien je er niet echt mee. Welke studie doe ik? It-factory, een kruising tussen toegepaste informatica en elektronica-ICT. het is de bedoeling dat ik op het einde in dat laatste afstudeer aangezien ik graag een job als netwerk beveiliger zou willen hebben later. je krijgt niet altijd wat je wil, maar ik hoop dat dit me wel gaat lukken ^^

Erm.. Ik woon al een jaar samen met mijn vriendin, Amelie in een klein appartement. Zij is diegene die het geld binnenhaalt aangezien ik terug studeer en ik moet zeggen dat ik haar ervoor bewonder. Natuurlijk probeer ik mijn steentje bij te dragen met weekend/nachtwerk, maar dat is niet zo evident als het lijkt. Ik doe al zo'n.. twaalf jaar aan RPG en tegenwoordig meer Engelstalige sites dan Nederlandstaligen. Ik kwam puur toevallig hier terecht doordat ik de laptop van een nichtje van mijn vriendin heb kunnen overkopen en SSA stond nog tussen haar adresbalk..dingtjes. Je weet wel wat ik bedoel x)

So yesh, dat was me. Als er vragen zijn mogen die gerust gesteld worden.
Oh oh, voor de mensen die het nog niet weten, ik ben van het mannelijke geslacht => Is misschien wel handig om te weten c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

A whole new world UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
A whole new world UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

A whole new world Empty
BerichtOnderwerp: Re: A whole new world   A whole new world Icon_minitimezo nov 01 2015, 16:32

Hallo Puck. We zijn er voor je Puck. Praatgroep much c:

Welkom op de site Puck! Ik vind je karakters echt geweldig en dat wilde ik even melden, voor de rest heb ik geen vragen en ik hoop dat we ooit eens een topicje kunnen doen wanneer ik meer tijd heb ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Yang
.
.
Yang

A whole new world UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ruby~Pinksheep
Posts : 827
Points : 10
A whole new world UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht en vuur
Klas: Master Geralt
Partner: I guess, it's just not meant for me.

A whole new world Empty
BerichtOnderwerp: Re: A whole new world   A whole new world Icon_minitimezo nov 01 2015, 16:33

YOU ARE A GUY *SHOKED REDHEAD*
Teeeheee~
Heeey Puck, ik ben ook alcoho- teeheee!

ANYWAY, leuk dat je dr bent! =3
Ik kende je al maar als nog, WELKOM!
Hopelijk heb je een leuke tijd en trek je vooral niks aan van een of andere appel die je personage, als hij een vlindertje is, wil opsluiten in een kooitje pffft x3
Of van een of andere rood harige die je personage niet wil daten.... en dta terwijl Dallas er zo cutesieputsie uit ziet *schud hoofd*
AOh en ik heb een vraag woon je nou in limburg... of in belgie?? o.O *confuzz*
EN EN uuhhh wat is je lievelings kleur?? en lievelings eten?? eeennnnn heb je nog meer account dan Dalles??

Groetjjesss,
Yang *hugs*
let maar niet op mn onsamenhangende welkoms berichtje xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Frey
.
.
Frey

A whole new world UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Squid
Posts : 52
Points : 0
A whole new world UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas:
Partner:

A whole new world Empty
BerichtOnderwerp: Re: A whole new world   A whole new world Icon_minitimezo nov 01 2015, 17:24

@Linn: Als je tijd hebt geef je maar een seintje xD
Thankies voor het compliment x)

@Ruby: Thank youu c:
Ik woon in Belgisch Limburg. Ja, ja, in België hebben we er ook een xD
Mijn lievelingskleur is geel en mijn lievelingseten is... erm. Zo'n amerikaanse hamburger met twee burgers tussen en een heleboel saus.
Ik heb Frey, Senri en Viper nog als acc'jes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timothy
.
.
Timothy

A whole new world UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anneswann
Posts : 632
Points : 10
A whole new world UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire//Air
Klas: Miss Roxanne
Partner: 'There's a floppy disk on the floor'

A whole new world Empty
BerichtOnderwerp: Re: A whole new world   A whole new world Icon_minitimezo nov 01 2015, 17:33

BELGEN UNITE! ONE DAY WE WILL TAKE OVER THE WOOOOOORLD

Helluu Puck o3o
Veel plezier hier o3o

Je medebelg, Anneswann xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

A whole new world UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
A whole new world UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

A whole new world Empty
BerichtOnderwerp: Re: A whole new world   A whole new world Icon_minitimewo nov 04 2015, 12:44

Hiya Puck the alcoholuck. BAD, scrap that
Good om ook eens een voorsteltopic van je te kunnen lezen! Ik kan wel welkom gaan zeggen, maar je zit hier al een tijdje en inmiddels ben je zelf zo goed als een ingeburgerd SSA'rtje :')
/ plakt patient number 1337 op je rug
Stay strong, recruit. *salutes*
Op welke andere RPG fora heb je allemaal gezeten (of zit je nog steeds? :3 )
Verder wens ik je nog veel plezier hier!

Met vriendelijke groet,
Saf
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Dallas
.
.
Dallas

A whole new world UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Puck
Posts : 93
Points : 13
A whole new world UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood x Air
Klas:
Partner:

A whole new world Empty
BerichtOnderwerp: Re: A whole new world   A whole new world Icon_minitimedo nov 05 2015, 22:34

Ik heb ook momenten dat mijn humor erg slecht overkomt, Noah -patpat- xD
Yea, ik dacht dat het misschien wel eens tijd werd om een voorsteltopic te plaatsen. Ik vind het altijd leuk om te lezen over anderen en het zou alleen maar eerlijk zijn om anderen ook dingen over mij te laten lezen. Dit komt best stalkerig over...

Erm.. ik ben ooit begonnen met een rpg die wel wat weg had van dit concept maar dan... anders en minder goed uitgewerkt x3
Momenteel zit ik nog op een paar engelse sites (supernatural/tvd, marvel, eentje over een wereld waarin alle sterfelijke mensjes zijn gestorven en de vampieren en stuff overblijven en een hp site) en op die maze runner site. Een of twee characters en niet meer dan drie topics per site. Zo lukt het wel om actief te blijven. Daarbij houdt Amelie bepaalde characters wel actief als ik het net iets te druk heb. Als mijn schrijfstijl ineens een beetje anders is weet je dat zij die post geplaatst heeft xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



A whole new world UTL8oxA PROFILE
A whole new world UTL8oxA MAGICIAN

A whole new world Empty
BerichtOnderwerp: Re: A whole new world   A whole new world Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

A whole new world

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Rule the world - Save the world
» hello world :D
» [RPG] Mad World
» New world
» At the end of the world~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -