PortalIndexRaise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 HpD5UwnRaise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Raise Your Glass [+Zean]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Zean
Miss Psychopath
Miss Psychopath
Zean

Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : x
Posts : 279
Points : 9
Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas:
Partner:

Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raise Your Glass [+Zean]   Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 17 2015, 12:33

Braaf en netjes beantwoorde Heidi zijn vragen. Maar Zean wilde meer, hij wist alleen niet wat. Wat gaf hem het gevoel van radeloosheid zo ineens? Was er iets wat hij moest weten en er maar niet op kwam? Hij raakte gefrustreerd. Hij verloor zijn aandacht niet, het maakte hem simpelweg.. verveeld? Hij had verwacht dat het anders zou zijn. Voor even was hij in de roes geweest van machtsbewustheid, maar ook dat was verdwenen. 'Mijn oom heeft mij gedwongen tot seks als klein kind. En mijn naam is Hayden, Heidi is enkel een bijnaam. Mijn zus is in Razen, ze is niet hier.'' Beantwoordde Heidi zijn vragen. Hij had heel hard gehoopt dat haar zus hier op school zou zijn. Dan had hij zoveel meer mogelijkheden gehad. Hij had Heidi kunnen chanteren en wat nog wel meer. Hij zuchtte geërgerd. 'For fuck sake.' Mompelde hij meer tegen zichzelf dan tegen Heidi. Hij bleef staan en drukte zijn handen tegen zijn slapen. 'Think Zean, Think!' Sprak hij zacht uit, zijn hele omgeving vergetend. 'What would Raymond do..' Zijn oom. Zijn oom zou hem hebben weggestuurd om na te denken. Maar dat kon hij simpel weg toch niet maken, zomaar een jongedame alleen op straat achterlaten, wie weet wat voor onheil haar zou overkomen. Naast hemzelf natuurlijk. 'Ik had meer verwacht Heidi. Misschien moet je volgende keer er wat meer van drinken.' Sprak hij vervolgens direct naar het roodharige meisje. Hij moest minder peinzen en meer doen had hij besloten. 'En hoe heet je zus dan?' Vroeg hij vervolgens. Zou zijn oom trots op hem zijn als hij hem zo zag? Zean vond het nog steeds raar om te bedenken dat zijn oom dood was, hij had nog zoveel kunnen leren van hem. 'Raymond zou vast trots op me zijn als hij ons zo zag, vind je niet?' Hij grijnsde weer. Iets in zijn achterhoofd zei hem dat Raymond een verschrikkelijk persoon was, maar iets duwde het terug. Dat iets vertelde hem dat hij zijn leven had te danken aan Raymond en dat hij naar hem moest opkijken. Dus deed Zean dat ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raise Your Glass [+Zean]   Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 17 2015, 14:31

Ze wilde rennen, rennen en nooit meer terug komen, ze wilde hem vertellen wat voor een eikel, klootzak en matennaaier hij was. Ze wilde naar Drake rennen, maar zou Drake dat wel accepteren van haar. Misschien wilde hij wel niets met haar te maken hebben, misschien mocht ze wel dood vallen van de zwartharige jongen. Waarom had ze nou persé ruzie met Drake, de enige die altijd voor haar klaar had gestaan. Waarom nou met hem, ookal had hij haar die pijn bezorgd ze wilde hem terug, net als dat ze bijna Laxus op haar knieën had gesmeekt niet weg te gaan. Waarom was zij nu elke keer die een relatie verpestte. Het enige wat ze nu wide was weg, het was de enige gedachte die constant was. Verder moest ze vooral in haar gedachtes gaan verzinken en hopen dat ze verder niets meer zou mee krijgen. For fucks sake! Think Zean, Think! What whould Raymond do..'' Ze hoorde de woorden de laatste klonken als een vraag en haar monotone stem sprak opnieuw. 'Probably rape or feed them serum, and since your too late for both, keep thinking.' Haar scherpe tong zou blijven, ze moest de waarheid spreken, dat deed ze hoe hij het ook zou wenden of keren. Ze sprak de waarheid, soms was de waarheid nu eenmaal erg hard. 'Ik had meer verwacht Heidi. Misschien moet je volgende keer er wat meer van drinken.' Het liefste zou de roepen dat de volgende keer ze geen drinken van hem zou aannemen hoe hard hij ook smeekte, het zou niet gebeuren.  'En hoe heet je zus dan?' Ze wilde weer grommen, hij kwam aan haar zusje, iets wat hij niet moest doen. Dat kon hij navragen bij zijn broertje. 'Sarah Sofie de Payens is de naam van mijn zusje.' Fijn nu wist hij ook nog eens haar achternaam en de volledige naam van haar zusje. De etterbak! 'Raymond zou vast trots op me zijn als hij ons zo zag, vind je niet?' Ze staarde met de emotieloze blik naar hem 'Hij zou mij waarschijnlijk herkennen en trots op je zijn. Zou er niet erg blij mee zijn als dat mormel trots op je is.' Het was haar gelukt, ze had een belediging er uit gekregen, ze had eindelijk iemand kunnen beledigen als was het niet Zean maar enkel Raymond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Zean
Miss Psychopath
Miss Psychopath
Zean

Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : x
Posts : 279
Points : 9
Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas:
Partner:

Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raise Your Glass [+Zean]   Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 17 2015, 14:54

De naam van haar zusje moest hij goed onthouden. Hij grijnsde, het was iets. Misschien kwam die zus van haar nog even gedag zeggen op Starshine. Dan kon hij haar recht voor Heidi's neus weg snaaien, doen wat hij wilde doen met haar. Het nadeel was wel dat hij niet wist hoe de zus eruit zag. Hij gokte op hetzelfde, rode haar als Heidi, maar hij wist het niet zeker. 'Hij zou mij waarschijnlijk herkennen en trots op je zijn. Zou er niet erg blij mee zijn als dat mormel trots op je is.' Sprak Heidi. Zean staarde haar een tijdje aan. Dus Heidi had al kennis gemaakt met Raymond. het verbaasde hem niet met het verhaal waar ze mee op de kroppen was gekomen. Maar ze beledigde zijn oom. Daar was hij niet blij mee. 'Oh, maar ik ben er wel trots op Heidi. Ik heb mijn leven te danken aan die gast.' Hij liep weer dichterbij en bekeek Heidi nog eens. Haar natte haren waren ondertussen opgedroogd maar op sommige plekken was haar blouse nog doorzichtig. Met zijn handen gleed hij over haar heupen. 'Ik denk dat hij heel blij zou zijn geweest als ik hem bij jou bracht. Maar hij is dood. Dus nu kan ik net zo goed het ook doen.' Hij grijnsde boosaardig. Zijn handen gleden over haar borsten en betastte haar bovenstuk. Ze had een prachtlichaam. Zijn ogen twinkelden lustig en hij streek een haar uit haar gezicht. Zijn bebloede hand liet vlekken achter op haar blouse maar hij negeerde het. 'Thank God that you excist Heidi. Now give us a kiss.' Hij bracht zijn lippen weer naar haar mond en zoende haar. Het gelukzalige gevoel van macht kroop weer zijn lichaam in en het schreeuwde om meer. En hij wilde het dolgraag meer geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raise Your Glass [+Zean]   Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 17 2015, 15:36


Hayden wilde hem zo veel pijn bezorgen, hij was niet goed in zijn hoofd. Willen dat Raymond trots op hem was. Wat had Raymond hem allemaal aangedaan dat hij zo was gaan opkijken naar de man. Ze wilde Raymond nu meer wat aan doen. Hij had Drake zijn broer verpest en geïndoctrineerd. 'Oh, maar ik ben er wel trots op Heidi. Ik heb mijn leven te danken aan die gast.' Wat zielig dat hij dat dacht, zijn leven te danken aan Raymond, Raymond had enkel zijn leven verpest, hem opgesloten. Hij was net aan het vertellen wat hem was aangedaan. Opgesloten gezeten voor zes hele jaren maar hij had gelukkig wel zijn leven te danken aan de man. Het klonk meer alsof hij dankbaar was dat Raymond hem had opgesloten, zijn hersenen tot mush had geslagen. Ze voelde zijn hand over haar heupen glijden, haar huid rilde. Ze wilde wegduiken voor zijn handen ze kon niets. Ze wilde gillen en hem een klap verkopen, ze haatte het als dit gebeurde. Zijn slechtgezinde grijns joeg haar angst aan. Helemaal toen hij zijn bebloede handen verder over haar lichaam liet glijden. De rode vlekken voelde ze op haar huid ondat het blousje bijna helemaal droog was maar op vele stukken nog licht vochtig. Ze voelde zich smerig en ze wilde nu weg, en uren onder de douch staan tot ze zich weer schoon voelde. 'Thank God that you excist Heidi. Now give us a kiss.' Ze wilde nee schudden maar haar lichaam maakte de bewegingen naar hem toe terwijl ze haar haar handen op zijn heupen legde. Ze wipte zich op haar tenen om bij zijn lippen te kunnen. Ze drukte haar lippen op de zijne haar lippen openend. Ze haatte hem, ze werd gewoon gedwongen, hij zat aan haar en nu eiste hij ook nog eens een kus, de viespeuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Zean
Miss Psychopath
Miss Psychopath
Zean

Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : x
Posts : 279
Points : 9
Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas:
Partner:

Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raise Your Glass [+Zean]   Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 17 2015, 16:12

Hij wilde zo veel verder gaan. Nu Heidi eindelijk terug kuste was het lustige gevoel overweldigend. Terwijl ze zoende bewogen zijn handen nog steeds over haar lichaam. Ze voelden elke hoek, elk punt van haar lichaam. En hij genoot ervan. Uiteindelijk stopte hij met zoenen en nam hij een klein beetje afstand. Nog steeds had hij een boosaardige grijns op zijn gezicht en hij pakte haar linkerarm waar hij het teken op had gekerfd. Hij smeerde het overige bloed weg en bekeek zijn werk. Ja, hij was er trots op. 'Onthouden Heidi. Je bent van mij.' Hij drukte nog een kus op de wond en liet haar arm vervolgens los. Nu, wat moest hij doen? Zijn lichaam drong aan om weer terug te gaan naar daarnet. Om weer dat geweldige gevoel te krijgen, de macht te voelen. Hij zette weer een stap in haar richting, wilde zijn mond open doen om haar te commanderen. Maar ergens in het steegje rinkelde iets. Verschrikt keek hij de richting uit maar hij zag niemand. Het blije gevoel verdween en maakte weer plaats voor paranoia. Zou iemand hen hebben gezien? Iemand van school? Ineens wilde hij niet meer. Hij nam afstand van Heidi en begon om zich heen te kijken. Niemand in de winkelstraat had aandacht voor hen, maar de andere kant van het steegje kon wel een plek zijn geweest waar iemand hen had gezien. En als iemand hen had gezien was hij bijna ten dode opgeschreven. Nog een keer gaf hij aandacht aan Heidi. 'Ik heb een geweldige middag beleefd Heidi. We should do it again.' Vervolgens ging hij er van door. Hij liep rustig de steeg uit en ging op in de menigte van de winkelstraat. Nog steeds niet helemaal op zijn gemak liep hij snel door richting school. Hij was er niet zeker van of het wel zo'n geweldige middag was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raise Your Glass [+Zean]   Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 17 2015, 20:44

Ze voelde haar lichaam betast worden, ze zou het liefste haar ogen dichtknijpen maar het lukte niet. Ze wilde hem een klap verkopen. Hij greep haar hand vast, zijn handen voelde raar zacht en teder. Nee Hay niet zo denken doe normaal waren de woorden die ze tegen zich zelf streng sprak. Hij smeerde het bloed over haar gehele onder arm. Hoe kon ze hier ooit terug mee naar school komen, haar blouse zat onder, haar arm bloedde nog steeds lichtjes en de pijn schuiten schoot door haar lippen uitend in een pijnlijke kreun. 'Onthouden Heidi. Je bent van mij.' Ze was niemands eigendom en ze volgde hem met haar ogen toen hij haar wond kuste. Ze wilde haar hand terug trekken hem vertellen dat dat pijn deed hem vertellen dat ze niet zijn eigendom was. Hij stapte dichterbij, wat was zijn plan nu weer, wat was zijn deze keer bedachte commando? Het gerinkel van waarschijnlijk een oud bierflesje trok zijn aandacht en meteen nam hij afstand. Ze zou opgelucht zuchten als haar lichaam het toe zou laten. Als ze haar uitdrukking kon wijzigen zou ze angstig naar hem kijken wanneer zijn stem weer te horen was. 'Ik heb een geweldige middag beleefd Heidi. We should do it again.' Ze volgde hem terwijl hij weg liep, ze had de tijd niet bij gehouden hoe ze daar zo had gestaan tot ze langzaam haar vingers kon bewegen. Haar gedachtes waren op hol geslagen, langzaam aan kon ze weer bewegen. Ze zakte meteen door haar knieën en pakte haar pols vast om te inspecteren of het nog bloedde. Ze beet hard op haar lip en trok haar colbertje aan hopende dat dat de bloedvlekken van Zean zijn hand op haar witte blouse zou verbergen. Ze sloeg met haar hand tegen haar hoofd en hield hem gedeeltelijk voor haar ogen. Ze was zo hulpeloos geweest, zo zwak. Ze had er meer tegen moeten vechten. Ze mocht het Drake niet vertellen, maar waarom zou ze ze haatte hem en hij haar. Ze had niemand om het aan te vertellen, ze zou zeker niet vertellen waarom ze zo zwak was. Ze zou niet vertellen hoe ze onder het bloed kwam. Ze stond langzaam op en hoopte dat alles zo bedekt was, haar zwakte zou nooit meer iemand zien daar was ze zeker van. Als Zean dacht dat ze dit nog een keer ging doen had hij het zo fout, ze zou hem niet eens meer dichtbij laten komen. Haar pols voelde zo pijnlijk terwijl ze richting school liep dwalend door de straatjes met haar pols hoog houdend.

-einde topic-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Gesponsorde inhoud



Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Raise Your Glass [+Zean]   Raise Your Glass [+Zean] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Raise Your Glass [+Zean]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Castle of Glass || Olivier
» Accept it as it is [Zean]
» Zean Burned [W.I.P]
» Another morning in the glass house. [Nikita]
» People are like glass, we break and don't get fixed

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field-