PortalIndexBuried alive HpD5UwnBuried alive 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Buried alive

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kailee
.
.
Kailee

Buried alive UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Buried alive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Buried alive Empty
BerichtOnderwerp: Buried alive   Buried alive Icon_minitimeza mei 09 2015, 12:28


Kailee kuchte en keek rond in de kamer van de jongen. Hij verveelde zich steendood maar kon niet weg omdat het wou zeggen dat hij de samenwerking opgaf. Waarom was hij net weer aan zo'n studiebol gekoppeld? Langs één kant was het handig, natuurlijk, de kerel deed alles in zijn plaats maar een interessant gesprek kon niet gevoerd worden met de gebrilde jongeman. Kai liet zich achterover vallen op diens bed en sloot zijn ogen even. "Kan je me dat boek naast je aangeven?" Humeurig opende hij zijn ogen weer en deed wat de jongen hem vroeg. Hij bracht hem het boek en keek over zijn schouder mee naar wat hij schreef. Goedkeurend knikte Kailee al had hij geen idee wat er op het blad stond. "Hé, ik ga even naar de leerling toiletten, huh", zei hij en draaide zich om naar de deur van de kamer. "Oké." Hij opende de deur en deed die ook weer achter zich dicht na een laatste blik geworpen te hebben op zijn werkpartner. Kailee liep meteen een paar etages naar beneden tot hij bij de leerlingen toilettes aankwam. Zijn voetstappen galmden in de lege ruimte. Wat een laf excuus om weg te raken, dacht hij. Hij liet zijn ogen over het plafond glijden maar besefte dat hij hier geen uren kon zitten om van de jongen af te komen dus draaide hij zich terug om en liep weer de toiletten uit. Lag het aan hem of waren er weinig mensen aanwezig in het gebouw? Waarschijnlijk zat iedereen buiten nu het weer weer gebeterd was. De blauwharige kerel liep de trappen terug op om dan toch maar terug naar de kamer van zijn werkpartner te gaan, maar bij de etage van de Fire magicians hield hij even in. Was dat ... ? Ja, hij had het juist gezien. In plaats van verder te lopen naar boven haalde hij zijn hand van de leuning af en keek naar de persoon die hij nog herkende van in the Jolly Jester. Sjaaltjesman. Wat was z'n naam ook weer? Ohja, Dice. Kailee liep op hem af maar was niet echt zeker waarom want het goedmaken zag hij nu ook niet direct zitten. Maar hij wou toch iets tegen de kerel zeggen. Hij schraapte zijn keel en tikte hem op zijn schouder. "Dice?" zei hij en probeerde zo rustig mogenlijk te klinken, ook al voelde hij zich vanbinnen kwaad en nerveus. "Waarschijnlijk herriner je me nog we."

OOC: Voor Dice~
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
.
.
Dice

Buried alive UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 228
Buried alive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Mentorklas van Safke
Partner: Maybe someday ~

Buried alive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buried alive   Buried alive Icon_minitimeza mei 09 2015, 20:02

Met een nors gezicht keek Dice naar de roodbruine vacht van Blaze. Het had gisteren geregend en zijn vosje had dat het perfecte moment gevonden om in de modder te spelen. Niet toen het regende, maar daarna. Er lagen enkele modderpoelen in het grasveld – die waarschijnlijk in die hete zon aan het opdrogen waren op dit moment – en Dice had even de andere kant opgekeken. En dit was het resultaat geworden. Het vosje kreunde zachtjes en probeerde verwoed om uit de wastafel te komen waar Dice hem ingezet had. ‘Blijf!’ sprak hij streng tegen het beestje en met platte oortjes keek het baby-vosje hem aan. Dice liet zich er echter niet van onder de indruk brengen en draaide kraan open. Hij had een schone handdoek op de wastafel liggen. Met een beetje zeep begon hij de vacht van Blaze schoon te boenen. Niet te veel, want dat was niet goed voor het dier. Zodra hij nattigheid voelde probeerde het vosje opnieuw uit de wastafel te komen, maar Dice hield hem stevig vast en Blaze begon in de gaten te krijgen dat het het beste was als hij gewoon stil bleef zitten. Na een paar minuten was zijn vacht helemaal schoon en Dice tilde het vosje uit de wastafel. Hij zette het op de handdoek en begon het daarna schoon te wrijven. ‘Wat moet ik toch met jou?’ vroeg hij vervolgens. Zijn vosje zette zijn pootjes op Dice’ borstkas en gaf de donkerharige jongen een likje over zijn wang. Dice hield het vosje vast aan de zijkant en begon te lachen. Hij tilde het vosje, gewikkeld in de handdoek, op en hield het tegen zijn borst. Zo snel mogelijk wilde hij weer terug naar zijn kamer gaan zodat hij het laatste restje huiswerk van vandaag kon afwerken, maar natuurlijk moest er weer iets tussenkomen. Niet erg geamuseerd zijnde keek Dice naar de blauwharige jongen. ‘Jou ken ik nog wel ja,’ zei hij en zijn stem klonk wantrouwend. Hij fronste zijn wenkbrauwen. Waarom sprak de blauwharige jongen hem dan ook aan? Om hem te treiteren? ‘Wat moet je? Ik heb nogal haast, zie je,’ sprak hij en hij maakte aanstalten om weer weg te gaan. Blaze keek nieuwsgierig naar de jongen en probeerde aan hem te snuffelen, maar Dice hield hem weg zodat het beestje beledigd piepte. ‘Hij is een slechte man,’ sprak Dice zachtjes, maar Blaze bewoog enkel geamuseerd met zijn oortjes en wilde weer aan de man snuffelen. Dice zuchtte. Ja, alsof zijn vosje ooit partij voor hem ging kiezen. Niet dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Buried alive UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Buried alive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Buried alive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buried alive   Buried alive Icon_minitimezo mei 10 2015, 14:25

Dice leek er niet zo blij mee te zijn om Kailee terug te zien, maar dat kon de blauwharige kerel hem helemaal niet kwalijk nemen. Hun eerste ontmoeting was niet direct de meest fantastische geweest. ‘Jou ken ik nog wel ja’, zei de jongeman met het vosje in zijn armen. De toon in zijn stem viel ook niet te missen. Hij frontste terwijl hij zei: ‘Wat moet je? Ik heb nogal haast, zie je.’ Dice maakte aanstalte om weer door te lopen waardoor Kailee om zijn lip beet. Hij wou niet dat de kerel wegliep maar terwijl wou het het ook juist wel. De vos in zijn armen keek naar de blauwharige jongen en wou aan hem snuffelen maar Dice zorgde ervoor dat dat niet kon gebeuren. Het diertje piepte naar zijn eigenaar. ‘Hij is een slechte man.’ Kai trok zijn wenkbrauwen op. "Ik denk niet dat jij het recht hebt om mij een slechte man te noemen", zei hij kil. Dice was dan net zo slecht als hem. De vos probeerde weer aan Kailee te snuffelen en die bewoog zijn hand naar het beest toe zodat die zijn missie kon voltooien zonder dat de kerel hem er weer een keer van weerhield. "Ik moet niets van je, en ik kom ook niet om weer over die avond te beginnen. Die is achter ons, toch." Hij stak zijn handen nonchalant in zijn broekzakken en keek Dice met een serieuze trek om zijn mond aan. "Je beseft vast wel dat ik m'n excuses nooit aan zal bieden, maar euhm, ik kom toch even zeggen dat ik misschien wat overdreven gereageerd had." Zeker met die bak ijs, voegde hij er in zijn hoofd aan toe. "En ik kom je ook niet om vergiffenis vragen want het doet me letterlijk nu eens echt niets of jij me mag of niet." Ja, waarom was hij dan wel hier? Hij was enkel Dices kostbare tijd aan het opdoen. Niet dat hem dat was scheelde. "Dus ja." Wat was hij toch geweldig met woorden! Zelfs zijn stomme vleermuis huisdier ding zou duidelijker zijn. Kailee haalde even diep adem voor hij alles op een rijtje zou zetten wat hij bedoelde. "Ik zag je hier staan dus dacht ik dat ik je even goed even kon komen vragen of we misschien de hele nacht in he Jolly Jester konden vergeten. Met Drake ga je vast langer last hebben als met mij", zei hij en grimaste even bij de laatste zin. Drake leek heel erg haatdragend te zijn en hij zou vast nog een hele poos lastig blijven door Dice zijn daden. "Plus ik denk dat je wel doorhad dat ik niet echt iets zei toen je bedreigd werd met een mes omdat dat ... Een beetje té was, in mijn ogen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
.
.
Dice

Buried alive UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 228
Buried alive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Mentorklas van Safke
Partner: Maybe someday ~

Buried alive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buried alive   Buried alive Icon_minitimezo mei 10 2015, 17:37

Dice trok nijdig zijn wenkbrauw op toen de blauwharige jongen kil reageerde, maar hij kon moeilijk terug reageren omdat Blaze nu wild in zijn armen begon te kronkelen. De jongen had zijn hand uitgestoken en Blaze reageerde daar gretig op. Dan moest hij het zelf ook maar weten. Dice zette zijn vosje neer en het dier rende uitgelaten naar de blauwharige jongen toe waarna hij zijn pootjes nieuwsgierig tegen diens been zette, maar Dice sloeg zijn armen over elkaar en luisterde naar wat de jongen te zeggen had. Hij vond het een tikkeltje vreemd. Eerst zei de blauwharige jongen dat hij niet meer over die avond wilde beginnen en vervolgens begon hij er zelf over door te zeggen dat hij overdreven had gereageerd. Dat had hij zeker, maar dat had Dice hem wel laten merken door naar hem uit te halen. Hij had de jongen zijn verdiende loon gegeven en hij zou het zo weer doen als hij zou moeten. Waarom was hij in godsnaam hier als hij toch niet zijn excuses kwam aanbieden en toch enkel over die avond wilde praten? Kennelijk wilde hij dat Dice het zomaar vergat. Natuurlijk. Alsof hij op de jongen zijn commando zomaar dingen ging vergeten. Haha, sodemieter een eind op, zeg! ‘Ik ben niet bang voor die Drake,’ reageerde hij direct toen de jongen daarover begon. ‘En ook niet voor jou, trouwens. En het boeit me ook helemaal niet meer wat er die avond is gebeurd.’ Nu maakte hij een lichte vermoeide indruk. ‘Ik dacht wel dat ik moeite zou hebben met vrienden maken, maar ik had niet verwacht dat ik er zo slecht in zou zijn. Maar fijn dat je het nog wel doorhebt als het té ver gaat.’ Zijn stem klonk sarcastisch en zijn lichtbruine ogen keken de jongen fel aan. Hij was de jongen geen verontschuldiging verschuldigd en al helemaal geen netjes gedrag. De jongen had partij voor Drake gekozen door hem te meppen en een bak ijs over zijn hoofd te gooien en dat was Dice bij lange na nog niet vergeten. ‘Waarom ben je hier trouwens als je je toch niet komt verontschuldigen? Heb je een geweten te sussen soms? Of is dat weer één van je trucjes die je samen met Drake hebt besproken? Want ik ben echt zo klaar met jullie.’ Hij balde zijn handen tot vuisten. Zijn vosje merkte dat het menens werd en deed zijn oortjes plat. Vervolgens gaapte hij en ging lui tegen de blauwharige jongen zijn been hangen. ‘Of ben je soms een meeloper? Sloeg je me enkel en gooide je enkel die bak ijs over mijn hoofd om in een goed blaadje bij Drake te komen?’ Hij fronste zijn wenkbrauwen en keek de jongen vragend aan. Vervolgens wenkte hij Blaze, maar het vosje wilde kennelijk bij de blauwharige jongen blijven en Dice zuchtte geërgerd. Tot zover de opvoeding van zijn vosje dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Buried alive UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Buried alive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Buried alive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buried alive   Buried alive Icon_minitimezo mei 10 2015, 19:32

Nadat Kai zijn hand naar de vos uitgestoken had en Dice had hem dan maar op de grond gezet, wat de kerel enigszinds verbaasde, maar goed. Het dier liep naar Kai toe en ging tegen zijn been op staan. Hij ging door zijn knieën en aaide de vos voorzichtig over zijn hoofdje maar ging daarna toch weer rechtop staan. Toen gaf hij zijn hele uitleg en keek Dice aan. ‘Ik ben niet bang voor die Drake,’ reageerde die meteen. "Dat zei ik toch ook helemaal niet", antwoorde Kailee rustig. ‘En ook niet voor jou, trouwens. En het boeit me ook helemaal niet meer wat er die avond is gebeurd.’ De blauwharige jongen knikte. Oké, fair enough. ‘Ik dacht wel dat ik moeite zou hebben met vrienden maken, maar ik had niet verwacht dat ik er zo slecht in zou zijn. Maar fijn dat je het nog wel doorhebt als het té ver gaat.’ Het was toch helemaal niet zijn fout dat Dice slecht was in vrienden maken? Als hij niet zo snel op zijn teentjes getrapt was had hij al sneller vrienden gehad. Hetzelfde gold ook wel voor Kai zelf. Het sarcasme in Dices stem viel ook wel op maar Kailee probeerde dat te negeren en de felle blik in zijn ogen te negeren. ‘Waarom ben je hier trouwens als je je toch niet komt verontschuldigen? Heb je een geweten te sussen soms? Of is dat weer één van je trucjes die je samen met Drake hebt besproken? Want ik ben echt zo klaar met jullie.’ Kai zuchtte en schudde zijn hoofd. "Ik ken Drake zelf amper. Ik span niet samen met eender wie en ik maak geen plannen met andere," begon hij licht geïrriteerd, "Ik werk liefst op mezelf en samenwerken met iemand zou gewoon een keer handig uitkomen. Ik ben hier omdat ik je zag lopen, zoals ik al zei." De vos van Dice was nu tegen zijn been op komen hangen waardoor Kailee naar onder keek. ‘Of ben je soms een meeloper? Sloeg je me enkel en gooide je enkel die bak ijs over mijn hoofd om in een goed blaadje bij Drake te komen?’ Kai richtte zijn blik kwaad terug op naar Dice. "Ben je gek?" kaatste hij naar de jongeman. "Ik ben geen meeloper en wat Drake van mij vind vind ik nog minder belangerijk dan dat shirt dat jij verkloot hebt met je bier." Dice wenkte zijn vosje maar dat kwam niet naar hem toe. Het bleef bij Kai en hij hoorde dat de bruinharige jongen geïrriteerd zuchtte. Kai bukte zich, pakte het vosje op en liep nar Dice toe. Hij gaf hem de vos over en aaide nog een keer over zijn hoofdje. "Misschien moet je naar je eigen huisdier kijken, hij is en goed voorbeeld, en me nog een kans geven, weet je. Ik verwacht niet dat we vrienden worden, helemaal niet, maar mensen verdienen een tweede kans. Zelfs ik zou je een tweede kans geven." Hij deed een stap achteruit en kruiste zijn armen voor zijn borst. "Het spijt me dat je vos me wel mag", zei hij en probeerde om niet smalend te klinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
.
.
Dice

Buried alive UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 228
Buried alive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Mentorklas van Safke
Partner: Maybe someday ~

Buried alive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buried alive   Buried alive Icon_minitimeza mei 16 2015, 09:32

Dice gromde geërgerd. Niet enkel omdat Blaze het wél zag zitten om de jongen een tweede kans te geven – Dice was er niet zo zeker van of het vosje dat ook had gedaan als hij die avond bij hun was geweest en alles dus met zijn eigen ogen gezien had – maar ook omdat er van hem verwacht werd dat hij gewoon maar moest doen alsof er niks gebeurd was. Hij moest de jongen het vergeven en hem een tweede kans geven, maar Dice durfde te wedden dat als er zich een tweede kans voordeed om het de jongen goed uit te laten komen, dat hij Dice zo weer zou slaan. En de donkerharige jongen wist eerlijk gezegd niet of hij daar wel zo op zat te wachten. Zwijgzaam keek Dice naar Kailee toen deze Blaze oppakte, hoewel hij nog zo graag wilde schreeuwen dat de blauwharige met zijn vuile poten van zijn vosje moest blijven. Blaze leek de aandacht in elk geval wel te appreciëren en Dice stak zijn armen uit om het vosje over te nemen. Blaze probeerde aan Kailee’s hand te snuffelen en piepte toen de jongen wegging. Daarna begroef hij zijn snuit weer tegen Dice’ borst. Kailee stond nog echter dicht in zijn buurt en Dice rolde met zijn ogen toen hij Blaze als voorbeeld gebruikte. ‘De enige reden dat Blaze jouw een tweede kans geeft zoals je het zelf al zo wilt noemen is omdat hij niet gezien heeft wat er die avond is gebeurd. Geloof me maar dat als hij gezien had wat je had gedaan, hij niet zo blij was nu.’ Hij kneep zijn ogen samen. Op dat moment draaide zijn vosje zijn kopje naar hem toe en boorde zijn bruine ogen in die van Dice. De ogen van het vosje waren gevuld met liefde en genegenheid en voor een moment vroeg Dice zich af of het vosje dan toch wel begreep wat er was gebeurd, maar dat hij Dice smeekte om Kailee een tweede kans te geven. Het vosje was een heel intelligent beestje en wist dus ook wel dat Dice meermaals in de problemen kon raken omdat hij zei wat hij dacht. Het was dan ook vast niet moeilijk voor het diertje om te beseffen wat er was gebeurd. En nu hij Kailee hier zo hoorde… ‘Goed,’ sprak hij om zowel een antwoord op zijn vervelende gedachten te geven als op de jongen. ‘Je hebt me. Je krijgt een tweede kans.’ Zijn kaken klemden zich op elkaar terwijl hij dat zei. Zijn vosje keek hem peilend aan, maar Dice negeerde de schattige blik zo veel mogelijk. ‘Maar je krijgt geen kansen maar als zoiets als vorige keer zich nog eens voordoet, want ik ben niet van plan om mezelf constant te laten gebruiken.’ En dat meende hij. Als Kailee nog eens zoiets zou flikken, was hij er helemaal klaar mee. Nu dat gedoe tussen hun een beetje opgelost was, wist Dice plotseling niet wat hij moest zeggen. Hij vond het moeilijk om aardig tegen anderen te doen omdat hij niet veel mensen vertrouwde en Kailee had dat verergerd met zijn gedrag, maar ook weer deels goedgemaakt door dit gesprek. ‘Dus eh…’ Hij twijfelde even. ‘Over dat van het vrienden worden…’ Hij twijfelde even en wreef over zijn achterhoofd. ‘Luister, man, er is gewoon veel gebeurd waardoor ik best wantrouwend ben. En ik ben hier ook gewoon niet goed in.’ Hij zweeg weer, wreef over zijn achterhoofd en wachtte vervolgens op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Buried alive UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Buried alive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Buried alive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buried alive   Buried alive Icon_minitimeza mei 16 2015, 10:55

Kai had de vos terug aan Dice gegeven voor hij weer een paar srappen achteruit deed. ‘De enige reden dat Blaze jouw een tweede kans geeft zoals je het zelf al zo wilt noemen is omdat hij niet gezien heeft wat er die avond is gebeurd. Geloof me maar dat als hij gezien had wat je had gedaan, hij niet zo blij was nu.’ De blauwharige kerel keek even naar de vos, die dus Blaze bleek te heten, voor hij zijn ogen oprichtte naar Dice. "Hm", reageerde hij omdat wat de jongeman tegenover hem zei best kon kloppen. Misschien was het dat echt, als het beest gezien had hoe kinderachtig en stom hij zich gedragen had dan was hij vast ook niet naar Kai toe gelpen gekomen. Zijn gedachten dwaalden af van Blaze naar wat er gebeurd was in the Jolly Jester maar toen Dice zijn mond weer opentrok om te spreken knipperde hij met zijn ogen om zijn aandacht te vestigen op hem. ‘Goed.’ Goed? ‘Je hebt me. Je krijgt een tweede kans.’ De jongeman knikte. ‘Maar je krijgt geen kansen maar als zoiets als vorige keer zich nog eens voordoet, want ik ben niet van plan om mezelf constant te laten gebruiken.’ Dat klonk begrijpelijk. "Bedankt," zei Kailee, "En zo iets zal niet nog een keer gebeuren, beloofd." Hij was wel opgelucht dat de kerel hem nog een kans gaf want hij haatte het idee dat hij meer vijanden zou maken dan nodig was. Toch stak het ergens ook omdat hij echt kwaad geweest was. Maar iedereen maakt fouten dus Kai moest hem ook vergeven. Bier wast tenslotte ook wel uit je kleren. ‘Over dat van het vrienden worden…’ Kai fronste en keek Dice aan. "Luister, man, er is gewoon veel gebeurd waardoor ik best wantrouwend ben. En ik ben hier ook gewoon niet goed in.’ De blauwharige man knikte. "Fair enough, ik verwacht ook niet dat we goede vrienden worden en je hebt redenen genoeg om me te wantrouwen dus ik kan je niet dwingen om me te gaan vertrouwen. En daar wil ik je ook niet toe dwingen." Hij stroopte zijn mouwen op en zuchte. "Maar zelf heb ik ook niet snel de neiging om iemand te vertrouwen dus ik snap wat je bedoelt." Hij glimlachte even zwak. "Ik ben hier net zo slecht in als jou, eerlijk waar." Hij was opgelucht dat hij zijn 'zonde' van die avond een beetje achter zich had kunnen laten. "En ik denk dat ik je nog ooit een pils terug moet betalen", voegde hij eraan toe met een scheve grijns. Hij had echtr toch een deel van Dices bier opgedronken zonder er toestemming voor te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
.
.
Dice

Buried alive UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 228
Buried alive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Mentorklas van Safke
Partner: Maybe someday ~

Buried alive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buried alive   Buried alive Icon_minitimeza mei 16 2015, 21:59

Dice beet op zijn onderlip toen hij zich besefte dat hij Kailee echt op zijn woord moest vertrouwen. Hij herhaalde de avond even kort in zijn hoofd. Hij had bier over Kailee’s shirt gemorst, Kailee had daar boos op gereageerd en Drake was zich komen moeien door Dice een nieuw biertje te vragen. Of van hem te eisen, dat was beter verwoord. Dice had geweigerd en had hun in de steek proberen te laten, maar Drake en Kailee waren achter hem aangekomen en het was uitgedraaid op een handgemeen. Dice wist zeker dat hij Kailee ook nog een mep in zijn gezicht had proberen te verkopen, maar hij wist niet of het raak was geweest. Hij wist dat hij vrij hard kon meppen, maar dat kwam omdat hij voor zijn werk veel kracht moest gebruiken. ‘Soms gebeuren er dingen die tegen onze verwachtingen ingaan,’ sprak hij zacht en een klein glimlachje speelde hierbij om zijn lippen. ‘We zullen zien,’ liet hij er op volgen. Hij kon niet met zekerheid zeggen of hij en Kailee ook daadwerkelijk vrienden zouden worden, maar ze konden op zijn minst weer normaal tegen elkaar doen. Misschien konden ze samen iets gaan drinken of iets anders wat vrienden met elkaar deden. Of eh… kennissen. Hij had met zijn collega’s op Razen in het begin ook niet veel gehad, maar toen waren ze samen iets gaan drinken en had Dice gemerkt dat ze op veel dingen op één lijn zaten. Toen waren ze beste vrienden geworden. Zijn collega’s waren pretty much zijn broeders en hij wist dat het andersom ook zo het geval was. Zijn lichtbruine ogen keken Kailee aan toen deze verder sprak. Hij besloot dat dit wel de perfecte gelegenheid was om Kailee mee uit te vragen. Oh. Dat klonk verkeerd. Hij bedoelde… ach, laat ook maar. Hij stak zijn handen in zijn zakken. ‘Nou, als je wilt kunnen we dat wel goedmaken door vanavond even iets te gaan drinken of zo,’ sprak hij. Hij grijnsde. ‘Natuurlijk hoef je niet alles te betalen. Ik geef een rondje en jij geeft een rondje.’ Zijn grijns was een tikkeltje ongemakkelijk omdat hij hier nog niet helemaal zeker van was, maar zijn houding was al veel meer open dan daarnet. Blaze ging, tevreden zijnde, voor Dice zitten en keek met zijn intelligente bruine oogjes naar Kailee. ‘Bovendien moet ik sowieso nog in Oak’s Field zijn vanmiddag want ik moet wat te eten halen voor deze vreetzak. Hij wordt al ouder en dat is duidelijk te merken.’ Het kleine vosje was inderdaad wat gegroeid en het zou niet lang meer duren voordat het zelfstandig werd en het zijn eigen gang wilde gaan. Maar voor nu was hij nog Dice’ kleine vosje. Hij kefte wat, keek zowel naar Dice en Kailee en liet zich toen op zijn zij vallen. Oké dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Buried alive UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Buried alive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Buried alive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buried alive   Buried alive Icon_minitimezo mei 17 2015, 14:15

‘Soms gebeuren er dingen die tegen onze verwachtingen ingaan,’ zei Dice en toen Kai hem aankeek zag hij dat de jongeman zelfs een kleine glimlach op zijn gezicht had. ‘We zullen zien.’ De blauwharige jongen knikte en glimlachte snel terug. Hé, dat liep eigenlijk beter dan verwacht. Ergens had Kai gedacht dat Dice voor altijd kwaad op hem zou blijven. Gelukkig was dat dus niet het geval. Of Dice nu een kennis zou blijven of een vriend zou worden, alles was beter dan een vijand hebben die je continue tegen het lijf kan lopen. Dat hij vijanden had op Puffoon vond Kailee niet erg, die mensen kwam hij toch zelden tegen. Als hij ze al zag ws het doordat hij zijn moeder ging bezoeken maar dat gebeurde de laatste tijd ook zeer zelden door de 'ruzie' tussen zijn moeder en hijzelf. Het was niet eens zijn fout. Het was de schuld van zijn stomme broertje. Achja, daar wou hij niet nog een keer aan denken. Kai zei tegen Dice dat die nog een pils van hem te goed had. ‘Nou, als je wilt kunnen we dat wel goedmaken door vanavond even iets te gaan drinken of zo,’ zei de jongeman met het bruine haar waarna hij grijnsde. ‘Natuurlijk hoef je niet alles te betalen. Ik geef een rondje en jij geeft een rondje.’ Kai lachte naar hem. "Oké, lijkt me een goed idee." Zijn ogen dwaalden af naar het vosje dat voor de kerel zat. Blaze zat hem aan te kijken. ‘Bovendien moet ik sowieso nog in Oak’s Field zijn vanmiddag want ik moet wat te eten halen voor deze vreetzak. Hij wordt al ouder en dat is duidelijk te merken.’ Kai keek nu terug naar Dice en knikte. "Als je wilt kan ik meegaan om eten te halen voor Blaze," begon hij en ging daarna een beetje minder zeker verder, "En dan kunnen we misschien daarna al iets gaan drinken want ..." Urgh. Wat maakte het ook uit, als Dice niet wist waarom hij liefst niet 's avonds ging drinken dan kwam Kai nog vreemder over. Hij wreef ongemakkelijk over de achterkant van zijn linkerschouder met zijn rechterhand. "Omdat 's avonds kan ik niet zo goed omgaan met drank als ik een rotdag achter de rug heb. Dan wil ik alles wegzuipen en dat ga ik je niet andoen, dan komen we misschien opnieuw in zo'n situatie als bij de Jolly Jester. En dat is niet wat ik wil, y'know."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
.
.
Dice

Buried alive UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 228
Buried alive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Mentorklas van Safke
Partner: Maybe someday ~

Buried alive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buried alive   Buried alive Icon_minitimezo mei 24 2015, 20:30

Blaze keek lui van Kailee naar Dice en Dice vroeg zich af of de tijd ooit zou komen dat hij het vosje overal naartoe moest dragen. Zoals het er nu uitzag, dacht hij van wel. Hij grinnikte zacht om zijn eigen gedachte. Nee, dat zou echt onmogelijk worden. Blaze overal naartoe dragen… hij zag het zichzelf al zo doen. Dan zou de vos om de paar seconden janken en proberen los te komen. Blaze was een opgewekte, drukke vos en vond het niet leuk als hij opgepakt werd of als het hem te lui werd. Maar hij had soms zo zijn momenten en van voedsel wist hij ook niet goed weg te blijven. Het was dat Dice hem leerde hem kleinere porties te eten, anders zou hij een halve zak voer zo op één dag opeten. Dice knikte glimlachend toen Kailee voorstelde om mee te gaan om Blaze’s voedsel te gaan halen. Hij fronste zijn wenkbrauwen kort toen Kailee zei dat ze daarna meteen al iets konden gaan drinken, maar de reden volgde al snel en Dice knikte begrijpend. Hij kende er wel meer die niet echt goed met drank om konden gaan. Hij trok zijn sjaal wat beter om zijn nek, keek naar de luie vos en richtte zijn blik toen weer op Kailee. ‘Geen zorgen,’ sprak hij. ‘Moesten we ooit ’s avonds iets gaan drinken en je gaat te hard, dan houd ik je wel tegen.’ En dat was een belofte die hij ook tegen zichzelf maakte. Hij wilde, zoals Kailee al aangaf, zeker geen situatie hebben zoals wat ze toen hadden toen Drake zich was komen moeien. Hij wist bijna zeker dat Kailee hem niet geslagen zou hebben als Drake er niet was geweest. Hij wist ook dat hij nog lang ruzie ging hebben met Drake, want de jongen was niet bepaald blij na zijn laatste actie, maar dat was Dice ook niet. De donkerharige jongen gaf een zetje tegen Blaze zodat deze overeind kwam en, met zijn staart bewegend, met een schattige blik naar Kailee keek. ‘Nee, hij heeft geen eten bij zich,’ zei Dice lachend en de oortjes van het vosje gingen plat. Ach, wat zielig. Dice sloeg zijn armen over elkaar heen en bekeek het beestje hoofdschuddend. ‘Nou, dan gaan we maar,’ zei hij ietwat ongemakkelijk tegen Kailee en hij glimlachte naar de jongen, waarna hij alvast begon te lopen. Hij ging ervanuit dat Kailee wel ging volgen. Opeens kwam er iets in zijn hoofd en hij hield zijn pas een beetje in zodat hij gelijk met Kailee kwam. ‘Wat doen we eigenlijk met Drake? Ik denk niet dat hij het leuk vindt dat we nu… met elkaar omgaan.’ Hij was niet bang voor Drake, maar hij was benieuwd wat Kailee’s opinie over dit ging zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Buried alive UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Buried alive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Buried alive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buried alive   Buried alive Icon_minitimema mei 25 2015, 11:45

Kai stelde voor om mee te gaan om voedsel te kopen voor de vos waarop Dice glimlachend knikte. Toen de blauwharige jongen verder ging zag hij wel dat de ander fronste maar vorvolgens knikte hij. ‘Geen zorgen,’ zei hij. ‘Moesten we ooit ’s avonds iets gaan drinken en je gaat te hard, dan houd ik je wel tegen.’ Kailee glimlachte even terwijl hij naar zijn schoenen keek. "Bedankt", zei hij waarna hij toch terug op keek omdat zijn schoenen echt niet zo interessant waren als hij gehoopt had. Dice gaf Blaze een zetje waardor het vosje opstond en Kai aankeek. Kai lachte naar het diertje toen Dice zei dat Kai geen eten bij zich had. Blazes oortjes gingen plat liggen en met een glimlach bleef de jongen naar de vos kijken. ‘Nou, dan gaan we maar,’ hoorde hij Dices stem zeggen. Met een knik liep Kailee mee met de bruinharige jongeman. Dice hield zijn pas en en Kai versnelde even om gelijk te lopen. ‘Wat doen we eigenlijk met Drake? Ik denk niet dat hij het leuk vindt dat we nu… met elkaar omgaan.’ Kai fronste even. Daar had hij nog niet echt over nagedacht. "Wel," begon hij, "Drake is mijn moeder niet, dus veel heeft hij niet te zeggen met wie ik omga." Hij keek even strak voor zich uit. "Als hij er problemen mee heeft dan moet hij het maar zeggen." Weer eens vond Kai het moeilijk om samen te vatten wat hij wou zeggen zonder er een lang verhaal van te maken. "Je weet het vast niet maar het was één van de eerste keren dat ik hem zag. Ik had ook niet direct verwacht dat hij me ten hulp zou schieten." Hij wreef over zijn nek en keek opzij naar Dice. "En daarbij, waarschijnlijk gaat hij er geen punt van maken. Het enige waar hij je misschien ooit nog een keer te grazen voor wilt nemen is dat je in zijn achillespees kneep." Hij kende Drake eigenlijk net zo goed, of net zo slecht, als hij Dice kende. Hij mocht hem wel maar hij wou liefst niet meegetrokken worden in alle dingen die de Burneds deden. Hij had al genoeg miserie met Ryan. Nee, daar wou hij liefst niet aan denken. Kai was het liefst met zijn eigen problemen bezig en wou er niet nog meer bij krijgen. "Maar één ding moet je echt nog weten," lachte hij toen, "Als je me nog een keer een meid noemt kan ik je eigenlijk niet meer dan gelijk geven. Als ik erop terugkijk snap ik niet waarom ik zo idioot deed over een stom shirt." Hij was gewoon een complete meid als hij echt wou. Als het nu een nieuwer shirt geweest was, of een dat hij van zijn vader nog gekregen had, dan was hij waarschijnlijk nog een stuk lastiger geweest. "En ook nog een keer sorry voor de scarfboy opmerkingen." Kailee keek terug voor zich uit en liep even in stilte verder. Nu had hij veel meer gesproken dan dat hij gepland had. Geweldig. Maar hij was wel opgelucht dat hij zich had kunnen excuseren over de bijnaam en over zijn meidengedrag. Hij keek naar Blaze om even niet naar Dice te moeten kijken. Dan zou hij waarschijnlijk rode kaken hebben omdat hij het haatte om zich te excuseren.
Na een tijdje haperde hij heel even in een pas maar liep toen door alsof het niets was. "Ik heb m'n 'huiswerkmaatje' achtergelaten met het excuus dat ik naar de leerlingentoiletten ging. Ik ben al meer dan een kwartier weg, wat moet hij nu wel niet denken", lachte hij zacht. Ach, hij kon het heus wel een keer uitleggen aan die kerel dat hij iemand tegen het lijf gelopen was en hem vergeten was, toch? Plus de jongeman kon toch beter werken als Kai niet in de beurt was. Dan moet m'n gebrilde partner wel zelf opstaan om zijn stomme boeken te pakken, dacht hij even maar sprak het niet uit. Wie weet vond Dice boeken wel interessant en dan had Kai hem weer een halve belediging naar zijn hoofd geworpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
.
.
Dice

Buried alive UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 228
Buried alive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Mentorklas van Safke
Partner: Maybe someday ~

Buried alive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buried alive   Buried alive Icon_minitimeza mei 30 2015, 20:50

Dice grinnikte even bij het vooruitzicht dat Drake Kailee’s moeder zou zijn. Dat zou wel grappig zijn, maar tegelijkertijd ook heel eng. ‘Ik denk dat Drake anders best wel goed met een jurk zou staan. Lekker met die harige poten er onderuit.’ Hij grijnsde even. Vervolgens keek hij weer serieus toen Kailee verder sprak. Hij haalde zijn schouders op. ‘Hij had het verdiend. Hij had die barkruk niet zo onder me uit moeten trekken.’ En dat was waar, want door wat Drake deed, had hij een vreselijke klap op moeten vangen. Het deed nog wel eens pijn als hij er aan terugdacht. Hij wist echter wel dat hij Drake nu tot zijn vijand had gemaakt en dat Kailee hem alleen maar probeerde voor te bereiden, iets wat hij wel aardig vond van de blauwharige jongen. ‘Het is ook niet alles om bier over je shirt te krijgen,’ sprak hij en dat over die bijnaam wuifde hij gewoon weg. Het was besproken. Het was nu achter hun en ze zouden er een leuke dag van maken, hoewel dat best raar klonk omdat hij Kailee tien minuten geleden nog voor geen meter vertrouwde. Een vosje hebben deed soms wonderen. Hij merkte dat Kailee even haperde in zijn pogingen om verder te lopen en keek fronsend opzij, maar grijnsde toen hij de reden hoorde waarom Kailee dat had gedaan. ‘Ga nu niet zeggen dat je dat erg vindt,’ grijnsde hij. ‘Want het komt over alsof je maar wat blij bent dat je daar weg bent.’ Nog steeds grijnzend vervolgde hij zijn weg. Hij was verbaasd over het feit dat ze het kasteel al zo snel achter hun hadden gelaten. Het zou niet lang duren voordat ze in Oak’s Field zouden zijn. Dice zocht in zijn zakken naar een lijstje die hij speciaal voor Blaze apart hield zodat hij kon zien hoeveel gram voedsel de vos ook alweer nodig had. Hij had zijn eerdere getal al twee keer moeten doorstrepen omdat zijn vos veel te snel at. Hij liet het beest echter over het terrein rennen als het alleen was en als hij naar de lessen moest omdat het anders veel te dik werd. Dat vond het vosje niet zo erg, want hij hield van de buitenwereld. Ook nu rende hij uitgelaten voor Dice en Kailee uit. ‘Waar we nu naartoe gaan hebben ze ook heel mooie dieren. Misschien wil je er zelf eentje kopen? Ze zijn wel prijzig,’ zei hij en hij keek naar Blaze. Het vosje keek hem aan met zijn grote oogjes en Dice zuchtte. Zodra het beest wist dat hij voer ging krijgen, kon Dice hem niet meer op andere gedachten brengen en bleef hij net zolang aan Dice’ hoofd zeuren tot de donkerharige jongen eindelijk naar de winkel zou gaan. En als ze dan eenmaal onderweg waren, vond hij het weer te traag gaan en keek hij met die schattige blik van hem naar zijn baasje. Zijn oogjes leken Dice wel te dwingen, maar Dice had hier al zolang op kunnen oefenen dat hij het nu kon negeren en ook negeerde hij Blaze’ zielige piepje. Hij draaide zijn hoofd naar Kailee toen hem een idee te binnen schoot. ‘Heb jij al iets gegeten?’ Het was nu rond de middag en hij besefte zich net dat hij, omdat hij zo met Blaze en zijn huiswerk bezig was geweest, nog maar één broodje binnen had gekregen. Niet erg veel dus. ‘We kunnen namelijk ook iets gaan drinken en daar tegelijkertijd ook wat gaan eten? Het hoeft niet per se.’ Hij grinnikte even om zijn eigen onhandigheid. Erg goed was hij hier namelijk niet in en hij was dan ook blij toen hij de grote dierenzaak zag opdoemen waar ze Blaze’ eten konden gaan halen. Zodra het vosje de grote letters van de winkel in het vizier kreeg, begon hij te rennen. Dice was hem echter voor en pakte het beest eerst bij zijn nekvel waarna hij het in zijn armen duwde. ‘Rustig maar. Je krijgt eten,’ sprak Dice rustig tegen het heen en weer bewegende beestje en met een zachte zucht liet de vos zich verslagen ontspannen. Dice knikte tevreden, wenkte Kailee en ging de grote dierenzaak binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Buried alive UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Buried alive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Buried alive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buried alive   Buried alive Icon_minitimezo mei 31 2015, 12:07

‘Ik denk dat Drake anders best wel goed met een jurk zou staan. Lekker met die harige poten er onderuit.’ Een lach vormde zich om het gezicht van Kailee. "Prachtig", grinnikte hij. Vervolgens ging Kai verder over de achillespees. ‘Hij had het verdiend. Hij had die barkruk niet zo onder me uit moeten trekken.’ De blauwharige jongen knikte en haalde ook een schouder op omdat hij verder niet erg veel zin meer had in terugdenken aan die avond. ‘Het is ook niet alles om bier over je shirt te krijgen,’ reageerde Dice en zweeg over de bijnaam.
Toen ze aan het wandelen waren haperde Kai even en zei wat over zijn huiswerkpartner. ‘Ga nu niet zeggen dat je dat erg vindt,’ grijnsde de jongeman. ‘Want het komt over alsof je maar wat blij bent dat je daar weg bent.’ Kailee lachte. "Natuurlijk vind ik dat niet erg maar nu bevestig ik enkel zijn vermoeden dat ik ervandoor ging gaan." Ze liepen verder en lieten de academie achter hen. Kai hield zijn ogen gevestigd op de vos die voor hen uit aan het rennen was. Hij zag dat Dice naar iets in zijn zak zocht. ‘Waar we nu naartoe gaan hebben ze ook heel mooie dieren. Misschien wil je er zelf eentje kopen? Ze zijn wel prijzig.’ Hij keek opzij naar Dice en knikte. "Jammer genoeg ben ik meestal blut en ik denk niet dat het huisdier dat ik nu heb goed op kan schieten met andere dieren", zei hij en glimlachte even. "Ty is een vleermuis, zie je, en hij is nu al zo snel bang." Ty zou echt niet met andere dieren kunnen opschieten. Of een ander dier zou hem vermoorden of hij zou doodsbang zijn en boven op een kast blijven liggen tot hij daar zou sterven. Dat zou Kai niet willen, hij had het beestje gered van zijn dood en hij wou dat Ty nog even in leven bleef. Stiekem gaf Kailee wel degenlijks iets om dat beest. Ze liepen nog even verder en Kai werd uit zijn gedachten gehaald toen Dice iets zei. ‘Heb jij al iets gegeten?’ De blauwharige jongen dacht even na. "Nee, nu ik erbij nadenk", zei hij. 'We kunnen namelijk ook iets gaan drinken en daar tegelijkertijd ook wat gaan eten? Het hoeft niet per se.’ Kai glimlachte naar hem. "Lijkt me een goed plan", antwoorde hij en keek naar Blaze die zijn pas versnelde. Blijkbaar had hij een winkel gezien die hij wel zag zitten. Dice nam de vos op voor hij ervandoor kon rennen. ‘Rustig maar. Je krijgt eten,’ zei hij. Kai, Dice en de vos gingen de dierenzaak binnen en de kerel bleef even aan de deuropening staan. Hij was hier nog nooit geweest en alles wat in de winkel stond overviel hem wat. Er was zo veel te zien dat hij niet wist waar eerst kijken. Terwijl hij rondkeek liep hij achter Dice aan om vervolgens halt te houden net voor hij tegen de kerel aanliep, die hij net op tijd zag staan. "Wat geef je hem te eten?" vroeg hij en ging naast Dice staan om te kijken naar wat hij voor Blaze ging kopen. Hij verwachtte niet echt dat hij hier wat ging vinden voor Ty want dat beest zocht zijn eten zelf. Kai liet zijn venster ook altijd een beetje open zodat de vleermuis naar buiten kon om insecten te zoeken. Kailee keek naar Dice en knipperde met zijn ogen. "En wat je zei van eten, Oak's Forest Inn is een herberg aan de andere kant van Oak's Field, daar kunnen we wel drinken en eten", stelde Kailee voor met een kleine glimlach. Hij had er wel eens een klant bestolen maar waarschijnlijk herkende de eigenaar hem niet meer.

OOC: Hoop dat je er wat aan hebt >-<"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
.
.
Dice

Buried alive UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 228
Buried alive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Mentorklas van Safke
Partner: Maybe someday ~

Buried alive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buried alive   Buried alive Icon_minitimezo mei 31 2015, 13:52

Dice dacht even na over wat Kailee had gezegd en probeerde zichzelf een vleermuis voor te stellen. Dat waren toch van die schattige nachtdiertjes die van boom tot boom vlogen en bijna niet te zien waren? Hij had ze nog nooit echt goed gezien en had ze dus niet kunnen bestuderen. Hij had ook niet echt verwacht dat je een vleermuis als huisdier kon houden. Maar ja, dat zou je ook niet denken van een vos. Vossen leefden ook voornamelijk in de vrije natuur, maar dit exemplaar was zeer afhankelijk van mensen. Dice dacht ook niet dat Blaze gauw onafhankelijk van hem zou worden, zelfs niet als hij ouder werd. Hij zou misschien minder in zijn buurt zijn, maar hij zou altijd terugkomen en ook altijd contact zoeken met mensen. Of het mocht natuurlijk zijn dat hij een heel slechte ervaring kreeg met mensen en zijn vertrouwen voor altijd geschaad zou zijn, maar dat zag Dice nog niet gauw gebeuren. De meesten vonden Blaze wel leuk en vonden het ook leuk om hem te aaien. Hij was ook wel vrij opgelucht dat Kailee ergens wat wilde gaan eten en dus instemde met hun plan. Ze zouden straks wel zien waar ze naartoe zouden gaan. Hij grinnikte toen Kailee hem vroeg wat hij Blaze te eten gaf. ‘Ik probeer hier meestal wat muizen mee te nemen of een mengeling van verschillende soorten vlees. Het is prijzig, maar ik moet hem goed kunnen onderhouden. Bovendien kan hij best lang doen over dat soort eten. Als hij niet te veel honger heeft dan toch.’ De hoeveelheid die hij de vorige keer had gekocht was gewoon te weinig geweest. Dat herinnerde hem er trouwens aan dat hij deze week ergens een sollicitatie had bij één of andere boekenwinkel. Het was niet veel, maar schijnbaar zou hij er wel goed betaald krijgen. Hij had besloten om het huis dat hij op Razen had te verkopen. Hij zou tijdens de vakanties wel gewoon op school blijven en zou, tegen de tijd dat hij hier afstudeerde, een nieuw huis kopen. Zo kon hij het geld dat hij nu verdiende investeren in avondjes uit, eten voor Blaze en kleding. En natuurlijk een bepaald bedrag opzij zetten voor als hij weer een huis ging kopen. ‘Als hij groter wordt zal hij ook wat meer zelfstandig in de natuur kunnen jagen. Bijvoorbeeld op vogels, eieren, herten of kevers.’ Hij glimlachte en liep naar de balie toe waarna hij zijn gebruikelijke bestelling deed. De man achter de balie wilde Blaze altijd aaien en dus tilde Dice het jonge diertje op. ‘Klinkt echt goed!’ zei hij goedkeurend tegen Kailee toen hij de informatie over de herberg kreeg. ‘Ik zie nu al uit naar het eten.’ Hij klopte lachend op zijn maag en draaide zich naar de man toe. Deze aaide Blaze en mompelde dingen zoals ‘hij is weer gegroeid’ en ‘ik heb echt lekker voedsel voor hem voor een mooi prijsje’. Nadat Dice het eten had betaald – die hij meekreeg in een best wel grote plastic zak – wenkte hij Kailee en liep hij naar buiten. Zijn vosje volgde hun en sprong met zijn kleine pootjes opgewekt tegen Kailee aan. ‘Gek ding,’ grijnsde Dice. Hij dacht aan het landhuis waar hij ooit naartoe was gegaan die zich vlakbij bevond en grinnikte. ‘Zeg, ben jij ooit bij dat landhuis geweest? Het wordt de Abandoned Manor genoemd. Ik ben er al eens geweest. Dat was trouwens geen leuke dag geweest. Er was namelijk een meid die zichzelf Poppy noemde en ze was zo verschrikkelijk.’ Hij draaide even met zijn ogen. Ja, dat was echt één en al drama geweest. Vooral toen ze door de vloer was gezakt omdat ze had staan blèren om een spin dat langsliep. Hij liet Kailee een beetje voorop lopen omdat hij de weg naar die herberg niet kende en Kailee waarschijnlijk wel.

OOC: Ik voel dat ik van dat laatste iets dramatisch moet maken. It's soooo tempting Razz Ik kon er wel wat mee, hoor, geen zorgen :3 Mooi setje heb je daar trouwens :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Buried alive UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Buried alive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Buried alive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buried alive   Buried alive Icon_minitimezo mei 31 2015, 16:21

‘Ik probeer hier meestal wat muizen mee te nemen of een mengeling van verschillende soorten vlees. Het is prijzig, maar ik moet hem goed kunnen onderhouden. Bovendien kan hij best lang doen over dat soort eten. Als hij niet te veel honger heeft dan toch’, antwoorde Dice op zijn vraag. Kailee knikte terwijl hij luisterde. Hij had geen idee gehad wat vossen aten, eigenlijk. Hij was nooit zo'n persoon geweest die dingen opzocht over dieren. Hij was niet geen dierenvriend, maar wat ze aten of hoe ze dachten interesseerde hem eenmaal nu niet zo erg. Dieren waren leuk om naar te kijken en daar hield hij het bij. Eerst had hij ook al geen zin gehad om Ty in huis te nemen. Nu had hij er nog soms spijt van want het was niet leuk om op te staan met een rot humeur terwijl er een zwart diertje rond je hoofd zat te fladderen. ‘Als hij groter wordt zal hij ook wat meer zelfstandig in de natuur kunnen jagen. Bijvoorbeeld op vogels, eieren, herten of kevers.’ Kai keek weer op en kwam terug uit zijn gedachtengang. "Jagen op eieren?" vroeg hij lachend maar begreep wel wat Dice bedoelde. Ze liepen naar de balie toe en Kai bleef er nonchalant wat op leunen terwijl Dice zijn bestelling deed. ‘Klinkt echt goed!’ reageerde de kerel toen Kai het idee van de herberg voorlegde. ‘Ik zie nu al uit naar het eten.’ Hij klopte op zijn maag en een lach vormde zich om Kai zijn gezicht. "je bent niet alleen", zei hij en wachtte tot Dice zijn bestelling binnen had. Die liep naar de deur en wenkte hem. De blauwharige jongeman liep met hem mee naar buiten en keek naar beneden toen Blaze tegen zijn been op ging staan. ‘Gek ding,’ grijnsde Dice en Kai begon te lachen. Zeg, ben jij ooit bij dat landhuis geweest? Het wordt de Abandoned Manor genoemd. Ik ben er al eens geweest. Dat was trouwens geen leuke dag geweest. Er was namelijk een meid die zichzelf Poppy noemde en ze was zo verschrikkelijk.’ Bij de naam hield hij op met naar Blaze kijken. "Ik ben er geweest om spoken te zoeken, ik kwam er een jongen tegen die Kenji heet. Hij was wel cool, we gingen samen naar de kelder en ik raad je één ding aan, doe dat nooit in je eentje. Het spookt er echt. Er ramde iets tegen de deur op toen we die achter ons sloten." Wel dat kwam ook eigenlijk maar vaag over als hij het zo zei. "We gingen naar de kelder om naar geesten te zoeken, zoek er niets anders achter", zei hij en lachte even. "Maar met Poppy? En je leeft nog? Wauw, gefeliciteerd. Als ze pissed is is ze gevaarlijk." Opnieuw lachte hij en begon te lopen terwijl hij naar Dice gebaarde dat hij meem moest komen. "Ik moest de gymzaal poetsen en Poppy moest me helpen. Ze had een spin op haar gezichtje zitten, ik denk dat zelfs de dode boom buiten de gymzaal haar had horen roepen." Met een lach liep hij verder door Oak's Field heen. "Laten we het erop grinnikte even en liep door tot hij de herberg zag. Hij draaide zich om naar Dice. [b]"Hier is het. Als ik buiten word gegooid is het omdat ik misschien ooit een man die in de herberg verbleef bestolen heb." Hij lachte onschuldig en duwde de deuren open van de herberg. De geur van warm voedsel drong zijn neus binnen en aan het bier en de drank op de tafels te zien viel hier wel wat te verkrijgen. Hij hield de deur open en keek Dice weer aan. "Na u", glimlachte hij en maakte een armgebaar dat aangaf dat Dice eerst binnen mocht gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
.
.
Dice

Buried alive UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 228
Buried alive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Mentorklas van Safke
Partner: Maybe someday ~

Buried alive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buried alive   Buried alive Icon_minitimezo mei 31 2015, 16:47

Dice had het lachend weggewuifd. Kailee zou heus wel snappen wat hij bedoelde met dat Blaze op eieren joeg. Of ging jagen, want hij deed het nog niet. Eerlijk gezegd kon hij niet wachten tot Blaze voor zijn eigen voedsel ging zorgen, want de vos at veel te snel en veel te veel en hij had die job in die boekenwinkel nog niet binnen. Maar hij kon zijn vosje ook weer moeilijk het eten ontzeggen, dus zou hij maar gewoon wachten tot het beestje oud genoeg was om op zijn eigen prooi te jagen. Hij grijnsde toen hij het verhaal over Kailee en Kenji hoorde. ‘Creepy, man,’ zei hij grijnzend. Hij barstte in lachen uit toen hij het gedeelte over Poppy hoorde. Zijn lach was niet onaangenaam om naar te luisteren en Dice zou ook zeker vaker lachen hier op Starshine als hij een reden had om dat te doen. Wat hij tot nu toe nog niet veel had, maar hij werkte eraan. Hij eindigde zijn lach met een klein grijnsje. ‘Oh, geloof me. Ik heb ook iets meegemaakt met Poppy en een spin,’ zei hij grijnzend, maar hij wachtte even tot ze in de herberg zouden zitten en hij zijn verhaal rustig kon doen. Hij fronste zijn wenkbrauwen even bij Kailee’s woorden, maar schudde daarna lachend en afkeurend zijn hoofd. Hij zei niets, maar hij haalde enkel zijn schouders op om aan te tonen dat het nu toch niet meer zoveel uitmaakte. Het maakte hem niet uit hoe Kailee toen was, het maakte hem meer uit hoe hij nu was. Zolang hij de jongen niet direct iemand zag bestelen, vond hij het goed. Het was misschien egoïstisch en niet correct dat hij er zo over dacht, maar hij wilde geen scène hierover gaan schoppen. Niet nu het net zo goed ging tussen hun. ‘Dank u wel, oh beste heer,’ zei hij gewoon maar wat en hij deed een bekakte buiging. Hij stapte naar binnen en merkte dat het niet erg druk was. Hij zag een plaatsje voor twee personen en wees daarnaar. Nog voordat ze echt een keuze konden maken rende Blaze naar voren en sprong op het bankje. Twee gasten die daar wilden gaan zitten moesten lachen, wuifden naar hem en gingen daarna een andere kant op. Oké, mooi zo. Goed geregeld. Dice liep naar het bankje toe en ging zitten. Ze zouden zo wel komen vragen wat ze te drinken wilden, zeker? ‘Maar goed,’ wilde hij zijn verhaal van eerder vervolgen terwijl hij Kailee aankeek. ‘Ik weet niet wanneer dat gedoe bij jou was, maar zij heeft bij mij ook een spin gezien. Ze krijste zo hard en maakte zo’n harde bewegingen op de toch al kapotte vloer dat ze erdoor zakte. Echt letterlijk erdoor zakte.’ Dat ze daarna in huilen was uitgebarsten en dat ze even een andere Poppy had laten zien vertelde hij er maar niet bij. Dat wilde ze vast zelf niet en ook hij vond dat het iets te veel op haar privéleven inging. ‘En haar tassen. Oh, haar tassen. Die waren zo belangrijk voor haar. Het eerste wat ze zei toen ze wakker werd was dat Blaze haar tassen in de gaten moest houden.’ Oké, het was niet het eerste wat ze zei, want ze had eerst nog tegen zijn borstkas zitten huilen, but who cares? Dice nam de oude kaart voor zich en keek geïnteresseerd zijnde naar de broodjes die ze hier hadden. ‘Hmm. Een broodje gezond lijkt me wel wat,’ zei hij terwijl hij in zijn handen wreef. ‘Met een cola. Heerlijke combinatie.’ Hij grinnikte even en keek Kailee afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Buried alive UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Buried alive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Buried alive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buried alive   Buried alive Icon_minitimema jun 01 2015, 17:24

‘Creepy, man,’ zei Dice op zijn verhaal in het oude huis. Hij knikte terwijl hij terugdacht aan de lelijke, enge porseleinen poppen in de kelder en de deur die zonder dat iemand ertegen duwde dicht geslagen was. De poppen stonden in de kamer waar ze in op gesloten waren geweest en Kai kon zweren dat ze stiekem leefden. Achja, hij wou er niet echt aan denken want hij had er een tijd lang nachtmerries van gehad. Toen Kai achter aan zijn deel over Poppy kwam begon Dice te lachen. ‘Oh, geloof me. Ik heb ook iets meegemaakt met Poppy en een spin.’ Al lachend rees de blauwharige jongen zijn wenkbrauwen want nu was hij wel benieuwd naar wat er gebeurd was daar. Het leek erop dat de kerel met zijn verhaal ging wachten tot in de herberg.
Toen ze daar waren hield Kai de deur open voor Dice. ‘Dank u wel, oh beste heer,’ zei die en makte er een buiging voor. Een grijns verscheen op het gezciht van de lange jongen die acher de ander aan de herberg in liep. Dice wees naar een tafel en voor Kai kon instemmen dat die goed was liep Blaze er al heen op zich de tafel toe te eigenen. Wel goed, anders was de tafel ingenomen geweest door twee jongen die nu met een lach een andere tafel gingen zoeken. Kailee ging zitten en keek Dice voor hem aan. ‘Maar goed,’ begon hij. Ik weet niet wanneer dat gedoe bij jou was, maar zij heeft bij mij ook een spin gezien. Ze krijste zo hard en maakte zo’n harde bewegingen op de toch al kapotte vloer dat ze erdoor zakte. Echt letterlijk erdoor zakte.’ Kai begon te lachen. Hij kon het zich zo al voorstellen. ‘En haar tassen. Oh, haar tassen. Die waren zo belangrijk voor haar. Het eerste wat ze zei toen ze wakker werd was dat Blaze haar tassen in de gaten moest houden.’ Zijn lach ging over in een grijns. "Wat jammer, ik heb geen last gehad van haar tassen. Wel van d'r jurkje. Ik zat tegen de drankautomaat met mijn rug en ze vond het leuk om de rand van haar jurk irritant over mijn schouder te laten wrijven." Hij lachte en nam net zoals Dice een kaart vast die op de tafel lag. ‘Hmm. Een broodje gezond lijkt me wel wat.’ Kai keek op en knikte waarna hij weer zijn ogen naar de kaart liet glijden om vervolgens nadenkend op zijn onderlip te zuigen. Zijn dokter zei dat hij meer moest proberen te eten dus hij moest nu echt wel wat nemen, hij had al niet ontbeten. ‘Met een cola. Heerlijke combinatie.’ Kai legde de kaart neer en glimlachte. "Dan volg ik je daarmee." Hij keek op en zag dat er net een serveerster aan kwam lopen. Met een glimlach kwam ze naast de tafel staan. "Twee broodjes gezond en twee cola's, alsjeblieft", zei hij en glimlachte terug. Ze knikte en draaide zich weer om. Kai richtte zich weer op Dice. "Ik weet niet of je lang in het oude huis bent geweest met Poppy, maar het is er gewoon niet normaal. Als ik er nu overdag geweest was zou ik het nog minder eng gevonden hebben, maar het was midden in de nacht." Hij lachte en keek op toen het meisje hun cola's al kwam brengen. "Wil je dat ik je op die cola trakteer of toch op bier?" vroeg hij terwijl hij naar de zijn drinken knikte. "Want een cola is minder prijzig dan bier, natuurlijk." Hij wachtte even op het antwoord.
Toen het broodje gebracht werd keek hij er naar en zijn hart zonk naar zijn maag. Verdomme, dat was een groter broodje dan hij gewenst had. Hij bedankte de serveerster en zei dat ze later wel zouden betalen omdat Kai niet wist of ze nog wat zouden nemen hierna. "Hoe kom je eigenlijk op Starshine terecht?" vroeg Kailee aan Dice terwijl hij van zijn eten naar de jongen op keek. "Als je dat wilt vertellen, natuurlijk." Hij nam zijn broodje op en zete er zijn tanden in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
.
.
Dice

Buried alive UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 228
Buried alive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Mentorklas van Safke
Partner: Maybe someday ~

Buried alive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buried alive   Buried alive Icon_minitimeza jun 13 2015, 21:54

Dice probeerde het zichzelf voor te stellen. Kailee met Poppy voor zich die de rand van haar jurk over zijn schouder wreef. Hij hoopte voor Poppy dat Kailee in een gehurkte houding had gezeten, want anders had iedereen haar onderbroek kunnen zien. Nee wacht. Kailee had gezegd dat hij tegen de drankautomaat zat. Dan nog was het raar om een meisje de zoom van haar jurk over iemands schouder te zien wrijven. Als ze dat bij hem had gedaan, zou hij haar echt raar aangekeken hebben. Maar goed, bij hem was ze door de vloer gezakt en had ze, nadat hij haar was komen helpen, haar hoofd huilend tegen zijn borstkas gedrukt. Dat was ook al gênant om mee te maken omdat ze een paar minuten eerder tegen hem had staan roepen en heel erg koninginachtig gedrag had vertoond. Nadat Kailee hun bestelling had gedaan, begon hij weer verder te praten over het spookhuis. Of het landhuis. ‘Ik was er overdag. Ik geloof echter niet in geesten, dus ik heb er niet veel van gemerkt. Ik denk dat Poppy de geesten heeft weggejaagd trouwens. Het zou me niets verbazen als ze nu nog altijd bang zijn voor haar terugkomst.’ Ze hadden opgesloten gezeten en daardoor had hij met haar opgescheept gezeten. Schijnbaar had er één of ander magisch slot opgezeten. Ze had er een hele uitleg voor gegeven die hij zich niet meer kon herinneren, maar het kwam er op neer dat ze er niet zomaar uit konden komen. Maar ze waren er toch uitgekomen, want anders was hij waarschijnlijk dood en zat hij hier nu niet met Kailee gezellig in een kroeg. ‘Doe maar op cola, gezien bier de vorige keer ook zo goed ging,’ zei hij en hij trok zijn wenkbrauwen op ten teken dat het sarcastisch bedoeld was. Hij keek hongerig naar het broodje dat gebracht werd en pakte het op waarna hij meteen begon te eten. Hierdoor had hij niet in de gaten dat Kailee ernaar staarde alsof het zijn grootste nachtmerrie was. Bij Kailee’s vraag stopte hij even met kauwen en keek hij de jongen twijfelend aan. Zou hij dat nu wel vertellen? Het was niet dat hij de jongen nog steeds kwalijk nam voor wat er was gebeurd, maar het was een vrij persoonlijke reden die hij nu zomaar wilde vertellen aan de eerste beste met wie hij een potentiële band kon scheppen. Bovendien was Kailee schijnbaar bevriend met Drake en hij wilde niet dat die jongen te weten kwam wat zijn reden was om hier te zijn. Hij haalde zijn schouders op. ‘Ik heb wel graag dat je het aan niemand verteld,’ zei hij en een duidelijke waarschuwing was te lezen in zijn ogen die Kailee vast wel zou begrijpen: zeker niet aan Drake. Hij kuchte even, nam nog een hap van zijn broodje en dacht na over hoe hij zijn woorden ging formuleren. Nadat hij een slok cola had genomen om het broodje weg te slikken, begon hij met praten. ‘Mijn vader is een paar jaar geleden overleden aan kanker. Het was zijn grootste wens dat ik naar deze school zou komen om op elk vlak van magie beter te worden, maar vooral voor de vuurkunsten beter te beheersen.’ Hij keek naar zijn broodje en daarna weer naar Kailee. ‘Die sjaal die ik altijd draag heeft mijn vader voor mij gemaakt. Die sjaal en een paar foto’s zijn de enige dingen die ik nog van hem heb. Vandaar dat ik dat ding ook draag op superhete zomerdagen.’ Hij grinnikte even, hoewel het niet iets was om direct mee te lachen. Hij nam nog een hap van zijn brood. ‘En jouw reden?’ vroeg hij er gauw achteraan, want hij haatte medelijden. Hij hoopte dat Kailee dit dan ook voor zich zou houden en het niet rond zou bazuinen, want hij wilde niet dat iedereen op deze school het wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Buried alive UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Buried alive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Buried alive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buried alive   Buried alive Icon_minitimezo jun 14 2015, 09:52

‘Ik was er overdag. Ik geloof echter niet in geesten, dus ik heb er niet veel van gemerkt. Ik denk dat Poppy de geesten heeft weggejaagd trouwens. Het zou me niets verbazen als ze nu nog altijd bang zijn voor haar terugkomst.’ Hij grijnsde hoofdschuddend. Het was zijn keuze om niet in geesten te geloven, maar Kai had geen andere verklaring voor wat er gebeurd was in die kelder. Maar hij kon het zich al inbeelden hoe Poppy ieder levend wezen, en iedere geestverschijning, weggejaagd had.
‘Doe maar op cola, gezien bier de vorige keer ook zo goed ging’, zei Dice, en doordat Kailee hem niet aankeek had hij eerst niet door dat het sarcastisch bedoeld was. "Hé, het was niet mijn fo-," begon hij maar merkte nu dat het een grap was, "Laat maar." Hij lachte even moeilijk maar liet het er daar maar bij. Toen ze hun broodjes kregen keek Kailee met veel tegenzin naar zijn broodje. Het was te groot naar zijn goesting. Toch nam hij het maar op en nam een hap nadat hij gevraagd had hoe Dice of Starshine terecht gekomen was. ‘Ik heb wel graag dat je het aan niemand verteld’, reageerde die. "Dat beloof ik", zei Kailee en knikte. Hij begreep maar al te goed dat sommige dingen niet verder verteld mochten en konden worden. Plus hij had zelf ook verhalen die maar enkelen wisten en hun mond erover moesten houden. Kai legde zijn broodje terug neer. Dat at hij later wel op. Waarschijnlijk. Oké, nee, misschien. ‘Mijn vader is een paar jaar geleden overleden aan kanker. Het was zijn grootste wens dat ik naar deze school zou komen om op elk vlak van magie beter te worden, maar vooral voor de vuurkunsten beter te beheersen.’ Dan hadden ze toch al iets gemeen, hun vaders waren beide overleden. Niet dat dat zo iets gezellig was, hij wist hoe veel verdriet het kon doen om iemand te verliezen. ‘Die sjaal die ik altijd draag heeft mijn vader voor mij gemaakt. Die sjaal en een paar foto’s zijn de enige dingen die ik nog van hem heb. Vandaar dat ik dat ding ook draag op superhete zomerdagen.’ De blauwharige student glimlachte even en nam een slok van zijn drank. ‘En jouw reden?’ Kai zuchtte even. "Klinkt me eerlijk als jij het ook voor jezelf houdt", zei hij en zocht naar de juiste woorden om een goede zin te bouwen zonder over zijn tong te vallen. "Ik werd op mijn vorige school gepest en ik ben van school veranderd omdat mijn ouders eindelijk leken te begrijpen hoe erg ik het had. Dit was niet eens het vaste plan, ik zou hier maar even willen blijven, ik wou naar een andere school hierna, maar tegen die tijd was mijn vader overleden en toen had ik geen zin meer om van school te veranderen. Ik weet niet eens waaraan mijn vader overleden is. En met de dood van mijn broer erbij wou ik al helemaal niet meer naar een andere school gaan. Ik zit hier best goed eigenlijk. Hier word ik niet gepest en ik heb vrienden hier dus waarom zou ik nog weggaan? Mijn moeder laat me nu al helemaal niet meer van school veranderen." Hij glimlachte. "Volgens haar zit ik hier goed, hoeft ze me niet iedere dag te zijn", eindigde hij met een grimas, maar al gauw lachte hij het weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dice
.
.
Dice

Buried alive UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 228
Buried alive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Mentorklas van Safke
Partner: Maybe someday ~

Buried alive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buried alive   Buried alive Icon_minitimeza sep 19 2015, 21:12

Dice was ergens best wel blij dat hij zijn verhaal had kunnen doen aan iemand. Hij had het tot nu toe altijd voor zichzelf gehouden en anderen er niet bij betrokken. Dat kwam ook voornamelijk vanwege het feit dat hij met niemand zo goed bevriend was geraakt dat hij het echt had willen vertellen. Hij hield zijn verleden graag voor zichzelf en rouwde graag in zijn eentje. Hij durfde te wedden dat als zijn vader over een paar maanden alweer enkele jaren dood was, dat hij dat ook graag in zijn eentje wilde verwerken en niemand erbij wilde betrekken. Het was echter elk jaar verschillend hoe hij het verwerkte. Vorig jaar verwerkte hij het door intensief te werken en late uren te maken zodat zijn spieren op een gegeven moment echt protesteerden en dat zijn collega’s tegen hem zeiden dat hij een extra dagje vrij kreeg. Dice had daar tegen geprotesteerd, maar de jongens hadden volgehouden en Dice had uiteindelijk besloten om het toch maar aan te nemen. Hij had die dag pas echt de tijd gehad om zijn gevoelens te verwerken en had vooral veel gejankt. De jongens hadden dat de dag erna wel gezien waarschijnlijk, maar hadden gelukkig wijselijk besloten om er niet al te veel over te zeggen. Dice schrok op toen Kailee weer begon te praten en hij gaf een knikje. ‘Natuurlijk,’ zei hij. Waarom zou hij hun gespreken doorvertellen? Daar had hij uiteindelijk alleen zichzelf mee omdat hij eindelijk vrienden had gemaakt en hij die banden vervolgens kapot zou maken door zijn mond open te doen. Dat wilde hij niet en dus besloot hij om er gewoon over te zwijgen, ook gewoon voornamelijk uit respect. Hij luisterde met gefronste wenkbrauwen naar het verhaal van Kailee en gaf een kort knikje ten teken dat hij het nog volgde en om aan te tonen dat hij wel degelijk aan het luisteren was. Dus niet dat Kailee dadelijk opeens dacht dat hij met zijn gedachten ergens anders was en dat het hem geen bal interesseerde wat de blauwharige zei, want dit was echt wel het geval. Hij snoof schamper bij het laatste gedeelte. ‘Dat is dan haar probleem,’ zei hij bot. ‘Je bent een toffe kerel. Het is jammer dat ze dat niet inziet.’ Hij snoof nog eens schamper om aan te tonen dat hij de opmerking van Kailee’s moeder echt belachelijk vond. Hij snapte niet wat er mis was met Kailee. Natuurlijk kende hij Kailee’s verleden niet, maar als persoon was Kailee wel redelijk chill. Oké, ze hadden zo hun meningsverschillen gehad in het begin, maar dat was bijgelegd en nu bleek dat ze het toch wel goed met elkaar konden vinden. Dice nam aan dat als ze Drake ooit nog eens zouden tegenkomen dat Kailee de rivaliteit tussen hun tweeën gewoon wijselijk zou negeren. Dat leek Dice toch de beste optie te zijn. Hij nam een hap van zijn brood. ‘Maar wat vervelend voor je dat je allebei je vader en je broer verloren hebt, man,’ zei hij met zachte stem zodat niemand hun kon horen. ‘Gecondoleerd.’ Hij probeerde oprecht te glimlachen naar de jongen, maar daar hield hij algauw mee op omdat hij glimlachen in zo’n situatie echt niet oké vond, zelfs al was het goed bedoeld. Hij nam nog een hap om zijn blunder te maskeren en keek vervolgens naar zijn drinken. ‘Ik hoop dat je het door hier te zijn een beetje kunt verwerken. Bij mij helpt het enorm dat ik zoveel lessen heb om me op te concentreren.’ Hij glimlachte naar de jongen en nam nog een hap van zijn broodje welke al bijna voor de helft op was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Buried alive UTL8oxA PROFILE
Buried alive UTL8oxA MAGICIAN

Buried alive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buried alive   Buried alive Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Buried alive

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Most of my sweet memories were buried in the sand | Shia
» So.. You're still alive.. [Saturi]
» Dead or alive
» Stayin' Alive
» Dead or alive

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors-