PortalIndexFight me! [+Faye] HpD5UwnFight me! [+Faye] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Fight me! [+Faye]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Fight me! [+Faye] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Fight me! [+Faye] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Fight me! [+Faye] Empty
BerichtOnderwerp: Fight me! [+Faye]   Fight me! [+Faye] Icon_minitimewo maa 04 2015, 20:06

Haar rode haren gebonden in een staart gebonden hoorde ze de bekende stem achter haar roepen. 'Hayden fight me!!' Ze zuchtte diep, ze had Faye niet eens gezien nee ze wist enkel dat ze hier was maar ze kreeg geen Hallo, nee enkel een fight me. 'Miss Hinomaru, dont i even get a hello.' Ze wilde zich omdraaien terwijl ze haar strawberry cake vasthield. Ze schrok zo dat Faye al voor haar stond dat de cake de grond raakte en ze er zielig naar staarde. Vervolgens zette dat lompe kind ook nog eens haar voet op haar cake. Háár strawberry cake!! Hoe durfde ze, haar gezicht liep rood aan van woede terwijl ze Faye aan keek. Ze bleef ook maar roepen fight me, fight me! 'Shut. Your. YAAP' Riep het roodharige meisje pissed terwijl ze haar voet in Faye haar maag plaatste en haar wegschopte naar de muur.

:Oeps:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Faye
.
.
Faye

Fight me! [+Faye] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Fight me! [+Faye] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Fight me! [+Faye] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight me! [+Faye]   Fight me! [+Faye] Icon_minitimema maa 23 2015, 21:18

Vrolijk rende ze naar Heidi toe, het was zóoo saai soms! "Fight meeeee!" Riep ze, en grinnikte op het antwoord dat ze kreeg. Nee, ze kreeg geen hallo! Ze wou gewoon actie, vechten! Toen het roodharige meisje zich omdraaide kreeg ze echter geen gevecht, maar hoorde ze een taart vallen. Haar... taart. Maar voor ze het wist stond ze er ook op, zonder na te denken... Want zoveel hersens zaten er ook niet in dat hoofd. Ze dook in elkaar toen ze begon te schreeuwen... Was het... een monster? "G-g-g--g-gomenasai!" Riep ze gelijk, en stapte snel weg. "I-i-i-ik bedoelde het niet om erop te stappen!" Vervolgde ze beangst, oh damn she was screwed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Fight me! [+Faye] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Fight me! [+Faye] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Fight me! [+Faye] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight me! [+Faye]   Fight me! [+Faye] Icon_minitimevr mei 01 2015, 14:44


Ze liep naar haar toe en greep haar kraag vast. 'HOW COULD YOU STEP ON MY CAKE.' Gilde ze in haar oor. De angst in Faye haar stem hoorde ze niet eens het enige wat er nu toe deed was dat er op haar strawberry cake was gestaan. De strawberry cake die ze wilde opeten en van genieten. Nu had ze geen cake meer. HAAR CAKE WAS VERMOORD. Ze staarde met donkere ogen naar Faye terwijl haar stem gromde. trok ze haar zwaard uit de schede en tilde Faye haar hoofd er mee op. 'Get me a new cake.' Zei ze grommend niet beseffend dat de strawberry cake in de kantine op was en er enkel nog lemon cake was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Faye
.
.
Faye

Fight me! [+Faye] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Fight me! [+Faye] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Fight me! [+Faye] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight me! [+Faye]   Fight me! [+Faye] Icon_minitimeza mei 02 2015, 17:14

Ze keek bang, doodsbang toen ze haar kraag beet had. Ze zou nooit weten waar Hayden toe in staat was, ze had haar ernstig kunnen verworden. "O-okay?" Ze sloeg haar armen van d'r kraag en rende naar de cake. Aarbeiencake... Maar? Ze kon wel huilen. Het was al op! Snel schepte ze wat citroen cake op, zou het goed genoeg zijn? Wat zenuwachtig liep ze weer op het roodharige meisje af, en stak het bordje naar haar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Fight me! [+Faye] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Fight me! [+Faye] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Fight me! [+Faye] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight me! [+Faye]   Fight me! [+Faye] Icon_minitimeza mei 02 2015, 18:08


Ze staarde met geïrriteerde ogen naar de citroen cake en smeet het op de grond terwijl ze zich omdraaide en weg liep van Faye. 'Ik ben zwaar teleurgesteld in je Faye. Als je kamer niet is opgeruimd heb je een groot probleem' Zei ze boos en hard door de gehele zaal. Ze wist dat die kamer niet was opgeruimd want zo was Faye. Ze wist prima hoe Faye en Sarah waren geweest op Montgomery High toen ze samen een kamer deelde. Zo lag het in ieder geval niet aan haar als ze Faye zo de kamer weer doorsloeg. Faye had de woede van het roodharige meisje op zich gehaald terwijl ze donders goed wist hoe Hayden kon zijn als ze boos was. 'Dus Faye heb je al mijn aardbeien cake?' Klonk haar kwade stem terwijl ze haar armen over elkaar sloeg
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Faye
.
.
Faye

Fight me! [+Faye] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : faye
Posts : 307
Fight me! [+Faye] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Master Savador
Partner: Saru mo ki kara ochiru

Fight me! [+Faye] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight me! [+Faye]   Fight me! [+Faye] Icon_minitimezo mei 03 2015, 18:51

Kamer opruimen? Sinds wanneer dacht ze dat zij het zou doen zonder haar in de buurt? Ze schrok toen ze haar stem weer hoorde, en sprong daardoor in de lucht. "M-m-m-maar... Hayden..." Ze keek het meisje aan en keek daarna weer naar de grond, waarom moest dit haar weer gebeuren? "Er is geen aardbeien cake meer..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Fight me! [+Faye] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Fight me! [+Faye] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Fight me! [+Faye] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight me! [+Faye]   Fight me! [+Faye] Icon_minitimezo mei 03 2015, 20:26


Haar ogen werden samen geknepen tot spleetjes. Ze staarde de pinknette aan en likte over haar lippen. Faye had juist het verkeerde gedaan, en haar strawberry cake op de grond gesmeten - haar favoriete - en nog eens gefaald nieuwe te halen voor haar. Bij de woorden kamer opruimen zag ze haar blik vertrekken. Mooi dus ze had gelijk, zonder haar maakte Faye er een rotzooi van. Op de interne school van Razen had ze zelfs ducttape door de kamer moeten plakken en Sarah en Faye een helft gegeven en zichzelf de andere helft. Zij had het opgeruimd en netjes, maar de stinklucht die van weglopende half opgegeten broodjes en half opgegeten vissen van haar kat Happy was niet te verdragen. Ze had een rooster gemaakt voor de twee meiden, een er van was haar zus de andere beschouwde ze als haar jongere zusje. 'OPRUIMEN, NU!' Zei ze hard en geïrriteerd terwijl ze naar het trappenhuis wees.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Sarah
.
.
Sarah

Fight me! [+Faye] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kees
Posts : 101
Fight me! [+Faye] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire with a tiny bit of Water
Klas: Master Savasnort/snor/snot ( ಠ෴Θƪ)
Partner: .: The last thing I heard was you whispering goodbye :.

Fight me! [+Faye] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight me! [+Faye]   Fight me! [+Faye] Icon_minitimezo mei 03 2015, 22:28

Hoelang was het geleden dat ze hier was gekomen, weken? Maar ze had zich in een lange tijd niet zo goed gevoeld. Buiten dat het incident met het drankje wat haar huilend in haar bed had achter gelaten. Ze had haar zus weer terug en het leek goed te gaan tussen hen. Natuurlijk mistte ze iedereen nog maar met haar zus, Drake en zelfs Faye hier kwam ze er wel doorheen. Maar ze baalde ervan dat ze hen niet zo vaak zag als dat ze wilde, maar begreep ook wel dat iedereen hier nieuwe vrienden had gemaakt. Toch ging dat bij haar maar stroef gezien ze zich nog altijd deels afzonderde en een beetje een chagrijn was. Ze was niet de oude en wist ook niet of dat volledig terug zou komen na alles wat er was gebeurd. Maar ze had in de korte tijd wel al een aantal kleine streekjes uitgehaald.
Met dat nog in haar gedachtes liep ze de grote zaal in. Een vreemd lachje stond op haar gezicht geplakt maar ze schrok zich dood zodra er ineens een vinger voor haar gezicht verscheen, beter nog hij stond nu tegen het puntje van haar neus. ''Huh?'' Mompelde ze alleen, uit haar gedachtes getrokken en moest scheel kijken om de vinger te zien. Pas daarna keek ze naar wie hij toebehoorde en fronste. ''Hay, je vinger raakt mijn neus aan? Whaddup?'' Het kwam bijna droog uit haar mond maar ze keek daarna naar Faye, zonder ook maar weg te stappen. ''Wat is hier gebeurd?'' Vroeg ze nieuwsgierig en grijnsde toch weer even breed. In een kleine straal de twee mensen met wie zij veel te lang samen had geleefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Fight me! [+Faye] UTL8oxA PROFILE
Fight me! [+Faye] UTL8oxA MAGICIAN

Fight me! [+Faye] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight me! [+Faye]   Fight me! [+Faye] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Fight me! [+Faye]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» She only wrote a letter ¤Faye¤
» Snowflakes { Faye }
» °Faye Mendoza°
» °Faye Swales°
» Hello to the new times #Faye#

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall-