PortalIndexJamming on the guitar || Kailee|| HpD5UwnJamming on the guitar || Kailee|| 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Jamming on the guitar || Kailee||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zack
.
.
Zack

Jamming on the guitar || Kailee|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Jamming on the guitar || Kailee|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Jamming on the guitar || Kailee|| Empty
BerichtOnderwerp: Jamming on the guitar || Kailee||   Jamming on the guitar || Kailee|| Icon_minitimeza jun 27 2015, 17:47

Het was een warme ochtend, een hele warme ochtend en het stof vloog letterlijk de ramen binnen. Het lot lag niet aan Zacks kant, want het stof vloog zo zijn neus binnen, wat hem deed niezen, waardoor hij ook meteen wakker was door zijn eigen lawaai. Met een geeuw en een lange uitstrekmoment zette hij zich recht in bed om met slaperige ogen uit het raam te kijken, zijn ogen half dichtgeknepen voor de heftige zon. Langzaam wreef hij door zijn ogen, nog steeds slaperig om uit bed te stappen en zich klaar te maken voor een rustig weekendje. Wat je rustig kan noemen tenminste. Hij verfristte zich, kamde zijn haren om dan voor de zoveelste keer degen de bovenrand van de deuropening te botsen. Met een zachte kreun wreef hij over zijn voorhoofd, hij moest er nodig maar eens aan gaan wennen dat sommige deuren gewoon te laag gebouwd waren. Zack bukte zich om zo weer zich naar zijn kamer te begeven en zijn vingers even over het silhoutte te laten gaan dat vroeger zijn lengte voorstelde, Rhine had het nog geschilderd en wat hem hard opviel was dat hij breder was geworden en groter. Hij nam een pen uit zijn tas die naast de deur lag en tekende een dikke streep wat nu zijn lengte was en het verschil te bekijken, het schrikte hem een beetje af hoe hard hij gegroeid was over het jaar.

Hij had een pikachu shirt aan en simpele jeans terwijl hij blootvoets naar de tas van zijn elektrische gitaar liep en deze eruit haalde. Zijn blauwe ogen keken naar zijn zwarte gitaar en hij glimlachte zachtjes. “Veel te lang geleden,” mompelde hij terwijl hij er op begon te spelen, vergetende dat de deur wagewijd openstond  en hij stond rond te dansen terwijl hij vrolijk verder jamde op zijn gitaar, misschien iets te vrolijk. Ach wat kon het hem schelen, iedereen op SSA vond hem toch al te vreemd voor woorden, dus waarom niet nog een schepje erbovenop doen?

// Zijn uberawesome shirt: https://img0.etsystatic.com/012/2/7759198/il_570xN.420004790_tjjf.jpg
// Liedje: https://www.youtube.com/watch?v=nXsVKRiPclE
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Jamming on the guitar || Kailee|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Jamming on the guitar || Kailee|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Jamming on the guitar || Kailee|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamming on the guitar || Kailee||   Jamming on the guitar || Kailee|| Icon_minitimeza jun 27 2015, 19:14

Een streep licht viel op zijn gezicht, en alhoewel hij zijn ogen gesloten had, het stoorde hem. Kai maakte een snuivend geluid en draaide zich op zijn buik met zijn gezicht richting de muur om het zonlicht weg te krijgen, maar iets of iemand dacht daar anders over. De kamer werd nu overal verlicht door de zon en met een ongelukkige zucht trok Kai zijn kussen over zijn hoofd heen. Hij wist niet of Alyssa of de wind het gordijn opzij gedaan had, maar wel dat hij de oorzaak van het licht vervloekte. De kerel gooide het kussen van zijn gezicht af en gooide zijn benen over de rand van het bed heen. Jammer genoeg was hij vergeten dat hij zijn stoel naast het bed has laten staan omdat hij 's nachts even naast het bed gezeten had. Niet geheel onzacht kwam zijn enkel tegen de stoel op. Kailee beet hard op zijn onderlip en kneep zijn ogen dicht om niet te schreeuwen. Zijn handen schoten naar zijn enkel, maar al gauw liet hij die los omdat hij de vieze smaak van bloed in zijn mond proefde. Hij had zijn tanden weer eens in zijn lip gekregen. Hij trok een pruillip en raakte de binnenkant van zijn lip aan met zijn vinger, die een beetje rood kleurde. Fantastisch. De kerel stond op en hinkte naar de wastafel, vaststellend dat hij alleen was in de kamer. Hij keek in de spiegel en spoelde het bloed weg. Dat zou zo'n vervelende wonde worden op de binnenkant van zijn lip. Hij zuchtte diep en liep naar zijn kast. Hij haalde er een effen wit shirt uit en besefte toen hij het aangetrokken had dat er een gat in zat aan de onderkant, maar hij haalde er een schouder bij op en trok zijn zwarte broek aan. Gauw trok hij een paar schoenen aan en keek naar de deur van zijn kamer. Hoe vroeg zich af waar Alyssa heen was. Hij dacht dat ze op de light magicians floor zou zijn, dus sloot hij de deur achter zich en liep naar de trappen toe.

Twee verdiepingen moest hij omhoog. Met tegenzin wierp hij een blik omhoog maar begon dan toch maar te lopen. Met stilstaan kwam je niet bepaald verder. Al omhoog lopend besefte hij dat zijn conditie er echt op achteruit gegaan was. Hij kon nog niet eens een paar trappen op zonder helemaal buiten adem te zijn. Toch prijsde hij zich gelukkig dat hij niet op de allerhoogste floor zat, maar op de derde hoogste. Toen hij één verdieping hoger was bleef hij even staan om op adem te komen. Kailee liep verder, maar bijna aangekomen op de floor waar hij heen wou besefte hij dat Alyssa helemaal geen reden had om naar daar te gaan, want ze was helemaal geen light magician. De jongeman siste bij zichzelf, om zijn slechte geheugen, maar draaide niet om om terug te gaan. Nu hij toch daar was kon hij evengoed wat rondlopen, plus iets had zijn aandacht getrokken. Hij hoorde iemand gitaar spelen en zijn ogen scanden de deuren af. Er stond er een open en Kai liep verder richting die deur. Voorzichtig wierp hij een blik naar binnen en zag een kerel staan. Kailee trok een wenkbrauw op, maar er verscheen wel een brede lach op zijn gezicht. Het was een geweldig zich, de kerel stond rond te dansen met zijn gitaar terwijl hij een awesome nummer aan het spelen was.

"Wel jij kan er zeker wat van", zei Kai, die ondertussen tegen de deurlijst was gaan leunen. Hij moest zeggen dat hij wel bewondering had voor de grote dude. Hij wist niet dat er verder nog mensen op de school zaten die gitaar konden spelen. Of ja, hij wist dat er nog mensen gitaar speelden, maar die waren dan verre van erg goed. De kerel die Kai net bezig gezien had was wel goed. "Dat was awesome."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

Jamming on the guitar || Kailee|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Jamming on the guitar || Kailee|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Jamming on the guitar || Kailee|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamming on the guitar || Kailee||   Jamming on the guitar || Kailee|| Icon_minitimeza jun 27 2015, 23:40

Zack had zichzelf letterlijk wakker geniesd. Maar hij was dan ook werkelijk enorm luiddruchtig als hij niesde, geen idee waarom maar hij kon gewoon niet op een normaal volume niezen. Natuurlijk zat hij nu rechtop in zijn bed, geschrokken van zijn eigen luidheid. Met een geeuw en een lange uitstrekmoment zette hij zich recht in bed om met slaperige ogen uit het raam te kijken, zijn ogen half dichtgeknepen voor de heftige zon. Langzaam wreef hij door zijn ogen, nog steeds slaperig om uit bed te stappen en zich klaar te maken voor een rustig weekendje. Een heel erg rustig metalweekendje. Zack had zin om op zijn gitaar te tokkelen, maar eerst ging hij zichzelf klaarmaken. Dus na eerst zichzelf opgefrist te hebben, zijn haar gekamd te hebben voor zover mogelijk, had hij een shirt met een pikachu aangetrokken en simpele jeans die waren doorgescheurd aan zijn knieën. Hij was in een goede bui, dus waarom niet het allemaal nog wat vrolijker maken met een luide gitaarsessie?

Zack nam zijn elektrische gitaar uit de tas en mompelde er tegen dat het enorm lang geleden was, toch zeker een paar maanden dat hij nog serieus zijn gitaar had vastgenomen. Met een brede glimlach begon hij erop te jammen, een lied dat hij een tijd geleden had geschreven en hij begon, terwijl hij speelde, te dansen op de maat van de muziek. Het was nogal een gek zicht, een kleerkast van een kerel van twee meter die vrolijke mee stond te bewegen op de muziek van zijn eigen stuk. Eenmaal het stuk gedaan was, hoorde hij een nieuwe stem hem complimenteren en zijn blauwe ogen gingen naar de jongen die stond in de deuropening, had hij nou net vergeten de deur dicht te doen? Ach ja.
"Wel jij kan er zeker wat van,” zei de jongen en Zack glimlachte een beetje gevleid door het compliment van de jongen. "Dat was awesome."

Zack werd er helemaal vrolijk van, blij dat deze jongen het leuk vond wat hij speelde. “Dank je, heb het zelf geschreven... Ik... dit is awkward,” zei hij met een gevleidde grijns op zijn gezicht terwijl hij een kort lachje uitstootte. “Het is even geleden dat ik nog heb gespeeld... eigenlijk, dus het klonk nog wat roestig,” zei hij zachtjes terwijl hij ging zitten. “Je mag binnenkomen trouwens, ik ben Zack trouwens. Doe je dan wel de deur eventjes dicht, het was eigenlijk niet de bedoeling dat ik met de deur open ging spelen,” zei hij al lachend terwijl hij naar zijn zwarte gitaar keek en glimlachte. Dit had hij echt gemist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Jamming on the guitar || Kailee|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Jamming on the guitar || Kailee|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Jamming on the guitar || Kailee|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamming on the guitar || Kailee||   Jamming on the guitar || Kailee|| Icon_minitimezo jun 28 2015, 13:05

Wakker worden gemaakt door de zon is nooit de beste manier van ontwaken. Hij had er een hekel aan. Een kussen over zijn hoofd trekken hielp niet want hij was al wakker geworden. Het gordijn was open en de zon kon zo binnen schijnen. Bij het opstaan zwaaide hij zijn enkel tegen de stoel op waardoor hij hard op zijn lip beet, tot die bloedde. Hij hinkte naar de wasbak toe en spuwde het bloed uit.
Nadat hij kleren aangetrokken had besloot hij dat hij Alyssa zou gaan zoeken.

Hij vervloekte de school voor de trappen en hij vervloekte zichzelf voor zijn slechte conditie. Hij zou een keer eraan moeten werken, maar luiheid hield hem tegen. Hij wou Alyssa gaan zoeken want hij wou weten waar ze uithing. Hij was weer eens veel te besHij had zich dan wel mooi vergist met naar de light magicians floor te gaan, maar toch had een geluid hem daar gehouden en zijn aandacht getrokken. Iemand was gitaar aan het spelen en Kailee liet zijn blik rondgaan om te zoeken waar het vandaan kwam. Zijn ogen bleven hangen op een deur die open stond, en hij liep er heen. Hij keek naar binnen en zag wellicht de grootste persoon die hij ooit gezien had ronddansen terwijl hij gitaar aan het spelen was.

"Wel jij kan er zeker wat van", zei Kai. Hij stond tegen de deur geleund en keek de kerel aan. Hij beantwoorde zijn glimlach door ook te glimlachen. "Dat was awesome", vervolgde hij. “Dank je, heb het zelf geschreven... Ik... dit is awkward”, zei de kerel met een lach. “Het is even geleden dat ik nog heb gespeeld... eigenlijk, dus het klonk nog wat roestig.” Hij was gaan zitten en Kailee haalde zijn gewicht van de deur af om terug recht te gaan staan. “Je mag binnenkomen trouwens, ik ben Zack trouwens. Doe je dan wel de deur eventjes dicht, het was eigenlijk niet de bedoeling dat ik met de deur open ging spelen.” Hij knikte en deed de deur achter zich dicht waarna hij zich van de deur omdraaide om verder te lopen, al hinkte hij nog een beetje door zijn enkel, maar hij kon er al weer op steunen dus hij dacht niet dat het te ernstig was. "Als dat roestig is weet ik niet hoe ik het moet noemen als ik speel", grinnikte hij. "Ik heet Kailee, maar Kai voor kort is goed", stelde hij zichzelf met een glimlach op zijn gezicht voor. Hij keek van Zack naar zijn gitaar. "Het spijt me dat ik zo onuitgenodigd aan je deur kwam staan luisteren, maar ik hoorde gitaar en wat wil je dan", lachte hij. "Ik zou ook nog eens moeten oefenen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

Jamming on the guitar || Kailee|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Jamming on the guitar || Kailee|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Jamming on the guitar || Kailee|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamming on the guitar || Kailee||   Jamming on the guitar || Kailee|| Icon_minitimezo jul 05 2015, 19:25

Met een vrolijke brede grijns op zijn gezicht zipte hij de tas van zijn geweldige zwartgelakte gitaar open. Hieruit haalde hij zijn instrument dat hij eigenlijk al in geen tijden meer had aangeraakt en dat was allemaal te danken aan één persoon die hij langzaamaan minder en minder begon lief te hebben. Ook haar graf bezocht hij minder en minder, tot zelfs niet meer. Dat zorgde er voor dat hij zich lekkerder in zijn vel voelde en dus minder aan haar begon te denken. Zeker een goed iets eigenlijk, omdat hij zo langzaam maar zeker die oude familiaire glimlach weer op zijn gezicht kon krijgen. Zack nam zijn gitaar uit de tas en hij liet zijn vingers over de snaren glijden. Met een brede glimlach begon hij erop te jammen, een lied dat hij een tijd geleden had geschreven en hij begon, terwijl hij speelde, te dansen op de maat van de muziek. Het was nogal een gek zicht, een kleerkast van een kerel van twee meter die vrolijke mee stond te bewegen op de muziek van zijn eigen stuk. Eenmaal het stuk gedaan was, hoorde hij een nieuwe stem hem complimenteren en zijn blauwe ogen gingen naar de jongen die stond in de deuropening, die vast en zeker een heel stuk van zijn liedje had gehoord. Stiekem vroeg hij zich af of de gecomplimenteerde wsoorden gemeend waren, want Zack vond van zichzelf dat hij aardig roestig was, hij had zijn betere momenten gehad met zijn gitaar gehad en het zou nog wel even duren voor hij alles weer onder de knie had zoals vroeger. Man wat was hij een geweldige gitarist toen.

Zack glimlachte gevleid om het compliment van de jongen, dat hij er wat van kon. Was hij toch niet zo roestig dan dat hij had gedacht? Natuurlijk werd hij er vrolijk van, complimenten fleurden mensen nogal makkelijk op, behalve als je een brompot was natuurlijk, en die mensen waren er jammer genoeg, jammer voor hen, maar ze zouden eens moeten weten hoe’n grote wereld er openging als je er met een brede glimlach naar kijkt. Maar dat beseften ze vaak ook geneens. Zack bedankte de jongen, vond dit een hele awkward bedoening en legde ook uit dat hij nog een beetje roestig klonk want sommige noten waren nog een tikkeltje haperig. “Je mag binnenkomen trouwens, ik ben Zack trouwens. Doe je dan wel de deur eventjes dicht, het was eigenlijk niet de bedoeling dat ik met de deur open ging spelen,” zei hij al lachend terwijl hij naar zijn zwarte gitaar keek en glimlachte. Dit had hij echt gemist, de zachte klanken van dit instrument, maar ook de zware metal die hij er op kon spelen.

"Als dat roestig is weet ik niet hoe ik het moet noemen als ik speel", grinnikte de jongeman en automatisch begon Zack ook een grijns op zijn gezicht te krijgen, misschien wilde de jongen gewoon wat bijleren en had hij toevallig dit gehoord. Ondertussen had de jongen de deur achter zich gesloten en tevreden keek hij naar de gesloten deur, oké het was leuk om toeschouwers te hebben, maar dit had hij niet gepland. "Ik heet Kailee, maar Kai voor kort is goed", en Zack knikte vrolijk bij terwijl hij zei: “Aangenaam Kai.” Hij was niet van plan zijn volledige naam te zeggen, want stiekem had hij een spuughekel aan zijn volledige naam, maar dat liet hij nu maar achterwegen. De naam Zack was prima, kort en krachtig. "Het spijt me dat ik zo onuitgenodigd aan je deur kwam staan luisteren, maar ik hoorde gitaar en wat wil je dan", lachte hij. "Ik zou ook nog eens moeten oefenen." Kailee was blijkbaar ook een gitarist en natuurlijk kon Zack zijn vrolijkheid niet op en hij stond op om een tweede tas te nemen, met zijn akoestische gitaar erin, hij klopte op de lege plek naast hem terwijl hij zelf ging zitten, lekker gemakkelijk op zijn bed. “Speel je elektrisch of akoestisch?” vroeg Zack met een vriendelijke expressie op zijn gelaat terwijl hij zijn vingers nog eens over de snaren liet glijden van zijn elektrische gitaar en meteen er een deuntje bij begon te spelen, omdat hij het niet kon laten. De akoestische gitaar in de tas had hij op de grond gezet tegen het bed steunende.

// https://youtu.be/nnmZu_7nA7c?t=32s
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Jamming on the guitar || Kailee|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Jamming on the guitar || Kailee|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Jamming on the guitar || Kailee|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamming on the guitar || Kailee||   Jamming on the guitar || Kailee|| Icon_minitimedi jul 07 2015, 12:59

Hij had iemand gitaar horen spelen en de gitarist in hem dwong hem om de deur op te zoeken en te gaan luisteren. Hij hoefde niet lang te zoeken, Kai liep gewoon in de richting van het geluid. Hij wierp een blik binnen in de kamer waar hij stond. Hij zag een grote kerel staan, die heen en weer aan het dansen was met zijn gitaar. Hij had nog nooit zo'n groot persoon gezien, maar zijn aandacht werd afgeleid door het nummer, dus hij lette verder niet meer op hoe groot hij was.

"Wel jij kan er zeker wat van", zei Kai, die leunde tegen de deur. "Dat was awesome." Hij vond het echt heel erg cool klinken en hij kreeg er zin door om zelf terug gitaar te gaan spelen, maar dan moest hij zijn gitaar bijstemmen, spullen bijkopen en dergelijke. “Dank je, heb het zelf geschreven... Ik... dit is awkward”, zei de kerel met een lach. “Het is even geleden dat ik nog heb gespeeld... eigenlijk, dus het klonk nog wat roestig.” Hij was gaan zitten. “Je mag binnenkomen trouwens, ik ben Zack trouwens. Doe je dan wel de deur eventjes dicht, het was eigenlijk niet de bedoeling dat ik met de deur open ging spelen.” Kai knikte en deed wat hem gevraagd was voor hij de kamer binnen liep, naar die Zack toe. "Als dat roestig is weet ik niet hoe ik het moet noemen als ik speel", grinnikte hij. "Ik heet Kailee, maar Kai voor kort is goed", zei hij. “Aangenaam Kai”, reageerde de kerel erop. Hij glimlachte naar Zack. "Het spijt me dat ik zo onuitgenodigd aan je deur kwam staan luisteren, maar ik hoorde gitaar en wat wil je dan", lachte Kai naar hem. "Ik zou ook nog eens moeten oefenen." Hij keek Zack aan toen die opstond maar ging naast hem zitten toen die naast zich klopte. “Speel je elektrisch of akoestisch?” Kailee haalde licht een schouder op. "Waar ik zin in heb. Ik heb een elektrische gitaar, maar geen versterker meer", antwoorde hij. De jongeman lachte kort. "Dat maakt dat het dus maar een dof geluid is, vermits m'n gitaar geen klankkast en geen versterker heeft." Hij keek naar de tas die tegen het bed stond. "Ik heb ook wel een akoestische gitaar, maar die staat nog op Puffoon." Hij fronste kort. Die stond inderdaad nog bij zijn moeder. Even overviel angst hem toen hij besefte dat er iets met zijn gitaar gebeurd was, maar hij kon zich niet herinneren wat. Had zijn moeder h'm niet weggedaan? Nee, dat was het niet. Al gauw kalmeerde hij. "Of nee, Erd. Maar maakt niet uit." Hij fronste kort en lachte naar Zack. Zijn tante had de gitaar voor hem bijgehouden omdat zijn moeder van het ding af wou. Voor de zoveelste keer in zijn leven bedankte hij zijn tante in zijn hoofd, voor hij zijn aandacht terug op Zack vestigde. "Dus ik doe eigelijk beiden, maar ik speel vaker op z'n Kai's." Hij lachte. Dat vond hij wel een mooie beschrijving voor zijn manier van spelen. Hij was zo het luie type dat liedjes die elektrisch waren akoestisch speelde, en omgekeerd. Hij luisterde even naar het deuntje van Zack. "Speel je al lang?" vroeg hij en verplaatste zijn blik van de kerels gitaar naar zijn ogen. Zelf speelde hij nu toch al even, maar dat was niet echt merkbaar als je hem bezig hoorde. Hij had eigelijk gehoopt dat gitaar spelen was van 'ik probeer nu iets en het lukt' maar zo was het helemaal niet gegaan. De nummers die hij wou kunnen, kon hij nu nog steeds niet allemaal. Wel een deel nummers, maar toch. Hij knipperde met zijn ogen omdat hij niet de hele tijd weg wou zakken in zijn gedachten. Hij keek weer naar de tas die tegen het bed stond. "Mag ik?" vroeg hij aan Zack, duidend op de tas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

Jamming on the guitar || Kailee|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Jamming on the guitar || Kailee|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Jamming on the guitar || Kailee|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamming on the guitar || Kailee||   Jamming on the guitar || Kailee|| Icon_minitimedo jul 23 2015, 17:22

Gitaar spelen was o zo geweldig, hij had het gemist dat zeker; hij zou het weer vaker moeten doen want hij had het duidelijk gemist. De jongen die was komen kijken omdat Zack de deur open had laten staan, was nu binnen gekomen en had de deur dicht gedaan. Zack was gewoon het rats vergeten om de deur dicht te doen en nu had hij dus een toeschouwer binnen; niet dat hij het geweldig erg vond. Eigenlijk was het wel leuk sinds de jongeman de muziek leek te appreciëren. De jongen van twee meter was begonnen met een awkward uitleg over hoe dit nog niet tiptop in orde was en dan reageerde Kailee erop met dat hij niet wist hoe hij zijn spel dan moest noemen. Zack keek naar Kai, niet echt wetende of hij er nog iets op moest zeggen of niet, blijkbaar niet want de jongen met de sidecut sprak verder. Zack keek met nieuwsgierige ogen naar de jongen terwijl ze verder spraken en eigenlijk kreeg hij hierbij het gevoel dat er nog wele en leuke vriendschap tussen hen kon komen, misschien was dat raar van hem om dat nu al te denken, maar hij had gewoon dat gevoel nu een beetje. Hij had zijn akoestische gitaar erbij gehaald, zodat als de jongen wilde spelen, hij gewoon het maar moest vragen. Speel je elektrisch of akoestisch?” vroeg Zack met een vriendelijke expressie op zijn gelaat terwijl hij zijn vingers nog eens over de snaren liet glijden van zijn elektrische gitaar en meteen er een deuntje bij begon te spelen, omdat hij het niet kon laten. De akoestische gitaar in de tas had hij op de grond gezet tegen het bed steunende. "Waar ik zin in heb. Ik heb een elektrische gitaar, maar geen versterker meer", antwoorde hij. De jongeman lachte kort. "Dat maakt dat het dus maar een dof geluid is, vermits m'n gitaar geen klankkast en geen versterker heeft." Zack speelde verder, had het geluid van zijn versterker zachter gezet en hij keek naar Kai, duidelijk laten ziende dat hij dit lied vanbuiten kende. “Je kan altijd naar hier komen met je gitaar om te spelen als je wilt, mijn versterker werkt nog prima,” sprak hij met een grijns terwijl hij de laatste noten speelde en het geluid liet wegsterven. Kai ging nog even verder over zijn gitaar die op Puffoon stond of op Erd en Zack knikte begrijpend. "Dus ik doe eigelijk beiden, maar ik speel vaker op z'n Kai's." Hij lachte en Zack glimlachte, het was fijn om te zien dat mensen speelden op hun eigen manier, zo hoorde het ook, dan kweekte je sneller je eigen stijl en kon je daarop  verder bouwen. “Ik speel op zijn Zacks dus,” sprak hij al lachend terwijl hij het deuntje verder speelde, niet echt wetende wat hij eigenlijk moest doen, hij had altijd die tik als hij zijn gitaar vast had, om er random op te gaan spelen, niet echt nadenkend. "Speel je al lang?" vroeg de jongen en Zack dacht even na. Hij wist niet echt of zes jaar werkelijk lang was of niet, maar hij waagde het erop. “Toch al een zestal jaar, dus ik denk wel dat dat lang is eigenlijk.” Zack keek naar de jongen en hij vroeg gewoon hetzelfde terug: “En jij?”
Uiteindelijk vroeg de jongen of hij op de gitaar mocht spelen en Zack knikte: “Tuurlijk tuurlijk, je hebt me nieuwsgierig gemaakt naar wat je kan dus laat maar horen nu,” sprak hij met een bemoedigende glimlach terwijl hij zijn deuntje stopzette, de gitaar naast zich zette, zijn handen in elkaar vouwde en luisterde naar Kai’s gitaarstuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Jamming on the guitar || Kailee|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Jamming on the guitar || Kailee|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Jamming on the guitar || Kailee|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamming on the guitar || Kailee||   Jamming on the guitar || Kailee|| Icon_minitimedo jul 23 2015, 19:52

“Speel je elektrisch of akoestisch?” Kailee haalde licht een schouder op. "Waar ik zin in heb. Ik heb een elektrische gitaar, maar geen versterker meer", antwoorde hij. De jongeman lachte kort. "Dat maakt dat het dus maar een dof geluid is, vermits m'n gitaar geen klankkast en geen versterker heeft." Zack bleef gitaar spelen en een liche grijns verscheen op het gezicht van Kai. Hij kon wat Zack deed maar met één lied, omdat hij dat zo vaak gespeeld had dat hij het helemaal vanbuiten kende. “Je kan altijd naar hier komen met je gitaar om te spelen als je wilt, mijn versterker werkt nog prima”, zei Zack, en de kerel met het blauwhe haar knikte even dankbaar met een lach. Dat leek hem wel wat. Kai legde uit dat hij ook een akkoestische gitaar had en moest zichzelf even verbeteren over waar die stond, maar erg belangrijk was het niet, de gitaar was niet op starshine. "Dus ik doe eigelijk beiden, maar ik speel vaker op z'n Kai's", besloot hij met een lach. “Ik speel op zijn Zacks dus”, zei die, ook lachend, en hij speelde nog wat verder. "Speel je al lang?" vroeg Kailee hem. “Toch al een zestal jaar, dus ik denk wel dat dat lang is eigenlijk”, antwoorde Zack en Kai knikte licht. “En jij?” De vraag had hij wel terug kunnen verwachten, maar toch lachte hij wat moeilijk naar Zack. "Ik ook", zei hij. Het was bijna beschamend, hij speelde ook al zes jaar maar hij kon zeker niet wat Zack kon. "Maar ik heb een jaar of zo zelden gespeeld, dus ik kan beter vijf dan zes jaar zeggen", vervolgde hij en lachte opnieuw kort, maar niet zo van harte als anders. Kailee liet zijn blik weer vallen op de tas die tegen het bed stond. "Mag ik?" vroeg hij terwijl hij naar Zack keek. “Tuurlijk tuurlijk, je hebt me nieuwsgierig gemaakt naar wat je kan dus laat maar horen nu”, knikte die en glimlachte waarna hij zijn gitaar naast zich zette. Oh, nu moest hij wat verzinnen dat hij kon spelen zonder het heel erg slecht te doen klinken. Hij beet nadenkend op zijn onderlip en nam toen voorzichtig de gitaar uit de tas. Hij wou ze natuurlijk niet beschadigen. Dat zou het wel zijn, iemand anders zijn gitaar nemen en ze meteen beschadigen. Nog even moest hij nadenken, maar toen vond hij een lied dat hij kon spelen. Hij sloeg eerst een paar snaren aan zonder zijn vingers bij de juiste fretten te zetten. Toen begon hij te spelen. Hij deed zijn best om geen fouten te maken, maar hij had het nummer ook al een hele tijd niet meer gespeeld en hij maakte zeker wel fouten. Niet zo veel dat het heel slecht was, maar te veel om het perfect te kunnen noemen. De hele tijd terwijl hij speelde bleef hij op zijn onderlip bijten, zeker als hij een fout maakte. Tegen het einde aan begon het hem wel beter te lukken.
Toen hij klaar was keek hij een beetje teleurgesteld door zichzelf op naar Zack. "Als ik dit terug vaker oefen lukt het me wel een keer foutloos," zei hij en lachte, "En dan kom ik je wel een keer halen om het te bewijzen." Hij sloeg nog een paar keer tegen de bovenste snaar en begon wat willekeurige akkoorden en verzinsels te spelen. Hij had dezelfde tic als Zack met een gitaar, als hij ze in zijn handen had kon hij moeilijk niets spelen. "Ik kan niet zo'n spectaculaire dingen", grinnikte hij toen. "Want ik ben niet snel genoeg met mijn vingers en ik kan niet eens noten lezen."

OOC; Nummer: https://www.youtube.com/watch?v=Ec8cg_zfq94
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Jamming on the guitar || Kailee|| UTL8oxA PROFILE
Jamming on the guitar || Kailee|| UTL8oxA MAGICIAN

Jamming on the guitar || Kailee|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jamming on the guitar || Kailee||   Jamming on the guitar || Kailee|| Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Jamming on the guitar || Kailee||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» We might get a little drunk. [&KAILEE]
» Everything seems normal [Kailee]
» Surfing! [&KAILEE]
» [M] Dangerous. [&KAILEE]
» That's how you get all the ladies... not really. [&KAILEE]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor VI - Light Magicians Dormitory-