PortalIndexThe price of love||Calix HpD5UwnThe price of love||Calix 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 The price of love||Calix

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Raaf

Raaf

The price of love||Calix UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
The price of love||Calix UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

The price of love||Calix Empty
BerichtOnderwerp: The price of love||Calix   The price of love||Calix Icon_minitimevr okt 30 2015, 21:47

Gefluister, dat was alles wat tot haar door drong. Ze negeerde het, ze had het altijd al genegeerd. De laatste tijd was het misschien wat erger geworden dan normaal in haar aanwezigheid gebeurde. Het was vroeg geweest, maar natuurlijk zou er wel op de een of andere manier rond zijn gegaan wat er gebeurd was. Ze zou toch nooit meer normaal mensen kunnen aankijken, hoe haar reputatie ook in elkaar zat. Haar biecht tegenover Zack had wel geholpen; er lag al een tijdje geen loodzwaar gevoel meer op haar neer en het was een opluchting dat hij het nu wist.
Een ding was nog niet oké. De ingang van haar privé geval was waarschijnlijk beschadigd want het bleef bloeden als ze onder de douche stond en zich er waste. Naar de ziekenboeg gaan kon ze niet. Dan zou ze moeten uitleggen hoe het gebeurd was en zouden zij en zeker Zack nog lang niet jarig zijn. Bovendien had ze een bepaalde afkeer gekregen van ziekenhuizen sinds haar tijd in het asiel.
Ze zuchtte en streek door haar korte haren terwijl ze de sapkan pakte en zichzelf bijschonk.

//Calix jonguh kom d'r bij zou ik zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
God of Mischief
God of Mischief
Oliver

The price of love||Calix UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ
Posts : 968
Points : 35
The price of love||Calix UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air x Dark
Klas: x
Partner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.

The price of love||Calix Empty
BerichtOnderwerp: Re: The price of love||Calix   The price of love||Calix Icon_minitimevr okt 30 2015, 22:24


Low on self-esteem so you run on Gasoline.

Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Alsof hij sinds zijn aankomst al van alles had verkloot. In tegendeel, hij was nog nergens tegen de lamp aangelopen en de school beviel hem goed. Maar dat zou waarschijnlijk gaan minderen als de lessen voor hem zouden beginnen. Want als er iets was waar Calix een hekel aan had en het liefst wilde vermijden, dan waren het lessen en leraren. Hij zou eht toch nooit ver schoppen, dat was hem al van jongs af aan bij hem ingestampt. Dus waarom nog proberen? Alsof het uitmaakte of hij later een goede baan kon vinden, het geld verdween toch allemaal naar de achterlijke overheid met hun corrupte spelletjes. Calix wilde het misschien niet toonbaar maken, maar hij had iets tegen hogere autoriteit, misschien zelfs ook iets tegen oudere mensen. Ze dachten allemaal dat ze het zo goed wisten, zo goed in alle banen konden regelen. Maar er waren altijd kapers op de kust. Kapers zoals Calix, die in het donker stilletjes hun plan beraamde en van elke hoek tevoorschijn konden komen om een mes in diegenes rug te planten. Maar zover was hij nog niet, de motivatie om het te doen was er wel, de moed nog niet.
Met twee treden tegelijk liep Calix de trap af, de schilderijen aan de muur bewonderend. De honger knaagde in zijn maag dus voor nu lag de grote zaal op de route. Eerst eten, dan verder kijken wat het plan was. Nog steeds niet had hij alle gangen bekeken en alle speciale routes ontdekt dus er was een vol programma. Maar dat kon niet volbracht worden zonder eten in zijn maag. De zaal was groter dan verwacht, langer, breder, meer mensen. Blijkbaar waren er meer die honger hadden. Hij pakte een leeg bord van de tafel waar niemand zat en liep zo langs een aantal gerechten die klaar stonden voor de ochtend om wat op te scheppen. Hoezo 'stick to one'? Hij kon eten wat hij wilde. Zijn ogen zochten in het rond en vonden eindelijk wat hij echt zocht: Bacon. Dat was heilig. En er zat een meisje in de buurt. Zielig alleen. Die had vast wel wat gezelschap nodig. Hij schoof aan met een grijns en begon met het opscheppen van de bacon. 'Een bijzonder goede morgen.' Klonk hij opgewekt terwijl hij misschien iets teveel bacon op zijn bord had geschept en het nu verdeelde over de broodjes. Het geen wat overbleef ging direct zijn mond in. Bacon; daar kon je hem wel voor wakker maken.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

The price of love||Calix UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
The price of love||Calix UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

The price of love||Calix Empty
BerichtOnderwerp: Re: The price of love||Calix   The price of love||Calix Icon_minitimezo nov 01 2015, 14:35

Afwezig roerde ze in haar beker koffie en leunde met de andere arm op tafel. Ze kreeg te laat door dat er iemand naast haar was komen zitten. Het was een jongen met lichtblond haar, net iets kleiner dan haarzelf en zo te zien ook nog eens twee jaar jonger. 'Een bijzonder goede morgen.' Hij begon bacon op zijn bord te scheppen en het over een geheel assortiment aan broodjes te verdelen. Ze keek nog wat slaperig en smoorde een geeuw achter haar hand. 'Goedemorgen euh...hoe heet je?' Ze keek hem niet al te snugger aan, maar probeerde te glimlachen. Kennelijk wist toch niet iedereen wat er gebeurd was. Ze haalde even diep adem door haar neus en hees zichzelf een beetje van de tafel af terwijl ze een slok van haar koffie nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
God of Mischief
God of Mischief
Oliver

The price of love||Calix UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ
Posts : 968
Points : 35
The price of love||Calix UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air x Dark
Klas: x
Partner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.

The price of love||Calix Empty
BerichtOnderwerp: Re: The price of love||Calix   The price of love||Calix Icon_minitimeza nov 14 2015, 17:38


Low on self-esteem so you run on Gasoline.

Hij moest toegeven, zijn hart had bijna een sprongetje gemaakt toen het bleek dat hij absoluut geen chagrijnige ochtendpersoon had uitgekozen. Want dat zou een hele andere strategie moeten zijn. Ochtendpersonen wilden toch nooit praten, laat staan vriendelijk zijn. De meesten reageerden kortaf, of gaven hem lelijke blikken. Of ze zeiden helemaal niets, negeerde je en stonden op om ergens anders te zitten. Niet dat Calix zich dan verschrikkelijk afgewezen voelde. Hij zou zijn schouders ophalen en dolblij door zijn gegaan met de bacon verorberen. Want ze zoute smaak die nu in zijn mond zat maakte hem alleen nog maar gelukkiger. Hij sloot even zijn ogen terwijl hij tevreden op de stukken gebakken spek kauwde. Ja, dit was een geweldige ochtend. En het was ook nog eens zijn eerste ochtend hier, dus wat moesten die andere ochtenden dan wel niet voor hem in verwachting hebben? Naast vroeg opstaan dan.
Calix opende zijn ogen toen de stem van zijn gesprekspartner die tegenover hem zat klonk. Zijn naam, natuurlijk. Hoe onbeleefd van hem! Hij had zomaar niet zijn naam verteld! Op deze ochtend met de overheerlijke bacon nog wel! Hij kauwde de laatste stukken weg en slikte ze door. 'Calix is mijn prachtige naam.' Klonk zijn nog steeds opgewekte stem terwijl hij zijn vork neerlegde en hij iene-miene-mutte speelde om uit te kiezen welk broodje met bacon hij eerst ging opeten. Het werd uiteindelijk het kleine broodje met maanzaadjes. Een goed begin, aldus Calix. 'En wat is de jouwe, als ik zo vriendelijk mag zijn om het te vragen.' Een knipoog en een hap van het broodje volgde. De zoute smaak werd alleen maar erger in zijn mond en hij reikte naar de sapkan om zichzelf een glas in te schenken en een paar slokken te nemen. Zolang zijn gesprekspartner niet verschrikkelijk irritant ging doen of toch besloot om een ochtendpersoon te zijn, kon deze prachtige morgen niet stuk.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

The price of love||Calix UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
The price of love||Calix UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

The price of love||Calix Empty
BerichtOnderwerp: Re: The price of love||Calix   The price of love||Calix Icon_minitimezo nov 15 2015, 16:02

Misschien was het verbeelding, maar de kalme afwijzing die ze had ondergaan, was veel minder erg geweest dan de onverschilligheid die hij had getoond wanneer ze bijna had gevoeld dat hij haar had begrepen. Ze kon er echter niet teveel over nadenken want hoe klein de persoon naast haar ook was, des te groter leek zijn ego. 'Calix is mijn prachtige naam.' Hij klonk erg opgewekt, misschien iets te opgewekt naar haar zin. Wauw, hij voerde een strijd over welk broodje hij als eerste ging opeten. Met een opgetrokken wenkbrauw keek ze naar zijn bord maar besloot toen om haar mond te houden.
'En wat is de jouwe, als ik zo vriendelijk mag zijn om het te vragen.' Hij knipoogde. Ze trok haar hoofd een beetje naar achter. Moest ze nu serieus een gesprek beginnen met deze midget? Ze zag hoe hij een glas sap voor zichzelf in schonk en ademde toen langzaam uit om zichzelf te kalmeren. 'Raaf. Ik heet Raaf.' zei ze berustend en nam een slok koffie. Misschien moest ze eens proberen om minder een bitch te zijn en wat meer toe te laten, hoewel ze aanvoelde dat het tijd zou kosten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
God of Mischief
God of Mischief
Oliver

The price of love||Calix UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ
Posts : 968
Points : 35
The price of love||Calix UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air x Dark
Klas: x
Partner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.

The price of love||Calix Empty
BerichtOnderwerp: Re: The price of love||Calix   The price of love||Calix Icon_minitimezo nov 15 2015, 17:07


The person that you take a bullet for, is behind the trigger.

Terwijl hij zijn best deed om van het broodje te genieten, wat niet echt werkte sinds de bacon gewoon te lekker was en het broodje vrij klein, dus binnen een paar grote happen was het op, richtte hij zijn aandacht op zijn gesprekspartner. Een zeer interessante dame moest hij zeggen. Haar haren waren prachtig zwart en stijl. Precies het tegenovergestelde van hem. Hoewel zijn wit-blonde lokken ook zeker wel eens plat langs zijn hoofd wilden liggen, gaven ze hier niet altijd de keus aan en vonden het ook wel eens leuk om gewoon in de ochtend niet te luisteren en alle kanten op de springen. Calix had een theorie dat stiekem een koe 's avonds als hij sliep zijn kamer binnen kwam en aan zijn haren likte, gewoon om het door de war te krijgen. Deze theorie moest nog steeds worden bevestigd, maar hij wist alleen nog niet hoe.
Met een peinzend gezicht staarde Calix naar de dame, die zich voorstelde als Raaf. Wat een achterlijke naam. Ze was gewoon letterlijk naar een dier vernoemd, hadden haar ouders dan geen creativiteit of inspiratie gehad toen ze was geboren? Calix, kijk daar was nou nog eens over na gedacht. Dat was niet even googlen 'wat is de mooiste jongens naam', nee daar was tijd in gestoken. 'Klinkt alsof je ouders niet erg veel inspiratie en motivatie hadden om een naam voor je te verzinnen.' Merkte hij luchtig en nonchalant op terwijl hij op zijn volgende broodje bacon kauwde, wat wat groter was deze keer, en Raaf met een opgetrokken wenkbrauw aankeek. Mja, dit was een gesprek waarvan Calix bang was dat het op niets uit ging lopen. Dus hij had twee opties. Of er door heen zitten en hier zijn broodjes bacon op eten, of gewoon opstaan en ergens anders een gesprek beginnen. Maar dat zou onbeleefd zijn, en Calix wilde nou zo niet in de geschiedenisboeken terecht komen. Even zuchtte hij terwijl hij de volgende hap nam van het broodje en ging bedenken wat nou wijs was.
thank you Sarah of Kickstart!


Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

The price of love||Calix UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
The price of love||Calix UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

The price of love||Calix Empty
BerichtOnderwerp: Re: The price of love||Calix   The price of love||Calix Icon_minitimezo nov 15 2015, 17:29

Ze keek een beetje nuchter voor zich uit en hield haar kop bij haar lippen. Vond hij haar naam belachelijk? Zo leek hij te kijken. Hij had ene peinzende uitdrukking op zijn gezicht en het stond haar niet aan. Maar ze had zich voorgenomen niet meer kribbig te zijn. 'Klinkt alsof je ouders niet erg veel inspiratie en motivatie hadden om een naam voor je te verzinnen.' Ze verslikte zich in haar koffie en begon te hoesten terwijl er een halve grijns op haar gezicht verscheen. 'Dat kan ik me voorstellen, zeker in mijn vaders geval.' Grinnikend zette ze haar koffie weer aan haar mond en dronk de laatste slok op. 'Raaf is een korte versie van Ravenna.'
Ze zette haar mok op tafel en draaide een halve slag om hem aan te kunnen kijken. In een bepaalde opzicht moest ze opeens aan haar vader denken, maar als snel merkte ze dat het alleen zijn blonde haar was dat overeen kwam. Ze ademde even diep uit en probeerde het gesprek een draai te geven. 'Dus, Calix, wat had volgens jou mijn naam moeten zijn dan?' Ze pakte de mandarijn die op haar bord lag op en begon hem te draaien tussen haar vingers waarna ze voorzichtig de schil eraf begon te peuteren. Maakte het wat uit hoe ze heette? Misschien wel, ze had het immers zelf veranderd. Calix...ze herinnerde zich een verhaal wat haar moeder wel eens had verteld. De Calix, de drie wijze vrouwen die de wil van de Godin van de drievoud verkondigden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
God of Mischief
God of Mischief
Oliver

The price of love||Calix UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ
Posts : 968
Points : 35
The price of love||Calix UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air x Dark
Klas: x
Partner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.

The price of love||Calix Empty
BerichtOnderwerp: Re: The price of love||Calix   The price of love||Calix Icon_minitimedi nov 24 2015, 16:52


The person that you take a bullet for, is behind the trigger.

De witblonde jongen smaalde bij het zien van Raaf's reactie. Ze was duidelijk geen humeurig ochtendpersoon en Calix was daar op zijn eigen manier dankbaar voor. Hij nam een paar slokken van het sap, al bekoorde het hem niet helemaal. Hij kon de suiker gewoon proeven, niks natuurlijk geperst en waar er nog meer reclame mee werd gemaakt. Dit kwam gewoon rechtstreeks uit een fabriek waar de sinaasappels gewoon omgetoverd werden tot, wat lekker had moeten zijn tenminste, heerlijk sap. Toen zijn beker halfleeg was zette hij hem met een wat hardere beweging neer op het tafelblad en had hij het besluit genomen om nooit meer van dat sap te drinken. Het was dan of koffie, thee, water of helemaal niets. En zo'n grote fan van koffie was hij ook niet. Die koude dingetjes, hoe heette ze ook al weer, Frappuchino's? Ja, die waren heilig. Maar in dit koude weer was het verschrikkelijk om ze vast te houden, veel te koud. Het was hem al eens voor gekomen dat hij zijn hand moest warm blazen met zijn luchtmagie omdat hij gewoon was vast gevroren aan de beker. Het leven was hard.
Ah, daar kwam de toelichting. Een afkorting van Ravenna. Kijk, dat maakte het nog een beetje bijzonder, in ieder geval beter dan het geval 'Raaf'. Hij begreep ook niet waarom ze het had afgekort, Ravenna klonk een stuk mysterieuzer, iets wat wel bij de zwartharige dame paste. Ze had iets waar Calix niet precies zijn vinger op kon leggen. Desalniettemin knikte hij goedkeurend bij het horen van haar volledige naam. Hij kauwde wat afwezig op zijn broodje terwijl zijn blauwgroene ogen de grote ruimt afspeurden, opzoek naar andere mensen die wel of geen ochtendhumeur hadden. Er was altijd een uitweg nodig bij een gesprek. Een smoes, als je het zo maar moest noemen. Zijn ogen richtte zich weer op Raaf toen ze hem vroeg wat haar naam anders moest zijn. Calix grijnsde even en bleef een tijdje stil om na te denken. Zo heel goed in namen verzinnen was hij niet, maar hij kon het altijd proberen. 'Ik ben geen pro in namen, helaas. Daarnaast vind ik ook niet dat er een betere naam voor je is.' Voor hij zichzelf toelichtte nam hij nog snel een hap van zijn broodje en likte hij het zout van zijn lippen. 'You see, je naam past bij je. Of je het wilt of niet. Het is een onderdeel van je identiteit, zonder naam ben je niemand want niemand kent je. Ze kunnen je slechts beschrijven als een persoon, al kunnen er duizenden personen net zo lijken op die beschrijving. Je naam geeft je iets bijzonders, iets speciaals. Iets unieks.' Zijn ogen glinsterden terwijl hij Raaf haar reactie afwachtte. Diepe gesprekken zo vroeg in de ochtend. En hoewel hij misschien hier een beetje te ver was gegaan, het was een heerlijk onderwerp om over door te praten. Sterker nog, hij kon nog wel even doorgaan.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

The price of love||Calix UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
The price of love||Calix UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

The price of love||Calix Empty
BerichtOnderwerp: Re: The price of love||Calix   The price of love||Calix Icon_minitimezo dec 13 2015, 22:20

Intrigerend persoon, maar of ze hem nou echt sympathiek kon noemen. 'Ik ben geen pro in namen, helaas. Daarnaast vind ik ook niet dat er een betere naam voor je is.' Excuse you, was dat een belediging? 'You see, je naam past bij je. Of je het wilt of niet. Het is een onderdeel van je identiteit, zonder naam ben je niemand want niemand kent je. Ze kunnen je slechts beschrijven als een persoon, al kunnen er duizenden personen net zo lijken op die beschrijving. Je naam geeft je iets bijzonders, iets speciaals. Iets unieks.' Wauw, diep. Maar er zat een kern van waarheid achter. 'Ik hoorde vroeger verhalen over 'de Calix', priesteressen of hoe je het noemen wil.' Ze boog zich over de tafel heen en griste een mandarijn van de stapel. Met haar lange nagels pulkte ze hem open en stak een partje in haar mond.
'Ik weet niet eens meer of mijn naam nog wel echt 'mij' betekend. Toen ik klein was trok ik raven aan om de een of andere reden, maar dat geeft me te bedenken of het werkelijk ik was die naar de raven werd vernoemd, of omdat mijn ouders serieus erover nadachten.' Ze grijnsde, het was precies zoals hij had gezegd. Toen ze kleiner was had ze wel eens willen weten wat haar ouders ertoe gedreven had om haar te krijgen, maar langzamerhand was ze misschien bang voor het antwoord geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
God of Mischief
God of Mischief
Oliver

The price of love||Calix UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ
Posts : 968
Points : 35
The price of love||Calix UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air x Dark
Klas: x
Partner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.

The price of love||Calix Empty
BerichtOnderwerp: Re: The price of love||Calix   The price of love||Calix Icon_minitimezo dec 20 2015, 16:38


I'll be needing stitches.

