PortalIndexYou kept this all this time [+Burned Brothers] HpD5UwnYou kept this all this time [+Burned Brothers] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 You kept this all this time [+Burned Brothers]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

You kept this all this time [+Burned Brothers] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
You kept this all this time [+Burned Brothers] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

You kept this all this time [+Burned Brothers] Empty
BerichtOnderwerp: You kept this all this time [+Burned Brothers]   You kept this all this time [+Burned Brothers] Icon_minitimewo dec 31 2014, 18:12

Ze werd wakker badend in het zweet, haar eerste gedachte was Drake. Ze liet zich weer neervallen in het bed hij haatte haar dus waarom zou ze het proberen. Ze greep haar Ipod Ze opende het fotoalbum genaamd vrienden. Met een zachte glimlach op haar gezicht scrolde ze langs alle foto's van hun samen, met haar vrienden groep, met hun vriendengroep. Hij hoorde er gewoon bij waarom had hij dat niet beseft. Ze staarde naar de foto's tot ze besloot de foto's met hem de deleten en hem van foto's af te snijden. Hij was geen vriend meer van haar. Hij haatte haar en zij haatte hem, toch was hij het gene waar ze nu naar verlangde, niet zijn liefde of iets in die richting. Maar een vriend, een vriend die altijd er voor haar was geweest dit alleen slapen in een kamer was voor haar was zo eenzaam. Haar ogen vielen op de klok de dubbele punt knipperde. Met een diepe zucht stapte ze om iets over twee uur uit haar bed, ze trok en joggingbroek aan en trok haar iets te strakke hemd recht.

Ze liep de gang op terwijl ze haar te grote vestje over zich heen trok en dicht trok tegen zich aan. De nachtmerries stopte nooit, nu niet, nooit niet. Nergens had ze een plek gevonden waar ze zicht werkelijk thuis voelde. Er was er ooit een maar die was verdwenen. Uit elkaar gerukt en overheen gestampt. Ze liep de gang af terwijl haar vingers langs de deuren gleden en ze de bordjes las die op de deuren hingen. Whiteboard met fancy letters - duidelijk niet door drake geschreven - de naam Drake. Met goede hoop opende ze de deur, zoals gewoonlijk niet op slot. Wat ook betekende geen stukje speelgoed in zn bed.

Ze sloop zijn kamer in terwijl ze rondkeek. Ze wilde niet onopgemerkt in zijn kamer rondsluipen dus deed ze het licht aan. Ze zuchtte zachtjes toen hij gewoon door bleef slapen, typisch Drake. Ze keek rond en haar ogen bleven hangen op de spullen die ze kende van zijn oude kamer. Kleine ielige dingen die niemand zou opmerken. Ze schoof zijn stoel zachtjes naar achteren. Dus het was niet Snow die de meeste rotzooi maakte, hij deed gewoon mee. Dacht ze doelend op de verfrummelde papieren die er al langer lagen, dat wist ze zeker. Ze greep de papieren die op de ophopende prullenbak lagen, dat waren haar tekeningen. Ze zuchtte terwijl ze kort naar hem keek. Waar waren haar brieven gebleven in godsnaam, hij had ze misschien wel verstopt. Ze trok zacht een paar lades open en rommelde er in terwijl ze met haar hand in de glasscherven van het inktpotje greep. Ze keek naar het donkerrode bloed, als rood als haar eigen lokken. ze stak haar vinger in haar mond terwijl ze naar de inktvlek op de muur keek. Ze pakte de propjes en vouwde die open.

Hayden,
Heey, ik wil je spreken! Ik mis je.
--
Waarom schrijf je niet terug

Ze staarde naar het blad vol inktvlekken waardoor het meeste niet te lezen was. Dus hij had echt geschreven, waarom heeft ze dan letterlijk niets ontvangen. Ze keek naar Drake die nog steeds sliep, dit was het punt waarom ze ruzie hadden. Waar waren haar brieven gebleven, snel controleerde ze of haar vinger nog bloedde. Ze zuchtte en stond op terwijl ze pal op haar plaat ging over een of ander figurine. Ze liet een zacht gilletje horen en pakte het poppetje op. Meteen herkende ze het poppetje, Zij had het hem gegeven. Het gevalletje was er enstig aan toe verbrand. Ze grinnikte zijn temperament was lachwekkend.

~ goedzo? anders pas ik hem aan.
[/i]


Laatst aangepast door Heidi op do jan 01 2015, 23:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Drake
.
.
Drake

You kept this all this time [+Burned Brothers] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
You kept this all this time [+Burned Brothers] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

You kept this all this time [+Burned Brothers] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You kept this all this time [+Burned Brothers]   You kept this all this time [+Burned Brothers] Icon_minitimedo jan 01 2015, 17:18


Hij liep over een zwarte lijn van ongeveer een meter breed. Naast de lijn was een soort afgrond te zien van allemaal verschillende kleuren. Hij voelde angst en was verward. Voor hem strekte de het zwarte pad uit en hij zag een licht aan het einde. Hij liep voorzichtig vooruit, maar zag nu iets vreemds gebeuren. Uit het pad kronkelde allemaal zwarte tentakels, maar pakte hem niet. Het waren eerder anderen paden die hij kon kiezen, een andere weg in plaats van naar het licht. Hij zag de andere paden verder lopen maar kon niet zien waar ze eindigde. Tussen de paden in waren nog steeds de kleuren te zien, Drake schrok. Opeens herkende hij dingen in de massa, gezichten en plekken die hij kende en eerder had gezien. Celia, daar zag hij Dayé. Hij liep verder en slikte, maar kon er niet achter komen wat dit was. Hij voelde zich erg zweverig. Nu zag hij het gezicht van Hayden, vlak bij een van de zijpaden hem flirterig aankijken. Drake liep het pad in. Maar doordat hij haar zo zag voelde hij opeens een schok door zijn borst, alsof er iets uit werd gerukt. Hij snakte naar adem, greep naar zijn borst en voelde hoe hij naar achteren werd geduwd, bij haar weg. Je zag het gezicht van haar schrikken en vervagen. Hij liep terug naar het hoofd pad en zette zijn stappen verder. Hij zag meerdere mensen bij de paden hangen, maar durfde nu niet meer de paden op. Hij was bang voor opnieuw die pijn. Daarom hield hij zijn armen voor zijn borst, liep verder en zag zoveel mensen die hij kende maar ook vreemden.. wat hij niet begreep. Opeens zag hij Autumn, het meisje wat hij eerder had gezien in de kerkers, Drake keek verward en wilde naar haar toe lopen. Alleen voordat hij wat kon doen, hoorde hij iets in de verte, verdween alles en viel hij in de zwarte leegte.

De zachtheid van zijn dekens en de warmte erin kwam terug terwijl hij zich langzaam realiseerde dat
hij weer terug was in zijn kamer, rustig en veilig hier. Hij genoot van de warmte en lag echt heerlijk. Uit het niets hoorde hij toen opeens het geluid van iemand die viel, en een gil slaakte. Hij was opeens in de war en wreef in zijn gezicht. Drake lag op zijn buik en draaide zich toen om, terwijl de jongen ging zitten en keek wie er zijn kamer was binnen gelopen. Misschien Kriss of Lightning, die hem zocht. Alleen tot zijn verafschuwing bleek dat dus niet zo te zijn en lag op zijn kamervloer de persoon waar hij nu het minst trek in had van allemaal. Natuurlijk was zij het weer, hoe had hij ook anders kunnen denken? Het was al een aantal dagen terug sinds hij haar weer sinds een jaar had gezien, maar Drake zat niet op Hayden te wachten, zijn boodschap was duidelijk geweest. Hij voelde al gelijk een rothumeur omhoog komen, keek met vervloekende ogen naar Hayden. ''Wat doe jij hier nouweer?! Beetje in mijn kamer rondsluipen!'' Drake gromde en veegde het haar voor zijn ogen weg. Hij gooide de dekens van zich af en stapte het bed uit, het boeide hem niet dat hij alleen zijn zwarte boxer aan had, zoals altijd. Verder was alles bloot, inclusief zijn buik en getrainde lichaam. Best ironisch was het eigenlijk, want nu waren de rollen omgedraaid. Hij zag wat ze vast had en Drake keek gelijk weg. Het was het kleine rode drakenbeeldje wat hij ooit van haar had gekregen, omdat ze hem altijd draakje noemde. Opeens besefte hij zich iets, zag dat zijn spullen waren verplaatst, proppen papier waren open gevouwen. ''Wat kom je doen?! Wat moet je met mijn spullen? Je wilde mij toch helemaal niet zien of spreken? Waarom kom je hier dan!!''   schreeuwde Drake. Zijn ogen spoten vuur terwijl hij naar zijn buerau liep om het op te ruimen, all papier weer terug de vuilnisbak in. Waarom had hij het niet verbrand?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zean
Miss Psychopath
Miss Psychopath
Zean

You kept this all this time [+Burned Brothers] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : x
Posts : 279
Points : 9
You kept this all this time [+Burned Brothers] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas:
Partner:

You kept this all this time [+Burned Brothers] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You kept this all this time [+Burned Brothers]   You kept this all this time [+Burned Brothers] Icon_minitimedo jan 01 2015, 17:45

Het was compleet leeg in de leerlingenkamer. Erg vroeg was het niet maar de meesten waren of al aan het ontbijten, of naar buiten of lagen gewoon nog te slapen. Hijzelf leunde wat op de bank en bladerde door wat kranten. Nieuws was een van de dingen waar hij zich op richtte de laatste dagen. Hij had geen idee hoe het met de wereld stond, of werelden, of planeten, wat dan ook, dus hij wilde wel bij de tijd blijven. Met een zucht legde hij de krant weg en staarde wat in het vuur. Hij vroeg zich af waar Drake was, sliep die gast zo laat uit? Zean zelf kon nauwelijks slapen. Hij had last van slapeloosheid en als hij wel goed sliep had hij last van nachtmerries. Slapen was dus niet een van zijn beste hobby's. Doordat hij zo weinig slaap kreeg ging hij vaak 's nachts het kasteel onderzoeken. Hij leerde zo zijn weg en een keer was hij bij het zwembad aan gekomen en had zich verbaasd dat deze niet op slot was. Dus had hij maar gewoon gedaan wat kon en had een duik genomen. Het water was verfrissend geweest en hij had er zeker wel een paar uur rond gehangen, totdat hij zich toch wel moe begon te voelen en was toen maar weer terug gegaan.
Zean en Drake deelde een kamer en tot nu toe was Zean het er wel mee eens geweest, maar toch vond hij Drake niet de beste kamermaat die je had. Ja, het was zijn broer, nou en, soms vond hij Drake gewoon uitermate irritant en daarnaast ook nog rommelig maar hij moest er nu maar mee leven. Zijn broer was op dit moment de enige die hem een beetje op weg kon helpen, daarna had hij hem niet meer nodig. Hij hoorde een deur open en dicht gaan maar besteedde er geen aandacht aan. Vast iemand die eindelijk zijn nest uit kon komen en nu op weg was naar de grote zaal om te eten. Hijzelf had geen trek, maar de zin naar een sigaret was er wel. Zijn pakje had hij wel in zijn broekzak zitten, hij kon alleen zijn aansteker niet vinden. Waar had hij dat verdomde ding nou gelaten? Hij zocht zijn zakken af maar kon hem niet vinden. Dan lag het waarschijnlijk nog op zijn kamer, waar Drake nu was. Met een zucht stond hij op en liep richting de slaapkamers. Toen hij zijn deur naderde hoorde hij kort geschreeuw en toen een stilte. Had Drake een nachtmerrie? Kon hem weinig schelen, hij zou niet zijn handje vast gaan houden, geen denken aan.
Hij deed de deur open. 'Bro heb jij mijn...' Zijn woorden vervaagden stilletjes. Drake stond in zijn boxershort tegen een meisje met rood haar te schreeuwen. 'Bro. The fuck?' Zei Zean en hij keek zijn broer met een opgetrokken wenkbrauw aan. Vervolgens liep hij tussen de twee door en liep naar zijn eigen bed om daar de lades van zijn kastje af te zoeken op zoek naar de aansteker. 'Let maar niet op mij. Ik ben er niet.' Sprak hij zonder naar hen om te kijken. Hij deed er extra langzaam over zodat Drake en het meisje met het rode haar gewoon door konden gaan en hij nog extra mee kon smullen van de ruzie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

