PortalIndexI'm a goner, somebody catch my breath HpD5UwnI'm a goner, somebody catch my breath 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 I'm a goner, somebody catch my breath

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kailee
.
.
Kailee

I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

I'm a goner, somebody catch my breath Empty
BerichtOnderwerp: I'm a goner, somebody catch my breath   I'm a goner, somebody catch my breath Icon_minitimedo okt 15 2015, 21:05

Hij had zijn handen de hele dag al lopen te wringen, hij had meerdere keren een pen opgepakt en naar papier gegritst, maar iedere keer als hij nadacht kon hij geen enkel mooi woord bedenken om de brief me te beginnen. Het enige dat hem lukte, was van die stomme, kleine hartjes tekenen in de kantlijn van het blad. En dat was niet wat hij nodig had, hij kon geen brief afgeven die er zo uitzag. Dat was hopeloos. Net zo'n oververliefd schoolmeisje. Als je het schoolmeisje verving door schooljongen dan scheelde het nog niet zo heel erg veel van de waarheid. Kai haalde gefrustreerd een hand door zijn haar en maakte van het blad een mooie prop papier, ook al was het nog compleet blanco en was het dus een beetje papierverspilling. Hij wist ook dat als hij wou laten zien dat hij het echt meende, hij het face to face zou moeten doen. Was hij bang? Ja. Hij was doodsbang. Er kon zo veel misgaan en er was ook zo veel kans dat hij er zijn beste vriend mee zou verliezen. Wie had hij dan nog? Niemand. De jongen met de blauwe haren slikte en schudde zijn hoofd licht. Als hij het niet zou bekennen, zou hij gek worden. Want hij kon alles met zijn eigen gedachten niet meer aan. De jongeman was opgestaan van zijn bed, waar hij geprobeerd had te schrijven, en haalde diep adem. Hij voelde hoe zijn hartslag versneld was door alleen nog maar te denken. Het was haast zielig hoe er een hoop zinnen door zijn hoofd schoten terwijl hij in zijn kast aan het zoeken was naar een nieuw T-shirt om aan te trekken. I know what's best for me but I want you instead. De jongen gooide een hoop shirts opzij en trok toen zijn welgekende grijze blink-182 shirt uit de kast dat hij ook aangehad had toen hij Ryan voor de eerste keer gesproken had, want hij had hem al eens eerder in de gangen zien lopen. Het shirt. Er kroop voor kort een glimlach op zijn gezicht. Het draadje dat hij er uit getrokken had toen was niet meer te zien natuurlijk, en vlekken van de gênante bloedneus waren ook weggewassen, het ging meer om de herinneringen die aan de stof vasthingen. Kai trok het shirt over zijn hoofd heen nadat hij het ander uitgetrokken had en nonchalant in de hoek van zijn kamer gooide. Maar toen dat klaar was wist hij dat hij geen reden meer had om langer op zijn kamer te blijven. Hij kraakte met zijn schouders alsof hij iets belangrijks te doen had, maar liep toen zijn kamer uit en trok de deur dicht achter zijn rug. Hij moest die niet meer op een kier laten nu die stomme vleermuis er vandoor was. Nooit had hij gedacht dat hij Ty zo niet-hard zou missen. Kai liep naar de trappen en was opgelucht dat hij maar één verdieping naar onder lopen moest. Halverwege de trap bleef hij toch even stilstaan. I don't think it's very nice to walk around my head all night. Het moest. Hij spoorde zichzelf aan om weer in gang te schieten en begon weer te wandelen. Toen zijn voeten de grond van de Earth Magicians floor vonden, voelde hij zijn hart tot in zijn keel kloppen. Hij herinnerde zich nog vaag waar Ryan sliep, maar nu wist hij niet of hij er wel aan durfde te gaan kloppen. Wie weet wie hij tegenkwam, misschien werd hij zelfs wel teruggestuurd naar zijn eigen verdieping als hij een leerkracht tegenkwam, want blijkbaar mocht je niet echt op elkaars floor komen. Whatever I feel for you, you only seem to care about you. Is there any chance you could see me too? Cause I love you. Hij wreef over zijn gezicht en richtte zijn ogen even naar het plafond voor hij zijn weg vervolgde, richting de deur die hij als Ryans deur herkende. Hij hefte zijn arm op en klopte met zijn knokkels, die voor eens een keer niet compleet gehavend waren, op het hout. Het doffe geluid van geklop deed hem voor enkele seconde zwart zien. Het was niet dat hij bang was, maar hij was bang. Het klonk niet logisch maar voor hem was het superlogisch en zo helder als een kristal. "Ryan?" sprak hij toen hij geen vlekken meer voor zijn ogen zag dansen. Het was zo nodeloos om zijn naam er ook bij te zeggen, maar hij hield van de naam uitspreken. Wie weet zou hij hem nooit meer uit kunnen spreken na wat hij ging zeggen tegen de jongen met de ambergekleurde ogen. Hij haatte het allemaal, de ambergekleurde ogen en het tweekleurige haar. Ryans glimlach en de manier waarop hij kwaad werd. Maar toch was het niet haten zoals hij andere mensen haatte. Dit was een mooie vorm van haat. Kailee wachtte tot Ryan open zou doen, als hij dat zou doen, en besefte dat hij er nu wel stom bijstond. Hij had letterlijk niets buiten zijn woorden om te vertellen wat hij van zijn hart wou. Hij blies zijn wangen vol lucht en sloot zijn ogen, maar was nu al kalmer dan toen hij zijn kamer verliet. Dit ging of slecht, of goed, en hij was al helemaal voorbereid op een slchte afloop, dus teleurgesteld worden zou al lastig worden. Hij schraapte zijn keel nog, maar daarna wachtte Kailee echt gewoon tot er reactie zou komen.

OOC: Ryan :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

I'm a goner, somebody catch my breath Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm a goner, somebody catch my breath   I'm a goner, somebody catch my breath Icon_minitimedo okt 15 2015, 22:19

Het was winderig, de raam stond wagewijd open en het dekbed van Marco was zo opgemaakt dat het leek alsof er nooit iemand had gelegen, alsof er nooit iemand was geweest. De kast was leeg, de boekenkast was leeg en de foto’s waren van de muur gehaald. Waar de jongen met de sproeten heen was, kon Ryan alleen maar naar raden. Met een zucht prikte hij foto’s tegen de muur met punaises, in alleen zijn pyjamabroek, blootvoets. Zijn amberkleurige ogen keken elke keer eerst naar de foto voor hij ze ophing. Het was niet dat hij ergens heen kon, dus dan kon hij het hier gewoon beter naar zijn zin maken. Met een moeilijke expressie keek hij naar de volgende foto waar hij wel degelijk op de achterkant wat had geschreven. Het was een foto van Kai en hem die vrolijk naar de camera keken. Ryan draaide de foto om waar hij zelf had opgeschreven: ‘I wished you understand what I feel for you.’
Om eerlijk te zijn haatte hij zijn gevoelens voor de kerel, want hij wilde niet hetgene vielen wat hij nu voelde, want het was duidelijk, in zijn ogen dan toch, dat Kai niet hetzelfde voelde. Met een zucht hield hij de foto tegen de muur en duwde hij er een punaise door. Hij gunde onbewust deze foto meer bewondertijd dan hij de andere had gegeven. Maar dan werd hij gestoord door een gegil van hiernaast en met een luide bons liet hij horen dat hij het niet appreciëerde, ze wisten hiernaast goed genoeg wie hun buurman was, ze zouden maar beter op hun tellen passen. Met een gefrustreerde brom nam hij de laatste foto’s vast en pinde hij ze tegen de muur om dan naar zijn posters te gaan en deze er in te hameren met spijkers. De spijkers had hij tussen zijn tanden geklemd nadat hij klaar was met de eerste poster van Blink-182, die hij deels was gaan halen voor Kailee. Natuurlijk vond hij ze ook fijn om naar te luisteren maar het was meer voorde herinneringen die deze band hadden voor hem, Kai had namelijk dat blinkshirt aan gehad toen en om de een of andere manier was het belangrijk voor hem. Vermoeid wreef hij in zijn ogen terwijl hij besloot een shirt aan te trekken. Altijd maar magie gebruiken voor zichzelf te verwarmen was niet echt de way to go en fronsend keek hij naar het stapeltje brieven in de kast, die hij had geschreven, hopend dat er een van goed genoeg was om af te geven aan Kai. Met een gefrustreerde expressie griste hij de brieven uit de kast en plofte hij neer op bed, zijn hoofd leunend op Eren’s buik, die gewoon ongestoord verder sliep. Het beest sliep echt letterlijk 18 uur per dag, dus echt veel last van de draak had Ryan niet, buiten dat hij nog maar amper in zijn bed paste en hij was niet van plan om zijn nieuwe kussen een plek op de grond te geven, dus Eren moest maar genoegen nemen met het bed als slaapplek. Ryans neus was nog net zichtbaar tussen al het fluf van zijn draak terwijl hij al na de allereerste letters de eerste brief liet opgaan in as en al snel volgden de anderen ook. Een gefrustreerde grom stootte hij uit en hij sloeg zijn handen voor zijn gezicht. Waarom was opbiechten zo lastig? Waarom was hij verliefd op Kai geworden in de aller eerste plaats? Waarom kon hij zijn emoties niet gewoon deïnstalleren? Het was een hoop makkelijker geweest als hij gewoon zijn emoties en gevoelens kon uitschakelen voor altijd. Veel makkelijker. Met een klop geluid werd hij uit zijn gedachten gehaald en met grote amberen ogen keek hij naar de deur. Het was verdorie kwart na 10! Met een protesterend gebrom stond hij op en wandelde hij naar de deur om deze open te doen. Maar eenmaal hij zag wie het was, stopte hij met brommen, want zijn adem stokte in zijn keel en zijn hart begon sneller te slaan. Zijn gezicht werd rooskleurig bij het horen van zijn naam en zijn amberkleurige ogen keken naar de jongen met zijn haar in een sidecut, zijn crush, Kailee. “Kai,” waren de enige woorden die nog enigszins serieus over zijn lippen kwamen terwijl hij een stap opzij deed zodat hij kon binnenkomen en ook meteen zicht had op zijn slapende fluffige draak. “W- wil je... binnen komen...?” stamelde hij zachtjes terwijl hij zijn blik naar de grond richtte en zichzelf binnensmonds uitschold omdat hij zich letterlijk als een idioot gedroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

I'm a goner, somebody catch my breath Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm a goner, somebody catch my breath   I'm a goner, somebody catch my breath Icon_minitimedo okt 15 2015, 23:37

Het voelde ontzettend lang aan, de tijd tussen dat hij zijn vuist op de deur van hem had laten neerkomen en dat hij Ryans naam uitgesproken had om die toch nog één keer te kunnen zeggen voor het te laat was een voor er zo veel kon veranderen. De deur was door iemand geopend die aan het brommen was, en Kai kromp zonder het te beseffen en beetje ineen. Had hij zijn vriend geïrriteerd? Was Ryan boos of lastig of humeurig? Maar het gebruik stopte toen de jongen hem aankeek. Doordat hij zo druk aan het nadenken was, doordat hij zo bezig was met hoe en wat, had hij niet door dat Ryans kaken roder waren dan normaal gezien. Als hij het al door gehad had, had hij vast de warmte of de koude de schuld gegeven want hij zou er geen oorzaak aan vast kunnen breien doordat hij de bloos niet zag als een gevolg. "Kai", sprak de jongen, en de persoon die de naam droeg knikt kort en haalde een mondhoek op als een groet, want en glimlach als groet was altijd leuker, maar die de zenuwen en die de onzekerheid trilde zijn mondhoek en keek hij al gauw weer serieus om niet er uit te zien alsof hij in de knoop zat vanbinnen. Ryan had een stap opzij gedaan, maar in plaats van de kamer binnen te kijken, bleef hij zijn ogen op de jongeman houden. "W- wil je... Binnen komen...?" Kai kauwde nadenken op zijn onderlip. Vanuit de deurenopening zou hij sneller weg kunnen lopen nadat hij verteld had wat er was. Hij bleef nog even twijfelend kijken maar toen hij Ryans blik op de grond gericht zag, knikt hij. Daar kon de kerel onmogelijk ooit gezien hebben, en zo kon Kailee later zeggen dat hij nooit binnen wou zijn gegaan, stel dat het uit de hand zou lopen en dat er een ruzie zou ontstaan. Zou dat kunnen? Ruzie? Doordat hij zijn beste vriend vertelt over zijn gevoelens? Ja, die gevoelens voor juist die vriend... Maar maakte dat wat uit? Hij liep de deur door, aan Ryan voorbij, en keek naar het dier dat hij opgemerkt had zodra hij de kamer ingekeken had, en binnen gewandeld was. Het fluffy beest zorgde er voor dat Kai en tel lang het gemis voelde voor zijn eigen weggevlogen huisdier, maar al gauw verdween dat gevoel toen hij besefte waarom hij bij Ryan was. "Ja, euhm, zie... " begon de jongen ongemakkelijk toen hij zich naar Ryan toedraaide. Hij keek de jongen van wie hij zoveel was gaan houden kort aan. De kerel om wie hij was gaan geven. De vervelend person met wie hij vriendschap had weten te sluiten. De person die hem - vast zonder het te beseffen - meer geleerd had over hoe hij het leven aan moest leven dan Kai had durven dromen. Hij keek naar de grond en verzamelde zijn moed, of dat beetje dat hij bezat. "Het is zo allemaal ingewikkeld", mopperde Kailee en hij schoot ongewild in een nerveuze lach. Zijn blauw ogen liet hij door de kamer gaan en hij naam de details in zich op, zoals de blink poster, de foto's. Die ene foto. Hun foto. Het wou hem doen lachen en huilen tegelijk. Misschien kwam hij nooit met terug op deze kamer. "Ik heb geen bloemen of mooie woorden of zo, maar ik kon écht niet meer wachten met die te zeggen." Gauw slikte hij. En toen zei hij de worden waarmee hij nu al een hele poos aan het vechten was: "Ik hou van je, Ryan. Heel veel. En al een tijdje." Hij wou niet zeggen 'van de eerste keer dat ik je ontmoette'. "En wijs me alsjeblieft af als dit niet wederzijds is want ik kan deze gevoelens niet meer aan, ze maken me gek. Jij maakt me gek." Hij beet op zijn lip en staarde neer op zijn schoenen. Daar was het. En nu was er geen weg meer terug.


Laatst aangepast door Kailee op vr okt 16 2015, 18:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

I'm a goner, somebody catch my breath Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm a goner, somebody catch my breath   I'm a goner, somebody catch my breath Icon_minitimevr okt 16 2015, 15:27

Een per een verbrandde Ryan de brieven die hij voor Kailee had geschreven, ze trokken allemaal werkelijk op niets dus hij wilde ook niet dat ze ooit zouden gelezen worden door iemand. Tot as liet hij het perkament vergaan, beschaamd om de inkt die er op stond, de woorden die in inkt waren vereeuwigd. Het waren stomme krabbels, hartjes, alles door elkaar. Gefrustreerd was hij door zijn eigen idiote gedrag, want waarom was het per sé nodig dat hij gevoelens moest krijgen voor een jongen die ver buiten zijn bereik lag? Die veel te goed was voor zijn eigen goed en dus iemand was waar Ryan alleen maar over kon dromen, kleine fantasietjes over kon hebben, wetende dat het nooit werkelijkheid zou worden? Natuurlijk maakte dit zijn humeur al niet opperbest en verborg hij zijn gezicht ietsjes meer in de vacht van Eren, compleet in gedachten verzonken tot er op zijn deur geklopt werd, brommend stond hij recht, het was al kwart voor tien! Wie kwam hem nu nog storen op dit ongoddelijke uur?! Maar toen Ryan zijn deur open deed, keek hij recht in de ogen van zijn crush. Meteen begon zijn hart twintig tellen sneller te slaan en stokte zijn adem in zijn keel terwijl zijn kaken al lichtjes rood begonnen te verkleuren. “Kai,” waren de enige woorden die nog enigszins serieus over zijn lippen kwamen terwijl hij een stap opzij deed zodat hij kon binnenkomen en ook meteen zicht had op zijn slapende fluffige draak. “W- wil je... binnen komen...?” stamelde hij zachtjes terwijl hij zijn blik naar de grond richtte en zichzelf binnensmonds uitschold omdat hij zich letterlijk als een idioot gedroeg. Kon hij nu niet gewoon voor één keer zich normaal gedragen? Hij sloeg innerlijk een vuist in zijn gezicht, misschien dat hij hierdoor zich misschien een beetje redelijker kon gedragen. De grond was op dit moment een betere optie dan naar Kai te kijken, want hij wilde vermijden om nog een graad of twee erger te gaan blozen, dat wilde hij gewoon niet, zo zette hij zichzelf alleen nog maar meer voor schut. Eenmaal Kai binnen was, sloot hij de deur en besloot hij toch op te kijken, zich vermannend voor de brandende kaken waaraan je je zou kunnen verbranden als je ze aanraakte. Even bleef het stil tussen hen beiden, een awkward silence zoals men het wel eens noemde. Ryan was zichzelf al mentaal aan het voorbereiden om op te biechten, maar zijn gedachtenreeks werd onderbroken door Kai's stem, die Ryans maag een ongezonde salto liet maken. "Ja, euhm, zie... " begon Kai en de jongen draaide zich naar hem om, Ryan beet zachtjes op zijn onderlip, ongemakkelijk door het feit dat ze alleen waren, in zijn kamer en dat de drang om de kerel gewoon op zijn bek te nemen te groot aan het worden was elke seconde dat er voorbij ging. De jongen mopperde wat woorden en Ryans wenkbrauwen begonnen te fronsen, onzeker van wat er werkelijk aan de hand was op dit exacte moment. Was er iets mis? Iets dat niet goed liep tussen hen? Was de vriendschap ten einde door wat er allemaal was gebeurd? Al deze negativiteit speelde op in hem en creërde een brok in zijn keel. Hij wilde huilen, maar dit was zo ongepast, dus hij slikte de brok in zijn keel moeizaam door, maar dan sprong zijn hart in versnelmodus met de volgende woorden: "Ik heb geen bloemen of mooie woorden of zo, maar ik kon écht niet meer wachten met dit te zeggen." Zijn mond viel al half open en ongelovig gingen zijn amberkleurige ogen naar de jongen die hij doodgraag zag, de jongen die hem in stand hield. "Ik hou van je, Ryan. Heel veel. En al een tijdje." Zijn hart bonsde in zijn keel, dit was te goed om waar te zijn, te mooi, net een droom waarin hij nu ongeveer zou moeten bij wakker schieten omdat niets hem gegund werd. Ryan wist ook goed genoeg dat hij niets verdiende en dat hij zelfs niet eens hoorde te leven, zelfs niet hoorde te bestaan. Zijn amberkleurige ogen dwaalden af naar Kai's lippen terwijl de jongen weer verder ging met spreken, terwijl Ryan nog steeds vol ongeloof naar de jongen zijn lippen aan het gapen was. "En wijs me alsjeblieft af als dit niet wederzijds is want ik kan deze gevoelens niet meer aan, ze maken me gek. Jij maakt me gek."
Ryan wreef ruw door zijn ogen en beende met een ruwe handeling naar Kai toe, niet begrijpend waarom hij nu nog altijd aan het dromen was. "Gast, als dit een droom is, maak me alstjeblieft wakker! Ik word gek van je! Je maakt me gek! M-mijn hart... Ik... Verdomme Kai, ik hou ook van je jij verdomde klootzak!" kwam er in agressieve horten en stoten uit voor hij de jongen die hij zo graag zag, bij zijn  shirt vastgreep. De stof van het shirt herkende hij, zijn ogen gleden naar het logo en nog meer tranen vormden zich in zijn ogen. Het shirt dat hij aanhad, was ook hetgene waar hij Kai voor het eerst mee had zien lopen. Zijn kaken klemde hij op elkaar, denkende dat dit nog altijd een droom was, dat dit gewoon een of andere fantasie was van zijn remslaap. Dus in zijn ogen moest hij nu grijpen wat hij kon voor deze droom eindigde en dus trok hij Kai tegen zich aan om dan zijn ruwe lippen op de zijne te drukken. Het was zelfs niet eens agressief gedaan, zoals de eerste keer, maar voorzichtig en bang, tonende dat hij echt wel onzeker was over wie hij was. Onzeker of dit wel werkelijk echt was. Zijn hart bonsde verder olijk verder in zijn keel terwijl de vlinders in zijn buik net een oorlog aan het voeren waren en over Ryans wangen liepen tranen terwijl de jongen zelf ondertussen zijn ogen had gesloten, proberend deze kus voor altijd in zijn geheugen te griffen, want in zijn ogen voelde dit allemaal veel te goed om waar te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

I'm a goner, somebody catch my breath Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm a goner, somebody catch my breath   I'm a goner, somebody catch my breath Icon_minitimevr okt 16 2015, 19:35

Hij kon het echt niet bevatten waarom hij zo plots besloten had zijn kamer te verlaten, puur om naar Ryans kamer te gaan om daar te gaan bekennen wat hij voelde. Maar hij hoopte dat het hem zou helpen, dat als hij afgewezen werd dat hij over de gevoelens heen zou kunnen komen en dat hij eindelijk op zou kunnen letten in de lessen zonder alles aan Ryan te gaan linken. Want hij kon letterlijk alles met Ryan associëren als hij wou. En ook wou hij kunnen opletten zonder ieder schrift vol te kladderen met zijn naam of tenminste iets dat verwees naar de jongen. Maar Kailee was werkelijk naar de deur gelopen van zijn vriend, leerkrachten ontwijkend en waarschijnlijk zou hij hierna ook niet meer avond gaan eten, want hij wist dat hij geen honger zou hebben als hij afgewezen werd. Kon hij nog een beetje afvallen. Hij keek een beetje ontevreden en triest naar dat zijn shirt niet meer mooi aansloot tegen zijn buik, maar dat er een ruimte tussen zijn huid en het stof zat. Het shirt was te groot geworden doordat hij afgevallen was. Hoeveel kon hij nog afvallen voor het te ongezond was? Een moeilijk gevoel bekroop hem en hij besloot het lastiger te maken voor zichzelf door aan te kloppen en Ryans naam uit te spreken. Eerst had hij zijn naam gehoord toen de deur open gedaan werd en hij in het gezicht van de persoon die hij zocht keek. Hij trok zijn mondhoek op in een glimlach, of soort van, maar hij hield die niet lang aan wegens angst voor een te ernstig trillede mondhoek. Hij wou er niet uitzien alsof hij ieder moment in huilen kon uitbarsten of zo, ook al voelde hij zich zo wel half. De jongeman had de vraa of hij binnen wou komen een beetje onbeantwoord gelaten omdat hij niet echt naar binnen wou. Van bij de deur zeggen 'he ik hou van je, het spijt me' en weglopen was verleidelijker dan binnen gaan, zich in de kamer bevinden met een Ryan in de deuropening waardoor hij waarschijnlijk minder gauw en minder gemakkelijk weer weg kon lopen als hij verted had wat hij wou vertellen. Maar Ryan keek naar de grond, en Kai knikte voor hij dan toch de kamer binnen liep, wat hem van binnenuit al deed roepen dat het geen goed idee was. De kerel met het blauwe haar wou gewoon omdraaien en terug naar zijn eigen kamer lopen. Waarom wou hij zijn gevoelens opbiechten? Kon hij niet gewoon naar een andere school gaan? Over de gevoelens heenkomen? Hij kon proberen. Toch? Maar hij zou het niet aankunnen om Ryan nooit meer te zien. Hij zou het ook niet aankunnen om hem te verliezen, daarom dat hij zo twijfelde aan dit hele opbiecht idee. Alyssa was al weg. Wat als Ryan nu ook wegging door Kai's stomheid? Hij durfde er niet eens aan denken. Binnengekomen in de kamer viel zijn oog op het dier dat op zijn vriends bed lag. Het was zo fluffy en het zag er zo leuk uit dat Kai haast glimlachte, maar hij had echt de wilskracht niet om op dat moment te glimlachen doordat hij gek werd van de stress en de onzekerheid die binnen in hem heerste. Beseffen waarom hij hier was gaf hem gewoon zo veel vreemde gevoelens dat hij niets meer durfde te doen dat leek op lachen of glimlachen. "Ja, euhm, zie...", sprak hij terwijl hij naar Ryan keek. Blijkbaar had die de deur gesloten. Hij had het niet eens gehoord. Was hij zo druk bezig geweest met kijken naar de draak op het bed of was hij zo in gedachten verzonken dat hij te stom geweest was om de deur te horen? Zijn ogen deden een poging om die van Ryan te vinden, maar hij was blij dat dat niet helemaal lukte en dat zijn ogen niet bleven haken bij de zijne. Dan zou hij sowieso niet de moed gehad hebben om verder te spreken. Toch was hj zichzelf wel dankbaar voor de moed te hebben om toch überhaupt Ry's richting uit te kijken. Het gaf hem een gevoel dat hij niet goed kon beschrijven. Het maakte hem to vrolijk en ongelukkig tegenlijk. Vooral gelukkig wel, het voelde altijd alsof zijn maag een beetje naar onder viel of of er iets hevig in rondvloog. Vlinders. Zo zei men dat toch, niet? Maar vlinders vond hij zo een dromerige vergelijking. Het voelde gewoon alsof zijn maag in elkaar kromp en het deed hem een brede glimlach op zijn gezicht willen toveren. Hij mompelde iets over dat het allemaal ingewikkeld was en hij schoot vervolgens kort in de lach, deels door de stress maar ook deels doordat het nu eenmaal zo heel erg ingewikkeld was. Ryan was ingewikkeld. "Ik heb geen bloemen of mooie woorden of zo, maar ik kon écht niet meer wachten met dit te zeggen." Hij had geslikt en sloeg iedere herinneringen aan de foto's en de poster en alles aan Ryan op in zijn gedachten voor het geval dat hij nooit meer terug zou kunnen komen op deze kamer. "Ik hou van je, Ryan. Heel veel. En al een tijdje." Hij keek Ryan nu niet meer helemaal aan, want hoe stom het ook klonk, hij was echt bang dat hij alles verpest had tussen hen. "En wijs me alsjeblieft af als dit niet wederzijds is want ik kan deze gevoelens niet meer aan, ze maken me gek. Jij maakt me gek." Kailee keek hem wel weer aan toen hij merkte dat Ryan door zijn ogen wreef en vervolgens naar hem toe gelopen was. Op precies dat moment wou hij zich omdraaien en weglopen. Hij wou dit niet verder doen, hij wou niet horen dat Ryan niet van hem hield en dat ze iet langer vrienden konden blijven. Zijn wereld zou instorten. Kai zou geen flauw idee meer hebben wat hij moest doen, want hij voelde dat dit niet was zoals een andere verliefdheid. Dit voelde zo serieus. Hij keek Ryan aan met een blik die zowel hoop en spijt als verlangen en wanhoop liet zien. Hij wou horen wat de kerel te zeggen had, maar terwijl ook niet. "Gast, als dit een droom is, maak me alstjeblieft wakker! Ik word gek van je! Je maakt me gek! M-mijn hart... Ik... Verdomme Kai, ik hou ook van je jij verdomde klootzak!" Kai wou zijn mond open doen om iets te zeggen, maar wat zou hij zeggen? Hij kon geen woord uitbrengen, hij was zo gelukkig om dat te horen, al vreesde hij even dat Ryan gewoon een grap maakte om Kai zich slecht te doen voelen, maar hij besefte dat die dat niet zou doen. De agressieve klank in Ryans stem deed Kai er zekerder van zijn dat de jongen het serieus meende. Terwijl zijn shirt vastgegrepen werd bleef hij gewoon een beetje omhoog kijken, in Ryans gezicht, omdat hij nog nooit een mooiere expressie op iemand gezicht gezien had. En hij was zeker dat hij er zelf ook best mooi uit zag, zo met een gezicht met kringen van vermoeidheid om zijn ogen, maar wel met een glimlach en glanzende ogen. Er vormden zich tranen in de ogen van de jongen van wie hij hield. En zijn buik gaf hem weer het rare, onbeschrijfbare gevoel toen Ryan hem zich naar zich toe trok en zijn lippen op de zijne drukte. Hij glimlachte voor hij de jongen terugzoende. Zijn armen, die hij eerst langs zijn lichaam had hangen, legde hij om Ryans hals heen terwijl hij lichtjes zich op zijn tenen omhoog moest duwen door die idiote zes centimeter verschil tussen hen en zijn ogen sloot. En hij was blij. Hij was zo vreselijk opgelucht, vrolijk en blij. Hij wou dat dit moment voor eeuwig en altijd in zijn gedachten kon blijven en hij wou dat dit voor eeuwig zou blijven duren. Simpelweg, Kai wou gewoon bij Ryan zijn. Na even haalde hij voorzichtig zijn lippen van die van Ryan af, om naar hem te glimlachen en met zijn duimen de tranen van de wangen van zijn vriend weg te vegen. Zijn vriend. Kon hij dit nu gebruiken in de vorm van 'ik hou van hem en hij houdt ook van mij'? De gedachte alleen al deed hem zijn glimlach aanhouden. "Dit is geen droom, klootzak, ik ga je niet wakker maken", zei hij, zijn woord herhalend. "Dit is echt. En ik zal het herhalen zo vaak als je wilt." Zijn glimlach vervaagde licht, maar enkel zodat hij op zijn onderlip kon bijten om de tranen die opgeweld waren, tegen te houden. "Dit is geen droom", herhaalde hij, meer voor zichzelf om het te geloven dan wat anders. Hij wou dit geloven. Hij legde zijn handen op Ryans wangen. "B- Ben je serieus?" vroeg hij stil, over wat de jongen gezegd had. Hij wou het zeker weten. Hij wou niet nog een keer gekwetste gevoelens. Maar hij had in zijn hart wel het gevoel dat dit geen leugen was. Hij hoopte het zo onzettend hard dat het de waarheid was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

I'm a goner, somebody catch my breath Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm a goner, somebody catch my breath   I'm a goner, somebody catch my breath Icon_minitimeza okt 17 2015, 17:24


De brieven waren tot as vergaan, maar de schaamte voor de inkt op het papier bleef bestaan in het binnenste van zijn hart, het gaf hem een bekrompen gevoel, alles behalve aangenaam te noemen. Nooit zou iemand ze nog kunnen lezen, waarom voelde hij zich dan zo beschaamd nadat alles weg was? Zo vol schaamte en wenstte hij dat hij de woorden nooit had willen vereeuwigen. Zijn amberkleurige ogen waren op het as gericht, dat nu ongelukkig als een hoopje op de rand van zijn bed lag. Ryan was nog van plan het weg te doen, Maar nu wilde hij voor nu gewoon verdwijnen, in de zachte vacht van Eren, nadenkend over hoe het verder met hem zou gaan. Het was een paar weken geleden sinds zijn incident met het mes, hoe hij er naar had gegrepen vlak voor de gymles van start zou gegaan zijn, zelf was hij aangedaan van zijn actie, dat hij zo snel al dieper in die put was gevallen, het was onbegrijpend hoe snel hij al naar de meer permanente middelen greep, hoe zijn gedachten al zo diep waren gezonken. Hij dankte het allemaal aan Drake, hij was diegene die hem nog rotter deed voelen dan dat hij zich al voelde door de dood van zijn moeder, plus daarbovenop nog eens de moord op zijn vader. Het was niet iets dat hij zijn achterlijke neef ooit zou vergeven, het hem vergeven zou hij nooit of te nimmer kunnen doen. Maar deze gedachten maakten al snel weer plaats voor hetgene waar hij in eerste instantie aan dacht: Kai. Een kleine frons verscheen op zijn gelaat, wetende dat hij de jongen nooit zou kunnen vasthouden of zoenen hoe hij het wilde en stiekem stak hij de schuld op zichzelf want de gevoelens waren er vast nooit gekomen als Ryan gewoon van de jongen was afgebleven, dan was er gewoon helemaal niets aan de hand geweest nu. Waarom had hij deze gevoelens nu ook gewoon op de eerste plaats? Wilde het leven hem gewoon weer voor de zoveelste keer kwetsen? Was het dat gewoon? Door het leven niet gewenst zijn, dan was het toch al wel ver gekomen. Het was duidelijk dat hem het leven en gelukkig zijn niet gegund was, want anders had hij nu geen gevoelens moeten verdragen voor een jongen die voor hem veel te hoog gegrepen was. Kailee was in één woord perfect, perfect gewoon. De lach op zijn gezicht maakte Ryan altijd al stukken vrolijker, hij was lief, een werkelijk schatje, een jongen die veel te goed was voor zijn eigen bestwil. Een jongen die Ryan elk moment wilde ondersmossen met liefde en aandacht.  Zijn blik ging rond in de kamer, afwezig, nog steeds in gedachten verzonken. Zijn kamer was behangen met een witte kleur, die nu enigszins bedekt werd met posters en foto’s. Het maakte de hele ruimte leefbaar en aangenamer sinds hij toch nergens plande heen te gaan voorlopig. Foto’s van Marco, foto’s van Kailee, bandposters, tekeningen, vage teksten en quotes die hij geniaal vond. Allemaal had hij ze opgehangen. Zijn bureau stond aan het venster dat hij eerder nog had opengedaan voor de frisse lucht, op zijn bureau stonden twee fotoframes: zijn vader en moeder die beiden dienden als boekensteun voor de lesboeken die hij rechtop tegen de muur had gezet. Op de vloer vond je géén enkel rommeltje of iets wat je niet hoorde  te zien op de grond buiten zijn tas die rommelig tegen zijn bed leunde, wat duidelijk aantoonde dat hij deze er tegen had geflikkerd en hij dus een zware dag achter de rug had gehad. Ook zijn bed stond tegen een muur in de lengte en zijn kast stond haast vlak tegen de muur, die was gedecoreerd met zijn lessenrooster en zijn takenlijst die rommelig tegen de kast was geprikt met iets dat leek op een groot uitgevallen spijker. Van Ryan zelf zou je niet zeggen dat hij zoveel gaf om netheid, maar hij gaf er wel om, zijn eigen kamer was zijn heiligdom, die hoorde netjes te zijn. Zijn kamer toen hij nog bij zijn moeder woonde, toen ze nog leefde, was ook altijd kraaknet proper geweest. Zijn moeder had nooit wat te klagen gehad over dat hij zijn kamer moest leren opruimen, nee die opmerking was nog nooit naar zijn hoofd geslingerd geweest. Zijn moeder, hij miste haar, ze was nu al meer dan een half jaar geleden heen gegaan en het kwam tot zijn besef hoe snel het leven eigenlijk wel niet ging, gisteren leek het net nog de dag dat hij naar zijn vaders graf was geweest, maar ook dat was weeral een flinke 2 maanden geleden. De simpele twee stukken hout die aan elkaar waren gelijmd, scheef, met daarop zijn naam geschreven: “Raymond Burned”. Natuurlijk verdiende hij niet eens een beter graf, met alle dingen die hij had geflikt. Maar dan nog vond Ryan het vreselijk dat hij gewoon ergens de grond in was geduwd en er een kruis de grond in was geramd. Geeneens een serieuze begrafenis. Gewoon dit. Echt lang was hij er niet geweest, maar hij twijfelde of hij nog eens daar heen wilde gaan, want de emoties die daar bij hem opkwamen, waren heftig geweest, misschien te heftig om het nog een keer aan te kunnen eerlijk gezegd. Hij moest er maar eens binnenkort werk van gaan maken om te beslissen of hij de man nog eens een bezoek zou gunnen of niet.

Er werd aan de deur geklopt, Ryan werd uit zijn gedachtenspiraal gehaald en met een diep gebrom stond hij met tegenzin op, de zachte vacht van de draak miste hij nu al, maar hij moest de deur opendoen, misschien om gewoon even frustratie van zich af te gooien, recht in het gezicht van diegene die hem om kwart na tien nog kwam lastigvallen. Met een ruk deed hij de deur open, maar dan stokte zijn adem in zijn keel en begon zijn hart als een gek te bonzen. Kailee. Was. Hier.
Het was verbazingwekkend dat hij nog op dit uur langs kwam, het maakte hem ongerust en vrolijk tegelijkertijd met een hintje doemgedachten ertussen door gegoten. Toen hij de jongen binnen had gelaten, deed Ryan de deur dicht, zich voor geen enkele seconde gewoon gedragend. Eenmaal Kai binnen was, sloot hij de deur en besloot hij toch op te kijken, zich vermannend voor de brandende kaken waaraan je je zou kunnen verbranden als je ze aanraakte. Ryan schaamde zich kapot voor zijn eigen idiote gedrag, hoe hij zich opstelde tegenover zijn goede makker, de makker die hij als vriendje wou. Het gedacht alleen al liet zijn kaken nog harder branden. Toen Kailee begon met spreken, zinkte zijn hart tot in zijn maag door alle negatieve gedachten die in hem begonnen op te spelen. Wat als de jongen geen vrienden meer wilde zijn? Wat als hij hem haatte om wat hij had geflikt? Wat als er nog ergere dingen aan de hand waren? Het bracht Ryan in een staat van lichte paniek. Ryan beet zachtjes op zijn onderlip, ongemakkelijk door het feit dat ze alleen waren, in zijn kamer en dat de drang om de kerel gewoon op zijn bek te nemen te groot aan het worden was elke seconde dat er voorbij ging. Het was een foute gedachte dat nu rondmaalde in zijn gedachten, maar hij kon het niet vermijden. Komaan, deze jongen was schattig, adorable, knap, sexy en het innerlijke was nog prachtiger dan zijn uiterlijk, wat al haast onmogelijk was. Maar dan maakte zijn hart een sprongetje bij Kai’s volgende woorden en zijn ogen vielen bijna uit hun kassen. Dit was een droom, een geweldige droom, een droom waaruit hij zo zou ontwaken. Zijn wereld zou instorten, jep, dat ging gebeuren. Toen Kailee had opgebiecht dat hij hem leuk vond, voelde hij zich onbeschrijfelijk gelukkig, een explosie van vlinders en eenhoorns en regenbogen in zijn zijn buik, zo omschreef hij het gevoel. Ryan wreef ruw door zijn ogen en beende met een ruwe handeling naar Kai toe, niet begrijpend waarom hij nu nog altijd aan het dromen was, ook al leek het zo echt met de emoties die er bij hem aan de gang waren, het leek te echt om een droom te zijn. Maar dat nam nog steeds niet weg dat hij dacht dat hij elke moment gewoon kon ontwaken in zijn bed en dat dit alles gewoon weg was. Geen Kai, geen opbiechting, geen gevoelens, het zou allemaal gewoon nep zijn. "Gast, als dit een droom is, maak me alstjeblieft wakker! Ik word gek van je! Je maakt me gek! M-mijn hart... Ik... Verdomme Kai, ik hou ook van je jij verdomde klootzak!" Zijn amberkleurige ogen waren op de jongen gericht, zijn waterachtige ogen keken naar die van Kai, de vermoeidheid was te zien op zijn gelaat en ook hij had waterachtige ogen, maar de glimlach. Die glimlach deed hem ook kort glimlachen voor hij de afstand tussen hun beide lippen teniet maakte en hem zoende. Het gevoel van Kai’s handen die rond zijn hals lagen, de zachte lippen van de jongen op de zijne, het gaf hem een gevoel van puur geluk. Misschien was hij toch gewenst op deze wereld.

De tranen die Ryan had gelaten tijdens het innige moment tussen hen beiden, werden door de duimen van Kai weggeveegd en Ryan kon alleen maar als een idioot naar hem glimlachen terwijl zijn kaken nog altijd die blos hadden van daarnet. "Dit is geen droom, klootzak, ik ga je niet wakker maken" sprak Kai en Ryan glimlachte, het voelde goed om dat te horen, hij geloofde zijn vriend blindelings. Zou hij... Kai... werkelijk zijn vriend kunnen noemen nu? Het was nog steeds een beetje onduidelijk eerlijk gezegd, hoe het nu zat tussen hen beiden. "Dit is echt. En ik zal het herhalen zo vaak als je wilt." Vervolgde Kai en Ryans glimlach verwarmde terwijl hij zijn vingers door Kai’s haren liet gaan, maar zijn ogen weken niet van Kai’s gezicht, de glimlach was vervaagd en nu welde er bezorgdheid in hem op, die duidelijk reflecteerde in zijn ogen. "Dit is geen droom", herhaalde de jongen weer en Ryan begon ook moeilijk te kijken, onzeker over waarom hij het nog eens herhaalde. Voelde hij nu ook hetzelfde als Ryan? Dat dit allemaal gewoon zoals een droom leek? Het was vreemd dat de jongen dit dacht want zo’n geweldige persoon was hij alles behalve, hij was een rotzak, een gast met te veel problemen en noem maar op terwijl Kai zo’n lieve kerel was die het beste met iedereen voorhad. Kai legde zijn handen op Ryans wangen en Ryans amberkleurige ogen keken deze keer vol bezorgdheid naar hem. “B- ben je serieus?” vroeg de jongen op een zachte toon en Ryan knikte. “I- ik meen het Kai, ik zie je z- zo verdomd graag. Mijn gevoelens zijn begonnen een paar dagen na die eerste ontmoeting, toen w- waren ze nog onduidelijk geweest maar nu...” hij slikte en wendde zijn blik af, beschaamd om zijn eigen woorden “Zijn ze erger geworden en... ik kan het niet helpen om te denken dat je uit mijn bereik ligt... Dat je... veel te goed voor me bent, zo’n klootzak als ik...”
Ryan haalde een aantal keren diep adem voor hij zijn blik weer op Kai richtte, zoekend naar enige comfort van de jongen, hopend dat hij deze ook zou kunnen vinden. “Wat... zijn we nu?” vroeg hij op een zachte toon die je niet van een persoon van Ryan zou verwachten, zo vol onzekerheid, zo vol kwetsbaarheid.  Ryan sloeg zijn ogen teneer, terwijl hij geen blijf wist met zichzelf. “I- ik zou graag je vriendje willen zijn,” sprak hij dan, zijn blik weer richtend op de jongen voor hem terwijl zijn hart in zijn keel bonsde en zijn wangen vuurrood waren. Een glimlach verscheen op zijn gezicht en een warme blik werd naar Kailee gericht, laten wetende dat hij het wel degelijk meende en dit niet een of andere zieke grap van hem was zoals vorige keer. Nee, dit was anders.
//2007 woorden, I can die in peace now xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

I'm a goner, somebody catch my breath Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm a goner, somebody catch my breath   I'm a goner, somebody catch my breath Icon_minitimeza okt 17 2015, 19:56

Hij had nooit kunnen weten dat hij later blij zou zijn om zijn beslissing om effectief zijn ‘plan’ uit te voeren. In eerste instantie leek het toch ook als een slecht idee, op gaan biechten hoe je je voelde tegenover de persoon waarvan je hield. Dat was niet alleen een stom idee, maar ook geen aangenaam idee, wetende hoe vreselijk veel er mis kon gaan. Je hoorde toch ook vaker dat mensen met een gebroken hart eindigden dan dat ze effectief gelukkig werden met hun stomme besluit? Maar Kailee kon echt niet meer voor zich houden hoe hij zich voelde. Want iedere dag kon hij het minder verdragen. Als hij aan Ryan dacht, deed zijn buik raar. Als hij hem zag, was hij een van de gelukkigste personen die er waren. Maar het had ook zijn nadelen. Hij voelde zich ook slecht als zijn vriend zich zo voelde. Zeker die keer in de gymzaal dat Ryan verteld had dat hij al meerdere keren aan zelfmoord gedacht had. Toen had hij zich best vreselijk gevoeld, want natuurlijk wou hij dat hij kon helpen, maar dat was zo lastig, helpen was lastig en het was ook vreselijk lastig om de persoon van wie je houdt op een goede manier te helpen zonder je eigen gevoelens AL te erg mee te laten spelen. Niet eens de gevoelens in zijn buik, maar de gevoelens in zijn hart en de gedachten in zijn hoofd, want het was niet dat Ryan de enige was die van die gedachten gehad had. Kai had ze nog, zo nu en dan. Daarom zat hij nog niet zo enorm lang geleden op de grond bij de douches, toen Alyssa hem gevonden had. Toen had hij echt zin om gewoon letterlijk op te houden met leven. Maar dezelfde reden die hem deed willen gaan, deed hem ook blijven. Ryan, natuurlijk. Maar hij werd uit zijn gedachten gesleurd toen hij voorzichtig op de deur klopte, maar niet voorzichtig genoeg om het te stil te doen. Het was al redelijk laat, rond tienen geloofde hij – met de nadruk op geloofde hij, het was niet dat Kai enig tijdsbesef had – en dan zou het kunnen dat Ryan al sliep, al dacht hij het niet echt, de kans leek hem klein. Maar je wist maar nooit, dus klopte hij luid genoeg én sprak hij de naam van de jongeman uit. Na even stilte klonk er achter de deur toch geluid en gestommel. Was hij nog wakker? De deur werd opengetrokken en de persoon die hij zocht keek hem aan. Ja, hij leek niet in een opperbest humeur en de deur was maar ruw opengetrokken, dus Kai dacht al meteen dat hij was mis gedaan had. Misschien was hij best overdag gekomen in plaats van zo laat. Misschien sliep Ryan al. Misschien wou hij geen mensen zien. Misschien had hij zich weer slecht gevoeld en wou hij daarom niemand zien, was hij daarom zo brommerig? Maar de norsheid leek gauw weg te gaan toen Ryan zijn naam zei. Wel, niet zijn hele naam, gewoon de afkorting. Maar de afkorting klonk goed. Minder vrouwelijk. Zelfs haast mannelijk. Bijna vond hij het geen lelijke naam meer. Maar dat kwam ook enkel door Ryan, door de manier waarop die de naam uitsprak. Door de klanken van Ry’s stem. Alleen zijn naam uitgesproken door de kerel kon Kai al doen glimlachen. Wat hij ook deed. Maar niet lang. De zenuwen namen over en het voelde alsof er een knoop in zijn maag lag. En het voelde alsof hij over zijn nek zou gaan. Allemaal door de stress en de onzekerheid, wist hij, en dat maakte hem nog banger om Ryan te verliezen, want dat was wel het allerlaatste wat hij wou. En hij was serieus als hij zei dat hij dan waarschijnlijk zelfmoord zou plegen. Want hij hield echt van Ryan, meer dan hij ooit op eender welke manier van iemand gehouden had. De jongen was letterlijk de enige persoon bij wie hij zich nog steeds op zijn gemak kon voelen. Hij hield van de omhelzingen. Hij hield van dat Mongools dat Ryan zo nu en dan sprak. Hij vond het allemaal geweldig. Hij hield van Ryans persoonlijkheid, ook al was hij een zelfingenomen, narcistische klootzak. Hij had ook zijn zachte kant. Die lieve kanten, de grappige, … Hij hield zelfs van Ryans mindere kanten. Hij wou hem helpen om van zijn verdriet af te komen. Hij wou hem zo ontzettend graag helpen met eender wat er van hem gevraagd en verwacht werd. Hij had geen idee hoe veel tijd er verstreken was, maar de vraag van Ryan of hij binnen wou komen. Kai knikte en liep naar binnen. Zijn blik viel op het huisdier. Het zag hem er als een leuk bbeest uit, zo fluffy. Waarschijnlijk ook zacht. Hopelijk ook vriendelijk. Dan had Ryan een persoonlijk kussen. Het beest had zijn oren naar hem toe gericht, maar heel erg veel aandacht schonk Kailee niet meer aan hem. Hij wou bekennen, nu. Hij wou nu echt heel erg ontzettend graag vertellen hoe het zat want hij kon geen seconde langer wachten. Het voelde alsof zijn hart uit zijn borstkas ging springen. Hij voelde het kloppen achterin zijn keel. Hij was misselijk, hij voelde zich duizelig. Hij wou eigenlijk gewoon even gaan liggen en zijn ogen sluiten. In slaap vallen. In slaap vallen voor altijd. Dan most hij dit niet bekennen. Hij wenste dat hij Ryan nooit had leren kennen, maar op hetzelfde moment schrok hij van die gedachte. Nee, hij had Ryan nodig. Ryans hulp. Hij had zijn luisterd oor nodig, zijn vriendschap. Alles. Voor hij naar Ryan keek, keek hij kort rond in de kamer, die zo veel meer netjes was dan dat hij verwacht had. Zéker in vergelijking met zijn eigen kamer. Hier lag geen rommel op de grond. Als je bij Kai binnenkwam, was de kans groot dat je over en hoop boeken, kleren, rotzooi of wat anders viel. Overal op de grond lag wel iets. Kruimels, stof, vuil, papier, slijpsel, gomsel, een kapotte pen, een kledingstuk dat al drie weken geleden gewassen had moeten worden. As. Ook as lag op de grond. En de stak van zijn sigaretten hing er ook. Nu de winter kwam, moest hij misschien maar eens gaan minderen op sigaretten. Eén, ze waren fucking duur. Twee, hij wou niet naar buiten want de herfst en de winter waren zo koud. Drie, hij kon dan niet binnen roken want dan kon hij zijn raam niet open laten staan want, opnieuw, de koude. De foto’s en de posters hingen ook zo netjes op. Kai had ze gewoon met tape op de muur gekleefd en de meeste foto’s lagen gewoon bij de rest op de grond. Zelfs de lijsten die op de kast geprikt waren, hingen ordelijker dan Kailee’s hele kamer was. Nu keek hij de jongen wel aan. Hij moest wel, hij kon niet alles uit blijven stellen.

Door zijn zenuwen merkte hij niet dat Ryans wangen net zo rood waren als zijn eigen. Misschien dat die van Kai nog wel zelfs roder waren. "Ja, euhm, zie... " begon de jongen ongemakkelijk. "Het is zo allemaal ingewikkeld.” Hij schoot in de lach, maar net zo plots als die uit zijn keel geschoten was, verdween die ook weer. Hij had geen redenen om te lachen. Helemaal niet. "Ik heb geen bloemen of mooie woorden of zo, maar ik kon écht niet meer wachten met die te zeggen." Weer zweeg hij even, om te slikken deze keer. "Ik hou van je, Ryan. Heel veel. En al een tijdje." Daar was de eerste helft van de woorden al, gelukkig. Hij hield moed en ging verder met spreken, al kon hij de lichte trilling in zijn stem niet mooi onder controle jouden. "En wijs me alsjeblieft af als dit niet wederzijds is want ik kan deze gevoelens niet meer aan, ze maken me gek. Jij maakt me gek." Hij had weggekeken na zijn woorden, beschaamd dat hij zo idioot was. Beschaamd dat hij zo een teleurstelling was voor zijn moeder, die hem veel liever met een lief meisje had gezien, maar zelfs zij kon er niets aan veranderen dat Kai verliefd was geworden op die idioot die nu voor hem stond. Een lieve idioot wel. En een knappe. Gewoon een perfecte idioot. Eén om met je alles van te houden. En dat deed hij ook. Hij keek richting zijn vriend, want hij had beweging gezien. De jongen wreef door zijn ogen, en Kai vatte niet echt waarom. Was hij kwaad? Ontroerd? Teleurgesteld? Of was hij misschien blij? Nee, dat durfde hij zelfs niet te hopen, dat hoorde niet. Ryan was zo veel beter dan hem. Ryan verdiende iemand die goed was. Iemand die knap was. Iemand die niet zo awkward werd in iedere situatie. Iemand die niet zijn lach achter zijn hand verstopte, iemand die niet zo veel last had van moodswings, iemand die niet zo onzeker was, iemand die niet depressief deed. Vooral iemand die niet meer zo zwak was om het mes op te nemen als hij zich slecht voelde. Onbewust schoot hij kort met zijn hand naar zijn bovenarm maar liet zijn handen gauw weer naast zijn lichaam hangen toen Ryan zijn richting uitgelopen kwam. "Gast, als dit een droom is, maak me alstjeblieft wakker! Ik word gek van je! Je maakt me gek! M-mijn hart... Ik... Verdomme Kai, ik hou ook van je jij verdomde klootzak!" Hij wou wat terugzeggen. Hij wou wat zeggen over het feit dat Ryan hem een klootzak noemde, maar dan besefte hij dat hij Ryan ook zo zo vaak in zijn gedachten genoemd had. Kai kon niets anders dan een vrolijk gevoel krijgen. Zijn harslag voelde hij nog steeds in zijn keel, zijn hart leek nog altijd uit zijn borstkas te willen en de vlinders in zijn buik leken heviger rond te gaan fladderen. Had hij juist gehoord was Ryan zei? Had de kerel het écht gezegd? Hij hoopte het uit de grond van zijn hart. Hij geloofde Ryan. Gek genoeg geloofde hij hem gewoon. En voor het eerst kreeg hij geen angstig gevoel als iemand zijn shirt vastgreep. Hij wist dat hij geen dreun ging krijgen, zoals hij dat vroeger wél kreeg als iemand zijn shirt vastgreep. Hij kneep zijn ogen dus ook niet samen of hij keek niet weg, hij bleef licht omhoog kijken naar Ryans gezicht. En toen werd hij weer gezoend door deze Burned, maar deze keer wist hij dat er wel gevoel bij hoorde, niet zoals die keer in het meer. Kailee glimlachte en zoende de jongen maar wat graag terug. Hij kon niet geloven dat dit echt gebeurde. Hij sloot zijn ogen, jad zijn armen om Ryans hals heen geslagen en ging een beetje op zijn tippen staan, want hij bleef nog steeds zes centimeter kleiner dan deze kerel die dan wel tien dagen jonger was dan hem. Oneerlijk dat hij kleiner was, vond hij.

Hij wreef met zijn duimen de tranen van Ryans wangen af toen hij hun kus verbroken had. De jongen glimlachte naar hem, en Kai was hem zo dankbar voor die glimlach. “Dit is geen droom, klootzak, ik ga je niet wakker maken" sprak Kai en de glimlach van Ryan bleef aanwezig. "Dit is echt. En ik zal het herhalen zo vaak als je wilt." Hij glimlachte en was nog nooit zo gelukkig om iemand zijn vingers door zijn haar te voelen gaan. Maar Ryan mocht dat doen zo vaak hij wou, net zoals hij zo vaak hij wou zou herhalen dat dit echt was. Kai’s glimlach vervaagde daarna wel licht doordat hij op zijn onderlip moest bijten, want er waren tranen in zijn ogen opgeweld. Tranen van geluk, dan wel te begrijpen. “Dit is geen droom”, herhaalde hij zijn eigen woorden, want hij kon het zelf nog niet vatten. Hij legde zijn handen op Ryans wangen. De bezorgde blik in Ryans ogen deed hem bijna spijt hebben van het feit dat hij tranen in zijn ogen gekregen had, maar hij was nog altijd te blij om écht te beseffen wat er allemaal gaande was. “B- ben je serieus?” vroeg hij aan de jongeman. Hij kreeg een knikje als antwoord, en het voelde als een hele opluchting, ook al had hij wel gedacht – wel gehoopt – dat Ryan serieus was. “I- ik meen het Kai, ik zie je z- zo verdomd graag. Mijn gevoelens zijn begonnen een paar dagen na die eerste ontmoeting, toen w- waren ze nog onduidelijk geweest maar nu...”, sprak de jongen waarna hij zijn blik afwendde. “Zijn ze erger geworden en... ik kan het niet helpen om te denken dat je uit mijn bereik ligt... Dat je... veel te goed voor me bent, zo’n klootzak als ik...” Hij wou er wat op zeggen maar hij beet op zijn tong. Hij liet Ryan eerst adem halen. Hij wou eerst wachten of hij nog iets wou zeggen, en dan zou hij hem wel uitleggen wat hij wou zeggen. De ambergekleurde ogen keken nu weer in de zijne. “Wat... zijn we nu?” vroeg Ryan, en even snapte Kailee niet wat hij er mee bedoelde. De zachte toon, gewoon alles aan Ryans houding, deed hem toen snappen wat er bedoeld werd. Opnieuw wreef hij met zijn duimen over Ryans wangen, ook al waren er nu niet echt tranen meer die hij weg moest vegen. Hij haatte het dat Ryan zijn ogen neersloeg. Alsof hij zich schaamde voor zijn gevoelens. Maar hij snapte het wel, dit was allemaal zo anders, zo nieuw. Hij had niet eens durven hopen om Ryan ooit zo kwetsbaar te zien. “I- ik zou graag je vriendje willen zijn,” ging de jongen verder terwijl hij zijn ogen terug oprichtte. Een seconde twijfelde Kai. Meende Ryan het ECHT? Was het écht niet weer zo’n zieke klotegrap, want dan zou Kai echt niet weten hoe hij zich moest houden. Maar de glimach op Ryans gezicht, de kleur op zijn wangen, hij leek het te menen, en het werd hem duidelijk dat Ryan het echt meende en dat hij niet zomaar een grap aan het maken was. Hij haalde zijn handen van Ryans wangen af en legde zijn hand kort op Ryans borstkas, maar zijn hart zat. Toen nam hij de handen van de jongen in de zijne. ”Ik wil die van jou ook zijn. En ik wil ook dat je mijn vriendje bent. Dus wat zijn we nu… Ja… Een koppel?” Hij had het luidop gezegd en het klonk zo juist. Het klonk zo vreselijk juist. Hij knikte om zijn eigen ‘vraag’ te bevestigen? Als Ryan het er mee eens was, waren ze gewoon een koppel. Dat hij dat mocht meemaken. Dat hij serieus was. Dat de gevoelens wederzijds waren. Kai had nog steeds het gevoel dat hij droomde, maar hij was zo blij dat hij niet wakker kon woren uit deze droom. ”En… Alsjeblieft, maar denk nooit meer dat ik te goed voor je ben… want ik denk net hetzelfde over jou. En ik lig niet buiten je bereik, want het is wel werkelijk jij die mijn handen nu vast heeft, niemand anders.” Hij glimlachte naar hem en liet zijn handen dan los. Enkel om hem te kunnen omhelzen. Hij klemde zijn armen om Ryans onderrug heen, maar niet te strak dat het pijnlijk was, gewoon strak genoeg om te beseffen dat het allemaal echt was. Hij liet zijn wang op Ryans sleutelbeen steunen en keek lichtjes omhoog zodat hij hem toch nog half in het gezicht van de jongen kon kijken. ”Ik hou van je.” Hij kon het zeggen. Hij mocht het zeggen. ”En van je lach. En van je persoonlijkheid. En van je uiterlijk. En van je ogen. En van alles.” Hij lachte zacht en kort, en nu hij zijn armen om de jongen heengeslagen hield kon hij zijn lach niet achter zijn hand verbergen, maar hij had daar sowieso geen behoefte aan. Ryan mocht zien hoe gelukkig hij was. Graag zelfs.

OOC: 2656 woorden, dussss same here xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

I'm a goner, somebody catch my breath Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm a goner, somebody catch my breath   I'm a goner, somebody catch my breath Icon_minitimewo okt 28 2015, 15:01

Kai biechtte op, dat hij gevoeles had voor de bruinharige jongen die hem vol ongeloof aankeek. Ryan vatte het niet, hoe kon zo'n schat van een kerel gevoelens krijgen voor zo'n klootzak die geen vertrouwen had in de mensheid van nu? Die ze liever zag rotten dan wat anders? Dit was een droom, dat kon gewoonweg niet anders. Ryan wreef ruw door zijn ogen en beende met een ruwe handeling naar Kai toe, niet begrijpend waarom hij nu nog altijd aan het dromen was, ook al leek het zo echt met de emoties die er bij hem aan de gang waren, het leek te echt om een droom te zijn. Langzaamaan voelde hij zichzelf gewoonweg gek worden, want hij trekte het niet meer, het verlangen naar de jongen tegen zich aan te voelen in een stevige knuffel en hem te zoenen en dat deed hij ook. Hij zoende Kailee gewoon, ze vonden elkaar leuk dus er was niets mis met elkaar te zoenen en het maakte Ryan iets meer gewend op deze wereld. Alsof toch niet iedereen hem dood of weg wou.
"Dit is geen droom, klootzak, ik ga je niet wakker maken" sprak Kai en Ryan glimlachte, het voelde goed om dat te horen, hij geloofde zijn vriend blindelings. Zou hij... Kai... werkelijk zijn vriend kunnen noemen nu? Het was nog steeds een beetje onduidelijk eerlijk gezegd, hoe het nu zat tussen hen beiden. "Dit is echt. En ik zal het herhalen zo vaak als je wilt." Vervolgde Kai en Ryans glimlach verwarmde terwijl hij zijn vingers door Kai’s haren liet gaan, maar zijn ogen weken niet van Kai’s gezicht, de glimlach was vervaagd en nu welde er bezorgdheid in hem op, die duidelijk reflecteerde in zijn ogen. "Dit is geen droom", herhaalde de jongen weer en Ryan begon ook moeilijk te kijken, onzeker over waarom hij het nog eens herhaalde. Voelde hij nu ook hetzelfde als Ryan? Dat dit allemaal gewoon zoals een droom leek?
Het was te goed om waar te zijn, deze aardige jongen, verliefd, op hem. Dat was gewoon te goed om waar te zijn. Kailee leek om geruststelling te vragen en die gaf Ryan ook, met alle plezier, hij zag de jongen graag en hierbij gaf hij ook de uitleg van wanneer zijn gevoelens waren ontstaan, dat hij dacht dat hij niet goed genoeg was vanwege hoe hij zich gedroeg tegenover anderen.
Ook vroeg hij wat ze waren en dat hij graag Kai's vriend wilde zijn, met een glimlach op zijn gezicht terwijl zijn hart in zijn keel bonsde en zijn gezicht vuurrood was. ”Ik wil die van jou ook zijn. En ik wil ook dat je mijn vriendje bent. Dus wat zijn we nu… Ja… Een koppel?” sprak Kai die ook daarna knikte. Het klonk goed in de oren en ook Ryan knikte met een vrolijke expressie terwijl zijn amberkleurige ogen naar de jongen voor zich keken, beiden nog niet van elkaars zijde geweken. ”Ik hou van je.” Die woorden, brachten nog een bredere glimlach op Ryans gezicht terwijl hij met zijn eigen ggelukkigheid eigenlijk geen blijf meer wist. Hij had zich al in geen maanden meer zo gevoeld en hij had geen idee wat hij er nu mee moest doen, hoe hij het moest uiten. ”En van je lach. En van je persoonlijkheid. En van je uiterlijk. En van je ogen. En van alles.” sprak Kai en Ryan knipperde langzaam met zijn ogen om dan weer de afstand tussen hen beide verkleinde. "Ik heb geen idee hoe ik het moet zetten. Je hebt geen idee hoe gelukkig ik me nu voel. Ik kan alleen maar zeggen dat ik alles aan je geweldig vind, je haar, je glimlach, je ogen, die kleine inkeping in je oor," hij drukte zijn voorhoofd tegen dat van Kai aan. "Alles aan jou is geweldig," herhaalde hij met een glimlach. "Ik hou ook van jou, meer dan je denkt."

//Sorry voor de copypaste op een paar plekken, mijn inspi lijkt halfdood XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

I'm a goner, somebody catch my breath Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm a goner, somebody catch my breath   I'm a goner, somebody catch my breath Icon_minitimedo okt 29 2015, 20:19

De jongen met het blauwige haar had voor de ander - maar ook voor zichzelf - een paar keer herhaald dat het geen droom was en dat er nooit iemand wakker gemaakt zou moeten worden. Hij hoopte tot met de laatste cel in zijn lichaam dat het geen droom was. Dit was te mooi om waard te zijn. Maar je kon toch geen lichaamswarmte voelen of je alles zo levendig inbeelden als het enkel en alleen een droom was? En in dromen was hij nooit magerder dan hij lief had. Hier was hij wel degenlijk magerder.
Hij glimlachte terwijl hij luisterde naar wat Ryan te zeggen had over hoe de gevoelens onstaan waren, over wanneer, en het deed hem gek genoeg een plezier dat hij niet de enige van hen tweeën was bij wie de gevoelens voor elkaar bijna direct na hun eerste ontmoeting gekomen waren. “Wat... zijn we nu?” vroeg Ryan toen, en dom als hij was moest Kai even denken voor hij de ander begreep, “I- ik zou graag je vriendje willen zijn,” ging de jongen verder terwijl hij zijn ogen terug oprichtte. De jongen met de neuspiercing twijfelde heel, heel kort aan de serieusheid van de jongen voor zich, maar toen sprak hij weer, want meerdere factoren overtuigden hem er van dat Ryan meer dan serieus was. ”Ik wil die van jou ook zijn. En ik wil ook dat je mijn vriendje bent. Dus wat zijn we nu… Ja… Een koppel?” Hij knikte even om zijn eigen woorden te bevestigen. Dat klonk zo als het moest, vond hij. ”En… Alsjeblieft, maar denk nooit meer dat ik te goed voor je ben… want ik denk net hetzelfde over jou. En ik lig niet buiten je bereik, want het is wel werkelijk jij die mijn handen nu vast heeft, niemand anders.” Hij glimlachte naar hem en liet zijn handen dan los, wat misschien niet de meest geschikte timing was maar hij hoorde Ryan noch zichzelf er over klagen, dus waarom er moeilijk over doen. Ryan had vrolijk geleken toen hij zei dat ze een koppel waren, dus dan was het zo een beetje erg officieel. Hij klemde zijn armen om Ryans onderrug heen, gelukkig en in het beste humeur dat hij in maanden gehad had. ”Ik hou van je.” De glimlach op het gezicht van de jongeman voor zich was enkel nog maar gegroeid, en Kai kon er niet genoeg van krijgen om ie te zien. ”En van je lach. En van je persoonlijkheid. En van je uiterlijk. En van je ogen. En van alles”, ging hij verder. Kai lachte kort. "Ik heb geen idee hoe ik het moet zetten. Je hebt geen idee hoe gelukkig ik me nu voel. Ik kan alleen maar zeggen dat ik alles aan je geweldig vind, je haar, je glimlach, je ogen, die kleine inkeping in je oor", sprak Ryan en hij drukte zijn voorhoofd tegen dat van Kai aan. Kailee moest denken. Van alle dingen die hij aan zichzelf haatte of alle dingen die hij minder leuk vond aan zichzelf, om het een beetje positiever te zeggen, vergat hij de inkeping in zijn oor meestal. Het bleef vreemd om er over te wrijven, want het was vreemd om en deel van je oor te missen. Gelukkig was het nog niet zo'n groot stuk missend. Toch zou hij de personen die het hem aangedaan hadden nooit vergeven. "Alles aan jou is geweldig," sprak Ry toen waardoor Kai ophield met denken en zelf ook een glimlach op zijn gezicht kreeg, net zoals die van Ryan. "Ik hou ook van jou, meer dan je denkt." De glimlach bleef op zijn gezicht tot en nadat hij besloten had zijn lippen nog een keer op die van zijn vriend te drukken. Maar niet bijzonder lang, want hij deed een half stapje terug. "Dank je", zei hij, al was mompelen of fluisteren net geen beter woord ervoor. Hij sprak het in ieder geval heel stil uit. Want hij vond het zo stom dat hij Ryan weer een keer bedankte, maar hij wou hem bedanken voor hij gelukkig hij zich op dat moment voelde.
Kailee wreef door zijn ogen heen en voelde hoe zijn hart een iets regelmatiger ritme weer aannam. Niet dat het weer rustig was, maar alles was beter dan het onregelmatige geklop. "Sorry dat ik zo laat nog binnen kwam vallen," excuseerde hij zich met een halve lach, weer eens zich realiserend hoe laat dat het al was, maar echt spijt had hij er niet van, "Als je wilt, laat ik je nu wel gaan slapen, hoor." Terwijl hij dat zei, wist hij dat hij nog helemaal geen zin had om terug naar zijn eigen étage te gaan, om daar op zijn kamer te gaan zitten. Hij wou liever de hele tijd bij Ryan blijven, maar dat kwam zo vervelend over, en wie weet wou Ryan liever slapen of alleen zijn of wat dan ook. Hij zou Kai's overthinking erbij moeten nemen, want die eigenschap was niet bepaald één die van de een op de andere dag over zou gaan. Net zoals hij de eigenschap had om van alles het slechtste in te zien, al noemde men het vaker gewoon pessimisme. Van het feit dat zijn tanden nit honder procent recht stonden, kon hij maken dat hij het lelijkste gebit van de school had, van het feit dat hij wallen onder zijn ogen had, kon hij maken dat hij er altijd vreselijk uitzag, etc. Hij haalde een hand door zijn haar, niet eens beseffend hoe vaak hij dat in zijn hele leven nu wel niet al gedaan had. Misschien moest hij een keer het bij laten knippen, of bij verven, niets erger dan half vervaagd blauw. "Al zou ik liever nog even bij je blijven." Hij wist dat hij bloosde, en ook al vond hij het nu een stuk minder vervelend, nog steeds was hij blij toen hij zijn aandacht op iets anders kon richten, weer op de foto's die Ryan op had hangen. Kai had ook een foto van Ryan en hem, maar hij had al spijt want hij had het ding niet zo netjes bijgehouden als zijn vriend. Hij viste het fotootje uit zijn achterbroekzak en lachte er even naar. "Dat je het nooit door had wat ik voor je voel", sprak Kailee ongelovig, de lach waarmee hij naar de foto gelachen had nu doorgevend aan de zin die hij gesproken had. "Ik dacht dat het wel overdruidelijk geweest was, zo met toen in de gymzaal en alles."

OOC: Nhh sorry voor de trekt-op-niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

I'm a goner, somebody catch my breath Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm a goner, somebody catch my breath   I'm a goner, somebody catch my breath Icon_minitimewo nov 11 2015, 15:46

Dit was geen droom, dit was echt en om eerlijk te zijn, het maakte hem zo gelukkig. Ryan wilde de hele tijd glimlachen, vrolijk ronddansen door de kamer en zingen uit puur geluk, maar het zou er een beetje belachelijk uitzien leek hem, dus hij liet het er maar bij. Hij sprak gewoon eerlijk over wanneer zijn gevoelens voor de jongen waren ontstaan en het leek vreemd om eigenlijk zo vroeg al zo veel voor iemand te voelen. Het leek wel alsof hij haast hopeloos was voor Kai, misschien was hij dat ook eigenlijk wel, wie weet. Het was veel te vreemd om gewoon voor te stellen om een relatie te beginnen, maar toch deed hij het. Het klonk zo zielig, maar hij kon er zichzelf niet meer van verwijten, want de jongen wilde het ook, de glimlach op Ryans gelaat werd breder, er viel een last van zijn schouders af en het voelde goed om alles officieel te maken. Een vrolijke expressie was verschenen op zijn gelaat, sowieso het beste humeur wat hij al in maanden had gehad. Kailee sprak over hoe hij van Ryan hield en de glimlach werd zelfs nog breder, het voelde zo juist en de complimenten die hij kreeg zou hij alleen maar accepteren van Kai, van niemand anders. "Ik heb geen idee hoe ik het moet zetten. Je hebt geen idee hoe gelukkig ik me nu voel. Ik kan alleen maar zeggen dat ik alles aan je geweldig vind, je haar, je glimlach, je ogen, die kleine inkeping in je oor", sprak Ryan en hij drukte zijn voorhoofd tegen dat van Kai aan. Zijn hitte waarschijnlijk ook ineens overbrengend op Kai, maar dat wilde hij ook, de jongen mocht het immers niet koud hebben toch? "Alles aan jou is geweldig," waren Ryans woorden geweest voor hij werd gezoend en Ryan enthousiast terugzoende, al leek de kus niet lang te duren, althans niet lang genoeg naar Ryans zin, maar ze hadden genoeg tijd voor meer. Hij hield meer van Kailee dan dat hij zelf had gedacht, zeker na al deze woorden dat er gevallen waren, het kwam tot zijn besef dat hij niet meer zonder de jongen kon, dat was al duidelijk geworden nu. "Dank je", zei Kai en Ryan grijnsde kort, kennelijk kon de jongen met de sidecut hem niet genoeg bedanken bleek, maar het stoorde de lichtbruinharige jongen niet, Kai mocht hem zo veel bedanken als dat hij zelf wilde. "Sorry dat ik zo laat nog binnen kwam vallen," Ryan schudde zijn hoofd bij de excuserende woorden van Kai. "Als je wilt, laat ik je nu wel gaan slapen, hoor."

“Maak je er niet te druk in Kai, ik sliep niet, ik dacht gewoon dat er een of andere flauwe plezante me zou komen lastigvallen, dat is alles. Maar jij, jij mag me altijd storen jij,”
zei Ryan al grijnzend terwijl hij Kailee nogmaals in zich opnam met zijn amberkleurige ogen, nu hoefde hij het op zijn minste niet meer geniepig te doen. Zijn vingers liet hij liefkozend over Kai’s wang gaan. Het voelde zo goed aan, hij wilde nooit meer stoppen om zo zijn vingers over Kai’s wang te laten glijden, maar dat kon nogal awkward overkomen niet? Langzaam trok hij zijn hand terug, een beetje beschaamd over het feit dat hij dat deed, hij moest nog een beetje zijn limieten leren kennen blijkbaar. "Al zou ik liever nog even bij je blijven."
“Ik zou ook graag willen dat je blijft,” sprak Ryan met een warme glimlach en merkte op hoe Kai een verfromfaaide foto uit zijn broekzak haalde, van hen beiden. Hij kon het niet laten even te lachen terwijl zijn blik viel op de foto die hij aan de muur had gehangen, het was dezelfde, alleen de zijne was netter opgehangen. "Dat je het nooit door had wat ik voor je voel", sprak Kailee ongelovig en Ryan haalde kort zijn schouders op, hij wist zelf niet goed waarom hij het niet door had gehad, misschien kwam dat gewoon omdat hij blind was op dat vlak, kon daaraan liggen. "Ik dacht dat het wel overdruidelijk geweest was, zo met toen in de gymzaal en alles."
“Als je het hebt over blozen enzo, dat zie ik eigenlijk gewoon niet, dus met zo van die kleine details ben ik niets. Maar kan ook gewoon zijn dat ik blind ben voor zo’n dingen, naief?” Hij leek het laatste woord twijfelend uit te spreken terwijl hij weer dichter naar Kai ging, “Maar weet je, nu maakt het niets uit toch? We weten beiden van elkaar, we hebben een relatie en alles heeft voor nu een goed einde, laten we er van genieten,” sprak hij zachtjes voor hij zijn lippen terug op die van Kai drukte, zijn ogen sluitend terwijl zijn rechterhand zich op Kai’s rug legde en hem dichter naar hem toe trok om deze kus nog wat langer te laten duren. “Ik weet niet meer of ik het ooit heb gezegd of heb laten horen, maar ik zing en schrijf nummers. Wil je eens horen anders?” vroeg hij een beetje onzeker nadat hij de kus had beeïndigt, hij wilde weten of hij goed genoeg was, want hij wilde deels wel in de muziekcarriëre verder eerlijk gezegd.

//Geen idee of je hier wat mee kan
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

I'm a goner, somebody catch my breath Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm a goner, somebody catch my breath   I'm a goner, somebody catch my breath Icon_minitimedi nov 17 2015, 18:17

Hij was blij dat de glimlach op Ryans gezicht zelfs nog breder geworden was nadat Kai aan de kerel verteld had wat hij zo perfect aan hem vond. Ryan sprak op zijn buurt ook woorden uit terwijl hij zijn voorhoofd tegen dat van de iets kleinere jongeman aan drukte. "Alles aan jou is geweldig", had Ryan nog gezegd voordat Kai hem opnieuw een zoen gaf. Ryan zoende terug, maar lang duurde de kus niet voor de jongen met de blauwe haren een half stapje terug deed en zijn vriend bedankte voor de complimenten. Het was niet dat hij de zoen niet langer wou laten duren, maar het was zo vreemd om te beseffen dat hij Ryan nu kon zoenen en omhelzen zo vaak als hij wou. Als reactie op het bedankje dat hij Ryan gegeven had, kwam een grijns.
"Sorry dat ik zo laat nog binnen kwam vallen", zei Kai, en hij merkte dat Ry zijn hoofd schudde. Echter sprak Kailee toch verder: "Als je wilt, laat ik je nu wel gaan slapen, hoor." Het geschud van het hoofd werd dus ook omgezet in woorden. “Maak je er niet te druk in Kai, ik sliep niet, ik dacht gewoon dat er een of andere flauwe plezante me zou komen lastigvallen, dat is alles. Maar jij, jij mag me altijd storen jij.” Hij lachte naar Ryan, al ging zijn lach vervolgens over in een gelukzalige glimlach omdat Ryan zijn vingers over Kai's wang liet gaan. De hand werd wel weggetrokken, dus sprak Kai weer: "Al zou ik liever nog even bij je blijven." Hij haalde de foto die Ryan op had hangen uit zijn broekzak toen en terwijl hoorde hij Ry's stem ook weer. “Ik zou ook graag willen dat je blijft.” Kai knikte met een schuine glimlach terwijl hij de twee foto's nog een keer vergeleek. De zijne was helemaal niet zo netjes bewaard gebleven, maar ze hadden nog momenten zat nu om nieuwe foto's te nemen, toch? "Dat je het nooit door had wat ik voor je voel", sprak Kailee terwijl hij de foto weer opborg en richting Ryan keek, die zijn schouders ophaalde. "Ik dacht dat het wel overdruidelijk geweest was, zo met toen in de gymzaal en alles." De herinnering alleen al deed Kai een beetje zijn mondhoek extra omhoog trekken. Hij had Ryan toen verteld dat hij een crush had, maar niet dat hij ook die persoon was. “Als je het hebt over blozen enzo, dat zie ik eigenlijk gewoon niet, dus met zo van die kleine details ben ik niets. Maar kan ook gewoon zijn dat ik blind ben voor zo’n dingen, naief?” Nu haalde Kai zijn schouders op. “Maar weet je, nu maakt het niets uit toch? We weten beiden van elkaar, we hebben een relatie en alles heeft voor nu een goed einde, laten we er van genieten”, zei Ryan, die ondertussen weer dichter bij Kai gekomen was en zijn lippen weer op die van de andere jongen gedrukt had. Net zoals de kerel met het bruine haar deed, sloot Kai zijn ogen. Ook al was dit de vierde zoen die ze ooit deelden, de vlinders die in zijn onderbuik leken te zitten, werden er niet minder op. Hij wist niet of ze er überhaupt ooit minder op zouden worden. Als hij zo tegen Ryan aan stond, wist hij dat er niets was dat hij liever zou doen, en hij wist ook dat hij voor geen geld ter wereld dit gevoel zou willen inruilen. Hij wist niet wat hij met zijn armen moest doen, maar hij wou niets liever dan tegen Ryan aangedrukt blijven staan, dus sloeg hij ze weer om zijn vriend heen. “Ik weet niet meer of ik het ooit heb gezegd of heb laten horen, maar ik zing en schrijf nummers. Wil je eens horen anders?” Kai knikte. "Ik heb je al een keer horen zingen, ja", zei hij. "Maar ik wil het graag horen nog eens horen." Hij glimlachte zacht naar hem. Het deed hem denken aan dat korte gesprekje dat ze ooit over muziek gehad hadden, van een boyband starten. Hij was toen al een heel stuk vrolijker geweest dan ooit, gewoon doordat hij op dat moment besefte dat je zelfs met weinig vrienden een gelukkig persoon kon zijn. Hij trok de mouwen van zijn trui over zijn handen heen en wreef door zijn ogen heen. Kailee ging op het bed zitten, voorzichtig, omdat hij niet op de draak wou gaan zitten die daar zo lui lag te liggen. Met nog steeds een halve glimlach op zijn gezicht keek hij even naar het beest voor hij zijn blik weer tot Ry richtte. Zijn dag kon bijna niet meer beter. Ja, het was echt een dag die hij voor eeuwig zou koesteren, in goede en slechte tijden. Hij geeuwde kort en liet zich omvallen, hij had geen zin meer om te zitten, hij ging gewoon liggen, Ryans huisdier moest maar een beetje opletten. Hij verstopte zijn mond achter zijn hand toen hij geeuwde, en zijn ogen sloot. Hij kon er echt niets aan doen, maar hij was zo moe door deze hele dag, er was ook zo veel gebeurd. Zonder dat hij er verder nog wat aan kon doen, viel hij in slaap met een kleine glimlach op zijn gezicht.

OOC: Topic afff~ c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA PROFILE
I'm a goner, somebody catch my breath UTL8oxA MAGICIAN

I'm a goner, somebody catch my breath Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm a goner, somebody catch my breath   I'm a goner, somebody catch my breath Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

I'm a goner, somebody catch my breath

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Breath in the morning dew
» Colder by the hour, more dead with every breath
» Catch us if you can
» [=] Catch up assignment.
» Catch! ||Melina

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor I - Earth Magicians Dormitory-