Als het er op aan kwam, dan was Calix altijd wel in voor een gesprek dat niet alleen de top van de ijsberg aanraakte, maar ook nog eens eronder ging en helemaal de titanic opzocht. Diep dus. Erg diep. Bij die diepe gesprekken leek je altijd iets anders te raken dan wat je eigenlijk bedoelde. Plus het sprong continu over op iets anders en je kwam erachter wat de andere persoon nu echt dacht. Een ander voordeel was ook nog eens dat het gesprek niet zo snel zou doodlopen als bij een oppervlakkig gesprek. Daar hoefde je alleen maar te vragen 'hoe gaat het', de ander antwoordde en dat was het al weer. Dan zat je weer ongemakkelijk aan je broodje en wist je niet of je het gesprek een doorstart moest geven of het er gewoon bij laten. Maar Calix had het gevoel dat ze het punt hadden bereikt dat wanneer dit gesprek stop gezet zou worden, een van de twee gewoon zou opstaan en de tafel zou verlaten. Er was, als het gesprek eindigde, geen reden meer om het overnieuw te doen. Ze hadden bepaalde punten geraakt die het haast onmogelijk maakten om nog eens te praten.
Calix richtte zijn blauw-groene ogen op Raaf terwijl hij van zijn broodje at en Raaf haar mandarijn aan het pellen was. Yuck, die nagels. Als hij een schaar bij had gehad had hij hem haar aangereikt en haar vriendelijk verzocht ze te knippen. Het leek hem zo onhandig om zulke lange nagels te hebben. Daarbij, waarom eigenlijk? Als vrouwen het deden was er niets aan de hand, maar als hij zijn nagels liet groeien, dan was heel het kasteel in rep en roer want hij was een jongen. De wereld was een rare en vage plaats. Had hij maar de macht om dat te veranderen. Want hoewel 'een goed begin is het halve werk' een zeer uitstekende uitspraak was, was Calix het daar niet mee eens. Een goed begin, dan moest je bij een grote menigte zijn. Je moest duizenden mensen zien te raken. Met dit soort dingen kon je niet klein beginnen want te weinig geïnspireerde mensen zorgden er niet voor dat er verandering kwam in de stroom waar hij zo graag tegenin ging. 'De Calix', priesteressen? Vaag, maar zeker wel interessant. Misschien interessant genoeg om er onderzoek naar te doen? Calix grijnsde naar haar terug en had zijn broodje ondertussen op gegeten. Een slok sap kwam erachteraan. Hij knikte goedkeurend bij haar woorden. 'Kijk dat bedoel ik nou. Je moet eigenlijk alles wat vastgesteld wordt en waar iedereen van uit gaat tegenspreken. Wie zegt dat jou naam nog wel 'jou naam' is?' Zei hij misschien iets te enthousiast, wat wat sikkeneurige blikken zijn kant op liet gaan omdat hij zijn stem iets te hard had verheft. Hij haalde zijn schouders op en keek uitdagend naar de 'ik-wil-naar-mijn-bed-oh-god-praat-niet-zo-hard' mensen. De jongen richtte zich weer op Raaf. 'Gewoon alles wat de autoriteit zegt, uit de weg gaan. Niet braaf regeltjes volgen en doen wat er gezegd wordt. Anarchy, wil je het extreem zeggen.' Er lagen nog twee plakjes bacon op zijn bord. Als die op waren, dan was hij ook weg. Want het had geen nut meer om hier aan tafel te zitten zonder bacon.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



The price of love||Calix UTL8oxA PROFILE
The price of love||Calix UTL8oxA MAGICIAN

The price of love||Calix Empty
BerichtOnderwerp: Re: The price of love||Calix   The price of love||Calix Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

The price of love||Calix

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Lost in forgotten dreams. (Calix)
» Vivian Price.
» Is this love?
» Just love..
» Kom dan Safje.. Kom maar hier.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall-