|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Michelle Dark Magician

Aantal berichten: 84 Registratiedatum: 26-08-09
School Profiel Magiesoort: Klas: Partner:
 | Onderwerp: Afwezigheids Topic wo aug 26 2009, 11:33 | |
| Schrijf hier wanneer jij eens afwezig bent dan houden wij hier allemaal daar zeker rekening mee
Ik Mimi Gina Amy Kara Eva
Zal vanaf zondagavond 2weken niet aanwezig hier kunnen zijn omdat ik terug moet naar mijn moeder Voor 2weken dus, tijdens weekend ben ik terug telkens om de 2weken Daar bij mijn moeder mag ik de computer helemaal niet gebruiken meestal gebruik ik wel eens stiekem op de dagen Dinsdag en Donderdag Of tenzij de vriend van mijn moeder weg is, op vakantie ofzo Mijn ouders zijn dus gescheiden zoals jullie misschien al doorhebben en hopelijk houden jullie allemaal hier er rekening mee
Bedankt voor jullie aandacht
Laatst aangepast door Mimi op za aug 29 2009, 14:40; in totaal 1 keer bewerkt |
|
 | |
Diva Gestorven

Aantal berichten: 1319 Registratiedatum: 21-08-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Spijkernisse
School Profiel Magiesoort: Shadra, Dark magic Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador. Partner: I hope you can forgive my sins Savador.
 | Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic za aug 29 2009, 07:13 | |
| Ik ben vandaag samen met Linima (Miss Madeline) Naar Ouwehands (ofzo) dierenpark. Eigenlijk zou ik met m`n familie gaan maar omdat ik duirenparken haat en we alleen gaan omdat mijn broertje dit keer een familie uitje mocht bedenken gaan we dus naar de dierentuin. Van m`n moeder mocht ik gelukkig wel iemand meenemen. Maar wij zijn beide dus niet online tot vanavond. Ik gok dat we rond 8 uur weer terug zijn. |
|
 | |
Eva Fire Magician

Aantal berichten: 89 Registratiedatum: 26-08-09
School Profiel Magiesoort: Fire, Razen Klas: Vijfde Klasser Partner:
 | Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic za sep 12 2009, 08:01 | |
| Ik ben aanwezig nu tot en met zondagavond ongeveer 18u daarna weer 2weken niet, maar misschien kom ik in oktober wel langs (10 dagen lang) |
|
 | |
Master Savador Admin | Schoolhoofd

Aantal berichten: 7819 Registratiedatum: 17-08-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Infierno.
School Profiel Magiesoort: Duistere Magie/Vuurmagie Klas: Headmaster/Teacher FireMagic Partner: I'm quite the villain of every story. And it attracts far more than prosecutions, I tell you.
 | Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic zo sep 20 2009, 15:38 | |
| De komende 5 dagen zal ik niet online kunnen komen i.v.m schoolkamp. 25 september ben ik weer terug en als het goed is ook weer online. |
|
 | |
Diva Gestorven

Aantal berichten: 1319 Registratiedatum: 21-08-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Spijkernisse
School Profiel Magiesoort: Shadra, Dark magic Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador. Partner: I hope you can forgive my sins Savador.
 | Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic wo okt 21 2009, 22:37 | |
| Ik ga dit laatste weekend met een aantal vrienden een survival weekend doen. We vertrekken morgen dus ik en ook een aantal andere van deze site zullen vanaf morgen tot zondag avond niet meer online komen. Wie van deze site gaan mee: Jake (Aigaithis) Johanna (Diva) Jim (Donovan) Alex (Haji) Lucas (Imeth) Daniel (Hatori) Damien (Kale) Linima (Madeline) Marc (Selavin) David (Solomon) Lieselore (Celede)
Deze mensen kun je dus niet online verwachten de komende dagen. MVG. Joontje. |
|
 | |
Master Kale Ex-leraar

Aantal berichten: 287 Registratiedatum: 17-08-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Alkmaar
School Profiel Magiesoort: Shadra, Dark magic. Klas: Nog geen toegewezen. Partner: -
 | Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic wo okt 21 2009, 22:42 | |
| Gemeen Joon. Dat wou ik ookal gaan schrijven hier. We zijn uiteindelijk met een best grote groep geeindigd. Maar ik ben er dus ook niet.  |
|
 | |
Eva Fire Magician

Aantal berichten: 89 Registratiedatum: 26-08-09
School Profiel Magiesoort: Fire, Razen Klas: Vijfde Klasser Partner:
 | Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic vr okt 30 2009, 23:12 | |
| Ik vertrek op herfstvakantie ( 2 november tot 8 november ) En ik ben pas over 2weken, tijdens het weekend terug. |
|
 | |
Master Norwood Admin | Leraar Woudmagie

Aantal berichten: 1601 Registratiedatum: 19-08-09 Leeftijd: 18
School Profiel Magiesoort: Woud Klas: Mentor, van klas Norwood Partner: History repeated itself and is creeping up behind me.
 | Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic vr dec 18 2009, 13:13 | |
| wegens de kerstvakantie kan Mimi niet online komen op woensdag of donderdag volgende week vertrekt ze tot zondagavond woensdag 30 december 2009 tot zondag 3 januari 2010 js ze weer terug
(ik schrijf dit omdat Mimi niet zoveel tijd had en ze het via een PB vroeg of ik het door wilde geven.) |
|
 | |
Gina Wood Magician

Aantal berichten: 162 Registratiedatum: 26-08-09
School Profiel Magiesoort: Woud, Gren Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood Partner: Mudly
 | Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic do dec 31 2009, 17:14 | |
| Dank je wel om het door te geven ^.^ Master Norwood en ik ben terug aanwezig nu vanaf gister normaal al tot zondag 3 januari 2010 daarna is het weer zoals vroeger altijd, lees de eerste post daarvoor maar eens... |
|
 | |
Master Norwood Admin | Leraar Woudmagie

Aantal berichten: 1601 Registratiedatum: 19-08-09 Leeftijd: 18
School Profiel Magiesoort: Woud Klas: Mentor, van klas Norwood Partner: History repeated itself and is creeping up behind me.
 | Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic do jan 21 2010, 20:39 | |
| Ik (Mitch) ben vanaf een vrijdag tot een zondag afwezig. (dit geldt voor de personages: Mitsu, Mudly, Sorax en Master Norwood) |
|
 | |
Rose Fire Magician

Aantal berichten: 610 Registratiedatum: 18-08-09 Leeftijd: 23
School Profiel Magiesoort: Razen, Vuur - Duister Klas: ? Partner: I don't know it anymore
 | Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic do jan 21 2010, 21:17 | |
| Ik zal even melden (al is dat nog een tijdje) dat ik vanaf 14 juni tot en met 18 juni weg ben met school voor eindreis naar Mallorca, en dus zal ik die week er niet zijn. Ok ik meld het wat vroeg, maar ik meld het liever nu dan dat ik het vergeet.
Dit geld dan voor mijn accounts Rose, Miss Esmeralda en Airmid |
|
 | |
Master Savador Admin | Schoolhoofd

Aantal berichten: 7819 Registratiedatum: 17-08-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Infierno.
School Profiel Magiesoort: Duistere Magie/Vuurmagie Klas: Headmaster/Teacher FireMagic Partner: I'm quite the villain of every story. And it attracts far more than prosecutions, I tell you.
 | Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic vr jan 22 2010, 22:40 | |
| Waarschijnlijk kan ik morgen en zondag niet online komen. Zondag ligt het eraan hoeveel huiswerk ik heb, als het meevalt ben ik weer online ;D |
|
 | |
Ferost Ex-Legendarische Magician

Aantal berichten: 169 Registratiedatum: 14-12-09
School Profiel Magiesoort: Gren, wood magic. Klas: / Partner: everyting that grows.
 | Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic za feb 06 2010, 13:45 | |
| Oke volgend weekend ben ik er het hele weekend niet. Omdat ik zeer binnenkort naar Amerika ga voor waarschijnlijk een paar maanden ga ik volgend weekend samen met Linima een weekend weg dus. Zij is dus eveneens het hele weekend niet aanwezig.
Dit geld voor de accounts van mij: Imeth Ferost
en die van Linima: Miss Madeline.
Ik plaats het maar vast. Dan ben ik er alvast vanaf. |
|
 | |
Diva Gestorven

| Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic vr feb 19 2010, 22:01 | |
| Oke ik heb volgende week vakantie maar ik ben er niet. Ik zit volgende week lekker in Australie i.v.m. een surfwedstrijd die ik daar heb. Ik sleep m'n laptop uiteraard mee maar ik zit dus twee dagen in het vliegtuig. Mijn vrije uurtjes zal ik wel online proberen te komen als ik internet heb tenminste  |
|
 | |
Rose Fire Magician

Aantal berichten: 610 Registratiedatum: 18-08-09 Leeftijd: 23
School Profiel Magiesoort: Razen, Vuur - Duister Klas: ? Partner: I don't know it anymore
 | Onderwerp: Re: Afwezigheids Topic vr feb 19 2010, 22:13 | |
| | Diva schreef: | Oke ik heb volgende week vakantie maar ik ben er niet. Ik zit volgende week lekker in Australie i.v.m. een surfwedstrijd die ik daar heb. Ik sleep m'n laptop uiteraard mee maar ik zit dus twee dagen in het vliegtuig. Mijn vrije uurtjes zal ik wel online proberen te komen als ik internet heb tenminste  |
Veel succes Joon |
|
 | |
|