PortalIndexTopic search HpD5UwnTopic search 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Topic search

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Soul
.
.
Soul

Topic search UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 1116
Topic search UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova/Light - Shadra/Dark
Klas: Fifth Class
Partner: Love is gone.

Topic search Empty
BerichtOnderwerp: Topic search   Topic search Icon_minitimezo nov 01 2015, 09:19

Hello (:

Gezien ik een paar dagen geleden weer wat stof van dit account heb geblazen, zou ik het leuk vinden als hij wat meer topics heeft.

Eerst even wat verduidelijking. Ik weet dat ik een paar weken geleden drie van mijn acc's heb weggedaan vanwege te weinig tijd. Het is niet dat ik er opeens bakken van tijd heb bij gekregen, want dan zou ik liegen. Het is ook niet dat ik super actief kan worden, maar ik kan het minstens proberen om minstens één keer in de week met zowel Elliot als Soul te reageren. De reden dat ik Soul heb teruggehaald is omdat hij een erg dierbaar account van me is. Dankzij omstandigheden - de verhaallijn liep dood, Freedje vergat het wachtwoord, Freedje vergat haar acc per ongeluk - heb ik hem niet teruggehaald en heb daar nooit behoefte aan gehad... tot ik Soul Eater weer ging kijken en de leuke herinneringen terug ophaalde xD Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik ga proberen om Elliot & Soul actief te houden. Dit staat vast. Er gaan geen acc's meer bijkomen tenzij er een mirakel gebeurt xD

Dus na deze verhelderende uitleg... wie zit 'n topic met Soul zitten? Ik ga geen gekke dingen doen, maar ik ga er ook geen slotjes meer op zetten. Voor Elliot ook niet meer. Ik pak gewoon het aantal topics dat ik aankan (:

Groetjes
Freedje

P.S: Diegenen die 'n topic met Elliot willen of zowel 'n topic met Soul als met Elliot willen, mogen dat hier melden! (: Ik zal de topics wel openen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Topic search UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Topic search UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Topic search Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic search   Topic search Icon_minitimezo nov 01 2015, 10:42

Hia Freedje~
Ik zie een topic met Soul wel zitten c<
Kai x Soul? c:
en Jess x Elliot maar die maak ik straks wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul
.
.
Soul

Topic search UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 1116
Topic search UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova/Light - Shadra/Dark
Klas: Fifth Class
Partner: Love is gone.

Topic search Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic search   Topic search Icon_minitimezo nov 01 2015, 16:49

Klikje :3

Voor diegenen die ook 'n topic willen, mogen zich hier gerust aanmelden hoor <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Topic search UTL8oxA PROFILE
Topic search UTL8oxA MAGICIAN

Topic search Empty
BerichtOnderwerp: Re: Topic search   Topic search Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Topic search

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Topic search
» Topic Search
» Topic Search
» Topic Search!
» Let's get started. [Topic search.]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -