PortalIndexOne Jump Ahead OOC;Kailee HpD5UwnOne Jump Ahead OOC;Kailee 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 One Jump Ahead OOC;Kailee

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Catheline
.
.
Catheline

One Jump Ahead OOC;Kailee UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Grace
Posts : 8
One Jump Ahead OOC;Kailee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud & Aarde
Klas: Master Norwood
Partner: Kyan

One Jump Ahead OOC;Kailee Empty
BerichtOnderwerp: One Jump Ahead OOC;Kailee   One Jump Ahead OOC;Kailee Icon_minitimezo jun 21 2015, 16:12

De waterval in het bos was voor Cath de meest perfecte plek die er op aarde bestond. Tenminste, op de aarde die zij kende. De lijst van plaatsen waar zij in haar achttienjarige leven geweest was was treurig kort.
Maar als het aan haar lag zou zijj er het liefst de hele dag doorbrengen - nou ja, misschien niet de hele dag, maar toch zeker een paar uur - gewoon om weg te zijn van alle mensen die haar vertelden wat ze moesten doen. Stil zitten.Haar mond houden. Zich normaal gedragen en doen alsof ze rustig en goed opgevoed was. 
Niets voor haar.
Natuurlijk had ze hulpmiddelen om haar ADHD wat onder de toom te houden, maar stil zitten was zo - ontzettend  saai.Zingend en met haar handen in dr zakken liep ze over het bijna onzichtbare zandweggetje richting de waterval een stuk verderop. Lang niet alle noten waren zuiver, maar er was toch niemand in de buurt om haar te horen. Dit was ongeveer het meest afgelegen stukje van het bos.Zacht grinnikend versnelde ze haar pas, tot ze een sprintje achter een hond aan trok.De hond was al tussen de bomen verdwenen, maar Cath wist dat bij een enkele klank van haar stem de hond weer braaf terug zou komen. 
ze remde langzaam weer af toen hij het zandweggetje een hoek om volgde en de waterval in zicht kwam.De hond had zich al in het water gestort, Cath even om toen ze de voetstappen hoorde.Zelf liep ze een stuk rustiger door, richting de gladde rotsen die aan de oever lagen.
aan de overkant was De hond weer op de kant geklommen, zeiknat,De jond  keek even om en slofte toen het bos in, op een iets rustiger tempo dan eerst.
Een zucht ontsnapte uit haar mond terwijl ze even aarzelend naar de stenen in het water keek. Ze waren groot genoeg om op te staan en naar de overkant te lopen, maar er was een kans dat ze uit zou glijden en zou vallen.
Toch waagde ze het er op.Catheline haalde even diep adem, schatte de afstand naar de eerste steen en sprong. Voor een paar seconden wankelde ze, voor ze haar evenwicht vond en even om keek, naar de waterval zo'n twintig meter verderop. Toen sprong ze lenig over naar de volgende steen een stuk dichter bij, tot ze net als de hond de overkant had bereikt. De hond was volledig uit zicht verdwenen, en boven het geluid van het vallende water kon ze de hond niet horen. Neutral




OOC; voor Kailee


Ik kies random mensen uit,Als je dat niet erg vind
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

One Jump Ahead OOC;Kailee UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
One Jump Ahead OOC;Kailee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

One Jump Ahead OOC;Kailee Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Jump Ahead OOC;Kailee   One Jump Ahead OOC;Kailee Icon_minitimema jun 22 2015, 11:43

Hij sloeg het raam met een klap dicht en keek hoe de vleermuis ervandoor ging. Idioot beest, nu ging ie toch het bos in tot de zon onder was. Hij had de laatste tijd zo een hekel aan Ty, waarom luisterden vleermuizen niet gewoon zoals honden? Hij bleef met zijn handen tegen het raam staan en leunde vermoeid zijn hoofd ertussen. Nu zag hij niets anders meet dan blauwe lokken en een beetje van wat er buiten het raam was. Buiten de academy. Kai slikte en deed een stap achteruit. Hij sloeg op beide wangen een keer en schudde zijn hoofd. Met een 'hmrh' geluid draaide hij zich om en gooide de deur achter zich dicht. Alyssa was er toch niet, het was dag. Hij trok een kap over zijn hoofd en duwde zijn handen diep in de zakken van de pull. Hij liep de trappen af en wrong zich tussen de vele mensen door, door de gangen.

Hij was nu al een aardig eind weggelopen van het gebouw, en hij vroeg zich af waarhij heen zou gaan. De waterval schoot als eerste door zijn hoofd heen, dus besloot hij daarheen te gaan, ook al was hij er de afgelopen tijd nu toch wel al aardig wat keren geweest.
Toen hij aankwam was het eerste was hem opviel een hond die de oever opklom. Hij was blij dat hij niet in de buurt was van het beest, hij had geen zin om nat te worden als het zich uitschudde. Doordat hij zich blik op de hond gevestigd had gleden zijn ogen gewaarschuwd opzij toen hij andere beweging zag. Een jongedame was op een steen gaan staan die in het water lag. Was ze gek? Als ze verkeerd viel met haar hoofd op een andere steen was het gedaan met haar. Toch hield Kai zijn mond en keek wat ze ging doen. Hij zag dat ze even wankelde, maar nog steeds schoot hij niet te hulp. Wel verkleinde hij de afstand tussen hen met zo'n tien meter. Hij stond achter haar, dus hij dacht niet dat ze hem zou zien. Ze sprong nog een steen verder, en nu opende Kai zijn mond wel. Hij fronste en keek hoe ze de overkant bereikte. "Wat was daar de bedoeling van?" vroeg hij, maar hij was niet zeker of het luid genoeg was dat zij het zou horen. "Toch niet allemaal voor een hond, toch..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Catheline
.
.
Catheline

One Jump Ahead OOC;Kailee UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Grace
Posts : 8
One Jump Ahead OOC;Kailee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud & Aarde
Klas: Master Norwood
Partner: Kyan

One Jump Ahead OOC;Kailee Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Jump Ahead OOC;Kailee   One Jump Ahead OOC;Kailee Icon_minitimema jun 22 2015, 16:47

Cath keek om en hoorde iemand zeggen  "Toch niet allemaal voor een hond, toch..."Vragend keek ze hem aan alsof ze hem niet hoorde,''Je weet niet wat die hond voor me betekent heh?''Cath schudde haar hoofd en liep verder.''waarom zei hij dat eigenlijk tegen me?''Ze ging bij een boom zitten op verwachting dat de hond terug zou komen.Na een paar minuten daar gezeten te hebben kwam hij eindelijk.''Hee Baco''Zei ze met een zucht.''Weet jij waarom niemand me begrijpt?''Ze aaide het hondje over zn hoofdje.''Jij begrijpt mij wel heh''Het hondje kwam bij dr liggen en likte dr hand af.Cath tilde Baco op en nam hem mee terug naar de waterval.''Jij moet die kant op jongen,Anders kom je niet thuis.''Baco keek haar aan en knikte.Ze fronste haar wenkbrouw en zei zacht ''Ga maar naar die jongen toe,Hij vind je misschien wel leuk.''Hij knikte maar deze keer nee.Ze zette hem weg en liep terug.''Zou die jongen hier ergens lopen?''Zei ze tegen zichzelf.Cath liep weer terug naar de watervallen en zag baco bij de jongen zitten.Ze liep naar de jongen toe en zei ''Sorry dat ik zo bot deed.''Toen ze dat zei keek ze even naar beneden.''Mijn naam is Catheline,Ze noemen me ook wel cath.''Er kwam een klein glimlachje op dr gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

One Jump Ahead OOC;Kailee UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
One Jump Ahead OOC;Kailee UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

One Jump Ahead OOC;Kailee Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Jump Ahead OOC;Kailee   One Jump Ahead OOC;Kailee Icon_minitimedi jun 23 2015, 13:47

Het was duidelijk dat hij toch luid genoeg gepraat had om verstaanbaar te zijn voor het meisje dat over het water heen gegaan was via stenen. ''Je weet niet wat die hond voor me betekent heh?'' Ze schudde haar hoofd en liep verder. Zie ik eruit alsof ik dat weet? dacht hij geërgerd, maar hield zijn mond om niet direct grof over te komen. Ze ging tegen een boom zitten, en dat was het punt dat Kailee zijn interesse in haar verloor. Met een zucht ging hij zitten aan de oever en keek naar de waterval.

Haar stem deed hem terug opkijken, ook al wist hij dat ze niet tegen hem aan het spreken was. ''Hee Baco'', zei ze. De kerel zag dat de hond teruggekeerd was naar haar. ''Weet jij waarom niemand me begrijpt?'' Was dat kind nu bezig tegen haar hond of tegen hem? Kai wreef nadenkend over zijn achterhoofd. ''Jij begrijpt mij wel heh.'' Opnieuw verloor hij zijn interesse en zonder verder echt na te denken wat hij deed begon hij maar kleine steentjes die hij vond het water in te werpen. Kai hoorde dat ze nog meer tegen haar hond aan het zeggen was, maar door het geplons van de steentjes verstond hij niet alles.

Hij keek op toen het hondbeest van haar naast hem opdook. Kai bleef het dier even aankijken voor hij zijn ogen weer naar het water liet gaan. Hij had het niet zo voor honden die hij niet kende. Hij wist nooit wat hij met ze aan moest. ''Sorry dat ik zo bot deed.'' Hij zuchtte nu diep en keek op naar het meisje. Hoe vaak moest hij nog op gaan kijken, hij was het nu al beu. De kerel ging terug rechtstaan en veegde het zand van zijn broek. ''Mijn naam is Catheline,Ze noemen me ook wel cath.'' "Jij was niet bepaald bot, eerder ik", zei hij, maar geen haar op zijn hoofd dacht eraan zich te verontschuldigen. Hij vond niet dat hij iets mis gedaan had. "En ik ben Kailee, maar ik word al sneller Kai genoemd." Hij keek naar haar, glimlachte kort voor hij die verstopte achter een hand en keek toen naar haar hond. "Kan ik h'm aaien of eet hij me dan op?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



One Jump Ahead OOC;Kailee UTL8oxA PROFILE
One Jump Ahead OOC;Kailee UTL8oxA MAGICIAN

One Jump Ahead OOC;Kailee Empty
BerichtOnderwerp: Re: One Jump Ahead OOC;Kailee   One Jump Ahead OOC;Kailee Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

One Jump Ahead OOC;Kailee

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» One jump ahead! [Mordecai]
» [Open] Danger ahead!
» A long night ahead || Aurora
» Kailee Rietz
» We might get a little drunk. [&KAILEE]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-