You kept this all this time [+Burned Brothers] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
You kept this all this time [+Burned Brothers] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

You kept this all this time [+Burned Brothers] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You kept this all this time [+Burned Brothers]   You kept this all this time [+Burned Brothers] Icon_minitimedo jan 01 2015, 23:02

De vervloekende ogen die haar aanstaarde had ze niet eens door gezien ze languit op de grond lag. Ze hoorde zijn stem en zuchtte ''Wat doe jij hier nou weer?! Beetje in mijn kamer rondsluipen!'' Ze kroop overeind en keek hem aan. ''Dan sluip ik nogal slecht rond het licht aandoen. Mij snijden aan glas van kapot gesmeten potjes en de inktvlek op de muur suggereerd een inktpotje. Ze keek hem aan de Boxer was het eerste wat haar opviel. ''Zeg kon je geen kleinere vinden of hou je van strak'' zei het roodharige meisje grinnikend. ''Wat kom je doen?! Wat moet je met mijn spullen? Je wilde mij toch helemaal niet zien of spreken? Waarom kom je hier dan!!'' Ze keek hem onschuldig aan, waarschijnlijk zou hij er niet eens intrappen. ''Wat ik ook zal zeggen, je gelooft het toch niet.'' Vroeger deed ze dit vaak had ze een nachtmerrie gehad en klipte ze gewoon zijn licht aan en plofte op zijn bureau stoel en ging ze zn bureau opruimen en zn huiswerk controleren gewoon om hem niet wakker te hoeven maken. Hij sliep toch wel door.

Ze keek naar de jongen die binnen kwam wandelen en richtte haar blik meteen totaal op hem. Deamn die was niet vervelend voor haar ogen. ''Bro heb jij mijn..'' Ze keek met grote ogen naar de jongen. ''Wait Zean?'' vroeg ze zachtjes en keek Drake met een vragende blik aan. Niet begrijpend keek ze weer naar Zean. 'Let maar niet op mij. Ik ben er niet.' Ze rolde met haar ogen dat moest wel hun belabberde leugentjes. ''Je bent er wel en je zoekt langzaam, schiet maar op'' zei ze zachtjes. Haar amberbruine ogen keken Zean van top tot teen met een brede grijns op haar lippen

~ sorry kort
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Drake
.
.
Drake

You kept this all this time [+Burned Brothers] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
You kept this all this time [+Burned Brothers] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

You kept this all this time [+Burned Brothers] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You kept this all this time [+Burned Brothers]   You kept this all this time [+Burned Brothers] Icon_minitimevr jan 02 2015, 13:33


Drake keek naar Hayden, terwijl ze op de grond lag. Het irriteerde hem, waarom was ze hier? Ze had toch zo'n hekel aan alles wat hij deed? Hij moest weg gaan de vorige keer, nu zocht ze hem zelf op. ''Dan sluip ik nogal slecht rond het licht aandoen. Mij snijden aan glas van kapot gesmeten potjes en de inktvlek op de muur suggereert een inktpotje.'' Nu viel hem inderdaad op dat het licht aan was, wat hij niet had aangedaan, hij trok er een nors gezicht van. Hij luisterde naar haar andere woorden en zijn blik leek even te verzachten toen hij het bloed aan haar hand zag. Drake liep langs haar heen en pakte de stoel. ''Ga zitten Heidi.'' zei Drake al rustiger. Daarna liep hij naar zijn bureau om in wat laatjes te rommelen. Hij vond een doekje en een pleister, toen liep hij terug en gaf het aan Hayden. Alleen zijn ogen zeiden genoeg. `denk maar niet dat ik niet meer boos op je ben` Daarna ging hij tegen de rand van het bed staan en hoorde de opmerking over zijn onderbroek. Iets waar hij vroeger erg om had kunnen lachen. Het enige wat ze nu kon ontvangen was een death-stare. ''Als je klaar bent met je kleine wondje, kun je het beste maar gaan.'' zei Drake bot. Hij vroeg zich ondertussen af wat ze gezien had van de dingen in zijn kamer, wat ze gelezen had, of de tekeningen waren opgemerkt. Hij keek naar de inktvlek op zijn muur, die hij uit pure woedde en frustratie er tegenaan had gegooid.

Uit het niets kwam toen een blonde jongen binnen lopen. 'Bro heb jij mijn...' Drake beet zijn kaken op elkaar, nee he.. precies nu Fenix? Nu?! Drake keek zijn broer aan like: `U kidding me?` Maar voordat hij wat kon zeggen was doortastend Hayden er natuurlijk al achter. Iternal rage bij Drake, maar hij mocht Zean niet laten merken wat hij ervan dacht. ''Wait Zean?'' ''Ja, dat is Zean. Zean, dit is Heidi, wat is er brother?'' Drake keek even vragend. 'Bro. The fuck?' Drake deed zijn handen omhoog. ''Ze kwam mijn kamer binnelopen oke? Ik heb hier niet om gevraagd.'' Zean liep naar de andere kamer, duidelijk dat hij naar wat zocht. 'Let maar niet op mij. Ik ben er niet.' Drake sloeg zijn armen over elkaar met een zucht. ''Je bent er wel en je zoekt langzaam, schiet maar op'' Drake keek heel even naar Hay. ''Well, dan zijn we het in iedergeval over een ding eens.'' zei Drake. ''Wat moet je hebben Zean?'' sprak Drake ongeduldig.
-igh, geen insp voor vandaag denk ik >.<
*schraapt laatste beetje uit de inspketel*
Terug naar boven Ga naar beneden
Zean
Miss Psychopath
Miss Psychopath
Zean

You kept this all this time [+Burned Brothers] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : x
Posts : 279
Points : 9
You kept this all this time [+Burned Brothers] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas:
Partner:

You kept this all this time [+Burned Brothers] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You kept this all this time [+Burned Brothers]   You kept this all this time [+Burned Brothers] Icon_minitimevr jan 02 2015, 14:14

Beiden waren niet blij met zijn plotselinge opkomst. Ondanks zijn verbazing dat er een meisje in hun kamer stond en Drake in zijn boxer stond vond hij het wel komisch. Dit zag je ook niet elke dag. Terwijl hij langs de twee liep grijnsde hij, rustig begon hij met zoeken naar de aansteker toen het roodharige meisje er eindelijk achterkwam wie hij was. ''Wait Zean?'' Zei ze zachtjes, maar voor Zean was het wel verstaanbaar. Voordat Zean antwoord kon geven en vragen wie zei was, kwam Drake al tussenbeide. ''Ja, dat is Zean. Zean, dit is Heidi, wat is er brother?'' Drake keek even vragend. Heidi, hij kende haar niet. Drake blijkbaar wel. 'Bro. The fuck?' Zei hij vervolgens omdat hij nog steeds niet begreep wat Heidi hier dan kwam doen. Drake deed zijn handen omhoog. ''Ze kwam mijn kamer binnen lopen oke? Ik heb hier niet om gevraagd.'' Zean haalde vervolgens zijn schouders op en ging door met zoeken. Die aansteker moest hier toch ergens liggen. Maar hij deed alles rustig. Echter waren de twee daar niet van gediend. Heidi vooral niet. ''Je bent er wel en je zoekt langzaam, schiet maar op'' Zei de roodharige. Zean negeerde haar en ging verder. Ergens kwam het idee dat hij het gewoon met zijn vuurmagie kon doen maar hij negeerde de gedachte. Hij ging zoiets simpels toch niet zo oplossen? Straks zou hij zijn magie voor alles gebruiken, en wat dan als hij zijn magie op een dag kwijtraakte? Dan moest hij van alles weer aanleren. ''Well, dan zijn we het in ieder geval over een ding eens.'' zei Drake. ''Wat moet je hebben Zean?'' sprak Drake ongeduldig. Zean draaide zich kalmpjes om en keek naar de twee. 'Allereerst, dag Heidi leuk je te ontmoeten, ten tweede, mijn aansteker, zeg alsjeblieft niet dat je hem verstopt hebt want dan wordt ik pissig. En ten derde, waar ken je haar van? Lang verloren liefde?' Het laatste grapte hij alleen maar, hopend dat Drake alleen nog maar geïrriteerder raakte. Ook hij sloeg zijn armen over elkaar en keek naar de twee. Hopelijk was het duidelijk dat hij niet weg zou gaan voordat hij een antwoord har gekregen. Daarnaast, die Heidi was wel mooi om aan te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

You kept this all this time [+Burned Brothers] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
You kept this all this time [+Burned Brothers] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

You kept this all this time [+Burned Brothers] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You kept this all this time [+Burned Brothers]   You kept this all this time [+Burned Brothers] Icon_minitimevr jan 02 2015, 15:22

''Ga zitten Heidi.'' Zijn gezicht verzachtte alweer en ze keek hem aan terwijl ze op de stoel ging zitten en naar de grond keek, de grond en Hayden waren super goede vrienden. Op haar laatste opmerking naar hem deed hem niet eens glimlachen maar het eigen wat ze kreek was een dodelijke blik. ''Als je klaar bent met je kleine wondje, kun je het beste maar gaan.'' klonk Drake bot, ze schudde haar hoofd en keek hem aan. ''Ik heb serieus nooit wat ontvangen.'' zei het kleine roodharige meisje kijkend naar de brieven die verfrommeld op z'n bureau lagen. Waarschijnlijk had dit geen eens nut ze waren waarschijnlijk beide te trots om hun ongelijk toe te geven.

''Ja, dat is Zean. Zean, dit is Heidi, wat is er brother?'' Ze keek naar de blonde jongen die bijna gillend rond rende opzoek naar iets.''Bro, the fuck'' klonk Zean weer. Drake had haar alleen over zijn bestaan verteld maar nooit meer willen vertellen. Ze wist altijd wel wanneer ze moest stoppen met doorvragen. ''Ze kwam mijn kamer binnelopen oke? Ik heb hier niet om gevraagd.'' Ze keek Drake weer aan. ''Jij kwam gisteren mijn kamer binnen lopen weet niet'' zei ze geïrriteerd. Ze keek nog eens goed naar Zean hij was echt wel fijn om te zien, blijkbaar echt de beste en leukste broer van de twee. Blonde jongens waren gewoon perfect, ''Well, dan zijn we het in iedergeval over een ding eens.'' Ze staarde Drake dodelijk aan, ''We zijn het over wel meer eens meneer Burned'' klonk haar stem geirriteerd en keek naar Zean. 'Allereerst, dag Heidi leuk je te ontmoeten, ten tweede, mijn aansteker, zeg alsjeblieft niet dat je hem verstopt hebt want dan wordt ik pissig. En ten derde, waar ken je haar van? Lang verloren liefde?' Ze grabbelde in haar zak opzoek naar haar eigen aansteker en stak die naar hem uit en keek hem verbaast aan, goede gok. ''Hier neem de mijne maar enne dus een knap koppie en kan gokken'' Zei ze grijnzend en keek hem aan. Ze richtte zich volledig op Zean vergetende dat Drake hier ook zat. ''Zin om wat te gaan drinken, mits dat kan hier ergens ik ben hier net'' zei ze vriendelijk terwijl ze hem overduidelijk bekeek van top tot teen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Zean
Miss Psychopath
Miss Psychopath
Zean

You kept this all this time [+Burned Brothers] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : x
Posts : 279
Points : 9
You kept this all this time [+Burned Brothers] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas:
Partner:

You kept this all this time [+Burned Brothers] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You kept this all this time [+Burned Brothers]   You kept this all this time [+Burned Brothers] Icon_minitimevr jan 02 2015, 15:50

De discussie liep voort en Zean genoot. Om de een of andere reden deed het hem goed om andere mensen ruzie te zien maken. het gaf hem een fijn gevoel. Hij had het namelijk goed, terwijl de anderen zich langzaam in het verderf stortte. Hij was de koning en vertelde de rest wat ze moesten doen. In zijn fantasie dan. Maar hij verlangde ernaar om dat werkelijkheid te maken. Terwijl hij naar de twee keek grabbelde Heidi in haar zakken en liet een aansteker zien. Dankbaar liep hij naar haar toe en pakte het ding. Het had een oranje kleur. Leuk, het was niet zijn favoriete kleur maar het kon er mee door. Hij was haar al dankbaar dat ze de aansteker aan hem wilde uitlenen.'bedankt.' Zei hij en hij pakte zijn pakje sigaretten, haalde er eentje uit en stak hem aan. het boeide hem niet wat Drake ervan vond of Heidi, al zou hij, als ze het zou vragen, de sigaret eerder voor haar uit doen dan voor Drake. 'Nu maar hopen dat het brand alarm niet afgaat he broer.' grapte hij. 'Zeg, zou je niet eens wat aan moeten doen?' Merkte hij daarna nog op. Ze waren dan wel broers en ze deelde een kamer, maar daar bleef het bij. Het liefst zag hij zijn broer niet halfnaakt, het maakte hem ongemakkelijk. ''Hier neem de mijne maar enne dus een knap koppie en kan gokken'' Zei Heidi grijnzend en keek hem aan. Zean gaf haar een knipoog en blies wat rook boven hen uit. ''Zin om wat te gaan drinken, mits dat kan hier ergens ik ben hier net'' Op dit moment begon ook Zean weer te grijnzen. 'Maar natuurlijk, ik ken nog wel aan paar goede plekjes waar je goed kan drinken. Ik zou het leuk vinden om je de plekken te laten zien.' De grijns op zijn gezicht was breder geworden. Hij was niet geweldig geinterseerd in het roodharige meisje dat voor hem zat, maar ze zag er leuk uit en aangezien ze beiden Drake niet al te graag mochten leek ze een goede optie voor hem. Hoe ging dat gezegde ook al weer? Oh ja, de vijand van mijn vijand is mijn beste vriend. En zoals het er nu uitzag, leek dat gezegde goed van pas te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

You kept this all this time [+Burned Brothers] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
You kept this all this time [+Burned Brothers] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

You kept this all this time [+Burned Brothers] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You kept this all this time [+Burned Brothers]   You kept this all this time [+Burned Brothers] Icon_minitimedo jan 08 2015, 20:44


Ze had de brieven nooit ontvangen? Ze had ze nooit gehad. Alleen waarom? Een of twee keer tussen de post door glippen, kwijt raken of iets wat daar mee temaken had, dat kon gebeuren. Maar,.. ál die brieven? Drake kon dat gewoon niet begrijpen. Ergens in hem brandde er een verlangen, mocht Hayden nu de waarheid spreken, dat hij er achter kwam hoe die brieven waren weg geraakt. Maar voordat hij daar op kon doorpraten met haar kwam zijn broer binnen en alles leek snel te gaan. Verward keek de jongen naar het tafereel wat zich had afgespeeld en het was werkelijk niet te volgen voor hem. Een bizar beeld had zich zo snel even voor zijn ogen geschapen. Zijn broer en Hayden en hij, in dezelfde kamer, daar zat Drake dus niet op te wachten.
'Allereerst, dag Heidi leuk je te ontmoeten, ten tweede, mijn aansteker, zeg alsjeblieft niet dat je hem verstopt hebt want dan wordt ik pissig. En ten derde, waar ken je haar van? Lang verloren liefde?' Drake keek zijn broer aan en wilde hem eigenlijk gelijk in een kruiwagen stoppen om hem vervolgens buiten de deur te rijden en daar neer te gooien, niet meer naar binnen komen. ''Ik ken Hayden ja. Ik heb geen idee waar je aansteker is, ik gebruik zo'n maf ding niet eens, daar hebben we magie voor.'' dat over zijn aansteker boeide Drake niet, alsof dat een nuttig ding was als je een simpele vlam uit je duim kon halen. Beetje onzinnig vond Drake dus.

''Jij kwam gisteren mijn kamer binnen lopen weet niet'' Drake keek Hayden giftig aan. ''Jij was wel de laatste persoon die ik daar had verwacht, ik was niet naar je opzoek.'' zei Drake bot. Eens? Eens over wat? Drake was het nergens met haar over eens, dat was hun hele probleem. Ze begrepen elkaar niet meer, zaten niet op die lijn waar ze ooit op gezeten hadden en dat was nu juist wat de breuk zo moeilijk maakte voor beide personen. Voordat hij het wist,..stond zij met Zean te flirten. Drake zijn ogen werden groot en hij voelde frustratie opkomen. Hij wilde zijn mond open trekken en Hayden er helemaal om verrot schelden, Zean eigenlijk ook omdat hij er dus daadwerkelijk met zijn perfecte charmes op in ging. Zean zijn knappe hoofdje met blond haar, hij was groter en ouder dan Drake, maar kon dezelfde soort versiertrucjes waarscheinlijk zo tevoorschijn toveren en Drake wist, dat Hayden iemand was die daar voor zou vallen. Drake moest er niet aan denken dat die twee iets zouden gaan drinken, of wat dan ook. Zean was zijn broer. Hayden was zijn ex, dat hoorde gewoon niet samen okey?! Drake balde zijn vuisten, klaar om zijn mond open te trekken en ze voor vanalles uit te maken. Zean had hij eindelijk na al die jaren terug, Hayden ging hem niet onmogelijk maken dat hij met zijn broer kon omgaan. In enkele seconden waren er razendsnel gedachtes door zijn hoofd heen geschoten. Hij wilde ze nu op nummer zetten, opende zijn mond al half, maar opeens bedacht hij zich iets. Hij keek naar Heidi.. zag haar lange rode haar waar hij zo van had gehouden. Hij besefte zich dat hij hier helemaal niks over kón zeggen. Drake en Hayden waren niks meer van elkaar en hij had echt niks te zeggen over Zean, dus het enige wat hij nu kon doen was zien hoe zijn verleden in elkaar overvloeide en alles op z'n kop zette. Ze gaf hem haar aansteker, die hij vriendelijk aan nam. Drake deed moeite om geen gal te spugen over deze situatie. Toen ze hem vroeg om wat te gaan drinken slikte Drake en kneep hij onbewust zijn hand samen, natuurlijk zei de jongen ja.. natuurlijk deed hij dat. Wie zou er nee zeggen tegen een mooi meisje als Hay? 'Nu maar hopen dat het brand alarm niet afgaat he broer.' Drake keek Zean aan met een sjaggie hoofd. ''Hoeft niet. Als er vuur ontstaat in deze kamer, is hij met een makkelijke spreuk op te lossen, daarom zijn er niet eens brand alarmen hier..'' zei Drake, want hij had zich erg gehecht aan het magie idee, wat zijn broer dus niet zo mee zat. 'Zeg, zou je niet eens wat aan moeten doen?' Drake haalde zijn schouders op, Zean had op dat vlak ook wel gelijk. Drake die half was vergeten dat hij nog in zijn onderbroek stond. Opeens kreeg hij een idee. ''Dat kan ik doen, alleen ik bedenk me net.. dat ik nog moet douchen, dus zouden jullie klef willen gaan doen op een andere kamer dan?'' zei hij en sloeg zijn armen over elkaar.

 

 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



You kept this all this time [+Burned Brothers] UTL8oxA PROFILE
You kept this all this time [+Burned Brothers] UTL8oxA MAGICIAN

You kept this all this time [+Burned Brothers] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You kept this all this time [+Burned Brothers]   You kept this all this time [+Burned Brothers] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

You kept this all this time [+Burned Brothers]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Zean Burned [W.I.P]
» ¤Drake Burned¤
» Ryan Burned
» They say I am dangerous, because I am Burned [Jashira]
» Drake Dylan Burned

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor IV - Fire Magicians Dormitory-