PortalIndexPaper letter, paper girl // Kit HpD5UwnPaper letter, paper girl // Kit 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Paper letter, paper girl // Kit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yagami
Schrödinger's Cat
Schrödinger's Cat
Yagami

Paper letter, paper girl // Kit UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Trâm
Posts : 320
Points : 20
Paper letter, paper girl // Kit UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas: Master Savador
Partner: En wat als dit liefde is?

Paper letter, paper girl // Kit Empty
BerichtOnderwerp: Paper letter, paper girl // Kit   Paper letter, paper girl // Kit Icon_minitimevr okt 30 2015, 15:23

A

UTUMNUS

Hi Kit(ty),

ik verwonder mij niet eens meer over dit soort kaarten... Rond deze tijd van het jaar haalt men al zijn kunsten uit de kast om de aankomst van de herfst te vieren. Deze kaart is maar een van de vele kleine dingetjes die ze voor het festival maken, geloof me. Als je een tekst die oplicht wanneer je met je hand eroverheen gaat al verbazingwekkend vindt, moet je zeker een keer de openingsdag meemaken. Ik wilde dat je het mee kon maken. Herfst wordt hier zelfs uitbundiger ontvangen dan de paashaas en kerstman bij elkaar.

Ik heb mezelf zojuist een wonderbaarlijk idee gegeven toen ik dat typte. Ja, typte. Ik zou willen dat ik zo'n recht toe recht aan handschrift bezat. Het is alleen dat dat ding enorm veel geluid maakt en veel te zwaar is om mee naar school te zeulen.

Maar ja, jou kennende heb jij de vorige alinea overgeslagen, omdat jij moet weten wat voor idee ik in mijn hoofd gekregen heb. Nou, het is een verrassing. Terug op het onderwerp 'kerst': het zou veel minder leuk zijn, als je al wist wat er allemaal onder de boom lag. Dus daar zijn verrassingen goed voor.

Naja, hoe is het daar op school? Ik heb eigenlijk totaal geen idee of deze kaart of ik eerder op school aankomt. Wie weet komt jouw antwoord aan en ben ik net weg als gevolg dat onbestemde ogen het lezen.

Hoe dan ook, het is wel verfrissend om weer eens iets per post te sturen naar iemand die ik regelmatig tegen het lijf aanloop. Natuurlijk stuur ik hele verhalen naar mijn vrienden, maar dat is anders. Als ik het niet zou doen, zou ik ze nooit spreken. Terwijl wij vroeger brieven stuurden en vrijwel dagelijks met elkaar afspraken. Weet je, mensen kunnen via het schrift verrassend anders overkomen. Zo leer je een van de andere aspecten van een persoon kennen. Ik ben bijvoorbeeld veel langdradiger wanneer ik schrijf.

Ook zo'n nadeel van deze kaart (voor de ontvanger tenminste): onbeperkt schrijfruimte. Dit ding scrolt automatisch naar beneden. Ik zal je maar niet verder vermoeien. Bovendien moet ik me gaan klaarmaken voor festival avond II. Ze gaan vandaag een toneelstuk opvoeren, uiteraard met luchtmagie. Maar zelfs zonder dat zou het een spektakel zijn om je ogen uit te kijken. Onder andere omdat ik de visagie verzorg heh. Grapje. Misschien kan ik aan een paar foto's komen. Dan kan je dat zelf beoordelen.

》Yagami

Terug naar boven Ga naar beneden
Kit
.
.
Kit

Paper letter, paper girl // Kit UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 692
Points : 5
Paper letter, paper girl // Kit UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Dark
Klas:
Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ

Paper letter, paper girl // Kit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper letter, paper girl // Kit   Paper letter, paper girl // Kit Icon_minitimeza nov 14 2015, 23:44

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yagami
Schrödinger's Cat
Schrödinger's Cat
Yagami

Paper letter, paper girl // Kit UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Trâm
Posts : 320
Points : 20
Paper letter, paper girl // Kit UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas: Master Savador
Partner: En wat als dit liefde is?

Paper letter, paper girl // Kit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper letter, paper girl // Kit   Paper letter, paper girl // Kit Icon_minitimezo nov 22 2015, 21:53

obscurum autumnis

Kit,

allereerst: vergeet je toekomstige antwoorden niet naar mijn slaapzaal te sturen. Ik ben niet verantwoordelijk voor alle gevolgen van dien, als je brieven in de handen van mijn ouders terechtkomen. Dan mag je het zelf gaan uitvechten met hen.
Oh ja, aan het festival bezoek zijn er wel enkele voorwaarden verbonden:

  1. Een wie-het-snelst-de-suikerspin-opeet-wedstrijd zal onder geen enkel beding afgeslagen worden.
  2. Indien gij mij uitlacht door de traditionele kledij, krijgt gij onmiddellijk een knietje cadeau.
  3. Gij zal minstens een door mij geprepareerde maaltijd consumeren.

Ik ben zeer ervaren in het vak dingen verzwijgen. Zo heb ik al die tijd rondgelopen met het feit dat ik eigenlijk als het andere geslacht geboren ben. Volgens mij heb ik het slechte-humor-syndroom opgelopen door jou...
‘Vel’ met een ‘f’ en ‘hoorntjes’ als 'horentjes' gespeld? Hierbij verplicht ik jou een cursus spelling te volgen van een zekere Yagami Ellenice. Qua schrijfstijl klink je overigens wel zoals in het echt. Alleen nu kan je mij niet plagen, dus dat is wel een voordeel. En zelfs al zou je mij laten blozen, dan zou je het toch niet merken. Heh, dat is wel een voordeel aan mijn kant. Ook weet ik nu dat je of je eigen woorden dicteert of tegen Nica praat, terwijl je aan het schrijven bent. Dat is eigenlijk wel iets voor jou, nu ik erover nadenk.
Nou... stiekem had ik een excuus voor de buitenwereld nodig, zodat onze relatie niet zou opvallen. Jij was de meest geschikte kandidaat, aangezien jij altijd om haar heen hangt (tot haar ergernis). Ik weet, het klinkt op zijn zachts gezegd eigenaardig dat een mens zich zou willen verbinden met een geit. Hier is een verklarende ideologie voor: volgens Plato, een van de filosofen, is alles en iedereen die wij op aarde waarnemen een minderwaardige kopie van een origineel dat zich in een wereld die zich boven de onze bevindt. Alhoewel Nica een meer dan mislukte replica is (het origineel van haar is wel een mens), hebben wij de connectie altijd al gevoeld. Uiteindelijk gaat het toch wel om wat wij in de originele wereld zijn. Daar waren en zijn wij het allebei over eens. Zo was dit alles dus tot stand gekomen.
Maar nu we een geschikt doeleinde voor je gevonden hebt, begint ze jou steeds meer te tolereren. Ik vermoed dat haar gevoelens voor jou aan het opbloeien zijn en er binnenkort sprake is van een nog ingewikkeldere driehoeksverhouding.
Enfin, sinds ik jou bij die schommel tegen het lijf gelopen ben, vind ik het eigenlijk een slecht idee om je los rond te laten lopen. Oké, nu klink je net als een dier. Nee, je bent geen hond die aan de lijn moet. Dat zou ik niet aankunnen. Alleen... het scenario dat jij op een afgelegen plek rondloopt en ieder willekeurig moment neervallen kan, is ook geen verbetering. Ik wilde dat er meerdere middelen waren waarmee wij vlugger contact met elkaar konden maken bij noodgevallen. Voor zover ik het weet, zijn mobiele telefoons de enige optie, maar die zijn redelijk geprijsd en staan bovendien nog in kinderschoenen.
Eigenlijk is deze situatie een beetje dubbel. Ik heb het hier zo erg leuk gehad dat ik zeker weet dat ik hierna in een lichte dipje zal zakken. Tja, het leven kan geen stijgende lijn zijn. Dan zou moeite doen geen enkel nut meer hebben.
Leuk verhaal trouwens: niets vermoedend liepen vrijwel iedereen van het vrouwelijke geslacht inclusief ik in het traditionele gewaad op het terrein rond. Totdat plotseling een windvlaag uit de windroosters onder ons verscheen. Niemand had het zien aankomen, omdat die windroosters normaal gesproken alleen tijdens de voorstellingen gebruikt worden en voor de rest strict verboden zijn. Gelukkig is ook een broek onder het gewaad vereist en had ik die aan — in tegenstelling tot andere meiden. Het kon hen echter niet kwalijk genomen worden; het was nogal een broeierige avond. Later bleek het dus dat de leiding een publiciteitsstunt wilde uitvoeren door al die wapperende rokken te fotograferen en vervolgens in de krant te plaatsen. Het was niet hun bedoeling geweest om ophef en onderbroeken op foto's te creëren. Vanzelfsprekend is al het beeldmateriaal van die avond verwijderd. Ik vermoed dat ik de andere verhalen beter in persoon vertellen kan. Zelfs ik begin nu lamme vingers van het typen te krijgen.


》Yagami

P.S. Van alle jongens die ken (inclusief mijzelf), eindig jij je brief toch wel het meest meisjesachtig, hoor. Wat vind je van Kiteriena? Schroom niet om een suggestie in te sturen, moge deze naam je ook niet bevallen. Ik verzoek je wel hierbij niet te lang te twijfelen; deze brief voelt toch wel een beetje leeg aan zonder aanhef.
P.S.S. Bereid je maar voor op nog meer lappen tekst gevuld met mijn bizarre humor en verstopte educatieve feitjes; ik heb een hele stapel aan variaties van deze kaart gekocht~
Terug naar boven Ga naar beneden
Kit
.
.
Kit

Paper letter, paper girl // Kit UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 692
Points : 5
Paper letter, paper girl // Kit UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Dark
Klas:
Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ

Paper letter, paper girl // Kit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper letter, paper girl // Kit   Paper letter, paper girl // Kit Icon_minitimeza dec 05 2015, 15:56

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yagami
Schrödinger's Cat
Schrödinger's Cat
Yagami

Paper letter, paper girl // Kit UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Trâm
Posts : 320
Points : 20
Paper letter, paper girl // Kit UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas: Master Savador
Partner: En wat als dit liefde is?

Paper letter, paper girl // Kit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper letter, paper girl // Kit   Paper letter, paper girl // Kit Icon_minitimewo dec 16 2015, 21:17

~

Enim ear vita est

Katerina,

met ouders zoals die van mij is het niet de vraag of ze jou zullen afkeuren, echter wanneer zij dat zullen doen. Wellicht is dat een reden waarom je niet aan bod bent gekomen, wellicht bestaat er een kans dat ik het staal vergeten ben.
Je staat enkel zo stevig in je schoenen, omdat je het (nog) niet meegemaakt hebt. Je wilt niet weten hoe veel mensen ik iedere keer tegen het lijf loop die mij uitdagen. Alhoewel ik moet toegeven dat dat gedeeltelijk aan mijn vroegere reputatie te wijten valt. Toentertijd stond ik namelijk bekend als het meisje met de bodemloze maag en portemonnee. Naarmate de tijd verstreek ben ik echter selectiever qua voedsel (en andere zaken, zoals kledij) geworden. Enfin, het is schijnbaar iets dat niet vergeten wilt worden en mij achtervolgt.
Daar ben ik nog niet zo zeker van. Puffoons eten kan redelijk pittig zijn, maar in mijn ogen is dat een van de verplichte activiteiten, wil je schaamteloos naar het festival gaan. Ik heb geen problemen met buitenstaanders, zolang zij maar bereid zijn om de cultuur tot een zekere mate te ervaren of in ieder geval te tolereren.
Gefeliciteerd; je hebt het enige correcte respons weten te geven. Ieder ander antwoord zou ik als ongelovig beschouwd hebben jou kennende. Ik waardeer je eerlijkheid, Katerina.
Nu het toch al de wereld in geholpen is... zou je iets aan Nica door kunnen geven?

"A.s vrijdag, 19:30 stipt, Oak's Field, Surrealistenlaan, het scheve gebouw achter de schuw van de bomen, gekleed zo donker als de nacht."

De dokter heeft deze diagnose vastgesteld: "Zoals bij het overgrote deel van kwalen is voorkomen vele malen efficiënter dan genezen. Hierbij raad ik U dus met spoed aan om een allerlaatste brief naar de betreffende persoon te schrijven, zodat U de wond netjes dicht kan schroeien. Hierbij moet ik U erop wijzen dat U ten alle tijden serieus dient te blijven rondom de betreffende persoon." In andere woorden, de medische wereld heeft er geen bezwaar tegen onze correspondentie, zolang het professioneel blijft. Indien het syndroom buiten de perken treedt, zal je gewaarschuwd worden met een allerlaatste kaart besmeurd door de mascara vlekken.
Eerst haal je de grammatica-nazi in mij naar boven om vervolgens ook mijn innerlijke feminist erbij te roepen. Ik ben tenslotte van niemand, behalve van deze wereld, waaraan ik mezelf te danken heb. En over dat 'lief zijn' kunnen ook velen debatteren. Bovendien ben je ook nog eens een slechte kusser. Onvergeeflijk.
Door die ene vraag begin ik het idee te krijgen dat jij degene was die achter het hele gebeuren zat. Dat betekent wel dat je een verdomd nauwkeurige stalker bent. O, en zeer pervers uiteraard. Maar als je het per se weten wilt, de split zit hoger dan dat ik mij erbij comfortabel voel. Dit heeft - in tegenstelling tot wat er in jouw hoofd omgaat - niet de bedoeling om een erotisch beeld op te wekken. Het gaat hierbij vooral om gemakzucht en het feit dat wapperende rokken een fotogeniek beeld zijn op zo'n planeet, waar het altijd waait en zelfs mensen nog meer daarvan veroorzaken.
Kit, hoeveel winters ben je oud? Het is eigenlijk nooit eerder ter sprake gekomen en op dit moment kan ik niet een twee drie een gok wagen. Getallen en gokken staan namelijk niet bovenaan mijn lijstje van beste kwaliteiten.
Overigens bedoelde ik met het vrouwelijke einde 'liefs, Kit'.
Zoals je waarschijnlijk al eerder opgemerkt hebt, heb ik je naam veranderd naar iets gangbaarder dan Kiteriena. Met je laatste woorden in gedachten zal ik deze naam enkel in schriftelijke correspondenties gebruiken.

》Yagami

OOC: Je dubbelganger heet Katerina, ook al is haar naam weer anders gespeld :p


Laatst aangepast door Yagami op do dec 17 2015, 20:41; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Because I am an air head and forget to include little details, pretty much.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kit
.
.
Kit

Paper letter, paper girl // Kit UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 692
Points : 5
Paper letter, paper girl // Kit UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Dark
Klas:
Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ

Paper letter, paper girl // Kit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper letter, paper girl // Kit   Paper letter, paper girl // Kit Icon_minitimezo dec 27 2015, 01:08

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yagami
Schrödinger's Cat
Schrödinger's Cat
Yagami

Paper letter, paper girl // Kit UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Trâm
Posts : 320
Points : 20
Paper letter, paper girl // Kit UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas: Master Savador
Partner: En wat als dit liefde is?

Paper letter, paper girl // Kit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper letter, paper girl // Kit   Paper letter, paper girl // Kit Icon_minitimema feb 15 2016, 20:02

...

UTRUMQUE

Katerina,

dat komt omdat jij er op die goede dag er niet bij was toen ik met één van mijn half Erdse vrienden afgesproken had om ‘staal’ in plaats van ‘straal’ te gebruiken in die uitdrukking. Volg je hem nog? Omdat de Erdsen zo ver voor lopen qua technologie en er voor die technologie onder andere staal vereist is. En ja, we bevonden ons in een rare raardere bui dan normaal op dat moment.
Wie had het over zich zorgen maken om hun dochter? Ik had het over de strenge criteria die zij handhaven voor jongens die ik mee naar huis neem. Die twee dingen staan totaal los van elkaar.
Dus... de verliezer vervult een wens naar keuze? Als je nu abrupt niets van je laat afweten, zal ik aan je ‘mannelijkheid’ gaan twijfelen, dus je hebt in feite geen uitweg. Ik heb je tenslotte zelfs schattig genoemd. O, en voordat ik het vergeet, er bestaat een kans dat je met een kotsende Yagami te maken gaat krijgen. Je weet wat je dan te doen staat.
Men kleedt chihuahua’s ook aan en daarover wordt er nooit geklaagd. Of terwijl, de mens is nog racistischer dan verwacht. Bovendien gaat het om het idee. De dresscode van de activiteit van die avond vereist zwart, snelheid en behendigheid. Niet tegen Nica vertellen, hoor, want eigenlijk behoort het een verrassing te zijn. Ik heb haar altijd al verbaasd willen aanschouwen.
O Romeo, gij wilt toch niet een dood op uw gewisse hebben? Zeker niet die van een persoon die in de bloei van haar leven staat.
Informatie van die aard is strikt privaat. Wat zou je er eigenlijk mee moeten?
Je had het inderdaad bij het juiste einde toen jij mij vroeg of ik wel de juiste broer ontmoet heb. Dat je zelfs maar een mogelijkheid ziet dat gedaan te hebben zegt al genoeg. Wat was het adres van je broer ook al weer?
Ik weet niet... Er bestaan van die mensen die op bepaalde momenten tegelijkertijd jong en speels, én zeer wijs schijnen. Daar ben jij dus een van. Maar betekent dat dan niet dat jij spoedig slagen zal? En wanneer is je verjaardag eigenlijk?
O ja, daarover gesproken. Tussen vier ogen zal ik die bijnaam ook gebruiken; ik vind het wel wat hebben.

》Yagami
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Paper letter, paper girl // Kit UTL8oxA PROFILE
Paper letter, paper girl // Kit UTL8oxA MAGICIAN

Paper letter, paper girl // Kit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Paper letter, paper girl // Kit   Paper letter, paper girl // Kit Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Paper letter, paper girl // Kit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Hai! [Letter to Tári]
» A letter to you [Tári]
» Paper, documents and white coats
» --watched you fly on paper wings // &Meruru
» Words are flowing out like endless rain into a paper cup...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -